Ik denk dat ik vanavond thuis verder ga werken aan wat opdrachten. Want de concentratie is op dit moment heel ver te zoeken... Ofwel, ik ga zo naar huisquote:
Nouja, hier kun je juridisch natuurlijk niet zo gek veel nuttigs over melden.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:44 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het absoluut tragisch. Dat staat buiten kijf. Maar het heeft verder buiten dat niet zo heel erg mijn interesse terwijl dit dan altijd wel de dingen zijn waar je op feestjes als rechtenstudent om wordt aangesproken.
Ik denk dat veel 'outsiders' denken van wel.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, hier kun je juridisch natuurlijk niet zo gek veel nuttigs over melden.
Dat ooook nog een keer. Maakt het nog erger.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:56 schreef Letstalk het volgende:
Bestuursrecht is nog best wel pittig zeg.
Serieus ik snap er echt weinig van, best wel storend. Dat ik thuis zit en continu aan het soggen ben maakt het niet veel beterquote:Op woensdag 28 november 2012 14:57 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat ooook nog een keer. Maakt het nog erger.
quote:Op woensdag 28 november 2012 14:59 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Serieus ik snap er echt weinig van, best wel storend. Dat ik thuis zit en continu aan het soggen ben maakt het niet veel beter
Haha thanksquote:
Ik was ook enigszins serieus hoor.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:59 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Serieus ik snap er echt weinig van, best wel storend. Dat ik thuis zit en continu aan het soggen ben maakt het niet veel beter
Je hebt zo´n reiswinkel aan de oude kijk in ´t jatstraat, nummer 32 geloof ik. Daar verkopen ze goede samenvattingen voor 3,50 heb ik gehoord. Moet er zelf ook nog even heen voor staatsrecht.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:02 schreef Krabs het volgende:
Iemand die mij misschien kan vertellen waar ik het beste samenvattingen kan halen voor het vak Burgerlijk Recht 2, gegeven aan de RUG ( Pitlo 3, Verbintenissenrecht Algemeen en Rechtshandeling en Overeenkomst). Dit ter aanvulling op mijn eigen gemaakte aantekeningen.
Studeersnel al geprobeerd?quote:Op woensdag 28 november 2012 15:02 schreef Krabs het volgende:
Iemand die mij misschien kan vertellen waar ik het beste samenvattingen kan halen voor het vak Burgerlijk Recht 2, gegeven aan de RUG ( Pitlo 3, Verbintenissenrecht Algemeen en Rechtshandeling en Overeenkomst). Dit ter aanvulling op mijn eigen gemaakte aantekeningen.
Nuttig voor jou of voor bestuursrecht?quote:Op woensdag 28 november 2012 15:01 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik was ook enigszins serieus hoor.![]()
Ik heb eindelijk een boek gevonden wat nuttig kan zijnalleen moet ik het aanvragen=weer naar de bieb gaan=koud.
Nuttig voor mij. Bestuursrecht ben ik al lang mee opgehouden.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:05 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Nuttig voor jou of voor bestuursrecht?
En terecht.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:06 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nuttig voor mij. Bestuursrecht ben ik al lang mee opgehouden.
JFV studiewinkel. www.jfvgroningen.nlquote:Op woensdag 28 november 2012 15:02 schreef Krabs het volgende:
JoHo bedoelde ik inderdaad, thanks.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:08 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
JFV studiewinkel. www.jfvgroningen.nl
De kwaliteit is niet altijd even hoog.
JoHo werd ook al genoemd. http://www.johofoundation.org/center/groningen
Echt? Ik hoorde altijd dat die kwalitatief beter is dan die van de JFV.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:10 schreef Tchock het volgende:
Ik heb toen ik net begon wat dingen bij JoHo gekocht, kwaliteit was om te janken.
Ik ben er ook mee gestopt.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:10 schreef Tchock het volgende:
Ik heb toen ik net begon wat dingen bij JoHo gekocht, kwaliteit was om te janken.
Nouja, ik weet niet of er verschil zit tussen de regionale JoHo's maar mijn samenvattingen waren onlogisch, stonden vol spelfouten en misten aanmerkelijk grote stukken stof.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:11 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Echt? Ik hoorde altijd dat die kwalitatief beter is dan die van de JFV.
Hmm oke, waar kocht jij ze dan? Even een vraagje trouwens, weet iemand waar ik kan vinden welke openbare lichamen van bestuur er allemaal bestaan?quote:Op woensdag 28 november 2012 15:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, ik weet niet of er verschil zit tussen de regionale JoHo's maar mijn samenvattingen waren onlogisch, stonden vol spelfouten en misten aanmerkelijk grote stukken stof.
JoHo Amsterdamquote:Op woensdag 28 november 2012 15:14 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Hmm oke, waar kocht jij ze dan? Even een vraagje trouwens, weet iemand waar ik kan vinden welke openbare lichamen van bestuur er allemaal bestaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |