Ok dan.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zoals het verhaal nu gaat, heb ik genoeg redenen om aan te nemen dat er terecht is geschoten.
Omdat TS #123 overgeslagen heeft ondanks dat er staat bij het maken van een topic 'het topicnummer is al opgehoogd'quote:Op woensdag 28 november 2012 15:59 schreef Ties02 het volgende:
waarom gaan die topics zo snel jezus mina
haha hilarisch. Hoe kom je daarop?quote:
http://www.reddit.com/r/A(...)eo_that_never_fails/quote:Op woensdag 28 november 2012 16:08 schreef Letstalk het volgende:
[..]
haha hilarisch. Hoe kom je daarop?
Jup, ik ben nu eerste jaars. Maar het is ook al bijna 3 jaar geleden gebeurd.. hij is ook veroordeeld voor zware mishandeling; taakstraf 140 uur, 750 boeten en 2 maand voorwaardelijk met proeftijd van 2 jaar .quote:Op woensdag 28 november 2012 15:48 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je een geslaagd beroep hierop wilt doen? Hoeveelste jaar zit je nu dan?
Ditquote:Op woensdag 28 november 2012 15:48 schreef Yreal het volgende:
Ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat de politie gewoon willekeurige mensen dood schiet.
Yw.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:58 schreef Keyos het volgende:
Alle jezus, alweer een nieuw topic . Dat gaat écht abnormaal snel.
N0rah nog bedankt voor de aantekeningen! Hopen maar dat het niet nog een keer gebeurd dat ik met met mijn stomme kop over mijn bestanden save.
BBBBquote:Op woensdag 28 november 2012 15:56 schreef Letstalk het volgende:
Heeft iemand een goed voorbeeld van een beleidsregel, nu we het toch over bestuursrecht hebben...
Thanks!quote:Op woensdag 28 november 2012 16:22 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Besluit Bestuurlijke Boeten Belastingdienst.
Nee, nu lukt het wel.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet ik nog LMGTFY aanslingeren of ga je zoeken?
Da's veel?quote:Op woensdag 28 november 2012 16:45 schreef Paxcon het volgende:
Om nog even terug te komen op de JOHO, ik vind ze wel prima eigenlijk. Die van JFV zijn echt slecht.
Zonet voor 24 euro () samenvattingen gekocht.
Misschien is de Groningse JoHo-dependance beter dan de Amsterdamse, dat weet ik niet.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:45 schreef Paxcon het volgende:
Om nog even terug te komen op de JOHO, ik vind ze wel prima eigenlijk. Die van JFV zijn echt slecht.
Zonet voor 24 euro () samenvattingen gekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |