Mijne ookquote:Op woensdag 28 november 2012 21:24 schreef krullenbolletje het volgende:
Mijn bed staat in de hoek, altijd comfortabel in een hoekje huilen
Nijmegen op zondag.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zondag weer elkaar zien
Alleen is alles dan weer dicht
Over dat iedereen jaloers op mij is omdat ik zo mooi ben.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:25 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
de fuck gaat dat gesprek over
Hipster jwz.quote:
Jwz.quote:
kusquote:
that is such a turn-onquote:Op woensdag 28 november 2012 21:26 schreef LompeHork het volgende:
Ik draag V&D boxershorts, true story
Ja boven op een kastje zitten is ook weer zo rot :/quote:Op woensdag 28 november 2012 21:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het bed lijkt me wat comfortabeler
Ik heb action boxers! ben ik nu stoerquote:
Ja, ditquote:Op woensdag 28 november 2012 21:27 schreef krullenbolletje het volgende:
Mijn ondergoed komt echt overal en nergens vandaan
aan de andere kant, kunnen we klef doen omdat er niemand isquote:
Zie je, ik wist hetquote:Op woensdag 28 november 2012 21:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
that is such a turn-on
Lompe ik wacht op een hipster foto van jou in het Jong foto topicquote:Op woensdag 28 november 2012 21:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zie je, ik wist hetgewoon de anti-hipster, soort van anti-christen jeweet.
Ik vind een bed wel de chillste huil plek, lekker je kussen knuffelenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, middenin de kamer is ook zo wat. En ik huil zelden, meestal nog niet eens op bed ook
.
Zie antwoord in vorig topicquote:Op woensdag 28 november 2012 21:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Lompe ik wacht op een hipster foto van jou in het Jong foto topic
Daar zal het kastje ook niet blij mee zijn als ik erop ga zittenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja boven op een kastje zitten is ook weer zo rot :/
[..]
Ik heb action boxers! ben ik nu stoer?
En dan vind je het vreemd dat mensen je kinderachtig vindenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:27 schreef AppelCake het volgende:
Nu draag ik een Chin-Chan onderbroek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |