Heeft jouw sinterklaas dan wel kort haar.?quote:
Nee, maar als hij langs komt en iets in mijn schoentje gooit en ik krijg die inbreker te pakken, dan welquote:Op woensdag 28 november 2012 16:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heeft jouw sinterklaas dan wel kort haar.?
Nee want ik mag geen kort haar van ErwinRommel.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heeft jouw sinterklaas dan wel kort haar.?
quote:Op woensdag 28 november 2012 16:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee want ik mag geen kort haar van ErwinRommel.
quote:
Kijk maar uit als je op schoot moet zitten.quote:
Daarom ga ik mijn schoen zetten met een winterpeen erinquote:Op woensdag 28 november 2012 16:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kijk maar uit als je op schoot moet zitten.
quote:Op woensdag 28 november 2012 17:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daarom ga ik mijn schoen zetten met een winterpeen erin
Ten minste een cadeau van ¤400 jaquote:Op woensdag 28 november 2012 17:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het gaat mij niet gebeuren dat die ouwe het pand verlaat zonder mij een kado te geven
Minimaal, ik wil wel schoenen. Maar niet van die goedkope, want daar kan ik niet op lopequote:Op woensdag 28 november 2012 17:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ten minste een cadeau van ¤400 ja![]()
Anders stelen wij zijn staf en mijter!
Ome Henkquote:Op woensdag 28 november 2012 17:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Minimaal, ik wil wel schoenen. Maar niet van die goedkope, want daar kan ik niet op lope
Pfff. Rubberen Robbie. Da's pas nostalgie.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Whehe, dat is nog eens nostalgie
idd, maar was wel lachen, die Ome Henk, op de kazerne werd ik Ome Henk genoemdquote:Op woensdag 28 november 2012 17:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Whehe, dat is nog eens nostalgie
Same eraquote:Op woensdag 28 november 2012 17:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pfff. Rubberen Robbie. Da's pas nostalgie.
Ik weet niet of ik dit wel wil wetenquote:Op woensdag 28 november 2012 17:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
idd, maar was wel lachen, die Ome Henk, op de kazerne werd ik Ome Henk genoemd
Denk het nietquote:Op woensdag 28 november 2012 17:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit wel wil weten
Dit is nostalgiequote:Op woensdag 28 november 2012 17:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pfff. Rubberen Robbie. Da's pas nostalgie.
Nee man.quote:
MAVO tijdquote:
quote:
Voor mij laatste klas lagere school.quote:
Ouwe lulquote:Op woensdag 28 november 2012 17:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor mij laatste klas lagere school.
Correct.quote:
quote:
Ik ben al in de jaren 80 aangekomenquote:
Doe je rap danquote:Op woensdag 28 november 2012 19:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben al in de jaren 80 aangekomen
Nee, ik wilde dat ik dat zo gelaten hadquote:Op woensdag 28 november 2012 19:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Doe je rap dan
deze? ken je die?
quote:Op woensdag 28 november 2012 19:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik wilde dat ik dat zo gelaten had
Vandaag blijft het beperkt tot Nederlandstaligquote:
Nederlanderstalig!!quote:Op woensdag 28 november 2012 19:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vandaag blijft het beperkt tot NederlandstaligMisschien dat ik zo weer het happy hardcore uurtje laat beginnen; even hutbuddy pesten
![]()
Godver, jij hebt echt geen smaakquote:
Weet ik, en ik ben er trots opquote:Op woensdag 28 november 2012 19:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Godver, jij hebt echt geen smaak
Aan zelfkennis geen gebrekquote:Op woensdag 28 november 2012 19:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Weet ik, en ik ben er trots op
Zeg mondje!!!quote:Op woensdag 28 november 2012 19:49 schreef jitzzzze het volgende:
Hier pikkebaas, een beetje kwaliteit:
Onzin, ik heb gewoon gelijk, daarmee basta!!quote:
Waar is die stampvoetende smiley als je hem nodig hebt?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Onzin, ik heb gewoon gelijk, daarmee basta!!
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar is die stampvoetende smiley als je hem nodig hebt?
quote:
Kijk maar uit, straks lijkt het nog op vakantie.quote:Op donderdag 29 november 2012 00:30 schreef Pumatje het volgende:
halleee.lichtje gaat hier in marnerwaard uit.
Overigens, dit is echt de allerjezuseerste keer dat het gewoon dagen aan een stuk mooi en lekker weer is in marnerwaard ( unicum !?! )
windstil.
Geweldig, de sint in een Fennekquote:Op donderdag 29 november 2012 10:43 schreef Harde_Mepper het volgende:
Om nog even terug te komen op die Sinterklaas fotos... zit ik net FB van 43x te bekijken, kom ik dit tegen;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 november 2012 11:03 schreef ErwinRommel het volgende:
@Cobra, heb jij nog een foto van sint in een M109?
quote:Zo te zien aan haar outfit hecht onze minister waarde aan goede uitrusting. Dus de komende jaren kunnen wij waarschijnlijk nog meer peppie spulletjes verwachten van de kpu.
quote:Op donderdag 29 november 2012 11:12 schreef ErwinRommel het volgende:
![]()
Die baret locatie![]()
[ afbeelding ]
Die baret, embleem verkeerde kantquote:Op donderdag 29 november 2012 14:08 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Mijn dag is weer goed.
PS. Alle baretten van Noordloos zijn Engels model.
PPS. Ik zweer bij Hassing.
Foto is gespiegeld, kijk bv naar aandrukplunjer van de Diemaco die op de foto aan de linkerkant zit (terwijl het normaal rechts is).quote:Op donderdag 29 november 2012 14:15 schreef ErwinRommel het volgende:
Die baret, embleem verkeerde kant![]()
Ik kijk naar die baret, en zie dat het fout op de foto staat. . uit.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:19 schreef Rave_NL het volgende:
Erwin, ongelooflijke novice...
Ik laat deze opmerking even inzinken, en hoop dat je er zelf achter komt..
Die Diemaco kan me gestolen worden, gaat om de baret op die foto. Prut fotograafquote:Op donderdag 29 november 2012 14:20 schreef Harde_Mepper het volgende:
[..]
Foto is gespiegeld, kijk bv naar aandrukplunjer van de Diemaco die op de foto aan de linkerkant zit (terwijl het normaal rechts is).
Ten eerste, een peppie operationele ahoea foto in een tropische omgeving terwijl je het verharde pad van de fokking vlindertuin ziet en dan vallen over de baret..quote:Op donderdag 29 november 2012 14:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik kijk naar die baret, en zie dat het fout op de foto staat. . uit.
Die baret overduidelijk welquote:Op donderdag 29 november 2012 14:23 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ten eerste, een peppie operationele ahoea foto in een tropische omgeving terwijl je het verharde pad van de fokking vlindertuin ziet en dan vallen over de baret..
Ten tweede, idd kijk eens naar het wapen. Compleet gespiegeld. Zou dan de foto niet gespiegeld zijn?
Ach, ik ben best logisch van nadenken hoorquote:Op donderdag 29 november 2012 14:26 schreef Rave_NL het volgende:
Nee, in dat gewauwel van jou barst het van de logica..
Hij heeft de baret zo hoog omdat er een PRR-headset onder zit. Kijk maar naast zijn mond, zit een klein zwart puntje wat zijn mic is. Overigens op zijn rechteroor.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Die foto klopt gewoon niet, baret verkeerd op z'n kneiter.
Daar hoeft men geen raketwetenschap voor geleerd te hebben.
ff visueel, hou zelf die houding aan, en fake dat je die diemaco in je klauwen heb.
Draai eens om, klopt voor geen ene meter!
En de baret dus verkeerd gezet op z'n kneiter.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:35 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hij heeft de baret zo hoog omdat er een PRR-headset onder zit. Kijk maar naast zijn mond, zit een klein zwart puntje wat zijn mic is. Overigens op zijn rechteroor.
Dan heeft hij, als rechterschutter, het wapen met de kolf ontspannen tegen zijn schouder leunen, met aan de rechter kant het hulzengat en aandrukplunjer.
Alles klopt.
Behalve de locatie.
Maar goed, daarna is het beeld gespiegeld.
quote:Op donderdag 29 november 2012 14:51 schreef Rave_NL het volgende:
Erwin,
Het embleem zit normaal boven het linkeroog.
Het wapen heeft hij als rechterschutter in zijn rechterhand.
Wat in zijn linkerhand lijkt omdat de foto gespiegeld is.
Waardoor zijn baret boven zijn rechteroog lijkt, ware het niet dat zijn rechteroog zijn gespiegelde linkeroog is en daardoor klopt de baret.
Afgezien dat het een lelijk vodje is.
Bewijs? Google baret luchtmobiel, afbeeldingen, 3e plaatje. Punt.
Dit is het laatste wat ik erover zeg, want ook ik ben nuttig bezig.
Artic slaapzak in de plunjebaal.
We mogen weer...
Ik snap het nu eindelijkquote:Op donderdag 29 november 2012 14:51 schreef Rave_NL het volgende:
Erwin,
Het embleem zit normaal boven het linkeroog.
Het wapen heeft hij als rechterschutter in zijn rechterhand.
Wat in zijn linkerhand lijkt omdat de foto gespiegeld is.
Waardoor zijn baret boven zijn rechteroog lijkt, ware het niet dat zijn rechteroog zijn gespiegelde linkeroog is en daardoor klopt de baret.
Afgezien dat het een lelijk vodje is.
Bewijs? Google baret luchtmobiel, afbeeldingen, 3e plaatje. Punt.
Dit is het laatste wat ik erover zeg, want ook ik ben nuttig bezig.
We mogen weer...
Good luck.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:51 schreef Rave_NL het volgende:
We mogen weer...
Indymedia en antifaquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:06 schreef Nibb-it het volgende:
Ontruiming van vluchtelingenkamp op de stream bij AT5. Indymedia-figuren solliciteren naar klapjes van de ME. De verslaggeefster van AT5 zit eruit alsof ze ieder moment kan gaan huilen. Ja, het is feest in Amsterdam.
http://www.at5.nl/live
whehehe, en dat zegt zeker zo een geitenwollensokken figuur van net 20?quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:17 schreef Nibb-it het volgende:
'Deze mensen worden gedeporteerd. Het doet me aan de oorlog denken.'
Die ziet er idd niet uit als een 20'erquote:
Interessantquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:35 schreef hoogvlieger het volgende:
Zometeen een college over Private Security, PMC's en het outsourcen van beveilliging in oorlogsgebieden.
Zeker. Wel zo leuk nadat je al 2 dagen aan een (gesimuleerde) VN rapportage over Syrië aan het werk bent. Mag even gaan vertellen hoe het allemaal wel en niet moet daarquote:
Succes.quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Op naar mijn vachtroller en de latexverf
De verwachtingen voorspellen standaard Marnerwaardweer.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:50 schreef Pumatje het volgende:
bwoaahhmorgen weer naar Marnerwaard..
Mijn auto heeft nog geen wasbeurt nodig, is net 1 maand oud, en zit nog in de pantzerwaxquote:
Gewoon wassen, extra laag sealent, wheelsealent en bandjes mooi zwart maken. Ook de rubbers inspuiten tegen bevriezing en uitdroging, stofzuigen en ramen van binnen schoonmaken en van buiten Rain clear erop.quote:Op zondag 2 december 2012 09:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mijn auto heeft nog geen wasbeurt nodig, is net 1 maand oud, en zit nog in de pantzerwax
pfff, geen zin in vandaagquote:Op zondag 2 december 2012 09:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gewoon wassen, extra laag sealent, wheelsealent en bandjes mooi zwart maken. Ook de rubbers inspuiten tegen bevriezing en uitdroging, stofzuigen en ramen van binnen schoonmaken en van buiten Rain clear erop.
Investering hé? Volgende week ben je in 10 minuutjes klaar met wassen. En de rubbers vriezen niet vast aan de deuren.quote:
Nu ja, ik heb een relatief nieuwe auto, die is al winterklaar gemaakt voor me, hoef ik dit jaar niet zelf te doenquote:Op zondag 2 december 2012 09:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Investering hé? Volgende week ben je in 10 minuutjes klaar met wassen. En de rubbers vriezen niet vast aan de deuren.
Ik weet zeker dat ie harder kan glimmen en meer vuilafstotend kan wordenquote:Op zondag 2 december 2012 09:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu ja, ik heb een relatief nieuwe auto, die is al winterklaar gemaakt voor me, hoef ik dit jaar niet zelf te doen
Weet je wat pas glimt? M'n kale kneiter als ik er zonnebloem olie op smeerquote:Op zondag 2 december 2012 10:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ie harder kan glimmen en meer vuilafstotend kan worden
Dat is echt teveel informatiequote:Op zondag 2 december 2012 10:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Weet je wat pas glimt? M'n kale kneiter als ik er zonnebloem olie op smeer
quote:
Doe maar voorzichtig, bij te weinig afstand maak je alsnog krassen in de lakquote:Op zondag 2 december 2012 10:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
nee, ik heb er geen zin in, auto glimt nog steeds prima, dus ik vind het best.
Met die pekel periode wel elke week auto ff afspuiten met de hoge druk.
hmmmm, 1 meter afstand houden, komt goedquote:Op zondag 2 december 2012 10:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Doe maar voorzichtig, bij te weinig afstand maak je alsnog krassen in de lak
Als je het echt goed wilt doen, spuit je hem in met schuim. Dat weekt het vuil los. Dan afspoelen en klaar ben je met je kale dop. Eeuh, kopquote:Op zondag 2 december 2012 10:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hmmmm, 1 meter afstand houden, komt goed
quote:Op zondag 2 december 2012 10:06 schreef jitzzzze het volgende:
En de wekelijkse optocht van afgetrapte busjes en geïmporteerde Mercedessen is weer begonnen
Morgenochtend wordt het grofvuil opgehaald, en hier mag je dat gewoon aan de straat zetten zonder te bellen. En men neemt het niet zo nauw met de tijden waarop dat pas aan de straat mag staanquote:
quote:Op zondag 2 december 2012 10:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je het echt goed wilt doen, spuit je hem in met schuim. Dat weekt het vuil los. Dan afspoelen en klaar ben je met je kale dop. Eeuh, kop
OMGquote:Op zondag 2 december 2012 10:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Morgenochtend wordt het grofvuil opgehaald, en hier mag je dat gewoon aan de straat zetten zonder te bellen. En men neemt het niet zo nauw met de tijden waarop dat pas aan de straat mag staan![]()
Elke zondag is het een bonte stoet van allemaal treasure hunters uit zekere, niet nader te noemen, landen
En die rijden dus allemaal in gare busjes en geïmporteerde troep. Van die auto's uit midden '90 met een hagelnieuw kentekenquote:
Hier nog niet gezien, die treasure pickers.quote:Op zondag 2 december 2012 10:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En die rijden dus allemaal in gare busjes en geïmporteerde troep. Van die auto's uit midden '90 met een hagelnieuw kenteken
Hebben we hier ook, elke zondag is het weer prijsquote:Op zondag 2 december 2012 10:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hier nog niet gezien, die treasure pickers.
Komt wellicht omdat we hier vaste dagen hebben voor grof vuil.
Is volgens mij ook niet echt de meest populaire cursus binnen Def.quote:Op zondag 2 december 2012 10:43 schreef Vortix het volgende:
Komende weken baancommandantencursus. Voorstudie is VS 7-2000/A. Ik heb in mijn hele leven nog nooit zoiets saais gelezen...
Verplicht nummer voor ons...quote:Op zondag 2 december 2012 12:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is volgens mij ook niet echt de meest populaire cursus binnen Def.
Op de pistoolbaan? Erg tof om te doen.quote:Op zondag 2 december 2012 13:51 schreef hoogvlieger het volgende:
Ga over 2 weken voor t eerst de 25m baan op met de diemaco, Alle contactdrill modules draaien. Zin an.
Nee dat is wat anders. Dat is de module knie-schieten. Contact drills is gewoon RTR: Return Fire, Take cover, Return accurate fire. Dus dubbeltap, liggen en afmaken.quote:Op zondag 2 december 2012 14:10 schreef Harde_Mepper het volgende:
[..]
Op de pistoolbaan? Erg tof om te doen.
Al de NAB baan gedaan?quote:Op zondag 2 december 2012 15:13 schreef Vortix het volgende:
Shoot shout shoot.
Reflex schieten is leuker.
Bruut. Staat ook op mijn verlanglijstjequote:Op zondag 2 december 2012 15:40 schreef Vortix het volgende:
Meerdere malen, met zowel Diemaco, Colt als MinimiDiemaco vind ik maar frustrerend, Colt en Minimi is lachen
Geen Aimpoint.quote:Op zondag 2 december 2012 15:43 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Bruut. Staat ook op mijn verlanglijstjeWat is er frustrerend aan de diemaco?
ah op die fiets. Da's begrijpelijk. Geweldig ding om op je buks te hebben.quote:
Zeker. Met een beetje oefenen gewoon al je reactieschoten op doel.quote:Op zondag 2 december 2012 17:28 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
ah op die fiets. Da's begrijpelijk. Geweldig ding om op je buks te hebben.
Welke arty heb je?quote:Op zondag 2 december 2012 19:12 schreef Cobra4 het volgende:
Zo, even wat doelen de wereld uit knallen met de artillerie in WoT.
Nu de Lorraine39 L AM.quote:
Ja, ben net een paar dagen aan het spelen. Hoogste wat ik nu speel is met een tier III.quote:Op maandag 3 december 2012 09:08 schreef Harde_Mepper het volgende:
[..]
Ah, het feest moet dus nog beginnen.Bij de hogere tiers begint het pas leuk te worden.
quote:Op maandag 3 december 2012 09:16 schreef Harde_Mepper het volgende:
Bij de hogere tiers ga je merken dat iedereen toch wat meer taktisch bezig is.
Ha, dat debat wil ik wel zien, dank jequote:Op maandag 3 december 2012 13:18 schreef Harde_Mepper het volgende:
Kamerdebat over defensiepersoneel op Politiek24, en om 18:00 debat over defensiematerieel.
quote:Op maandag 3 december 2012 17:17 schreef Wasmachinu het volgende:
Iets te snel verzonden, mobiel posten blijft niet ideaal.
Documentaire die gaat over veteranenhuis de Molenhoeve, waar mensen met, ik geloof, een PTSS-historie zitten.
quote:Op maandag 3 december 2012 17:17 schreef Wasmachinu het volgende:
Iets te snel verzonden, mobiel posten blijft niet ideaal.
Documentaire die gaat over veteranenhuis de Molenhoeve, waar mensen met, ik geloof, een PTSS-historie zitten.
Appèl (de accent aigu) pakt-ie niet op mijn telefoonquote:Op dinsdag 4 december 2012 07:23 schreef jitzzzze het volgende:
Waarom neem je hun appels af? Fruit is toch gezond?
Schijnt een goede JB film te zijn, gehoord van mensen die zijn geweest, zelf niet gezien.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:42 schreef Cobra4 het volgende:
Vanavond naar Skyfall. Ik ben benieuwd.
Helaas niet, ik lag al te pitten, viel om van de slaap.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:13 schreef Wasmachinu het volgende:
Heb me best vermaakt tijdens Skyfall, veel plezier!
Erwin (als ik je zo mag noemen), heb je gisteren nog naar de documentaire gekeken? Zo ja, herkenbaar?
Heb even gekeken maar hij staat helaas niet op uitzending gemist.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Helaas niet, ik lag al te pitten, viel om van de slaap.
Is het nog ergens te bekijken?
Nu ja, zal vast later wel ergens zijn terug te vindenquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:29 schreef Wasmachinu het volgende:
Paar
[..]
Heb even gekeken maar hij staat helaas niet op uitzending gemist.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Schijnt een goede JB film te zijn, gehoord van mensen die zijn geweest, zelf niet gezien.
Een bakkie pleur.quote:Op woensdag 5 december 2012 07:58 schreef jitzzzze het volgende:
Zo kinders,
Sint zat eens te denken wat hij jitzzzze moest schenken.
Wat is dat toch met Defensie Youtube kanaal, ze uploaden filmpjes en die zijn na 2 dagen weer pleite. Laatst ook al met dat filmpje over vliegtuig kaping op Schiphol.quote:
In dat filmpje hadden ze het erover dat de systemen geüpdatet waren naar nieuwste normen, PAC-3 veronderstel ik? In verscheidene media hoor ik de afgelopen dagen dat alleen VS en DUI Pac-3 systemen hadden in de NAVO en Nederland een verouderd/beperkter systeem.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:29 schreef Harde_Mepper het volgende:
[..]
Wat is dat toch met Defensie Youtube kanaal, ze uploaden filmpjes en die zijn na 2 dagen weer pleite. Laatst ook al met dat filmpje over vliegtuig kaping op Schiphol.
Fout, binnen de NAVO hebben NLD, GER en de USA de PAC3 missiles, als er al een land achter loopt vwb updates is het GER.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:32 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
In dat filmpje hadden ze het erover dat de systemen geüpdatet waren naar nieuwste normen, PAC-3 veronderstel ik? In verscheidene media hoor ik de afgelopen dagen dat alleen VS en DUI Pac-3 systemen hadden in de NAVO en Nederland een verouderd/beperkter systeem.
Wat denk je? Gaat Turkije joint worden?quote:Op woensdag 5 december 2012 20:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Fout, binnen de NAVO hebben NLD, GER en de USA de PAC3 missiles, als er al een land achter loopt vwb updates is het GER.
Dat weet ik zeker. Staf zal paars zijn, onder leiding van een KL overste.quote:Op donderdag 6 december 2012 05:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat denk je? Gaat Turkije joint worden?
Geen gezamenlijk commando met DLD als die ook gaan?quote:Op donderdag 6 december 2012 06:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat weet ik zeker. Staf zal paars zijn, onder leiding van een KL overste.
Ik was al ruim eerder op de hoogte van dit hele verhaal.
Als ik hoor dat het een chaos op de weg is blijf ik nog 30 minuten in bed liggen. Smoesje dat het chaos op de weg was blijft altijd werken.quote:Op donderdag 6 december 2012 08:16 schreef jitzzzze het volgende:
Huilies die klagen dat het zo druk was op de weg en daarom te laat zijn
Als ik ze vertel dat ze dat hadden kunnen weten en dus eerder weg hadden moeten gaan worden ze boos
Men komt natuurlijk olv de NAVO, maar het Nederlandse deel zal gewoon aangestuurd worden door Nederlanders.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen gezamenlijk commando met DLD als die ook gaan?
Inclusief lang ondergoed.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:24 schreef Thaboel het volgende:
ER alweer in z'n sneeuwbunker gekropen?
Daarmee loopt hij toch al sinds Oktober mee rond?quote:
Ik denk van wel.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:56 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Daarmee loopt hij toch al sinds Oktober mee rond?
Ik werk buiten man!!!quote:Op donderdag 6 december 2012 15:24 schreef Thaboel het volgende:
ER alweer in z'n sneeuwbunker gekropen?
Ja fijn idd, over die landweggetjes raggen met een PostNL autoquote:Op donderdag 6 december 2012 18:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk van wel.
Oh man, wat ga hij het morgen slecht kriijgen met al die sneeuw en kou.
quote:Op donderdag 6 december 2012 14:59 schreef cool15 het volgende:
ik moet voor school een opdracht doen over een vervolg opleiding. zouden jullie deze vragen voor mij kunnen beantwoorden.
Leiding geven, aansturen en trainen.quote:-1 wat houd het in om officier te zijn
Pennenlikkers en ruggegraatloosquote:-2 hoe denken niet-officieren over officieren
zie 1quote:-3 wat moet je doen als officier zijnde
Afhankelijk van wapen-/dienstvak en krijgsmacht deel. Over het algemeen: stukje groen, stukje klassikaal, en stukje vakopleiding.quote:-4 wat houd de studie om officier te worden in
Patvinder worden.quote:-5 wat kun je met je opleiding naast officier worden doen
Ik zie hem al met ze balaclava en een shaggie in zn mond door de polder raggen en wildplassen!quote:Op donderdag 6 december 2012 18:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk van wel.
Oh man, wat ga hij het morgen slecht kriijgen met al die sneeuw en kou.
quote:Op donderdag 6 december 2012 22:31 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
[..]
Leiding geven, aansturen en trainen.
[..]
Pennenlikkers en ruggegraatloos
[..]
zie 1
[..]
Afhankelijk van wapen-/dienstvak en krijgsmacht deel. Over het algemeen: stukje groen, stukje klassikaal, en stukje vakopleiding.
[..]
Patvinder worden.
En dan over een paar weken mopperen over een boete.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:48 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik zie hem al met ze balaclava en een shaggie in zn mond door de polder raggen en wildplassen!
Ja lekker bakje Selecta erbij zekerquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:50 schreef Rave_NL het volgende:
Ik ben juist blij dat ik moet werken vandaag. Uitbrakken is altijd een stuk dragelijker als je betaald wordt.
Selecta..quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:05 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ja lekker bakje Selecta erbij zeker![]()
Jij hebt een nul-uren contract?
Selecta is eruitquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:44 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Selecta..zelfs niet misschien..
Ouderwetse filterkoffie.
En ik doelde op het feit dat mijn inzetbaarheid door de Korpsverjaardag op straat ligt. En als ik mij dan toch lamlendig moet voelen, dan maar terwijl je doorbetaald wordt.
Wij hebben gewoon een fatsoenlijke percolator aan boordquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:54 schreef Rave_NL het volgende:
Ik hoorde dat het DE gaat worden. Maar de marine zal weer eens als eerste iets nieuws krijgen..
Zolang het schip naast F75 ook op koffie loopt, lijkt me dat geen onverstandige keuzequote:Op vrijdag 7 december 2012 09:54 schreef Rave_NL het volgende:
Ik hoorde dat het DE gaat worden. Maar de marine zal weer eens als eerste iets nieuws krijgen..
Same herequote:Op vrijdag 7 december 2012 10:11 schreef Erasmo het volgende:
Fijn is dat, volgens de T&T komt er binnen nu en een uur een pakketje en ik moet ontzettend schijten
Hij staat dan ook om de hoek te wachten op het moment dat jij lekker op de witte scooter gaat zittenquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:17 schreef Erasmo het volgende:
Mijn pakketbezorger kan volgens mij ruiken wanneer ik onder de douche sta of op de pot zit, meestal komt ie op dat moment
Mijn ballen hangen hier al tentoongesteld zodat het passerend verkeer op de straat ze kan zien.quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:49 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Mijn ballen hangen hier al tentoongesteld zodat het passerend verkeer op de straat ze kan zien.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:51 schreef Erasmo het volgende:
Herstel, ik bedoel natuurlijk bewonderen.
Heeft ER geen verwarming dan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:59 schreef Cobra4 het volgende:
ER, kijk je uit voor bevriezingsverschijnselen als je op de bank gaat liggen studeren.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ot_-17_graden__.html
Die zet Lotusss altijd stiekem lager. ER zet 'm altijd op 35 oid en zet dan een raam open.quote:
En laat de hele dag de hete kraan lopen voor een hogere luchtvochtigheid in huisquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die zet Lotusss altijd stiekem lager. ER zet 'm altijd op 35 oid en zet dan een raam open.
Kampvuur bij ER in de woonkamer?quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:54 schreef Thaboel het volgende:
Zo weer kort geknipt! Even wat brandhout sprokkelen en opmaken voor een gezellige avond!
Welkom terugquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:54 schreef Thaboel het volgende:
Haha die is denk ik te druk met buiten met zn tank te spelen haha
Maar wij hebben thuis nog een late sinterklaas viering
Andere fora gaan vervelen (a)quote:
alquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:04 schreef Rave_NL het volgende:
En dan nu daadwerkelijk het kerstpakket uitkiezen.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:18 schreef Rave_NL het volgende:
Herstel, deel 2 en 3 van Vijftig Tinten grijs..
quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:18 schreef Rave_NL het volgende:
Latente mooiboyquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:18 schreef Rave_NL het volgende:
Same. En je UI is oud.quote:
Ohh ja, dat is een goedequote:
Nog niet gekochtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |