Hoeveel weeg je trouwens?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Iedereen hier ruikt dat ik 14 ben.
[..]
Alsof ik nu geen vet op mijn botten heb.
Whatsapp moet alles weer verpestenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gofferdomme daar gaat mijn kans om jou op wa te hebben
DAT MAAKT HELEMAAL NIETS UIT. DAT MAAKT ECHT HELEMAAL NIETS UIT.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
niet onterecht hoordaarnet had.je.ook dt fout
Ja nu ga ik huilen in een hoekjequote:Op woensdag 28 november 2012 21:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Whatsapp moet alles weer verpesten
ik doe met je mee!quote:Op woensdag 28 november 2012 21:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja nu ga ik huilen in een hoekje
lobbi tochquote:Op woensdag 28 november 2012 21:20 schreef Hypocriet het volgende:
Ik wilde je net uitschelden omdat -dt gedoe. Maar:
TT
sorry gelijk boosquote:Op woensdag 28 november 2012 21:20 schreef Hypocriet het volgende:
en dan nu:
[..]
DAT MAAKT HELEMAAL NIETS UIT. DAT MAAKT ECHT HELEMAAL NIETS UIT.
IK MAG TAALNAZI DOEN, JIJ NIET. ASDFGHJKL. BEGRIJP DAT DAN.
Ja blijf dat maar geloven.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:18 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Je bent hartstikke mager
Gezelligquote:Op woensdag 28 november 2012 21:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oke ik kom naar je toe, jij hebt mooie hoekjes om in te huilen
het bed lijkt me wat comfortabelerquote:Op woensdag 28 november 2012 21:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gezellig
Heb zelfs 4
1tje met een bureau, eentje met een kastje, eentje met kastdeur+andere deur en in de andere staat mijn bedje
wtf man heb je een tennisballenonderbroek?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:23 schreef AppelCake het volgende:
Ik praat nu met een enge chinees uit mijn klas.
[ afbeelding ]
zondag weer elkaar zienquote:
Ja, van Bjorn Borg.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wtf man heb je een tennisballenonderbroek?
de fuck gaat dat gesprek overquote:Op woensdag 28 november 2012 21:23 schreef AppelCake het volgende:
Ik praat nu met een enge chinees uit mijn klas.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |