abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119758455
Wel handig om geen tv te hebben, ik zou het onherroepelijk ook gaan kijken :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 29 november 2012 @ 20:31:25 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119758502
Ah, Top Gear, dat is beter.
Kop thee opdrinken, secret santa kadootje inpakken en naar bed maar. Of toch nog even patroondelen van mijn jurkje uitknippen? *idee
  donderdag 29 november 2012 @ 21:53:00 #55
374339 mirjammajrim
Waar geen wil is, ben ik weg
pi_119762564
Ik heb vandaag ook chocola op. Een klein halloweenfiguurtje van 28 gram.
Hele bewuste keuze en dan ook geen spijt van. Heb ervan genoten!
pi_119767047
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 19:05 schreef sigme het volgende:
Nou, dat kostte me wel een half uur zoeken voordat ik bedacht dat ik zeker het woord 'dorp' in de post had staan :+.

[..]

[..]

En deze kan er ook wel bij: http://www.bewustbiologisch.nl/index.php?p=1&k=100
tnx! :*

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_119767131
gheheh 24 kitchen..
alleen heb ik een schijthekel aan die prins :@
op de een of andere manier druk ze al mijn irritatie knoppen in :P

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_119773358
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 20:27 schreef Beau87 het volgende:
Ik had gister te weinig gedronken. Vandaag een partij hoofdpijn gehad.
kan ook komen erger worden omdat je wel veel cafeïne drinkt
hoe meer cafeïne hoe meer je extra (dus boven op die minstens 2 liter die je al moet drinken) moet drinken
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_119773456
quote:
10s.gif Op donderdag 29 november 2012 23:24 schreef Barretje80 het volgende:
gheheh 24 kitchen..
alleen heb ik een schijthekel aan die prins :@
op de een of andere manier druk ze al mijn irritatie knoppen in :P
oooh dat doen ze bij mij bijna allemaal!
die italiaan kan ik ook niet hebben, en die twee dames die noord-afrikaans koken ook niet

plus, de meeste van die 'makkelijke maaltijd' koken amateuristischer dan ik :N

Gisteren frietjes op ipv la place :@ maar als mijn vriend zegt: zullen we hier friet eten, bij een nieuw thema tentje waar ik al lang heen wou kan ik geen nee zeggen :@ (ik ben gek op van die marginale thema restaurants :@ )
maar goed, vanmorgen geen schade op de weegschaal *O* komt vast ook omdat we heeeeel ver moesten fietsen
wel weer in het verkeerde tiental maar dat komt omdat er gister opeens weer een kilo aan zat :(
maar dat komt, denk ik, door 'de tijd van de maand'
ik heb met mezelf afgesproken dat ik daarna weer onder dat tiental zit. Ik krijg altijd zulke rare getallen op de weegschaal als het de tijd van de maand is :?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 30 november 2012 @ 10:27:04 #60
319308 Tink89
To live is to dance
pi_119774150
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 09:59 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

oooh dat doen ze bij mij bijna allemaal!
die italiaan kan ik ook niet hebben, en die twee dames die noord-afrikaans koken ook niet

plus, de meeste van die 'makkelijke maaltijd' koken amateuristischer dan ik :N

Gisteren frietjes op ipv la place :@ maar als mijn vriend zegt: zullen we hier friet eten, bij een nieuw thema tentje waar ik al lang heen wou kan ik geen nee zeggen :@ (ik ben gek op van die marginale thema restaurants :@ )
maar goed, vanmorgen geen schade op de weegschaal *O* komt vast ook omdat we heeeeel ver moesten fietsen
wel weer in het verkeerde tiental maar dat komt omdat er gister opeens weer een kilo aan zat :(
maar dat komt, denk ik, door 'de tijd van de maand'
ik heb met mezelf afgesproken dat ik daarna weer onder dat tiental zit. Ik krijg altijd zulke rare getallen op de weegschaal als het de tijd van de maand is :?
Da's heel normaal hoor, je temperatuur is dan ook hoger en je houdt meer vocht vast.

Hier net een fruitwafel op (stroopwafel zonder stroop, enige lv variant). Dit weekend maak ik zelf saucijzenbroodjes van lamschipolataworstjes en bladerdeeg. Maak er 20 voor het hele gezin (sinterklaas he) en mag daar van mezelf van genieten. Als dat het enige is dit weekend, vind ik het best meevallen.

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zaterdag 1 december 2012 @ 09:15:21 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119806318
Ik ging mijn dieetschriftje eens teruglezen, waarom ging het toen wel en nu niet.
Nou, da's heel duidelijk, ik at toen veel meer dan nu. :o 2 fatsoenlijke tussendoortjes en 3 boterhammen terwijl ik nu in een spiraal van minder eten om een vreetavond te compenseren waardoor je weer meer trek krijgt etc etc :{ |:(

Maar eens even betere lijstjes maken en me daaraan houden dus.
pi_119806409
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2012 09:15 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ging mijn dieetschriftje eens teruglezen, waarom ging het toen wel en nu niet.
Nou, da's heel duidelijk, ik at toen veel meer dan nu. :o 2 fatsoenlijke tussendoortjes en 3 boterhammen terwijl ik nu in een spiraal van minder eten om een vreetavond te compenseren waardoor je weer meer trek krijgt etc etc :{ |:(

Maar eens even betere lijstjes maken en me daaraan houden dus.
Moek nou boos worden ofzo? * DancingPhoebe trekt wenkbrauw op
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_119806415
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_119806788
Whahaha ik moest stiekem erg lachen om die dr phil :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 1 december 2012 @ 10:10:14 #65
149959 SQ
snelle trees
pi_119806815
Gisteren trouwjurk gekocht, Ermahgerd wat zag ik er knap uit :D baleinen en korsetten _O_
disclaimer
pi_119806843
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
Gisteren trouwjurk gekocht, Ermahgerd wat zag ik er knap uit :D baleinen en korsetten _O_
This post is worthless without pics }:|
  zaterdag 1 december 2012 @ 10:15:05 #67
149959 SQ
snelle trees
pi_119806873
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 10:12 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

This post is worthless without pics }:|
as if :')
disclaimer
pi_119806881
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2012 10:15 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

as if :')
Ja nie hier! In de DM! Huup!
  zaterdag 1 december 2012 @ 10:16:14 #69
149959 SQ
snelle trees
pi_119806893
Nein!
disclaimer
pi_119806918
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
Nein!
:(!
  zaterdag 1 december 2012 @ 10:18:46 #71
149959 SQ
snelle trees
pi_119806924
Over zes maanden O+ hint: het is een jurk.
disclaimer
pi_119806941
Met O+ baleinen O+ ?
  zaterdag 1 december 2012 @ 10:21:11 #73
149959 SQ
snelle trees
pi_119806962
Met baleinen O+ bazendingen!
disclaimer
  zaterdag 1 december 2012 @ 10:22:35 #74
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119806977
DP, dat boos worden doe ik wel ok? Mag jij Phil houden!

En SQ, the suspense! :o :X Gaaf wel, trouwjurken. :Y
  zaterdag 1 december 2012 @ 11:01:01 #75
319308 Tink89
To live is to dance
pi_119807431
Zucht... Ik wil ook een trouwjurk! Een paarse, mooie, vrouwelijke. En dan m'n kerel op plateauzolen, zodat ik voor één keer niet langer ben.

Mjah, dan moettie me wel even vragen.

Vanochtend nog steeds op m'n atl btw, dus het gaat gooooed :D *en dat in december!*
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_119807657
O, SQ, nu zijn we allemaal benieuwd *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 1 december 2012 @ 11:27:34 #77
319308 Tink89
To live is to dance
pi_119807904
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 11:16 schreef Isabeau het volgende:
O, SQ, nu zijn we allemaal benieuwd *O*
Owjah, dat ook natuurlijk :D

*sorry voor de egocentrische posts... *
  zaterdag 1 december 2012 @ 11:40:27 #78
149959 SQ
snelle trees
pi_119808172
Welnee! Jullie moeten toch nog heul lang wachten :7
disclaimer
pi_119809114
Ik ben een rommelkamer aan het leeghalen (moet voor bouwvakkers die op maandag komen) en heb allerlei dagboeken gevonden. Eentje is oud en gaat over een afvalpoging. Mens, wat was ik altijd al aan het worstelen met eten zeg :{ En ik kan er zo alle 'fouten' uithalen :D Allemaal precies dingen die ik nog steeds fout doe :') (niet plannen, onregelmatig eten etc)

Na een keer overeten schrijf ik dit op: "...desalniettemin voel ik me een stomkop en om dat te vieren neem ik nog 3 chocoladeeitjes en 2 glazen gewone cola' :') Typisch.
  zaterdag 1 december 2012 @ 12:39:09 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119809269
Ai! :o
pi_119809319
Ik heb ook een opsomming van mijn valkuilen opgeschreven :') Ik kan ze zo overschrijven en dan zijn ze nog steeds actueel :@ Je zou toch denken dat je gaandeweg iets leert.
pi_119809449
Oh, positief: ik ben nu wel lichter dan ik toen was *)
Ga ik nu wandelen.
  zaterdag 1 december 2012 @ 19:07:11 #83
374339 mirjammajrim
pi_119819375
Pff ik heb straks een zuip/vreetverjaardag. En ik ben zo zwak de laatste dagen dat ik me eigenlijk zou moeten opsluiten en me onder de dekens zou moeten verstoppen.

Om te voorkomen dat ik los ga straks, heb ik me helemaal volgedouwd met verse, zelfgemaakte tomatensoep :9

Ach ja. IK heb de controle en IK bepaal zelf wat ik in mn mond stop. Denk ik... :{
pi_119819406
Zelfgemaakte tomatensoep _O_ Heerlijk!
pi_119824106
Succes Mir! Het komt allemaal goed!
pi_119835049

* DancingPhoebe gniffelt
pi_119835079
Wat een rare week was dit. Gewoonlijk weet ik vrij goed wat de weegschaal gaat doen aan de hand van mijn eigen hoeveelheid beweging en inname.

Deze week gaat het allemaal andersom. De dag dat ik verwacht weer eens een laagste waarde te bereiken vanwege netjes eten en extra dagje intensief sporten kom ik een kilo aan. En de dag erna weer.
Gisteren was ik het zat en ben mezelf even flink te buiten gegaan. Resultaat: geen.

Zucht. Gaan we nu weer normaal doen? Dat voelt beter voor mij.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  zondag 2 december 2012 @ 09:51:03 #88
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119835482
Hier is het ook zo mis. Ik voel me ook echt een opgeblazen dikke pad. :o
Bizar wel, want het verschilt mss 1-2 kilo tov augustus toen ik me echt helemaal happy en slanker voelde. :') Maar nu ik al weer een flinke tijd op dit gewicht hang is er van dat trotse gevoel weinig over. 8)7

Maar goed hardlopen gaat nog steeds lekker en daar hou ik me aan vast, dat trekt me dan wel de komende weken door tot ik weer in een normaler ritme kom.

Gistereni pepernoten bakken met de kinderen was ook geen goed idee. :D #weakness...
pi_119835617
Ik "accepteer" het maar gewoon... Soms gaat het beter dan andere dagen natuurlijk en ik merk ook dat ik op moet passen dat ik het niet te veel "accepteer" allemaal, want dan kom ik in schrikbarend tempo weer aan, maar ik denk dat voor mij, dit het gewoon is. Ik heb al tijden (ruim 2 jaar) mt. 42. Soms zit die wat losser, soms wat strakker, en soms flopt er een muffintopje bovenuit :')

Het gaat bij mij steeds "mis" op mijn sociaal leven. Het zij zo... Ik betrap me wel eens op gedachten als "wanneer ik nou niet naar dit en dat gettogetherding ga, dan kom ik misschien wel op een nieuw all time low en pak ik daarna weer echt door..." En die gedachten zet ik dan heel erg snel weer in het juiste perspectief. Ik vind het superleuk allemaal, het geeft me energie en maakt me gelukkig. Waarom zou ik zoiets ontzettend belangrijks op het spel zetten zodat ik in een (nog) kleinere broek pas? Sodemieter op.

Ik wil wel steeds blijven zoeken naar een soort van status quo, waarbij ik dus minder dingen naar binnen prop waar ik helemaal niet van geniet. Uit automatisme het 4-8e toastje, terwijl ik bij de 1e 3 echt zat te smikkelen, het nog net een keer extra opscheppen zodat de schaal lekker eten ook echt leeg is en gewoon maar m&m's eten omdat ze er nou eenmaal staan en ik honger heb (terwijl binnen 20 minuten het eten op tafel zal staan).
  zondag 2 december 2012 @ 12:00:15 #90
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119837681
Ja dat laatste, dat zou ik nou wel structureel willen veranderen.
Ik wil er echt nog wel minimaal 10kg af, dan heb ik nog niet een gezond bmi maar zit ik idd wel in mt 42.
Maar dat dan vast zien te houden, daarin zit het hem.

En gewoon je niet van de wijs laten brengen door iets dat niet in het patroon zit. Waarom kan ik me drie weken prima gedragen, goed eten, lekker sporten maar krijg ik mezelf niet terug op de rit na een weekendje bij vrienden. Een weekend net iets buiten de lijntjes is prima, maar daarna moet het toch gewoon weer normaal gaan?
pi_119840152
Zo, ik vind dat ik de sinterklaas prima door ben gekomen!
wel lekkere dingen op, maar met mate! en toch echt genoten

Net mijn kledingkast uitgemest... Dat vind ik altijd wel enorm lastig want ik jojo altijd zo... Dingen die nu te groot gaan kan ik beter niet weg doen maar het zelfde geld voor dingen die te klein zijn
helaas zitten er ook best wel out-dated dingen bij maar ik kan niet bezig blijven met een nieuwe garderobe in 4 maten steeds :') (zou ik wel willen O-) )
Ik zit nu wel in een jurkje dat ik nog nooit aan heb gehad omdat het al te klein was toen ik het kocht *O*
ik durf het nog niet naar buiten aan (daar zit het net te strak voor vind ik) maar het past tenminste al! dat is al iets *O*
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_119840265
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2012 12:00 schreef Brighteyes het volgende:
Ja dat laatste, dat zou ik nou wel structureel willen veranderen.
Ik wil er echt nog wel minimaal 10kg af, dan heb ik nog niet een gezond bmi maar zit ik idd wel in mt 42.
Maar dat dan vast zien te houden, daarin zit het hem.

En gewoon je niet van de wijs laten brengen door iets dat niet in het patroon zit. Waarom kan ik me drie weken prima gedragen, goed eten, lekker sporten maar krijg ik mezelf niet terug op de rit na een weekendje bij vrienden. Een weekend net iets buiten de lijntjes is prima, maar daarna moet het toch gewoon weer normaal gaan?
Herkenbaar +2 :Y
En er rationeel over nadenken lukt me ook heel moeilijk. Het is net of de rem er steeds afschiet en je daarna gewoon helemaal doorschiet. Vandaar ook dat 'och, eentje maakt niet uit' in mijn wereld (en zo te zien niet alleen de mijne) een erg gevaarlijk zinnetje is. Eentje maakt namelijk héél veel uit....want het echo't nog zo lang na :{ En is het niet dezelfde avond op dat feestje dat het een probleem wordt (want dat is niet echt een probleem), dan is het wel de dagen....weken er na. 8)7

rhubarbje, fijn dat het zo goed is gegaan met de Sint! En net te kleine leuke kleren kunnen best motiverend zijn!
  zondag 2 december 2012 @ 20:21:32 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119852794
Ja, er zullen zat mensen zijn die het niet snappen, maar wat dat betreft ben ik net een alcoholist... Eentje bestaat niet... :{
pi_119852839
Daarnaast ben ik OOK nog eens een alcoholist :')

Zie je? Het kan altijd erger! *O*
  zondag 2 december 2012 @ 20:23:37 #95
149959 SQ
snelle trees
pi_119852879
Rook je?
disclaimer
  zondag 2 december 2012 @ 20:26:08 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119852961
:D DP!

En SQ! Nee! *)

En wat ik zei over eentje bestaat niet, dat is nou juist het hele irritante van het geheel... Heel de zomer was eentje geen probleem, en nu lijkt eentje voor een heel pak te staan ofzo. :X Om simpel van te worden! -O-
pi_119853077
Nou het is natuurlijk ook simpel. Je neemt gewoon die ene ook niet. Dat is 2 dagen even lastig. Maar daarna zit je weer in het ruimte.

Simp... oh. Wacht...
  zondag 2 december 2012 @ 20:57:43 #98
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119854672
:D Je hebt helemaal gelijk hoor, het is echt even doorbijten. :Y

:') Ik zei bijten! :9
pi_119854745
Je zit het toch niet te sugarcoaten he?
  zondag 2 december 2012 @ 21:01:06 #100
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119854880
Ai! Lastig om die te topping toppen...
  zondag 2 december 2012 @ 21:49:32 #101
374339 mirjammajrim
pi_119857841
Ik ben de verjaardag van gisteravond niet zonder schade doorgekomen.
En dat is nog zacht uitgedrukt ;(
  zondag 2 december 2012 @ 21:51:59 #102
149959 SQ
snelle trees
pi_119857969
Maar was het gezellig? Dan maakt het niet uit en ga je gewoon op goede voet door nu!
disclaimer
  zondag 2 december 2012 @ 21:56:10 #103
374339 mirjammajrim
pi_119858221
Het was gezellig ja. Maar de halve kilo die er bij is gekomen vond ik niet zo gezellig.
Je hebt gelijk hoor. Vandaag ook een prima dagje gehad. Tot aan kerst heb ik even geen feestjes gelukkig. Met kerst wil ik 85 wegen. Ben nu 87,8. Dat word spannend.
pi_119862076
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
Maar was het gezellig? Dan maakt het niet uit en ga je gewoon op goede voet door nu!
We hadden het er net over dat dat 'gewoon' niet zo gewoon is }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')