maar dat is niet goed voor jequote:
Te extreemquote:Op woensdag 28 november 2012 20:57 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Weenie. Maatschappelijk probleem en daar dan een leuke educatieve discussie over houden.
Zat te denken aan 'Iedereen boven de 80 moet worden geëutaniseerd om vergrijzing tegen te gaan.' maar dat was te extreem of zo
Geen dure medische ingrepen voor ouderen meer?
wat is je gemiddelde daarvoor?quote:
Rip sgat.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:55 schreef Hypocriet het volgende:
Ik moet voor morgen nog een presentatie maken voor school. Nog niets gedaan. Rip mijn zelfdiscipline.
Ja maar 'discussie'quote:Op woensdag 28 november 2012 20:59 schreef Faux. het volgende:
[..]
Te extreemJuist goed toch om het daarover te hebben? Is weer eens wat anders dan de standaard maatschappelijke problemen
zag het een.week.geleden, weg postrechtenquote:
Ja, ik ben nu 1,85.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:02 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Heb je je groeispurt al gehad?
relluhhhquote:Op woensdag 28 november 2012 21:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja maar 'discussie'ik denk niet dat veel mensen denken 'JA!
Goed plan! Laten we opa en oma euthanaseren!'
schatje dat was je eigen schuld.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zag het een.week.geleden, weg postrechten
in dat geval negeer ik je vanavondquote:Op woensdag 28 november 2012 21:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer naar mijn cijfers eigenlijk![]()
Slechts één manier om daar achter te komenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja maar 'discussie'ik denk niet dat veel mensen denken 'JA!
Goed plan! Laten we opa en oma euthanaseren!'
ik kan niet tegen stupiditeit, het moet vermeld wordenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
schatje dat was je eigen schuld.
Ben je 1,78?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
mijn groeispeurt duurde echt van me 15e tot 17e.. van 150 naar 178 gegaan ofzo
Ja maar als dat niet lukt en ik verneuk het blijf ik zitten op maatschappijleer.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:03 schreef Faux. het volgende:
[..]
Slechts één manier om daar achter te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |