Zat niet in mijn database met Engeland Spanje & Nederland. En nu heb ik een Tottenham Hotspur game. Bale, Lewandowskiquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je Helenius al in de spits staan bij Ajax?
Ga Fischer - Helenius - Andersen spelen man.
Is dat niet een of ander kinderprogramma?quote:
watquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:16 schreef Doublepain het volgende:
47 jaar en woont no steeds bij zijn moeder met zijn F1 kamer![]()
Als de CEO van sbs6 dat zegt is dus precies het tegenovergestelde waarheid. Nog nooit vertoond, zo'n lange faal reeks op televisie.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:57 schreef Typisch het volgende:
''Koken is uit'' zegt de CEO van sbs6. Terwijl 24kitchen volgens mij keihard geld verdient.
Omzetten naar ander formaat anders niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iemand een idee hoe ik video ts bestanden in itunes kan spelen?
applequote:Op vrijdag 30 november 2012 20:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Omzetten naar ander formaat anders niet.
Ja, snap ik, maar welk progje daarvoor gebruiken? Staan zoveel dingen als je googlet..quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Omzetten naar ander formaat anders niet.
Iedereen met Apple gebruikt handbrake daarvoor.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, snap ik, maar welk progje daarvoor gebruiken? Staan zoveel dingen als je googlet..
Die heb ik ook, maar volgens mij kan ik niet een hele rits Video TS bestanden (die samen dvd van serie vormen) omzetten, of wel?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Iedereen met Apple gebruikt handbrake daarvoor.
Ah ja, dat kan volgens mij niet inderdaad.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar volgens mij kan ik niet een hele rits Video TS bestanden (die samen dvd van serie vormen) omzetten, of wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |