Mijn vader heeft in het kader van movember besloten zich maar helemaal niet meer te scherenquote:Op woensdag 28 november 2012 22:00 schreef Dagoduck het volgende:
Ik laat mijn snor mooi doorgroeien tot minmaal 1 januari
Deed hetzelfde, maar begon mij te veel te kriebelenquote:Op woensdag 28 november 2012 22:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mijn vader heeft in het kader van movember besloten zich maar helemaal niet meer te scheren
Mwah, heb m'n sik ook laten staanquote:Op woensdag 28 november 2012 22:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mijn vader heeft in het kader van movember besloten zich maar helemaal niet meer te scheren
Vind het wel chill om onder het dagelijks scheren uit te komenquote:Op woensdag 28 november 2012 22:10 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind dat hele Movember maar enorme bullshit en mensen worden er lelijk van.
ah, iemand die het met me eens isquote:Op woensdag 28 november 2012 22:10 schreef Pino112 het volgende:
Jij hebt geen baardgroei nee?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:11 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vind het wel chill om onder het dagelijks scheren uit te komen
Juist welquote:
Mwoah, snorren zijn inderdaad niet woest aantrekkelijk, maar sommige mannen die zich een paar dagen niet geschoren hebben...quote:Op woensdag 28 november 2012 22:10 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op woensdag 28 november 2012 22:26 schreef minthy het volgende:
Hier m'n snor maar weer verwijderd gisteren, bleek toch niet zo bij me te passen
Oh zit je weer in zo'n bui?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, dat is al bijna 2 weken geleden
Is het weer die tijd van het jaar?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, dat is al bijna 2 weken geleden
Godsammequote:
Gelukkig maar. Niet teveel met vuurwerk stunten hequote:
Sorry, lange drukke klotedag gehad. Dat moet eruit op de een of andere manierquote:
Ik heb het niet zo op vuurwerkquote:Op woensdag 28 november 2012 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Niet teveel met vuurwerk stunten he
gelukkig maar.quote:
Moet je vaker doenquote:Op woensdag 28 november 2012 22:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, lange drukke klotedag gehad. Dat moet eruit op de een of andere manier
laat jij je schnur ook staanquote:Op woensdag 28 november 2012 22:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
twitter:dijkshoorn twitterde op woensdag 28-11-2012 om 21:53:26Ik zie net Mart Smeets op Nederland 2 en zei bijna als vanzelf "Papa??" reageer retweet
Ohja. Ik heb het geprobeerd, maar het wil maar niet groeienquote:
Vast.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is in het kader van het concert van broes?
Vast. Het kader boeit me ook niet verder, gewoon een toffe plaatquote:Op woensdag 28 november 2012 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is in het kader van het concert van broes?
Dat zeker. Leukste plaat van hem ook.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Vast. Het kader boeit me ook niet verder, gewoon een toffe plaat
ik ookquote:
ik heb het altijd moeilijk! het is niet makkelijk hoor om altijd maar de clown uit te hangenquote:
Aansteller.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb het altijd moeilijk! het is niet makkelijk hoor om altijd maar de clown uit te hangen
correctemundoquote:
zeg, ik ga je alleen laten met je feestmes en mijn bedje opzoekenquote:
ah.quote:
Ja, sorry. Ik ga mezelf nu toetakelen met een stok. Zelfkastijding rules!!quote:
twitter:sanderdeheer twitterde op donderdag 29-11-2012 om 08:51:50Net bevestigd door @Mojo: Bruce Springsteen 22 juni in Goffertpark, Nijmegen! Kaarten kosten 75 euro, voorverkoop vanaf zaterdag. reageer retweet
Heeeeeeeeeeeeeey Brother from another mother!quote:
Hiyooooooquote:Op donderdag 29 november 2012 10:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeey Brother from another mother!
quote:
quote:
I rest my casequote:AL SINDS JULI 2001 VOLSTREKT INHOUDSLOOS OP FOK!
Een T6?quote:
Ik winquote:Op donderdag 29 november 2012 11:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Yup. Hij slurpt nog lekker
.
Pfoequote:Op donderdag 29 november 2012 11:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik win(denk ik
1 op 7 gemengd gebruik
)
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 november 2012 11:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik win(denk ik
1 op 7 gemengd gebruik
)
[ afbeelding ]
5 cilinder geluidquote:Op donderdag 29 november 2012 11:46 schreef cosmick het volgende:
[..]. Dat denk ik ook. Mijn V70 2.4 Aut zit rond de 1:10 denk ik. Max.
Hier ook zoiets. Afhankelijk van de stukken die ik rijd natuurlijk. Als het alleen naar kantoor en terug is meer 1 op 8/9...quote:Op donderdag 29 november 2012 11:46 schreef cosmick het volgende:
[..]. Dat denk ik ook. Mijn V70 2.4 Aut zit rond de 1:10 denk ik. Max.
quote:Op donderdag 29 november 2012 11:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier ook zoiets. Afhankelijk van de stukken die ik rijd natuurlijk. Als het alleen naar kantoor en terug is meer 1 op 8/9...
Hij komt uit 1965, kleine kans dat die regeling aangepast wordt dat ik er last van heb.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:45 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Pfoe![]()
Hopelijk kom je ook goed weg met de oldtimer regeling
En origineel blauw kenteken. Helpt ook mee volgens mijquote:Op donderdag 29 november 2012 12:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij komt uit 1965, kleine kans dat die regeling aangepast wordt dat ik er last van heb.
Ga uiteraard wel actie voeren, maar ik ben niet bang dat er iets gaat gebeuren waardoor ik opeens MRB moet betalen...
ja misschien... hangt er een beetje vanaf... als ze het alleen doen van auto's die al minimaal 30 jaar in NL zijn welquote:Op donderdag 29 november 2012 12:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En origineel blauw kenteken. Helpt ook mee volgens mij
Is dat niet van die zeepquote:
Toen ik in een supermarkt werkte eens een gigantische faal maakte toen een vrouw vroeg om dat soort zeepquote:Op donderdag 29 november 2012 12:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom weet jij dat?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 november 2012 13:01 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Toen ik in een supermarkt werkte eens een gigantische faal maakte toen een vrouw vroeg om dat soort zeep
quote:Op donderdag 29 november 2012 13:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Onwijze kutzeep, nooit aan beginnen
Wat een gelul?quote:Op donderdag 29 november 2012 13:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Onwijze kutzeep, nooit aan beginnen
Beetje te fanatiek aan het photoshoppen geweestquote:Op donderdag 29 november 2012 12:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom weet jij dat?
[ afbeelding ]
OMFG! Ze zien er dus echt zo uit... ik dacht dat je weer aan het photoshoppen was geslagenquote:
Dit had zelfs ik niet kunnen bedenkenquote:Op donderdag 29 november 2012 13:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
OMFG! Ze zien er dus echt zo uit... ik dacht dat je weer aan het photoshoppen was geslagen![]()
als ze ook een Doosember gaat doen wil ik het niet wetenquote:Op donderdag 29 november 2012 13:55 schreef Pino112 het volgende:
HENK!!
Waarom doe je dit
[ afbeelding ]
Hmm recensie is niet meer terug te vinden. Gevolg was wel dat Only Seven Left het jaar daarop de bui al zag hangen om volledig afgebrand te worden. Om de wind uit de zeilen van de 3VOOR12 recensenten te nemen schreef de band zelf maar een recensie.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:54 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dit had zelfs ik niet kunnen bedenken![]()
Ben nog even opzoek naar die geniale recensie over hun optreden op Eurosonic 2010
Die was ook niet mals
goede reviewquote:Op donderdag 29 november 2012 14:03 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hmm recensie is niet meer terug te vinden. Gevolg was wel dat Only Seven Left het jaar daar op de bui al zag hangen om volledig afgebrand te worden. Om de wind uit de zeilen van de 3VOOR12 recensenten te nemen hadden zij zelf maar een recensie geschreven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snap je zin niet, heeft OSL een review over hunzelf gemaakt?quote:Op donderdag 29 november 2012 14:03 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hmm recensie is niet meer terug te vinden. Gevolg was wel dat Only Seven Left het jaar daar op de bui al zag hangen om volledig afgebrand te worden. Om de wind uit de zeilen van de 3VOOR12 recensenten te nemen hadden zij zelf maar een recensie geschreven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo lees ik het ookquote:Op donderdag 29 november 2012 14:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik snap je zin niet, heeft OSL een review over hunzelf gemaakt?
Jupquote:Op donderdag 29 november 2012 14:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik snap je zin niet, heeft OSL een review over hunzelf gemaakt?
Alternatief jongheh YOLOquote:Op donderdag 29 november 2012 14:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En zichzelf een 4.5 gegeven? Wtf waarom![]()
Zeker weten dat ze die zelf hebben geschreven?quote:
Omdat ze nogal een (onterecht) goed beeld van zichzelf hebben?quote:Op donderdag 29 november 2012 14:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En zichzelf een 4.5 gegeven? Wtf waarom![]()
BAM!quote:Op donderdag 29 november 2012 15:10 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben de draad trouwens wel een beetje kwijt qua Dago's op het FOK! forum trouwens..
Ik kon Dagonet en Dagoduck nog wel uit elkaar houden, maar nu is er ook ineens een Dagobert opgedokenMIJN HOOFD ONTPLOFT JONGEH
ja! dacht ik ookquote:Op donderdag 29 november 2012 16:29 schreef rubbereend het volgende:
Het heeft wel een vleugje Arcade Fire, maar dan minder goed
Niet eensquote:
Nee, Jodi Bernal heeft meer een associatie met yoghurt...quote:
quote:Op donderdag 29 november 2012 16:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nee, Jodi Bernal heeft meer een associatie met yoghurt...
Ken ze alleen van de kliniekquote:
alle liedjes die ze maken klinken hetzelfdequote:
Ik zag al een foto op de FB van Milkbar ja.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:04 schreef 3rdRock het volgende:
vanavond naar Audio Adam en Milkbar![]()
Hallo, welkom! Pas op voor henkde_j, hij bijt afentoequote:Op donderdag 29 november 2012 17:01 schreef epic_gram het volgende:
Hoe kan iemand zulke briljante humor hebben als sander lantinga?
Sowieso Carnavalquote:Op donderdag 29 november 2012 17:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit Carnavalsmuziek noemen.
*huilt*
Tot voorkort was wolfrolf net zo. Maar sinds hij een gagball draagt is hij zo mak als een lammetje.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hallo, welkom! Pas op voor henkde_j, hij bijt afentoe
En ik maar denken dat het een Jonagold was...quote:Op donderdag 29 november 2012 17:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Tot voorkort was wolfrolf net zo. Maar sinds hij een gagball draagt is hij zo mak als een lammetje.
Eigenlijk is het een fluitje. Maar de dames in dit topic hadden er meteen weer andere ideeën bijquote:Op donderdag 29 november 2012 17:28 schreef alors het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het een Jonagold was...
Verdomme, het is een fluitje :dquote:Op donderdag 29 november 2012 17:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Tot voorkort was wolfrolf net zo. Maar sinds hij een gagball draagt is hij zo mak als een lammetje.
ja, maar jij komt uit Limburg. vertel dat die noordelingen maar eens.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit Carnavalsmuziek noemen.
*huilt*
#ivhnwquote:Op donderdag 29 november 2012 18:25 schreef Pino112 het volgende:
Wanneer is ie weer terug? Maandag?
Wat een stad! Wat een week!
Hij gedraagt zich wel ontzettend wollig de laatste tijdquote:Op donderdag 29 november 2012 17:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Domien ? wie ?quote:Op donderdag 29 november 2012 18:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich wel ontzettend wollig de laatste tijd
helm?quote:
dat zal me een thriller wordenquote:Op donderdag 29 november 2012 20:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen schattebout, iets integraal uitzenden
quote:Op donderdag 29 november 2012 20:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat zal me een thriller worden
Something Good, Tesselate, Fitzpleasure, Breezeblocks, Taroquote:
Sowieso allemaal inderdaadquote:Op donderdag 29 november 2012 20:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Something Good, Tesselate, Fitzpleasure, Breezeblocks, Taro
Bazenalbum sowieso
Ik heb dat album gekocht gisterquote:
Ik vrees ervoor...quote:Op donderdag 29 november 2012 20:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat zal me een thriller worden
Rij je integraal voorzichtig?quote:Op donderdag 29 november 2012 20:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vrees ervoor...
Stap zo in de auto naar huis, zal het wel integraal gaan meekrijgen
Minty in d'r Integralequote:
quote:
Dat lijkt niet eens op mijn bakkiequote:Op donderdag 29 november 2012 20:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Minty in d'r Integrale
[ afbeelding ]
Heb jij er zoeen?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat lijkt niet eens op mijn bakkie
Helaas heb ik m'n Lambo de deur uit moeten doen toen ik met m'n opleiding startte.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb jij er zoeen?
[ afbeelding ]
Die was in ieder geval beter dan je Peugeot.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Helaas heb ik m'n Lambo de deur uit moeten doen toen ik met m'n opleiding startte.
Mis hem nog elke dag, was een handig karretje voor de boodschappen
minthy haar scheurbakquote:Op donderdag 29 november 2012 21:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Helaas heb ik m'n Lambo de deur uit moeten doen toen ik met m'n opleiding startte.
Ben je zo kort geleden begonnen dan?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee man, ik heb liever m'n Peugeotjequote:Op donderdag 29 november 2012 21:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die was in ieder geval beter dan je Peugeot.
Multiplaquote:Op donderdag 29 november 2012 21:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
minthy haar scheurbak
[ afbeelding ]
Ruim 2 jaar geledenquote:Op donderdag 29 november 2012 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben je zo kort geleden begonnen dan?
AAAAaaAAAAH, mijn ogen! It burns! It burns!quote:Op donderdag 29 november 2012 21:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
minthy haar scheurbak
[ afbeelding ]
Toen hadden ze dat model nog niet, liegenaar!quote:
Die heeft toch een losse uitlaat enzulks?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee man, ik heb liever m'n Peugeotje
nou echt,, m'n droomwagenquote:Op donderdag 29 november 2012 21:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
minthy haar scheurbak
[ afbeelding ]
Nee, tot 1u. Integraal.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:45 schreef minthy het volgende:
Is dat integrale gedoe van Michael Jackson na 22u afgelopen?
Geen kloot aan, ben na 3 minuten luisteren overgestapt naar Arrow
Wordt morgen gerepareerd, dan is dat ook weer opgelost. Kan met elke auto gebeuren, die dingen gaan nogal eens kapotquote:Op donderdag 29 november 2012 21:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die heeft toch een losse uitlaat enzulks?
alleen maar michael jackson?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:45 schreef minthy het volgende:
Is dat integrale gedoe van Michael Jackson na 22u afgelopen?
Geen kloot aan, ben na 3 minuten luisteren overgestapt naar Arrow
Ja, begon om 21u. Ik heb er nog nooit van gehouden, ook niet toen hij nog leefdequote:
oh .. vind 'm wel goed..quote:Op donderdag 29 november 2012 21:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, begon om 21u. Ik heb er nog nooit van gehouden, ook niet toen hij nog leefde
Af en toe een nummer trek ik nog wel. Maar als ik meer nummers hoor, wil ik m'n trommelvliezen integraal uit m'n oren peuteren. Met een sateprikker.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:51 schreef miieejj het volgende:
[..]
oh .. vind 'm wel goed..blood on the dance floor zag ik veel tijdens mijn tmf tijd
quote:Op donderdag 29 november 2012 21:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Af en toe een nummer trek ik nog wel. Maar als ik meer nummers hoor, wil ik m'n trommelvliezen integraal uit m'n oren peuteren. Met een sateprikker.
quote:Op donderdag 29 november 2012 21:54 schreef alors het volgende:
Komt het rifje van Hey Lover van LL Cool J hier ook uit?
Ja dus, ik dacht het al te horen.quote:The song sampled Michael Jackson's "The Lady in My Life" from his 1982 album Thriller album
hoe heet dat toch alweer op de woensdag-avond.. dan gaat ze drum and base muziek draaienquote:Op donderdag 29 november 2012 21:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, vanaf 22u gaat Roos snorren scheren. Alsof je daar wél blij van wordt.
WobWobWoensdag.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:56 schreef miieejj het volgende:
[..]
hoe heet dat toch alweer op de woensdag-avond.. dan gaat ze drum and base muziek draaien
Tja, van mannen met een snor word ik al helemaal niet blij...quote:Op donderdag 29 november 2012 21:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, vanaf 22u gaat Roos snorren scheren. Alsof je daar wél blij van wordt.
ja dat.. voor die naam hebben ze niet lang voor nagedacht..quote:
metmichiel is een leuk radioprogram. hoor het alleen te weinig..quote:Op donderdag 29 november 2012 21:56 schreef Evertjan het volgende:
toch vind ik het leuk dat Michiel dit soort dingen kan doen in zijn programma
'is'quote:Op donderdag 29 november 2012 22:03 schreef Evertjan het volgende:
Electric six leuk om die is te horen op 3FM
Nou ik plak er mooi een Mocember tegenaanquote:Op donderdag 29 november 2012 22:11 schreef Pino112 het volgende:
Oh nu komen er allerlei 'snor'-woordgrappen langs![]()
Stroquote:
ik ga ff naar de griek, feta eten omnomnomquote:Op donderdag 29 november 2012 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
Trouwens, topique 3x666![]()
![]()
![]()
Maar morgen ben ik naar Dusseldorf, even naar Florence + The Machine
En maandag The Black Keys in de Ziggo Dome
Mooiquote:Op donderdag 29 november 2012 23:15 schreef 3rdRock het volgende:
heb genoten van Serious Talentbandjes Audio Adam en vooral Milkbar
nja, ze hebben wat meer ruimte en wat meer volume. niet per sé beter. gewoon erg goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |