tnx!quote:Op donderdag 29 november 2012 19:05 schreef sigme het volgende:
Nou, dat kostte me wel een half uur zoeken voordat ik bedacht dat ik zeker het woord 'dorp' in de post had staan.
[..]
[..]
En deze kan er ook wel bij: http://www.bewustbiologisch.nl/index.php?p=1&k=100
kan ook komen erger worden omdat je wel veel cafeïne drinktquote:Op donderdag 29 november 2012 20:27 schreef Beau87 het volgende:
Ik had gister te weinig gedronken. Vandaag een partij hoofdpijn gehad.
oooh dat doen ze bij mij bijna allemaal!quote:Op donderdag 29 november 2012 23:24 schreef Barretje80 het volgende:
gheheh 24 kitchen..
alleen heb ik een schijthekel aan die prins
op de een of andere manier druk ze al mijn irritatie knoppen in
Da's heel normaal hoor, je temperatuur is dan ook hoger en je houdt meer vocht vast.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oooh dat doen ze bij mij bijna allemaal!
die italiaan kan ik ook niet hebben, en die twee dames die noord-afrikaans koken ook niet
plus, de meeste van die 'makkelijke maaltijd' koken amateuristischer dan ik
Gisteren frietjes op ipv la placemaar als mijn vriend zegt: zullen we hier friet eten, bij een nieuw thema tentje waar ik al lang heen wou kan ik geen nee zeggen
(ik ben gek op van die marginale thema restaurants
)
maar goed, vanmorgen geen schade op de weegschaalkomt vast ook omdat we heeeeel ver moesten fietsen
wel weer in het verkeerde tiental maar dat komt omdat er gister opeens weer een kilo aan zat
maar dat komt, denk ik, door 'de tijd van de maand'
ik heb met mezelf afgesproken dat ik daarna weer onder dat tiental zit. Ik krijg altijd zulke rare getallen op de weegschaal als het de tijd van de maand is
Moek nou boos worden ofzo? * DancingPhoebe trekt wenkbrauw opquote:Op zaterdag 1 december 2012 09:15 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ging mijn dieetschriftje eens teruglezen, waarom ging het toen wel en nu niet.
Nou, da's heel duidelijk, ik at toen veel meer dan nu.2 fatsoenlijke tussendoortjes en 3 boterhammen terwijl ik nu in een spiraal van minder eten om een vreetavond te compenseren waardoor je weer meer trek krijgt etc etc
![]()
![]()
Maar eens even betere lijstjes maken en me daaraan houden dus.
This post is worthless without picsquote:Op zaterdag 1 december 2012 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
Gisteren trouwjurk gekocht, Ermahgerd wat zag ik er knap uitbaleinen en korsetten
as ifquote:Op zaterdag 1 december 2012 10:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
This post is worthless without pics
Ja nie hier! In de DM! Huup!quote:
quote:
Owjah, dat ook natuurlijkquote:
Herkenbaar +2quote:Op zondag 2 december 2012 12:00 schreef Brighteyes het volgende:
Ja dat laatste, dat zou ik nou wel structureel willen veranderen.
Ik wil er echt nog wel minimaal 10kg af, dan heb ik nog niet een gezond bmi maar zit ik idd wel in mt 42.
Maar dat dan vast zien te houden, daarin zit het hem.
En gewoon je niet van de wijs laten brengen door iets dat niet in het patroon zit. Waarom kan ik me drie weken prima gedragen, goed eten, lekker sporten maar krijg ik mezelf niet terug op de rit na een weekendje bij vrienden. Een weekend net iets buiten de lijntjes is prima, maar daarna moet het toch gewoon weer normaal gaan?
We hadden het er net over dat dat 'gewoon' niet zo gewoon isquote:Op zondag 2 december 2012 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
Maar was het gezellig? Dan maakt het niet uit en ga je gewoon op goede voet door nu!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |