abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119773284
quote:
12s.gif Op vrijdag 30 november 2012 09:51 schreef fathank het volgende:

[..]

Zie nou wel dat al dat gebodybuild je verstandelijke vermogens aantast :D
Aangezien mijn IQ nog steeds > 130 is ben ik dan wel benieuwd naar wat mijn pre-BB IQ geweest zou zijn...
  vrijdag 30 november 2012 @ 10:26:54 #156
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_119774146
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 07:20 schreef RaymondK het volgende:
ah, dat lijkt me echt kut.

Moet dat er 6 wk-en om blijven zitten?

Hoe gebeurde het? 25kg plaat op je voet gevallen?
Was aan het hardlopen, zag een tak niet, plant m'n voet erop, ga door m'n enkel. Te lullig. Voorlopig 1 week, maar verwacht langer. Ze konden niet goed een breuk vaststellen, maar tijdens het zetten van het gips zei de verpleegkundige, er zit wel degelijk een breuk anders zou het niet zo'n pijn doen.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  vrijdag 30 november 2012 @ 10:31:47 #157
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_119774264
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  vrijdag 30 november 2012 @ 10:55:24 #158
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119774827
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 07:29 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ja, vooral vroeger gewoon wat kopen :Y
Precies, zonder verder inlezen of zelfs maar een idee hebben waar je het precies voor nodig had. :')
pi_119774926
Enige overpriced bullshit producten die ik gekocht heb waren Mega Grow ( :') ) van XXL en Total Muscle Solution ( :') ) van B&F. Soort creatine blends vermengd met allerlei andere wonder ingrediėnten.

Als beginner ga je ook nog je n00b gains toeschrijven aan zulke producten. :')
  vrijdag 30 november 2012 @ 11:04:22 #160
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119775063
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 09:02 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Op zich eens, maar B&F maakt er toch duidelijk meer een zooitje van. XXL geeft tenminste nog vaak inhoudelijk goede antwoorden op vragen en heeft een professioneel athleten team (BTW: ze sponsoren samen met muscletotaal.nl dat BB event op 2 december in Veldhoven). Bij B&F shop krijg ik toch elke keer het idee dat ze voor hetzelfde geld een webshop voor kinderfietsen of incontinentiemateriaal hadden kunnen beginnen.
Dat is waar. Zeker met hun zeer slecht Nederlands komen ze erg slecht over.

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 09:09 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Vis die in de Nederlandse supermarkten in de koeling ligt, is bevoren geweest en weer ontdooid. M.a.w: koop dan de diepvriesvariant.
Yep. Ik denk dat ik het verschil proef omdat ik in Spanje veel vis eet. Hier 1, soms 2x per week. In Spanje ga ik regelmatig lunchen en dan eet ik bv tong voor 6 - 8 euro. Inclusief salade, en patat, maar dat laatste laat ik meestal liggen of ik snack er een paar naar binnen.
pi_119775164
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 09:02 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Op zich eens, maar B&F maakt er toch duidelijk meer een zooitje van. XXL geeft tenminste nog vaak inhoudelijk goede antwoorden op vragen en heeft een professioneel athleten team (BTW: ze sponsoren samen met muscletotaal.nl dat BB event op 2 december in Veldhoven). Bij B&F shop krijg ik toch elke keer het idee dat ze voor hetzelfde geld een webshop voor kinderfietsen of incontinentiemateriaal hadden kunnen beginnen.
Mee eens.

De manier waarop XXL zich presenteert vind ik een stuk professioneler.

Los daarvan, maakt het geen fuck uit waar je bestelt. :) Hoop dat er nog een keer een nieuwe prijsvechter op de markt komt, want van onderlinge concurrentie is ook niet echt sprake... De prijzen voor whey bijv. liggen muurvast.
  vrijdag 30 november 2012 @ 11:10:17 #162
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_119775217
Je kijkt toch naar de prijs vd producten? Ik kom bij B&F voor whey niet voor paarse slangenolie in je pre-workout shake waar je gains mee maakt die een zwart gat doen oplichten.
pi_119775292
De prijs is helemaal niet zo fantastisch bij B&F en hun 'acties' zijn kinderachtig (schamele kortingen van een paar euro).

Ik heb meer met zaken als BulkPowders en MyProtein. No-nonsense producten en mooie websites zonder al te veel bullshit. Maarja, verzendkosten vanuit de UK...

edit: Nu trouwens 6kg whey voor 60 euro bij MyProtein. :9 Alleen vandaag nog.

[ Bericht 8% gewijzigd door 16meter op 30-11-2012 11:30:20 ]
pi_119776667
quote:
3s.gif Op donderdag 29 november 2012 21:50 schreef Pastapipos het volgende:
Ik denk dat ik mijn sectorwerkstuk wil maken over de invloed van voeding, en dan vooral de macros, op je lichaam, dus:

Het celherstellende effect van eiwitten (en sneller verouderen? etc)
Wat koolhydraten voor je lichaam doen
Waarom te weinig vetten slecht voor je hormoonspiegel is, etc

Er waren toch mensen die studies hebben gevolgd in dit soort dingen? Weten jullie, of anderen, nog boeken/artikelen hierover?
Essential Cell Biology van Alberts geeft inderdaad een goede basis. Ik kan je aanraden om ook Exercise Physiology van McArdle te gaan gebruiken. Mooi boek, duidelijke uitleg waar je niet echt basiskennis voor nodig hebt en als je hem nergens via een bibliotheek kunt krijgen is het ook nog een optie om hem (nieuw of tweedehands) te kopen aangezien het niet zo'n heel duur boek is.
pi_119777215
CarbonC. _O_
If not now, then when.
  vrijdag 30 november 2012 @ 12:28:28 #166
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119777400
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:26 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Was aan het hardlopen, zag een tak niet, plant m'n voet erop, ga door m'n enkel. Te lullig. Voorlopig 1 week, maar verwacht langer. Ze konden niet goed een breuk vaststellen, maar tijdens het zetten van het gips zei de verpleegkundige, er zit wel degelijk een breuk anders zou het niet zo'n pijn doen.
En toen hebben ze het ingegipst en verder niet gekeken? Dat lijkt me erg raar. Als je een breuk laat voor wat het is kon je er wel eens slecht uit kunnen komen.

Ik zou ze een foto laten schiten om te zien of er iets kapot is.
pi_119777580
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:55 schreef Snakey het volgende:

[..]

Precies, zonder verder inlezen of zelfs maar een idee hebben waar je het precies voor nodig had. :')
Jep, schuldig, gewoon om dat de pot groot was, coole afbeelding bevatte en niet zo duur.
Toen was ik 16 ofzo
  vrijdag 30 november 2012 @ 12:39:33 #168
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_119777701
quote:
5s.gif Op vrijdag 30 november 2012 12:28 schreef Snakey het volgende:

[..]

En toen hebben ze het ingegipst en verder niet gekeken? Dat lijkt me erg raar. Als je een breuk laat voor wat het is kon je er wel eens slecht uit kunnen komen.

Ik zou ze een foto laten schiten om te zien of er iets kapot is.
Denk je nou echt dat ze zonder een foto zijn gaan gipsen? Ik laat een heel stuk achterwegen, heb vier uur in de EHBO gelegen..

Ze hebben een foto gemaakt, maar daarop is geen duidelijke breuk zichtbaar. Volgende week heb ik een vervolgafspraak.
  vrijdag 30 november 2012 @ 12:59:37 #169
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119778142
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 12:39 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Denk je nou echt dat ze zonder een foto zijn gaan gipsen? Ik laat een heel stuk achterwegen, heb vier uur in de EHBO gelegen..

Ze hebben een foto gemaakt, maar daarop is geen duidelijke breuk zichtbaar. Volgende week heb ik een vervolgafspraak.
Ah okee, gelukkig. :)
pi_119778165
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 12:39 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Soortgelijk heb ik ook gehad, tijdens het zaalvoetballen door mn enkel gegaan en een klein botje in mn voet gebroken. 1 week volledig gips gehad en vervolgens 4 weken loopgips.
  vrijdag 30 november 2012 @ 13:05:47 #171
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_119778287
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 09:16 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Nee. Echt niet. Het is gewoon de gunfactor. En volgens mij is B&F niet eens zo heel veel goedkoper, zeker niet nu XXL de prijs van de whey verlaagd heeft.

De enige echte reden dat ik om B&F heen loop is omdat ik op dbb een keer iets las over dat ze een product verkochten dat ingredienten bevatte die aantoonbaar ongezond waren (ik meen dat er een significant grotere kans op kanker was). Dat artikel werd (bijna) nergens anders verkocht, maar B&F had er kennelijk geen problemen mee. Helaas kan ik dat topic niet meer terugvinden. Maar het lijkt me dat als je al iets bij B&F bestelt je toch echt alleen de bekende merken moet kopen en onbekend spul moet laten liggen.
Nouja, ik vind XXL weer dubieus toen ze een keer whey uitleverden met Poolse bestickering en toen bleek dat de whey uit Polen kwam. Bij B&F weet je tenminste uit welke fabrieken ze komen.

Daarbij: wie kijkt er nou niet naar de ingredientenlijsten voordat je iets koopt? Vind het eigen verantwoordelijkheid dat je weet wat je in je mond stopt. Als er iets kankerverwekkend / giftig kan zijn, is het je eigen verantwoordelijkheid om onderzoek te doen naar de risico's, en of je die wil nemen.

Net zoals je ongesuperviseerd 30.000 iu vitamine D voor langere tijd in wil nemen, zoals iemand hier deed.

Daarbij: B&F mocht het verkopen, en doorgaans is de wetgeving / zijn de autoriteiten er als de kippen bij om iets in de ban te doen als het écht kankerverwekkend zou zijn.
Confidence through competence
pi_119778377
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 13:05 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Nouja, ik vind XXL weer dubieus toen ze een keer whey uitleverden met Poolse bestickering en toen bleek dat de whey uit Polen kwam. Bij B&F weet je tenminste uit welke fabrieken ze komen.

Daarbij: wie kijkt er nou niet naar de ingredientenlijsten voordat je iets koopt? Vind het eigen verantwoordelijkheid dat je weet wat je in je mond stopt. Als er iets kankerverwekkend / giftig kan zijn, is het je eigen verantwoordelijkheid om onderzoek te doen naar de risico's, en of je die wil nemen.

Net zoals je ongesuperviseerd 30.000 iu vitamine D voor langere tijd in wil nemen, zoals iemand hier deed.

Daarbij: B&F mocht het verkopen, en doorgaans is de wetgeving / zijn de autoriteiten er als de kippen bij om iets in de ban te doen als het écht kankerverwekkend zou zijn.
Link?
If not now, then when.
  vrijdag 30 november 2012 @ 13:18:03 #173
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_119778577
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 13:00 schreef Questular het volgende:

Soortgelijk heb ik ook gehad, tijdens het zaalvoetballen door mn enkel gegaan en een klein botje in mn voet gebroken. 1 week volledig gips gehad en vervolgens 4 weken loopgips.
Laten we hopen op een soortgelijk iets, ben het na < 24 uur al helemaal zat.
pi_119778645
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:26 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Middenvoetsbeentje gebroken waarschijnlijk? Ik ben er een week mee doorgelopen omdat de situatie zo lullig was dat ik me niet kon voorstellen dat er iets gebroken was. Heb geloof ik uiteindelijk 4 weken met gips rondgelopen en er moest een ijzerdraad ingezet worden om de boel aan elkaar te laten groeien. Ik hoop dat het bij jou meevalt.

Tip: Sinds ik squat maakt mijn lichaam zelf ijzerdraad aan en maak ik de gains van m'n leven.
Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.
pi_119779120
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 13:20 schreef Poppiholla het volgende:
est een ijzerdraad ingezet worden om de boel aan elkaar te laten groeien. Ik hoop dat het bij jou meevalt.

Tip: Sinds ik squat maakt mijn lichaam zelf ijzerdraad aan en maak ik de gains van m'n lev
In augustus nog gebroken :( 5 weken gips, geen squat gedaan natuurlijk die weken.
Nu al geen last meer van, kan alles weer.
  vrijdag 30 november 2012 @ 14:01:16 #176
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119779584
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 13:05 schreef Stereotomy het volgende:

Daarbij: wie kijkt er nou niet naar de ingredientenlijsten voordat je iets koopt?
:@

Onlangs nog gedaan. Ik had Syntha 6 gekocht, en totaal over de hoeveelheid cholesterol heen gelezen. Pas toen iemand het hier zei heb ik gekeken. Ondertussen liep ik al weken met hartkloppingen, en ben er zelfs voor naar de dokter gegaan. _O-

De rest van die pot is de prullenbak ingegaan, en ik voel me weer prima nu. Maar wel een erg domme actie van me. :')
pi_119782629
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 november 2012 14:01 schreef Snakey het volgende:
Syntha 6
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 november 2012 14:01 schreef Snakey het volgende:

[..]

:@

Onlangs nog gedaan. Ik had Syntha 6 gekocht, en totaal over de hoeveelheid cholesterol heen gelezen. Pas toen iemand het hier zei heb ik gekeken. Ondertussen liep ik al weken met hartkloppingen, en ben er zelfs voor naar de dokter gegaan. _O-

De rest van die pot is de prullenbak ingegaan, en ik voel me weer prima nu. Maar wel een erg domme actie van me. :')
Hartkloppingen van dat kleine beetje cholesterol in Syntha 6? Dan zou je het van een ei ook moeten krijgen?
  vrijdag 30 november 2012 @ 15:43:51 #178
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119782678
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:42 schreef kevin_ het volgende:

[..]

[..]

Hartkloppingen van dat kleine beetje cholesterol in Syntha 6? Dan zou je het van een ei ook moeten krijgen?
Dat zou je denken. Maar toen ik ermee stopte ging het weg. Mijn cholesterol is iets te hoog anyway, en ik eet veel eieren en drink soms veel koffie. Dus ik denk dat dat het net over de grens trekt.
pi_119782970
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:43 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dat zou je denken. Maar toen ik ermee stopte ging het weg. Mijn cholesterol is iets te hoog anyway, en ik eet veel eieren en drink soms veel koffie. Dus ik denk dat dat het net over de grens trekt.
Ah ok, dat zou goed kunnen. Volgens mij is het wel zo dat de hoeveelheid cholesterol die je eet, niet automatisch correleert met de hoeveelheid cholesterol in je bloed. Behalve als je al een probleem met cholesterol hebt, moet je oppassen.
pi_119783037
Wat een graf topictitel!
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
  vrijdag 30 november 2012 @ 15:53:13 #181
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119783041
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:51 schreef kevin_ het volgende:

[..]

Ah ok, dat zou goed kunnen. Volgens mij is het wel zo dat de hoeveelheid cholesterol die je eet, niet automatisch correleert met de hoeveelheid cholesterol in je bloed. Behalve als je al een probleem met cholesterol hebt, moet je oppassen.
Precies, dat laatste dus. Ik zit iets te hoog. Niets om me direct zorgen over te maken, maar wel om in de gaten te houden.
pi_119783326
Er was net iemand aan het bankdrukken met zijn benen omhoog, zag er een beetje onveilig uit.
Waar is dat voor?
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_119783367
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wat een graf topictitel!
Inderdaad, klote machine.
Soukidan op je oogbal.
pi_119783575
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:59 schreef esv7 het volgende:
Er was net iemand aan het bankdrukken met zijn benen omhoog, zag er een beetje onveilig uit.
Waar is dat voor?
Is nergens goed voor.

Gaat wat broscience rond dat je dan meer je borst zou 'pakken', maar dat Is natuurlijk nergens op gebaseerd. Bench press is met je poten op de grond.
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:22:08 #185
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_119784155
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:06 schreef 16meter het volgende:

Is nergens goed voor.

Gaat wat broscience rond dat je dan meer je borst zou 'pakken', maar dat Is natuurlijk nergens op gebaseerd. Bench press is met je poten op de grond.
Ik doe dat ook wel soms, ik vind het wel prettig trainen. Ik kan dan tijdens de reps mijn benen goed ontspannen en focussen op de oefening.

Ik wil als ik zwaar train dan nog wel eens afzetten met de benen en de rug hol trekken. en dat is niet goed.
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:24:09 #186
55709 Stereotomy
pi_119784221
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:06 schreef 16meter het volgende:

[..]

Is nergens goed voor.

Is misschien een instinctieve reactie van het lichaam om meer lats + sternocostal gedeelte van de pecs te pakken, omdat die het sterkst zijn. De juiste vorm daarvoor zou echter een holle rug moeten zijn, met de benen op te grond.

beetje extreem

Heb altijd het idee gehad dat een lichte decline in de bench press de meest 'natuurlijke' drukbeweging is, en dat flat bench alleen maar als standaard beschouwd wordt omdat de bankjes horizontaal gemaakt zijn.

Ga maar na, als je iets zwaars tilt (een doos, een steen, je vriendin) dan wijzen je armen altijd een klein beetje naar beneden als je het voorwerp klemt.
pi_119784302
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2012 13:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Link?
Stereo heb je nog een link van die Poolse stickers?
If not now, then when.
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:27:26 #188
55709 Stereotomy
pi_119784338
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Stereo heb je nog een link van die Poolse stickers?
Ik zat even te kijken, maar ik denk dat XXL de reactiethread op hun site verwijderd had waar ik het in 2010 had gelezen. Heb er dus geen bewijs van, want geen screenshot gemaakt.

Maar misschien haalt XXL hun whey niet meer uit Polen, niet gevraagd. B&F zet hun leverancier wel met naam en toenaam erbij.
pi_119784377
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:27 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik zat even te kijken, maar ik denk dat XXL de reactiethread op hun site verwijderd had waar ik het in 2010 had gelezen. Heb er dus geen bewijs van, want geen screenshot gemaakt.
Oké, no problemo. Wie is de fabrikant van B&F eigenlijk? Ik ben eigenlijk best benieuwd naar inkoopprijzen.
If not now, then when.
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:30:13 #190
55709 Stereotomy
pi_119784442
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Oké, no problemo. Wie is de fabrikant van B&F eigenlijk? Ik ben eigenlijk best benieuwd naar inkoopprijzen.
http://www.bodyenfitshop.(...)/isolaat-perfection/

(scroll beneden)

http://www.carbery.com/ (hele grote industriėle toko in Ierland)
pi_119785049
Ja dat met die hele holle rug heb ik ook gezien toen ik wat filmpjes van powerlifters ging bekijken.
Dat is trouwens ziek wat sommige mensen kunnen bankdrukken enzo.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_119785263
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_119785504
quote:
Waar is dat voor?
Onderrug ontlasten...
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_119785606
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

Onderrug ontlasten...
Leg uit.
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:12:39 #195
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_119785831
13gram eiwit per 100gram die magere kwark uit Duitsland. :D
BEASTMODE
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:26:01 #196
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_119786271
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 19:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

6 dagen?

Peace out shizzelaar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:39:55 #197
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_119786656
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:26 schreef SunTzu het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja, jij was daar mee bezig. Goed vol te houden? Hoe zit het met herstellen? Hou je de results bij?
BEASTMODE
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:42:42 #198
354147 SunTzu
pi_119786714
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:39 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Oja, jij was daar mee bezig. Goed vol te houden? Hoe zit het met herstellen? Hou je de results bij?
Ja is goed vol te houden, ik vind spierpijn echt lekker :P goed slapen en eten en dan is het wel beperkt.
Resultaten hou ik niet bij deze keer, maar ik merk het aan mijzelf dat ik toch zeker wat meer volume krijg overal. Na zaterdag dan is de 3e week voorbij omdat ik zondag op vakantie ga voor 2 maanden dus dan ga ik een 3 split aanhouden.

De laatste tijd zijn er allemaal geruchten gaande in de sportschool en in het dorp dat ik anabolen zou gebruiken :P
pi_119786856
Hier een fimpje van een chick(ze benched meer dan 99% uit dit topic) die uitlegt hoe je met correcte vorm moet benchen.
Soukidan op je oogbal.
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:55:29 #200
55709 Stereotomy
pi_119787073
Informatief filmpje. Fijn ook die safety racks.
pi_119787559
quote:
Waar is dat voor?
Gekruisd over elkaar heen zeker? Doe ik ook vaak, het lijkt je rug wat te ontlasten.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  vrijdag 30 november 2012 @ 18:18:05 #202
354147 SunTzu
pi_119787598
pi_119787604
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:26 schreef SunTzu het volgende:

[..]

SPOILER
Lijkt me 'iets' te veel van het goede.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_119787623
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 november 2012 18:18 schreef SunTzu het volgende:
[ afbeelding ]
Dafuq :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')