Hoeveel weeg je trouwens?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Iedereen hier ruikt dat ik 14 ben.
[..]
Alsof ik nu geen vet op mijn botten heb.
Whatsapp moet alles weer verpestenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gofferdomme daar gaat mijn kans om jou op wa te hebben
DAT MAAKT HELEMAAL NIETS UIT. DAT MAAKT ECHT HELEMAAL NIETS UIT.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
niet onterecht hoordaarnet had.je.ook dt fout
Ja nu ga ik huilen in een hoekjequote:Op woensdag 28 november 2012 21:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Whatsapp moet alles weer verpesten
ik doe met je mee!quote:Op woensdag 28 november 2012 21:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja nu ga ik huilen in een hoekje
lobbi tochquote:Op woensdag 28 november 2012 21:20 schreef Hypocriet het volgende:
Ik wilde je net uitschelden omdat -dt gedoe. Maar:
TT
sorry gelijk boosquote:Op woensdag 28 november 2012 21:20 schreef Hypocriet het volgende:
en dan nu:
[..]
DAT MAAKT HELEMAAL NIETS UIT. DAT MAAKT ECHT HELEMAAL NIETS UIT.
IK MAG TAALNAZI DOEN, JIJ NIET. ASDFGHJKL. BEGRIJP DAT DAN.
oke ik kom naar je toe, jij hebt mooie hoekjes om in te huilenquote:
Ja blijf dat maar geloven.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:18 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Je bent hartstikke mager
Gezelligquote:Op woensdag 28 november 2012 21:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oke ik kom naar je toe, jij hebt mooie hoekjes om in te huilen
Dat is ook zoquote:
Is een feitquote:
het bed lijkt me wat comfortabelerquote:Op woensdag 28 november 2012 21:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gezellig
Heb zelfs 4
1tje met een bureau, eentje met een kastje, eentje met kastdeur+andere deur en in de andere staat mijn bedje
quote:
Liegenaars op forums.quote:
wtf man heb je een tennisballenonderbroek?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:23 schreef AppelCake het volgende:
Ik praat nu met een enge chinees uit mijn klas.
[ afbeelding ]
zondag weer elkaar zienquote:
Ja, van Bjorn Borg.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wtf man heb je een tennisballenonderbroek?
de fuck gaat dat gesprek overquote:Op woensdag 28 november 2012 21:23 schreef AppelCake het volgende:
Ik praat nu met een enge chinees uit mijn klas.
[ afbeelding ]
ondergoed dragenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop