Ik vind het ook niet prettig kijken op de PC en heb toch een aardig groot scherm maar achter m'n bureau kijken vind ik minder dan op de bank naar de TV kijkenquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij houdt van reclames en niet kunnen bepalen wat je kijkt?
Bij ons staat er ook een bank bij de iMac (groot scherm dus). Wel prettig nu ik SoA aan het kijken ben. Vanavond de voice dus ik kan me zonder schuldgevoelens afzonderenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet prettig kijken op de PC en heb toch een aardig groot scherm maar achter m'n bureau kijken vind ik minder dan op de bank naar de TV kijken
Mijn jongste zit mee te kijken op mijn scherm en roept ineens dat hij die knuffelbeer wil hebben...quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nog ff snel ajax meegepakt, stond nog op hetzelfde als vanmorgen
HET IS EEN HANDPOPquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn jongste zit mee te kijken op mijn scherm en roept ineens dat hij die knuffelbeer wil hebben...
Dat zou ik iig niet door Netsplitter laten doen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leg dat maar eens uit aan een kind
Ik heb ook op Ajax ingezet man sorry, je gaat dus geld verliezen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nog ff snel ajax meegepakt, stond nog op hetzelfde als vanmorgen
KAKquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb ook op Ajax ingezet man sorry, je gaat dus geld verliezen.
Als Van Bommel niet mee doet pakt Stroot roodquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
KAK![]()
En je had helemaal niet je bommel stroot geel want die bestaat niet
Eriksen is bang voor type's als van Bommel.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
je kan beter zonder dan met Opa Bommel spelen.
Grapjen, heb nog nergens op ingezet. ik wilde een Feyenoord en Ajax winst combi doen maar ik twijfel.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
KAK![]()
En je had helemaal niet je bommel stroot geel want die bestaat niet
Geen combi's pakken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Grapjen, heb nog nergens op ingezet. ik wilde een Feyenoord en Ajax winst combi doen maar ik twijfel.
ja hoor, is de belangrijkste speler bij PSVquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
je kan beter zonder dan met Opa Bommel spelen.
Eriksen speelt liever met Toivonnen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eriksen is bang voor type's als van Bommel.
Omdat vaak een club het verkloot. Meestal ook nog de club met hele lage odds omdat het een zekerheidje is.quote:
Als ik op een wedstrijddag naar huis rijd, moet ik vaak die leipen ontwijken die midden op de weg stilstaan en nog snel zo'n bookies-kantoor binnen rennen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:15 schreef sausagin het volgende:
Ik ga terug beginnen gokken. Droog gestaan sinds het EK. Heb wat geld nodig , hopelijk ben ik lucky
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |