Mijne ookquote:Op woensdag 28 november 2012 21:24 schreef krullenbolletje het volgende:
Mijn bed staat in de hoek, altijd comfortabel in een hoekje huilen
Nijmegen op zondag.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zondag weer elkaar zien
Alleen is alles dan weer dicht
quote:
Hipsterrr allesquote:
quote:
Chill is dat hèquote:
mijne ookquote:
Ja, middenin de kamer is ook zo watquote:
Over dat iedereen jaloers op mij is omdat ik zo mooi ben.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:25 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
de fuck gaat dat gesprek over
Hipster jwz.quote:
Jwz.quote:
kusquote:
that is such a turn-onquote:Op woensdag 28 november 2012 21:26 schreef LompeHork het volgende:
Ik draag V&D boxershorts, true story
Ja boven op een kastje zitten is ook weer zo rot :/quote:Op woensdag 28 november 2012 21:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het bed lijkt me wat comfortabeler
Ik heb action boxers! ben ik nu stoerquote:
Ja, ditquote:Op woensdag 28 november 2012 21:27 schreef krullenbolletje het volgende:
Mijn ondergoed komt echt overal en nergens vandaan
aan de andere kant, kunnen we klef doen omdat er niemand isquote:
Zie je, ik wist hetquote:Op woensdag 28 november 2012 21:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
that is such a turn-on
Ik wil geen kus van jou.quote:
Lompe ik wacht op een hipster foto van jou in het Jong foto topicquote:Op woensdag 28 november 2012 21:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zie je, ik wist hetgewoon de anti-hipster, soort van anti-christen jeweet.
Ik vind een bed wel de chillste huil plek, lekker je kussen knuffelenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, middenin de kamer is ook zo wat. En ik huil zelden, meestal nog niet eens op bed ook
.
Wil je wel, iedereen wil.quote:
Zie antwoord in vorig topicquote:Op woensdag 28 november 2012 21:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Lompe ik wacht op een hipster foto van jou in het Jong foto topic
Daar zal het kastje ook niet blij mee zijn als ik erop ga zittenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja boven op een kastje zitten is ook weer zo rot :/
[..]
Ik heb action boxers! ben ik nu stoer?
baah moet ik nog zoeken ook :x vooruitquote:
En dan vind je het vreemd dat mensen je kinderachtig vindenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:27 schreef AppelCake het volgende:
Nu draag ik een Chin-Chan onderbroek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop