quote:Op woensdag 28 november 2012 14:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Serieus? Check je feiten eens.. als iemand de feiten omtrent Apple/MS kent ben ik dat wel
http://www.nu.nl/gadgets/(...)rten-van-tomtom.html
http://nos.nl/artikel/421349-tomtom-data-applekaarten-goed.html
http://webwereld.nl/nieuw(...)over-apple-maps.html
TomTom levert de kaarten aan Apple. Punt out.
Oh kom op dit is wel heel bruusk.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hmm, hij heeft het er zelf na gemaakt dat hij overhoop geschoten is.. niets voor niets dat hij thuis had moeten zijn en dat er een melding kwam van gewapende bedreiging. Scheelt weer flink wat gevangenisgeld voor de schatkist
http://corporate.tomtom.com/releasedetail.cfm?ReleaseID=682065quote:Op woensdag 28 november 2012 14:15 schreef Tchock het volgende:
iet dezelfde kaarten, enkel kaarten gebaseerd op dezelfde ruwe data. Daarom falen de kaarten van TomTom ook niet zo gruwelijk hard als die van Apple.
Beetje wel, maar achter elke bruuske boterbartje quote zit een kern van waarheidquote:Op woensdag 28 november 2012 14:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oh kom op dit is wel heel bruusk.
Nee, dat is dus niet waar. TomTom levert 'ruwe data', volgens je eigen bron in de vorige post, en dus niet voltooide kaarten.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
http://corporate.tomtom.com/releasedetail.cfm?ReleaseID=682065
De kaarten worden geleverd, het enige wat apple maakt is de app en toepassing ervan
En daar is apple in gefaald ja! Maar die verouderde stukken in TomTom kaarten zitten ook in Apple kaarten én dat komt niet door apple..
Goed dat je dat alles kunt concluderen met de beperkte kennis die er nu over de zaak is. Ik ga niet inhoudelijk op je reageren.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hmm, hij heeft het er zelf na gemaakt dat hij overhoop geschoten is.. niets voor niets dat hij thuis had moeten zijn en dat er een melding kwam van gewapende bedreiging. Scheelt weer flink wat gevangenisgeld voor de schatkist
Hmm ik ben te moe en te veel met andere dingen bezig nu om echt een hele ethische discussie te voeren dus die laat ik maar even.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Beetje wel, maar achter elke bruuske boterbartje quote zit een kern van waarheid
Met heel veel grolschquote:Op woensdag 28 november 2012 14:18 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hmm ik ben te moe en te veel met andere dingen bezig nu om echt een hele ethische discussie te voeren dus die laat ik maar even.Wellicht meer iets voor op een meet oid.
Ruwe data = kaart materiaalquote:Op woensdag 28 november 2012 14:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat is dus niet waar. TomTom levert 'ruwe data', volgens je eigen bron in de vorige post, en dus niet voltooide kaarten.
Ja.. geloof je het toch lekker niet. Ruwe data betreft de landkaarten. Dat ze bij apple allemala hobbelen en niet kloppen komt door apple. Maar verouderde stukjes komen door tomtom.quote:
True, maar deze feiten zijn bekend:quote:Op woensdag 28 november 2012 14:23 schreef N0rah het volgende:
Hoe kan je nu al conclusies trekken over wat er is voorgevallen terwijl de feiten niet eens bekend zijn? Bovendien bleek toch ook dat de jongen onbewapend was?
Nee, als je je straatverbod overtreedt verdien je wel een kogel in je bakkes jaquote:Op woensdag 28 november 2012 14:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
True, maar deze feiten zijn bekend:
- knul had soort van huisarrest en had 1:30 thuis moeten zijn
- politie kwam af op melding van gewapende bedreiging
Als hij thuis met een kopje chocomel en ganzenbord zat na het maken van z'n huiswerk was het niet gebeurd.. snap je?
Gewoon met een mes, weet je hoeveel kogels kosten. Kut politie.. beter opleiden dat volk. Samurai zwaarden in standaard uitrustingquote:Op woensdag 28 november 2012 14:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, als je je straatverbod overtreedt verdien je wel een kogel in je bakkes ja...
Zo verschrikkelijk ben ik niet hoorquote:
Dat hij zich niet hield aan zijn huisarrest, betekent niet dat hij het er naar gemaakt heeft om overhoop geschoten te worden. 'Er naar maken' impliceert een soort schuld en tenzij je graag de botte lul met de ongezouten mening wilt uithangen, weet je vast ook wel dat dat een kromme conclusie is om te trekken a.d.h.v. dat feit.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
True, maar deze feiten zijn bekend:
- knul had soort van huisarrest en had 1:30 thuis moeten zijn
- politie kwam af op melding van gewapende bedreiging
Als hij thuis met een kopje chocomel en ganzenbord zat na het maken van z'n huiswerk was het niet gebeurd.. snap je?
Precies. We weten gewoon te weinig.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:36 schreef eriksd het volgende:
Ik geloof niet dat er op zijn nek gemikt is. Daar is zo'n Walther veel te onnauwkeurig voor. Daarnaast heb je nu dat verhaal over een afgeketste kogel. We zullen zien.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zo verschrikkelijk ben ik niet hoor
Ik volg de hele follow up niet eens meer om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies. We weten gewoon te weinig.
Ik ben gewoon benieuwd wat er gebeurd is. Afgeketste kogel lijkt mij het meest waarschijnlijk, het is hoe dan ook een tragisch verhaal voor alle betrokkenen. En die onzin dat hij het verdiend had of dat het lekker belastinggeld scheeltquote:Op woensdag 28 november 2012 14:39 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik volg de hele follow up niet eens meer om eerlijk te zijn.
Het absoluut tragisch. Dat staat buiten kijf. Maar het heeft verder buiten dat niet zo heel erg mijn interesse terwijl dit dan altijd wel de dingen zijn waar je op feestjes als rechtenstudent om wordt aangesproken.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd wat er gebeurd is. Afgeketste kogel lijkt mij het meest waarschijnlijk, het is hoe dan ook een tragisch verhaal voor alle betrokkenen. En die onzin dat hij het verdiend had of dat het lekker belastinggeld scheelt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |