Tuurlijk, wel pics uiteraardquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er zit een lekker jong ding in de stoelen voor mij in een verder lege coupe de predator in mij is wakker should i??
Kut daar kom ik nu ook aan.quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er zit een lekker jong ding in de stoelen voor mij in een verder lege coupe de predator in mij is wakker should i??
Anders ik welquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godver, de 1e wintersporters weer op centraal voor de nachttrein richting Alpen. Winter officieel begonnen nu. Ik haat het.
Bij de NS is het meestal: de verwachtte vertraging x 3 = werkelijke vertraging.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:07 schreef Saind het volgende:
Kaaaaaaaanker m'n trein rijdt niet meer. Sta vast tot half 9 verwacht
defecte bovenleiding bij Geldermalsen lees ik hierquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij de NS is het meestal: de verwachtte vertraging x 3 = werkelijke vertraging.
Sterkte.
9 jaar jonger kom ik niet meer mee weg.quote:
Ben ik blij dat ik niet via Utrecht gegaan ben. Ppppquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
defecte bovenleiding bij Geldermalsen lees ik hier
Doet 'ie wel smoothquote:
Het gaan drukke dagen worden voor DonRaja, GGMM heeft zijn Wii U met Mario dus die zien we voorlopig ook niet meer.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:31 schreef Saind het volgende:
Is er eigenlijk al weer iets van stief vernomen?
Guitarist schijnt alweer als backup mod te werken, gek dat je hem nog niet hebt opgemerkt. Hij is op zijn minst zo actief als tijdens zijn eerste periode.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het gaan drukke dagen worden voor DonRaja, GGMM heeft zijn Wii U met Mario dus die zien we voorlopig ook niet meer.
quote:
Vanavond de 4e partij van Gerwenquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het gaan drukke dagen worden voor DonRaja, GGMM heeft zijn Wii U met Mario dus die zien we voorlopig ook niet meer.
Lekker bier drinken dus?quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:07 schreef Saind het volgende:
Kaaaaaaaanker m'n trein rijdt niet meer. Sta vast tot half 9 verwacht
Wie?quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Guitarist schijnt alweer als backup mod te werken, gek dat je hem nog niet hebt opgemerkt. Hij is op zijn minst zo actief als tijdens zijn eerste periode.
Ja, DM mij even als hij begint, ik heb de stream nog wel aanstaan maar deze partijtjes boeien mij geen fuck.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanavond de 4e partij van Gerwen
Alleen maar flut ja. Sowieso een flutmiddag. Alleen Jenkins - King was leuk om te zien.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, DM mij even als hij begint, ik heb de stream nog wel aanstaan maar deze partijtjes boeien mij geen fuck.
Mocht King nu wel winnen van het publiek? Heb die niet gezien maar die vent jankt alleen maar, vond hem eerst wel vet maar hij mag nu de tering krijgen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen maar flut ja. Sowieso een flutmiddag. Alleen Jenkins - King was leuk om te zien.
Nee, alleen maar uitgefloten door het publiek. Maar wel in extremis met 6-5 gewonnen. Die moet nu tegen van Barneveld of Beatonquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Mocht King nu wel winnen van het publiek? Heb die niet gezien maar die vent jankt alleen maar, vond hem eerst wel vet maar hij mag nu de tering krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |