Dat ik het nog even fijn aan kijk, genoeg gezoekquote:Op woensdag 28 november 2012 21:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
baah moet ik nog zoeken ook :x vooruit
Ja, dat wel. En ik knuffel liever meisjes, dan kussensquote:Op woensdag 28 november 2012 21:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik vind een bed wel de chillste huil plek, lekker je kussen knuffelen
Strings van saphhquote:Op woensdag 28 november 2012 21:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Daar zal het kastje ook niet blij mee zijn als ik erop ga zitten
ik heb saphh ondergoed
Ja daaaaag dat doe je toch wel voor mij?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat ik het nog even fijn aan kijk, genoeg gezoek
Waar moet ik hipsterkleding vandaan toveren?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja daaaaag dat doe je toch wel voor mij?
Ja ik knuffel ook liever jongens maar die zijn niet 24/7 beschikbaarquote:Op woensdag 28 november 2012 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat wel. En ik knuffel liever meisjes, dan kussens![]()
quote:
Eindelijk, meiden die van strings houdenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jaa ze zitten zoo lekker
Truequote:Op woensdag 28 november 2012 21:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja ik knuffel ook liever jongens maar die zijn niet 24/7 beschikbaar
zoveel waarheid in 1 postquote:Op woensdag 28 november 2012 21:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja ik knuffel ook liever jongens maar die zijn niet 24/7 beschikbaar
Heb er maar 2, ben altijd chagrijning als die dingen in de was zittenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jaa ze zitten zoo lekker
Ik kwam van alles tegen toen ik me kamer opruimdequote:Op woensdag 28 november 2012 21:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waar moet ik hipsterkleding vandaan toveren?
haha toevallig ik heb er ook 2, moet er dringend meer hebbenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:30 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Heb er maar 2, ben altijd chagrijning als die dingen in de was zitten
Wolvenshirt+bril zonderglazen- hoog water broekquote:Op woensdag 28 november 2012 21:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waar moet ik hipsterkleding vandaan toveren?
Meer kopenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:30 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Heb er maar 2, ben altijd chagrijning als die dingen in de was zitten
quote:Op woensdag 28 november 2012 21:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
En dan vind je het vreemd dat mensen je kinderachtig vinden
ditquote:Op woensdag 28 november 2012 21:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jaa ze zitten zoo lekker
Ik heb geen stomme muts, en mijn zonnebril ligt in de autoquote:Op woensdag 28 november 2012 21:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik kwam van alles tegen toen ik me kamer opruimde![]()
zoek een stomme muts, zonnebril en doe net alsof je in de starbucks zit... thats it
Ik heb meer strings dan normaal ondergoed, staat ook mooier bij strakke jurkjes/rokjesquote:Op woensdag 28 november 2012 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Eindelijk, meiden die van strings houden
[..]
True.
Lelkere kont hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
Ik wou ook eigenlijk mijn zonnebril er nog bij maar die lach ook in de autoquote:Op woensdag 28 november 2012 21:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb geen stomme muts, en mijn zonnebril ligt in de autoneh, teveel werk, komt een andere keer wel
Hulde voor jouquote:Op woensdag 28 november 2012 21:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb meer strings dan normaal ondergoed, staat ook mooier bij strakke jurkjes/rokjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |