die naar Zutphenquote:Op donderdag 29 november 2012 16:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Er staat een in en uitcheckpaal in Apeldoorn, maar welke lijn gaat naar Arivva dan?
de bogen van de hoekselijn zijn krapper dan die naar delft toequote:Op donderdag 29 november 2012 15:43 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Waarom is er verschil in maximumsnelheid tussen Rotterdam Centraal en Schiedam-Rotterdam West.
De sporen van de hoekselijn is max 130, de andere 140
Mag ik vragen waar je dat weg haalt? Ik kom niet op meer dan 130 op alle sporen?quote:Op donderdag 29 november 2012 15:43 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Waarom is er verschil in maximumsnelheid tussen Rotterdam Centraal en Schiedam-Rotterdam West.
De sporen van de hoekselijn is max 130, de andere 140
Ze geven spuitbussen met gele en blauwe verf weg?quote:Op donderdag 29 november 2012 17:21 schreef HeavenSmiles het volgende:
Kennelijk geeft NS presentjes aan reizigers op Zwolle - Emmen om ze gedag te zeggen i.v.m. de overname van de lijn door Arriva. Grappig.
quote:Op donderdag 29 november 2012 18:41 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
rsfoort - Amsterdam Centraal gezeten, roept de machinist ineens om "We stoppen zometeen even op Naarden-Bussum, ik moet
Dit probleem kende ik ook nog nietquote:Op donderdag 29 november 2012 18:36 schreef Isabeau het volgende:
Als je eerst incheckt met je OV-chipkaart en daarna de kaart bij een automaat oplaadt (geld op zet), dan ben je niet meer ingecheckt! Maar....ook niet echt uitgecheckt omdat er wèl 10 euro wordt afgeschreven. Je kan ook niet meer uitchecken om dat op te lossen.
Ik heb gebeld met de NS en ze zijn op de hoogte van het probleemEr wordt naar een oplossing gezocht
Ondertussen dus niet meer opladen nà inchecken.
Wat is dit nou weer voor kneuzenprobleem?quote:Op donderdag 29 november 2012 18:59 schreef MaxMark het volgende:
Uit een ander topic:
[..]
Dit probleem kende ik ook nog niet
Er zijn wel stations waar de automaten na de paaltjes staan, waarschijnlijk. Maar goed, wie gaat sowieso de hele tijd z'n OV-chipkaart opladen? Automatisch opladen FTWquote:Op donderdag 29 november 2012 19:00 schreef b2py het volgende:
Het is denk ik ook niet gebruikelijk dat je na je inchecken nog even je saldo gaat opladen, maar wel een vervelend probleem. Afwachten maar
Dat vind jij "quote:Op donderdag 29 november 2012 18:38 schreef Flodder450 het volgende:
Waren een stel kinderen met de spoorbomen aan het spelen bij de overweg net vóór Sauwerd, machinist toeteren als een malle en alles
Hulde! Dit is hoe het hoort te zijn!quote:Op donderdag 29 november 2012 19:32 schreef b2py het volgende:
Strukton Rail zegt in de brief het als plicht te zien om te waarschuwen voor de gevolgen van de bezuinigingen.
Maar als ik er wat over zeg is het "Prorail heeft bepaald dat de helft minder ook veilig isquote:Op donderdag 29 november 2012 19:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hulde! Dit is hoe het hoort te zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |