Heeft jouw sinterklaas dan wel kort haar.?quote:
Nee, maar als hij langs komt en iets in mijn schoentje gooit en ik krijg die inbreker te pakken, dan welquote:Op woensdag 28 november 2012 16:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heeft jouw sinterklaas dan wel kort haar.?
Nee want ik mag geen kort haar van ErwinRommel.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heeft jouw sinterklaas dan wel kort haar.?
quote:Op woensdag 28 november 2012 16:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee want ik mag geen kort haar van ErwinRommel.
quote:
Kijk maar uit als je op schoot moet zitten.quote:
Daarom ga ik mijn schoen zetten met een winterpeen erinquote:Op woensdag 28 november 2012 16:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kijk maar uit als je op schoot moet zitten.
quote:Op woensdag 28 november 2012 17:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daarom ga ik mijn schoen zetten met een winterpeen erin
Ten minste een cadeau van ¤400 jaquote:Op woensdag 28 november 2012 17:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het gaat mij niet gebeuren dat die ouwe het pand verlaat zonder mij een kado te geven
Minimaal, ik wil wel schoenen. Maar niet van die goedkope, want daar kan ik niet op lopequote:Op woensdag 28 november 2012 17:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ten minste een cadeau van ¤400 ja![]()
Anders stelen wij zijn staf en mijter!
Ome Henkquote:Op woensdag 28 november 2012 17:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Minimaal, ik wil wel schoenen. Maar niet van die goedkope, want daar kan ik niet op lope
Pfff. Rubberen Robbie. Da's pas nostalgie.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Whehe, dat is nog eens nostalgie
idd, maar was wel lachen, die Ome Henk, op de kazerne werd ik Ome Henk genoemdquote:Op woensdag 28 november 2012 17:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Whehe, dat is nog eens nostalgie
Same eraquote:Op woensdag 28 november 2012 17:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pfff. Rubberen Robbie. Da's pas nostalgie.
Ik weet niet of ik dit wel wil wetenquote:Op woensdag 28 november 2012 17:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
idd, maar was wel lachen, die Ome Henk, op de kazerne werd ik Ome Henk genoemd
Denk het nietquote:Op woensdag 28 november 2012 17:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit wel wil weten
Dit is nostalgiequote:Op woensdag 28 november 2012 17:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pfff. Rubberen Robbie. Da's pas nostalgie.
Nee man.quote:
MAVO tijdquote:
quote:
Voor mij laatste klas lagere school.quote:
Ouwe lulquote:Op woensdag 28 november 2012 17:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor mij laatste klas lagere school.
Correct.quote:
quote:
Ik ben al in de jaren 80 aangekomenquote:
Doe je rap danquote:Op woensdag 28 november 2012 19:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben al in de jaren 80 aangekomen
Nee, ik wilde dat ik dat zo gelaten hadquote:Op woensdag 28 november 2012 19:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Doe je rap dan
deze? ken je die?
quote:Op woensdag 28 november 2012 19:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik wilde dat ik dat zo gelaten had
Vandaag blijft het beperkt tot Nederlandstaligquote:
Nederlanderstalig!!quote:Op woensdag 28 november 2012 19:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vandaag blijft het beperkt tot NederlandstaligMisschien dat ik zo weer het happy hardcore uurtje laat beginnen; even hutbuddy pesten
![]()
Godver, jij hebt echt geen smaakquote:
Weet ik, en ik ben er trots opquote:Op woensdag 28 november 2012 19:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Godver, jij hebt echt geen smaak
Aan zelfkennis geen gebrekquote:Op woensdag 28 november 2012 19:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Weet ik, en ik ben er trots op
Zeg mondje!!!quote:Op woensdag 28 november 2012 19:49 schreef jitzzzze het volgende:
Hier pikkebaas, een beetje kwaliteit:
Onzin, ik heb gewoon gelijk, daarmee basta!!quote:
Waar is die stampvoetende smiley als je hem nodig hebt?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Onzin, ik heb gewoon gelijk, daarmee basta!!
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar is die stampvoetende smiley als je hem nodig hebt?
quote:
Kijk maar uit, straks lijkt het nog op vakantie.quote:Op donderdag 29 november 2012 00:30 schreef Pumatje het volgende:
halleee.lichtje gaat hier in marnerwaard uit.
Overigens, dit is echt de allerjezuseerste keer dat het gewoon dagen aan een stuk mooi en lekker weer is in marnerwaard ( unicum !?! )
windstil.
Geweldig, de sint in een Fennekquote:Op donderdag 29 november 2012 10:43 schreef Harde_Mepper het volgende:
Om nog even terug te komen op die Sinterklaas fotos... zit ik net FB van 43x te bekijken, kom ik dit tegen;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 november 2012 11:03 schreef ErwinRommel het volgende:
@Cobra, heb jij nog een foto van sint in een M109?
quote:Zo te zien aan haar outfit hecht onze minister waarde aan goede uitrusting. Dus de komende jaren kunnen wij waarschijnlijk nog meer peppie spulletjes verwachten van de kpu.
quote:Op donderdag 29 november 2012 11:12 schreef ErwinRommel het volgende:
![]()
Die baret locatie![]()
[ afbeelding ]
Die baret, embleem verkeerde kantquote:Op donderdag 29 november 2012 14:08 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Mijn dag is weer goed.
PS. Alle baretten van Noordloos zijn Engels model.
PPS. Ik zweer bij Hassing.
Foto is gespiegeld, kijk bv naar aandrukplunjer van de Diemaco die op de foto aan de linkerkant zit (terwijl het normaal rechts is).quote:Op donderdag 29 november 2012 14:15 schreef ErwinRommel het volgende:
Die baret, embleem verkeerde kant![]()
Ik kijk naar die baret, en zie dat het fout op de foto staat. . uit.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:19 schreef Rave_NL het volgende:
Erwin, ongelooflijke novice...
Ik laat deze opmerking even inzinken, en hoop dat je er zelf achter komt..
Die Diemaco kan me gestolen worden, gaat om de baret op die foto. Prut fotograafquote:Op donderdag 29 november 2012 14:20 schreef Harde_Mepper het volgende:
[..]
Foto is gespiegeld, kijk bv naar aandrukplunjer van de Diemaco die op de foto aan de linkerkant zit (terwijl het normaal rechts is).
Ten eerste, een peppie operationele ahoea foto in een tropische omgeving terwijl je het verharde pad van de fokking vlindertuin ziet en dan vallen over de baret..quote:Op donderdag 29 november 2012 14:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik kijk naar die baret, en zie dat het fout op de foto staat. . uit.
Die baret overduidelijk welquote:Op donderdag 29 november 2012 14:23 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ten eerste, een peppie operationele ahoea foto in een tropische omgeving terwijl je het verharde pad van de fokking vlindertuin ziet en dan vallen over de baret..
Ten tweede, idd kijk eens naar het wapen. Compleet gespiegeld. Zou dan de foto niet gespiegeld zijn?
Ach, ik ben best logisch van nadenken hoorquote:Op donderdag 29 november 2012 14:26 schreef Rave_NL het volgende:
Nee, in dat gewauwel van jou barst het van de logica..
Hij heeft de baret zo hoog omdat er een PRR-headset onder zit. Kijk maar naast zijn mond, zit een klein zwart puntje wat zijn mic is. Overigens op zijn rechteroor.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Die foto klopt gewoon niet, baret verkeerd op z'n kneiter.
Daar hoeft men geen raketwetenschap voor geleerd te hebben.
ff visueel, hou zelf die houding aan, en fake dat je die diemaco in je klauwen heb.
Draai eens om, klopt voor geen ene meter!
En de baret dus verkeerd gezet op z'n kneiter.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:35 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hij heeft de baret zo hoog omdat er een PRR-headset onder zit. Kijk maar naast zijn mond, zit een klein zwart puntje wat zijn mic is. Overigens op zijn rechteroor.
Dan heeft hij, als rechterschutter, het wapen met de kolf ontspannen tegen zijn schouder leunen, met aan de rechter kant het hulzengat en aandrukplunjer.
Alles klopt.
Behalve de locatie.
Maar goed, daarna is het beeld gespiegeld.
quote:Op donderdag 29 november 2012 14:51 schreef Rave_NL het volgende:
Erwin,
Het embleem zit normaal boven het linkeroog.
Het wapen heeft hij als rechterschutter in zijn rechterhand.
Wat in zijn linkerhand lijkt omdat de foto gespiegeld is.
Waardoor zijn baret boven zijn rechteroog lijkt, ware het niet dat zijn rechteroog zijn gespiegelde linkeroog is en daardoor klopt de baret.
Afgezien dat het een lelijk vodje is.
Bewijs? Google baret luchtmobiel, afbeeldingen, 3e plaatje. Punt.
Dit is het laatste wat ik erover zeg, want ook ik ben nuttig bezig.
Artic slaapzak in de plunjebaal.
We mogen weer...
Ik snap het nu eindelijkquote:Op donderdag 29 november 2012 14:51 schreef Rave_NL het volgende:
Erwin,
Het embleem zit normaal boven het linkeroog.
Het wapen heeft hij als rechterschutter in zijn rechterhand.
Wat in zijn linkerhand lijkt omdat de foto gespiegeld is.
Waardoor zijn baret boven zijn rechteroog lijkt, ware het niet dat zijn rechteroog zijn gespiegelde linkeroog is en daardoor klopt de baret.
Afgezien dat het een lelijk vodje is.
Bewijs? Google baret luchtmobiel, afbeeldingen, 3e plaatje. Punt.
Dit is het laatste wat ik erover zeg, want ook ik ben nuttig bezig.
Artic slaapzak in de plunjebaal.
We mogen weer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |