Mijn vader heeft in het kader van movember besloten zich maar helemaal niet meer te scherenquote:Op woensdag 28 november 2012 22:00 schreef Dagoduck het volgende:
Ik laat mijn snor mooi doorgroeien tot minmaal 1 januari
Deed hetzelfde, maar begon mij te veel te kriebelenquote:Op woensdag 28 november 2012 22:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mijn vader heeft in het kader van movember besloten zich maar helemaal niet meer te scheren
Mwah, heb m'n sik ook laten staanquote:Op woensdag 28 november 2012 22:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mijn vader heeft in het kader van movember besloten zich maar helemaal niet meer te scheren
Vind het wel chill om onder het dagelijks scheren uit te komenquote:Op woensdag 28 november 2012 22:10 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind dat hele Movember maar enorme bullshit en mensen worden er lelijk van.
ah, iemand die het met me eens isquote:Op woensdag 28 november 2012 22:10 schreef Pino112 het volgende:
Jij hebt geen baardgroei nee?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:11 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vind het wel chill om onder het dagelijks scheren uit te komen
Juist welquote:
Mwoah, snorren zijn inderdaad niet woest aantrekkelijk, maar sommige mannen die zich een paar dagen niet geschoren hebben...quote:Op woensdag 28 november 2012 22:10 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op woensdag 28 november 2012 22:26 schreef minthy het volgende:
Hier m'n snor maar weer verwijderd gisteren, bleek toch niet zo bij me te passen
Oh zit je weer in zo'n bui?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, dat is al bijna 2 weken geleden
Is het weer die tijd van het jaar?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, dat is al bijna 2 weken geleden
Godsammequote:
Gelukkig maar. Niet teveel met vuurwerk stunten hequote:
Sorry, lange drukke klotedag gehad. Dat moet eruit op de een of andere manierquote:
Ik heb het niet zo op vuurwerkquote:Op woensdag 28 november 2012 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Niet teveel met vuurwerk stunten he
gelukkig maar.quote:
Moet je vaker doenquote:Op woensdag 28 november 2012 22:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, lange drukke klotedag gehad. Dat moet eruit op de een of andere manier
laat jij je schnur ook staanquote:Op woensdag 28 november 2012 22:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
twitter:dijkshoorn twitterde op woensdag 28-11-2012 om 21:53:26Ik zie net Mart Smeets op Nederland 2 en zei bijna als vanzelf "Papa??" reageer retweet
Ohja. Ik heb het geprobeerd, maar het wil maar niet groeienquote:
Vast.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is in het kader van het concert van broes?
Vast. Het kader boeit me ook niet verder, gewoon een toffe plaatquote:Op woensdag 28 november 2012 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is in het kader van het concert van broes?
Dat zeker. Leukste plaat van hem ook.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Vast. Het kader boeit me ook niet verder, gewoon een toffe plaat
ik ookquote:
ik heb het altijd moeilijk! het is niet makkelijk hoor om altijd maar de clown uit te hangenquote:
Aansteller.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb het altijd moeilijk! het is niet makkelijk hoor om altijd maar de clown uit te hangen
correctemundoquote:
zeg, ik ga je alleen laten met je feestmes en mijn bedje opzoekenquote:
ah.quote:
Ja, sorry. Ik ga mezelf nu toetakelen met een stok. Zelfkastijding rules!!quote:
twitter:sanderdeheer twitterde op donderdag 29-11-2012 om 08:51:50Net bevestigd door @Mojo: Bruce Springsteen 22 juni in Goffertpark, Nijmegen! Kaarten kosten 75 euro, voorverkoop vanaf zaterdag. reageer retweet
Heeeeeeeeeeeeeey Brother from another mother!quote:
Hiyooooooquote:Op donderdag 29 november 2012 10:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeey Brother from another mother!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |