Hoeveel weeg je trouwens?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Iedereen hier ruikt dat ik 14 ben.
[..]
Alsof ik nu geen vet op mijn botten heb.
Whatsapp moet alles weer verpestenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gofferdomme daar gaat mijn kans om jou op wa te hebben
DAT MAAKT HELEMAAL NIETS UIT. DAT MAAKT ECHT HELEMAAL NIETS UIT.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
niet onterecht hoordaarnet had.je.ook dt fout
Ja nu ga ik huilen in een hoekjequote:Op woensdag 28 november 2012 21:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Whatsapp moet alles weer verpesten
ik doe met je mee!quote:Op woensdag 28 november 2012 21:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja nu ga ik huilen in een hoekje
lobbi tochquote:Op woensdag 28 november 2012 21:20 schreef Hypocriet het volgende:
Ik wilde je net uitschelden omdat -dt gedoe. Maar:
TT
sorry gelijk boosquote:Op woensdag 28 november 2012 21:20 schreef Hypocriet het volgende:
en dan nu:
[..]
DAT MAAKT HELEMAAL NIETS UIT. DAT MAAKT ECHT HELEMAAL NIETS UIT.
IK MAG TAALNAZI DOEN, JIJ NIET. ASDFGHJKL. BEGRIJP DAT DAN.
Ja blijf dat maar geloven.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:18 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Je bent hartstikke mager
Gezelligquote:Op woensdag 28 november 2012 21:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oke ik kom naar je toe, jij hebt mooie hoekjes om in te huilen
het bed lijkt me wat comfortabelerquote:Op woensdag 28 november 2012 21:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gezellig
Heb zelfs 4
1tje met een bureau, eentje met een kastje, eentje met kastdeur+andere deur en in de andere staat mijn bedje
wtf man heb je een tennisballenonderbroek?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:23 schreef AppelCake het volgende:
Ik praat nu met een enge chinees uit mijn klas.
[ afbeelding ]
zondag weer elkaar zienquote:
Ja, van Bjorn Borg.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wtf man heb je een tennisballenonderbroek?
de fuck gaat dat gesprek overquote:Op woensdag 28 november 2012 21:23 schreef AppelCake het volgende:
Ik praat nu met een enge chinees uit mijn klas.
[ afbeelding ]
ondergoed dragenquote:
Mijne ookquote:Op woensdag 28 november 2012 21:24 schreef krullenbolletje het volgende:
Mijn bed staat in de hoek, altijd comfortabel in een hoekje huilen
Nijmegen op zondag.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zondag weer elkaar zien
Alleen is alles dan weer dicht
Over dat iedereen jaloers op mij is omdat ik zo mooi ben.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:25 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
de fuck gaat dat gesprek over
Hipster jwz.quote:
Jwz.quote:
kusquote:
that is such a turn-onquote:Op woensdag 28 november 2012 21:26 schreef LompeHork het volgende:
Ik draag V&D boxershorts, true story
Ja boven op een kastje zitten is ook weer zo rot :/quote:Op woensdag 28 november 2012 21:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het bed lijkt me wat comfortabeler
Ik heb action boxers! ben ik nu stoerquote:
Ja, ditquote:Op woensdag 28 november 2012 21:27 schreef krullenbolletje het volgende:
Mijn ondergoed komt echt overal en nergens vandaan
aan de andere kant, kunnen we klef doen omdat er niemand isquote:
Zie je, ik wist hetquote:Op woensdag 28 november 2012 21:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
that is such a turn-on
Lompe ik wacht op een hipster foto van jou in het Jong foto topicquote:Op woensdag 28 november 2012 21:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zie je, ik wist hetgewoon de anti-hipster, soort van anti-christen jeweet.
Ik vind een bed wel de chillste huil plek, lekker je kussen knuffelenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, middenin de kamer is ook zo wat. En ik huil zelden, meestal nog niet eens op bed ook
.
Zie antwoord in vorig topicquote:Op woensdag 28 november 2012 21:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Lompe ik wacht op een hipster foto van jou in het Jong foto topic
Daar zal het kastje ook niet blij mee zijn als ik erop ga zittenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja boven op een kastje zitten is ook weer zo rot :/
[..]
Ik heb action boxers! ben ik nu stoer?
En dan vind je het vreemd dat mensen je kinderachtig vindenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:27 schreef AppelCake het volgende:
Nu draag ik een Chin-Chan onderbroek.
Dat ik het nog even fijn aan kijk, genoeg gezoekquote:Op woensdag 28 november 2012 21:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
baah moet ik nog zoeken ook :x vooruit
Ja, dat wel. En ik knuffel liever meisjes, dan kussensquote:Op woensdag 28 november 2012 21:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik vind een bed wel de chillste huil plek, lekker je kussen knuffelen
Strings van saphhquote:Op woensdag 28 november 2012 21:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Daar zal het kastje ook niet blij mee zijn als ik erop ga zitten
ik heb saphh ondergoed
Ja daaaaag dat doe je toch wel voor mij?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat ik het nog even fijn aan kijk, genoeg gezoek
Waar moet ik hipsterkleding vandaan toveren?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja daaaaag dat doe je toch wel voor mij?
Ja ik knuffel ook liever jongens maar die zijn niet 24/7 beschikbaarquote:Op woensdag 28 november 2012 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat wel. En ik knuffel liever meisjes, dan kussens![]()
quote:
Eindelijk, meiden die van strings houdenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jaa ze zitten zoo lekker
Truequote:Op woensdag 28 november 2012 21:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja ik knuffel ook liever jongens maar die zijn niet 24/7 beschikbaar
zoveel waarheid in 1 postquote:Op woensdag 28 november 2012 21:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja ik knuffel ook liever jongens maar die zijn niet 24/7 beschikbaar
Heb er maar 2, ben altijd chagrijning als die dingen in de was zittenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jaa ze zitten zoo lekker
Ik kwam van alles tegen toen ik me kamer opruimdequote:Op woensdag 28 november 2012 21:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waar moet ik hipsterkleding vandaan toveren?
haha toevallig ik heb er ook 2, moet er dringend meer hebbenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:30 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Heb er maar 2, ben altijd chagrijning als die dingen in de was zitten
Wolvenshirt+bril zonderglazen- hoog water broekquote:Op woensdag 28 november 2012 21:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waar moet ik hipsterkleding vandaan toveren?
Meer kopenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:30 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Heb er maar 2, ben altijd chagrijning als die dingen in de was zitten
quote:Op woensdag 28 november 2012 21:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
En dan vind je het vreemd dat mensen je kinderachtig vinden
ditquote:Op woensdag 28 november 2012 21:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jaa ze zitten zoo lekker
Ik heb geen stomme muts, en mijn zonnebril ligt in de autoquote:Op woensdag 28 november 2012 21:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik kwam van alles tegen toen ik me kamer opruimde![]()
zoek een stomme muts, zonnebril en doe net alsof je in de starbucks zit... thats it
Ik heb meer strings dan normaal ondergoed, staat ook mooier bij strakke jurkjes/rokjesquote:Op woensdag 28 november 2012 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Eindelijk, meiden die van strings houden
[..]
True.
Lelkere kont hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
Ik wou ook eigenlijk mijn zonnebril er nog bij maar die lach ook in de autoquote:Op woensdag 28 november 2012 21:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb geen stomme muts, en mijn zonnebril ligt in de autoneh, teveel werk, komt een andere keer wel
Hulde voor jouquote:Op woensdag 28 november 2012 21:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb meer strings dan normaal ondergoed, staat ook mooier bij strakke jurkjes/rokjes
quote:Op woensdag 28 november 2012 21:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Lelkere kont hoorDat is mijn heup, mijn navel is net niet in beeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet waar!quote:![]()
Ik wou zeggen "verkopen"quote:Op woensdag 28 november 2012 21:33 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ooit, maar ze zijn niet heel goedkoop en ik heb eigenlijk al te veel ondergoed
Goede uitgekozen danquote:Op woensdag 28 november 2012 21:33 schreef LompeHork het volgende:
Mijn vrouw heeft alleen maar strings
Goed voor elkaarquote:Op woensdag 28 november 2012 21:33 schreef LompeHork het volgende:
Mijn vrouw heeft alleen maar strings
Weggooien is zondequote:Op woensdag 28 november 2012 21:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wou zeggen "verkopen". Weg gooien dan, of gewoon bewaren
.
je bent zo plat dat ik het verschil tussen je kont en heup niet eens ziequote:Op woensdag 28 november 2012 21:33 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dat is mijn heup, mijn navel is net niet in beeld.
[..]
Niet waar!
quote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 21:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je bent zo plat dat ik het verschil tussen je kont en heup niet eens zie
en, wat draag jij?quote:
Als ik het geld had zou ik ook alleen maar merk kopen, veel betere kwaliteit en blijft langer mooiquote:Op woensdag 28 november 2012 21:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Of eigenlijk niet, want ze koopt enkel merk, die smaak heeft ze danken aan een bijbaantje dat ze ooit had bij een lingerie-winkel
Kusquote:Op woensdag 28 november 2012 21:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben weer hilarisch vanavond
True, ze doet er ook erg lang mee, koopt voornamelijk Marie Jo, vind ik persoonlijk ook erg mooi spul. Maar het mag wat kosten inderdaadquote:Op woensdag 28 november 2012 21:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Als ik het geld had zou ik ook alleen maar merk kopen, veel betere kwaliteit en blijft langer mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |