quote:Op woensdag 28 november 2012 15:16 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ah, Amsterdam. Soms mis ik dat echt.
Groteske foutquote:Op woensdag 28 november 2012 15:21 schreef Letstalk het volgende:
Moet het een arrest zijn? Sorry, dat wist ik niet
Novieten, mooi woord welquote:Op woensdag 28 november 2012 15:24 schreef Actaeon het volgende:
Wederom omringd door novieten hier.
Behalve jij dan Sideshow!
Dankquote:
Ik was daar bijquote:Op woensdag 28 november 2012 15:26 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dankje was er gisteravond niet? Toen was ik hier alleen met al die eerstejaars. Vandaar dat ik toen met die term begon.
Been there, done that!quote:Op woensdag 28 november 2012 15:26 schreef Boterbartje het volgende:
Ja dit is niet ok. Sorry zeggen!
Nee, was er gisteravond niet. Die term houden we er wat mij betreft inquote:Op woensdag 28 november 2012 15:26 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dankje was er gisteravond niet? Toen was ik hier alleen met al die eerstejaars. Vandaar dat ik toen met die term begon.
Strak plan.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nee, was er gisteravond niet. Die term houden we er wat mij betreft in
Utrechtquote:Op woensdag 28 november 2012 15:27 schreef Boterbartje het volgende:
Wil iemand mij uitleggen waarom de NS zo faalt? De trein naar Utrecht ipv de trein naar Deventer. The fuck
Mhm.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:29 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oh sorry! Jij bent al 2ejaars ofniet?
Ik moet naar Almelo, ligt beetje uit de richting.. ik moet ook nog eens werken dus.. achja. c'est la vie. In goed gezelschap, laptopje erbij en gaanquote:
Hij is een uitmuntend student hequote:Op woensdag 28 november 2012 15:29 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oh sorry! Jij bent al 2ejaars ofniet?
Ik ben thuis.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanavond thuis verder ga werken aan wat opdrachten. Want de concentratie is op dit moment heel ver te zoeken... Ofwel, ik ga zo naar huis
Het is de fucking schilderswijk. De kans dat die kerel wel een pistol had is daar groter dan dat hij het niet had.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:23 schreef N0rah het volgende:
Hoe kan je nu al conclusies trekken over wat er is voorgevallen terwijl de feiten niet eens bekend zijn? Bovendien bleek toch ook dat de jongen onbewapend was?
Ja! Ik had al nagedacht over het geval dat ik lapo zou hebben en of ik een Fiscaal of Civiel arrest zou doen. Ik zat te denken aan NTFR 2011/1435quote:
Ook nog eens ja.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hij is een uitmuntend student he
HS ligt toch niet in de schilderswijk?quote:Op woensdag 28 november 2012 15:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
Het is de fucking schilderswijk. De kans dat die kerel wel een pistol had is daar groter dan dat hij het niet had.
Jammer dat het zo is afgelopen, maar als jij al zoveel op je kerfstok hebt, weet je dat je je handen omhoog doet als de politie met wapens op je gericht staat.
Niet heel spannend. De criteria voor het mogen vormen van een voorziening.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Baksteencriteria. Klinkt spannend
Valt erg tegen. Zijn gewoon de criteria voor het vormen van voorzieningen.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Baksteencriteria. Klinkt spannend
Ja heel leuk zo'n aanname, maar het staat al vast dat hij geen vuurwapen bij zich had, dus wat doet het er nu nog toe wat de kans daartoe was/is?quote:Op woensdag 28 november 2012 15:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
Het is de fucking schilderswijk. De kans dat die kerel wel een pistol had is daar groter dan dat hij het niet had.
Jammer dat het zo is afgelopen, maar als jij al zoveel op je kerfstok hebt, weet je dat je je handen omhoog doet als de politie met wapens op je gericht staat.
Sinds wanneer is het verwijzen naar een NTFR artikel/stuk een officiele verwijzing naar een arrest. Het BNB zul je minimaal gebruiken verdomme!quote:Op woensdag 28 november 2012 15:34 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja! Ik had al nagedacht over het geval dat ik lapo zou hebben en of ik een Fiscaal of Civiel arrest zou doen. Ik zat te denken aan NTFR 2011/1435
[..]
Ook nog eens ja.
Ik weet alleen het NTFR nummer ik zag het andere nummer toevallig wel ergens staan maar die heb ik niet onthouden.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:35 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het verwijzen naar een NTFR artikel/stuk een officiele verwijzing naar een arrest. Het BNB zul je minimaal gebruiken verdomme!
HS is de bakkermat van de ellende, daarachter begint het. Wel eens geweest na 4 uur 's middags?quote:Op woensdag 28 november 2012 15:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
HS ligt toch niet in de schilderswijk?
Ja hoorquote:Op woensdag 28 november 2012 15:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
HS is de bakkermat van de ellende, daarachter begint het. Wel eens geweest na 4 uur 's middags?
Hebben ze er ook Croissants?quote:Op woensdag 28 november 2012 15:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
HS is de bakkermat van de ellende, daarachter begint het. Wel eens geweest na 4 uur 's middags?
Tuurlijk doet dat ertoe. De kans dat hij een pistol had was erg groot. Zelfs zien vrienden vonden het nog rechtvaardig dat er was geschotenquote:Op woensdag 28 november 2012 15:35 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ja heel leuk zo'n aanname, maar het staat al vast dat hij geen vuurwapen bij zich had, dus wat doet het er nu nog toe wat de kans daartoe was/is?
Ik weet verder ook niet hoe de jongen in kwestie exact handelde noch de politieagent en jij evenmin.
Dit.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tuurlijk doet dat ertoe. De kans dat hij een pistol had was erg groot. Zelfs zien vrienden vonden het nog rechtvaardig dat er was geschoten
Wat ik raar vond is dat hij dood is gegaan, waarom schieten ze niet gewoon in zn benen?quote:Op woensdag 28 november 2012 15:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dit.
Als jij als politieagent een melding van gewapende bedreiging krijgt, staat zo'n raar geval en die grijpt naar z'n middel. Wat doe je dan?
pieuw pieuw, game over! Alleen deze respawnd niet
True true.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:40 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Wat ik raar vond is dat hij dood is gegaan, waarom schieten ze niet gewoon in zn benen?
Omdat je om half 7 's ochtends, in het donker, stijf van de adrenaline, op 30 meter afstand, met 4 uur schiettraining per jaar een bewegend doelwit moet raken.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:40 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Wat ik raar vond is dat hij dood is gegaan, waarom schieten ze niet gewoon in zn benen?
quote:Op woensdag 28 november 2012 15:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dit.
Als jij als politieagent een melding van gewapende bedreiging krijgt, staat zo'n raar geval en die grijpt naar z'n middel. Wat doe je dan?
pieuw pieuw, game over! Alleen deze respawnd niet
Fred T. zou trots op juliie zijn.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tuurlijk doet dat ertoe. De kans dat hij een pistol had was erg groot. Zelfs zien vrienden vonden het nog rechtvaardig dat er was geschoten
Dat weten we nog helemaal niet. Alle opties liggen nog open. Voor mijn part schoot hij op de grond en ketste het via een trein zijn nek in.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:40 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Grote kans dat de trein vervolgens vertraging had vanwege een krasje op de lak. De reizigers zouden hun schade door vertraging eigenlijk weer op de politie moeten verhalen!quote:Op woensdag 28 november 2012 15:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat weten we nog helemaal niet. Alle opties liggen nog open. Voor mijn part schoot hij op de grond en ketste het via een trein zijn nek in.
Nee niks. Er is terecht geschoten met een dramatische afloop.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:42 schreef Actaeon het volgende:
[..]
[..]
Fred T. zou trots op juliie zijn.
True, ben wel benieuwd wat er uit dat onderzoek komt. Toch wel kut dat de media het dan weer afschildert als iets verschrikkelijks ook al is dat het natuurlijk wel maar het is wel een logisch gevolg van zijn eigen daden.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat weten we nog helemaal niet. Alle opties liggen nog open. Voor mijn part schoot hij op de grond en ketste het via een trein zijn nek in.
Claimcultuur? Ik ben voor.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Grote kans dat de trein vervolgens vertraging had vanwege een krasje op de lak. De reizigers zouden hun schade door vertraging eigenlijk weer op de politie moeten verhalen!
Hou nou eens op met dingen als 'terecht' roepen voor er meer bekend isquote:Op woensdag 28 november 2012 15:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee niks. Er is terecht geschoten met een dramatische afloop.
Terecht? Ik vind het knap hoe mensen al zo snel een conclusie kunnen trekken op basis van enkele gegevens.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja wel iets. Gewoon wachten tot het onderzoek is afgerond en niet meteen van die crimefighter-slogans roepen lijkt mij veel beter.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je was er bij begrijp ik?quote:Op woensdag 28 november 2012 15:44 schreef Letstalk het volgende:
[..]
True, ben wel benieuwd wat er uit dat onderzoek komt. Toch wel kut dat de media het dan weer afschildert als iets verschrikkelijks ook al is dat het natuurlijk wel maar het is wel een logisch gevolg van zijn eigen daden.
Inderdaad.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hou nou eens op met dingen als 'terecht' roepen voor er meer bekend isAls nou blijkt dat die jongen riep: 'Ik knal je hoofd er af!' heb je gelijk. Als blijkt dat die agent al heel lang graag iemand dood wilde schieten om te kijken hoe dat was heb je geen gelijk. We. Weten. Het. Niet.
Jup, ik wil nog immateriele schadevergoeding vragen in civiele rechtzaak.. dat is mijn projectje. Maar tegen die tijd ben ik zelf afgestudeerd gok ikquote:
Terecht hoor, zo'n agent krijgt alleen maar meer ervaring, nieuws heeft weer wat te doen.. win win situatie.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hou nou eens op met dingen als 'terecht' roepen voor er meer bekend isAls nou blijkt dat die jongen riep: 'Ik knal je hoofd er af!' heb je gelijk. Als blijkt dat die agent al heel lang graag iemand dood wilde schieten om te kijken hoe dat was heb je geen gelijk. We. Weten. Het. Niet.
6:106 lid 1 sub b uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jup, ik wil nog immateriele schadevergoeding vragen in civiele rechtzaak.. dat is mijn projectje. Maar tegen die tijd ben ik zelf afgestudeerd gok ikdus kan ik het zelf doen
Je weet toch niet wat er gebeurd is?quote:Op woensdag 28 november 2012 15:46 schreef Yreal het volgende:
Wat hadden ze dan moeten doen? Wachten en kijken of hij wel echt een pistol trok?
Ik neem aan dat je een geslaagd beroep hierop wilt doen? Hoeveelste jaar zit je nu dan?quote:Op woensdag 28 november 2012 15:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jup, ik wil nog immateriele schadevergoeding vragen in civiele rechtzaak.. dat is mijn projectje. Maar tegen die tijd ben ik zelf afgestudeerd gok ikdus kan ik het zelf doen
Niemand weet toch wat er is gebeurd? Jij veronderstelt nu onterecht en veel te voorbarig dat de agenten terecht de reden hadden om zich bedreigd te voelen en zodoende terecht hun wapen trokken.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:46 schreef Yreal het volgende:
Wat hadden ze dan moeten doen? Wachten en kijken of hij wel echt een pistol trok?
Natuurlijk niet maar je hebt altijd wel wat gekken rondlopen die misschien sneller de trekker overhalen dan nodig is.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:48 schreef Yreal het volgende:
Ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat de politie gewoon willekeurige mensen dood schiet.
Zoals het verhaal nu gaat, heb ik genoeg redenen om aan te nemen dat er terecht is geschoten.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:49 schreef N0rah het volgende:
[..]
Niemand weet toch wat er is gebeurd? Jij veronderstelt nu onterecht en veel te voorbarig dat de agenten terecht de reden hadden om zich bedreigd te voelen en zodoende terecht hun wapen trokken.
Tenzij je er bij was, kan je dit niet met zekerheid zeggen. Je kan eigenlijk niks stellen o.b.v. de gegevens die er bekend zijn.
Ok dan.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zoals het verhaal nu gaat, heb ik genoeg redenen om aan te nemen dat er terecht is geschoten.
Omdat TS #123 overgeslagen heeft ondanks dat er staat bij het maken van een topic 'het topicnummer is al opgehoogd'quote:Op woensdag 28 november 2012 15:59 schreef Ties02 het volgende:
waarom gaan die topics zo snel jezus mina
haha hilarisch. Hoe kom je daarop?quote:
http://www.reddit.com/r/A(...)eo_that_never_fails/quote:Op woensdag 28 november 2012 16:08 schreef Letstalk het volgende:
[..]
haha hilarisch. Hoe kom je daarop?
Jup, ik ben nu eerste jaars. Maar het is ook al bijna 3 jaar geleden gebeurd.. hij is ook veroordeeld voor zware mishandeling; taakstraf 140 uur, 750 boeten en 2 maand voorwaardelijk met proeftijd van 2 jaar .quote:Op woensdag 28 november 2012 15:48 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je een geslaagd beroep hierop wilt doen? Hoeveelste jaar zit je nu dan?
Ditquote:Op woensdag 28 november 2012 15:48 schreef Yreal het volgende:
Ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat de politie gewoon willekeurige mensen dood schiet.
Yw.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:58 schreef Keyos het volgende:
Alle jezus, alweer een nieuw topic . Dat gaat écht abnormaal snel.
N0rah nog bedankt voor de aantekeningen! Hopen maar dat het niet nog een keer gebeurd dat ik met met mijn stomme kop over mijn bestanden save.
BBBBquote:Op woensdag 28 november 2012 15:56 schreef Letstalk het volgende:
Heeft iemand een goed voorbeeld van een beleidsregel, nu we het toch over bestuursrecht hebben...
Thanks!quote:Op woensdag 28 november 2012 16:22 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Besluit Bestuurlijke Boeten Belastingdienst.
Nee, nu lukt het wel.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet ik nog LMGTFY aanslingeren of ga je zoeken?
Da's veel?quote:Op woensdag 28 november 2012 16:45 schreef Paxcon het volgende:
Om nog even terug te komen op de JOHO, ik vind ze wel prima eigenlijk. Die van JFV zijn echt slecht.
Zonet voor 24 euro () samenvattingen gekocht.
Misschien is de Groningse JoHo-dependance beter dan de Amsterdamse, dat weet ik niet.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:45 schreef Paxcon het volgende:
Om nog even terug te komen op de JOHO, ik vind ze wel prima eigenlijk. Die van JFV zijn echt slecht.
Zonet voor 24 euro () samenvattingen gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |