Hoeveel managers daar zitten, onbegrijpelijk..quote:Op donderdag 29 november 2012 22:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
precies. Veel managers zijn eigenlijk overbodig. Het streven moet zijn om een zo plat mogelijke organisatie te hebben zonder dat er problemen met de aansturing van de organisatie komen.
Tegenwoordig gaat het spoor in het weekend plat waardoor de trein met exact 0 kilometer per uur rijdt.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:33 schreef b2py het volgende:
[..]
Tegenwoordig moeten de Reiziger met een hoofdletter R geschreven worden dus moet die trein met 140 kunnen passeren..
En dan wordt er niet eens onderhoud uitgevoerd, alleen vernieuwingenquote:Op donderdag 29 november 2012 22:34 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Tegenwoordig gaat het spoor in het weekend plat waardoor de trein met exact 0 kilometer per uur rijdt.
het is niet alleen ProRail waar ik het over heb, maar in veel organisaties kan het efficiënter.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:33 schreef b2py het volgende:
[..]
Hoeveel managers daar zitten, onbegrijpelijk..
Zoiets heb ik ook nogeens gehad een paar maanden terug, toen een SGMmetje op Zutphen heel stiekem toch de IC Roosendaal - Zwolle bleek te zijnquote:Op donderdag 29 november 2012 22:31 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Wat is het ook een tieveritusbende hier dat spoor
Sta ik op het station on Parijs de trein naar Chessy te wachten, trein komt binnenrollen met chessy op de borden, maar in de trein staat dat ie maar tot Torcy gaat.![]()
Dus ik heb onderweg nog een beetje de CTAs afgekeken en overal stond Chessy op...
Eenmaal op Torcy klonkt de _automatische_ omroep "Torcy Eindpunt" en iedereen stapte meteen mokkend uit, op Darkwing na... weet eigenlijk niet waarom, maar ik liep een beetje te dromen ofzo, mijn reactie was traag iig![]()
Dat heeft me gered, wat de meester mompelde iets van verkeerd ritnummer ingesteld en dat ie toch doorreed, echter voordat de meute zich op het perron in beweging zette sloot ie al de deuren en reed weg
En jij hebt t wel gegokt?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook nogeens gehad een paar maanden terug, toen een SGMmetje op Zutphen heel stiekem toch de IC Roosendaal - Zwolle bleek te zijnMaar niemand die het gokte
Je bedoelt: Managers die weten waar ze het over hebben.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
precies. Veel managers zijn eigenlijk overbodig. Het streven moet zijn om een zo plat mogelijke organisatie te hebben zonder dat er problemen met de aansturing van de organisatie komen.
quote:Op donderdag 29 november 2012 22:36 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
En jij hebt t wel gegokt?
zoiets ja. Ik ben wat dat betreft iets te veel een idealistquote:Op donderdag 29 november 2012 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bedoelt: Managers die weten waar ze het over hebben.
Dat is net zoiets als een vierkante cirkel met drie hoeken.
Trein Bewijzer Perronquote:Op donderdag 29 november 2012 22:41 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Edit: TBP Trein Bestemmings Plan?
Maar goed de lading Centraal bediende TreinAanwijzer, dekt de lading toch ook nog steeds? Al vliegen ze nu meer centraal in storing...quote:
quote:Op donderdag 29 november 2012 22:50 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Maar goed de lading Centraal bediende TreinAanwijzer, dekt de lading toch ook nog steeds? Al vliegen ze nu meer centraal in storing...Waarom moet die benaming veranderd worden zo nodig....
CTA denkt de lading voor de nieuwe ook toch...quote:Op donderdag 29 november 2012 22:51 schreef b2py het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
links: TBP; Rechts CTA
Ongetwijfeld, toch heet hij andersquote:Op donderdag 29 november 2012 22:52 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
CTA denkt de lading voor de nieuwe ook toch...
Trein Beeld Perron zelfs. Echt een totaal nergens op slaande term.quote:
op alle 4 de sporen?quote:Op donderdag 29 november 2012 23:03 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Van Schiedam=Rotterdam West naar Rotterdam kom je achtereenvolgens 90, 130 en 40 km/h tegen.
Welkom in onze eeuwquote:Op donderdag 29 november 2012 23:03 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Van Schiedam=Rotterdam West
Op de twee rechter sporen. Wilde je het ook de andere kant op weten?quote:
Dat staat op de officiële tekening. Klopt het niet dan? Ik kom nooit in die buurt, dus ik heb geen idee.quote:
Het heet sinds 24 mei 1998 Schiedam Centrum, mocht je het gemist hebbenquote:Op donderdag 29 november 2012 23:08 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dat staat op de officiële tekening. Klopt het niet dan? Ik kom nooit in die buurt, dus ik heb geen idee.
Vroeger heette het station zo, maar inmiddels niet meer, ik baseer me op dit linkje http://upload.wikimedia.o(...)Baanvaksnelheden.pngquote:Op donderdag 29 november 2012 23:08 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dat staat op de officiële tekening. Klopt het niet dan? Ik kom nooit in die buurt, dus ik heb geen idee.
Dat heb ik dan gemist. Ik hou me niet erg bezig met de andere kant van het land en al helemaal niet met een kutstad als Rotterdam.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het heet sinds 24 mei 1998 Schiedam Centrum, mocht je het gemist hebben
die tekening is wel heel grof hoorquote:Op donderdag 29 november 2012 23:09 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Vroeger heette het station zo, maar inmiddels niet meer, ik baseer me op dit linkje http://upload.wikimedia.o(...)Baanvaksnelheden.png
Wat doet ie dan in de openingspost...quote:Op donderdag 29 november 2012 23:10 schreef b2py het volgende:
[..]
die tekening is wel heel grof hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |