maar dat is niet goed voor jequote:
Te extreemquote:Op woensdag 28 november 2012 20:57 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Weenie. Maatschappelijk probleem en daar dan een leuke educatieve discussie over houden.
Zat te denken aan 'Iedereen boven de 80 moet worden geëutaniseerd om vergrijzing tegen te gaan.' maar dat was te extreem of zo
Geen dure medische ingrepen voor ouderen meer?
wat is je gemiddelde daarvoor?quote:
Rip sgat.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:55 schreef Hypocriet het volgende:
Ik moet voor morgen nog een presentatie maken voor school. Nog niets gedaan. Rip mijn zelfdiscipline.
Ja maar 'discussie'quote:Op woensdag 28 november 2012 20:59 schreef Faux. het volgende:
[..]
Te extreemJuist goed toch om het daarover te hebben? Is weer eens wat anders dan de standaard maatschappelijke problemen
zag het een.week.geleden, weg postrechtenquote:
Ja, ik ben nu 1,85.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:02 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Heb je je groeispurt al gehad?
relluhhhquote:Op woensdag 28 november 2012 21:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja maar 'discussie'ik denk niet dat veel mensen denken 'JA!
Goed plan! Laten we opa en oma euthanaseren!'
schatje dat was je eigen schuld.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zag het een.week.geleden, weg postrechten
in dat geval negeer ik je vanavondquote:Op woensdag 28 november 2012 21:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer naar mijn cijfers eigenlijk![]()
Slechts één manier om daar achter te komenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja maar 'discussie'ik denk niet dat veel mensen denken 'JA!
Goed plan! Laten we opa en oma euthanaseren!'
ik kan niet tegen stupiditeit, het moet vermeld wordenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
schatje dat was je eigen schuld.
Ben je 1,78?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
mijn groeispeurt duurde echt van me 15e tot 17e.. van 150 naar 178 gegaan ofzo
Ja maar als dat niet lukt en ik verneuk het blijf ik zitten op maatschappijleer.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:03 schreef Faux. het volgende:
[..]
Slechts één manier om daar achter te komen
Waar ging het eigenlijk over toen?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik kan niet tegen stupiditeit, het moet vermeld worden
1,78 meesterrasquote:
domme mensenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:04 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Waar ging het eigenlijk over toen?
Ik had mijn groeispurt tot mijn 13e.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
mijn groeispeurt duurde echt van me 15e tot 17e.. van 150 naar 178 gegaan ofzo
vind het juist een makkelijke grote.. niet te klein om alles te zienquote:
jij bent kleinerquote:
ja maarquote:Op woensdag 28 november 2012 21:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dan nog geen nare ziektes bij betrekken liefje.
Ach ja.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
vind het juist een makkelijke grote.. niet te klein om alles te zienniet te groot om lomp te zijn
*dan jijquote:Op woensdag 28 november 2012 21:07 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben toch al groter dan jou.
gelukkig welquote:
neequote:Op woensdag 28 november 2012 21:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dacht je dat ik huge was ofzo?
nou voor jou pas ik mij dan wel aanquote:
Voor jezelf.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
nou voor jou pas ik mij dan wel aan
Nee maar 1,78 is wel schattig voor een jongenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
neemaar omdat je zegt dat 1.78 schattig is dacht ik misschien ben je wel groter
shit, kom ik hier aanzetten met m'n 1,77.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee maar 1,78 is wel schattig voor een jongen
* Taexon weet niet of die dit positief of negatief moet zienquote:Op woensdag 28 november 2012 21:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee maar 1,78 is wel schattig voor een jongen
maar als ik kan posten is dat ook niet leuk voor jouquote:
LompeBaasquote:
Heb speciaal voor jou hipster foto's in het Jong! foto topic gezetquote:
je staat niet tussen mijn whatsapp contacten vriendquote:Op woensdag 28 november 2012 21:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
* Taexon weet niet of die dit positief of negatief moet zien
Ik vind het inderdaad erg vervelend als je geen ban hebtquote:Op woensdag 28 november 2012 21:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
maar als ik kan posten is dat ook niet leuk voor jou
dan ikquote:Op woensdag 28 november 2012 21:13 schreef LompeHork het volgende:
2Happy4Baasen ook de rest uiteraard
[..]
Je bent groter dan mij.
Moet ik dat ruiken dan?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
ik ben ook nog niet uitgegroeid ofzo.
Ik ben gewoon een reus jwz.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:13 schreef LompeHork het volgende:
2Happy4Baasen ook de rest uiteraard
[..]
Je bent groter dan mij.
Bahh heb ik ook wel eens.. dan moet ik je een whatsappie sturen en dan gooit die me er als het goed is tussen... secondequote:Op woensdag 28 november 2012 21:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je staat niet tussen mijn whatsapp contacten vriend
quote:Op woensdag 28 november 2012 21:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb speciaal voor jou hipster foto's in het Jong! foto topic gezet
nu verwacht ik van jou ook een foto daar
Mijn Nederlands, ik geef even geen neukquote:
Dat nou ook weer niet, waarschijnlijk ben je gewoon een lang iel ventjequote:
Ik word liever ecto genoemd.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nah, ik kijk het nog even aan
[..]
Mijn Nederlands, ik geef even geen neuk
[..]
Dat nou ook weer niet, waarschijnlijk ben je gewoon een lang iel ventje
okeoke komt goed, geen paniekquote:Op woensdag 28 november 2012 21:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bahh heb ik ook wel eens.. dan moet ik je een whatsappie sturen en dan gooit die me er als het goed is tussen... seconde!
Hoe moet ik ruiken dat je 14 bent dan? Toen ik 14 was, was ik ook al uitgegroeid.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja, ik ben 14 dan verwacht je dat toch wel?
ow jij ook niet bij mij... lijkt wel weer storing van whatsapp zoals een week terugquote:Op woensdag 28 november 2012 21:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
okeoke komt goed, geen paniek
gofferdomme daar gaat mijn kans om jou op wa te hebbenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
ow jij ook niet bij mij... lijkt wel weer storing van whatsapp zoals een week terug
nee wacht ik bedoel ban kutquote:Op woensdag 28 november 2012 21:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad erg vervelend als je geen ban hebt
Heppie wat
Iedereen hier ruikt dat ik 14 ben.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe moet ik ruiken dat je 14 bent dan? Toen ik 14 was, was ik ook al uitgegroeid.
Alsof ik nu geen vet op mijn botten heb.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Komt wel als je wat ouder wordt, dan krijg je wat meer vet op je botten
niet onterecht hoorquote:Op woensdag 28 november 2012 21:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik word al mijn hele leven getaalnazi't door mijn ouders. Dat krijg je ervan.
Ik niet. Ik kijk niet in iedereens profiel, zeker niet als je geen vrouw bent.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Iedereen hier ruikt dat ik 14 ben.
[..]
Alsof ik nu geen vet op mijn botten heb.
Je bent hartstikke magerquote:Op woensdag 28 november 2012 21:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Iedereen hier ruikt dat ik 14 ben.
[..]
Alsof ik nu geen vet op mijn botten heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |