Ik vind het inderdaad erg vervelend als je geen ban hebtquote:Op woensdag 28 november 2012 21:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
maar als ik kan posten is dat ook niet leuk voor jou
dan ikquote:Op woensdag 28 november 2012 21:13 schreef LompeHork het volgende:
2Happy4Baasen ook de rest uiteraard
[..]
Je bent groter dan mij.
Moet ik dat ruiken dan?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
ik ben ook nog niet uitgegroeid ofzo.
Ik ben gewoon een reus jwz.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:13 schreef LompeHork het volgende:
2Happy4Baasen ook de rest uiteraard
[..]
Je bent groter dan mij.
Bahh heb ik ook wel eens.. dan moet ik je een whatsappie sturen en dan gooit die me er als het goed is tussen... secondequote:Op woensdag 28 november 2012 21:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je staat niet tussen mijn whatsapp contacten vriend
quote:Op woensdag 28 november 2012 21:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb speciaal voor jou hipster foto's in het Jong! foto topic gezet
nu verwacht ik van jou ook een foto daar
Mijn Nederlands, ik geef even geen neukquote:
Dat nou ook weer niet, waarschijnlijk ben je gewoon een lang iel ventjequote:
Ik word liever ecto genoemd.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nah, ik kijk het nog even aan
[..]
Mijn Nederlands, ik geef even geen neuk
[..]
Dat nou ook weer niet, waarschijnlijk ben je gewoon een lang iel ventje
okeoke komt goed, geen paniekquote:Op woensdag 28 november 2012 21:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bahh heb ik ook wel eens.. dan moet ik je een whatsappie sturen en dan gooit die me er als het goed is tussen... seconde!
Hoe moet ik ruiken dat je 14 bent dan? Toen ik 14 was, was ik ook al uitgegroeid.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja, ik ben 14 dan verwacht je dat toch wel?
ow jij ook niet bij mij... lijkt wel weer storing van whatsapp zoals een week terugquote:Op woensdag 28 november 2012 21:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
okeoke komt goed, geen paniek
gofferdomme daar gaat mijn kans om jou op wa te hebbenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
ow jij ook niet bij mij... lijkt wel weer storing van whatsapp zoals een week terug
nee wacht ik bedoel ban kutquote:Op woensdag 28 november 2012 21:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad erg vervelend als je geen ban hebt
Heppie wat
Iedereen hier ruikt dat ik 14 ben.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe moet ik ruiken dat je 14 bent dan? Toen ik 14 was, was ik ook al uitgegroeid.
Alsof ik nu geen vet op mijn botten heb.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Komt wel als je wat ouder wordt, dan krijg je wat meer vet op je botten
niet onterecht hoorquote:Op woensdag 28 november 2012 21:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik word al mijn hele leven getaalnazi't door mijn ouders. Dat krijg je ervan.
Ik niet. Ik kijk niet in iedereens profiel, zeker niet als je geen vrouw bent.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Iedereen hier ruikt dat ik 14 ben.
[..]
Alsof ik nu geen vet op mijn botten heb.
Je bent hartstikke magerquote:Op woensdag 28 november 2012 21:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Iedereen hier ruikt dat ik 14 ben.
[..]
Alsof ik nu geen vet op mijn botten heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |