SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is de loting al geweest
Nee, helaas nog niet. Deze zal plaats vinden op dinsdag 4 december.
Ik wil het deelnemersveld weten
Niet zo ongeduldig kleine lezer, hier komt ie.
Top 32
1 Phil Taylor (England)
2 Adrian Lewis (England)
3 James Wade (England)
4 Gary Anderson (Scotland)
5 Simon Whitlock (Australia)
6 Wes Newton (England)
7 Michael van Gerwen (Netherlands)
8 Andy Hamilton (England)
9 Terry Jenkins (England)
10 Mark Webster (Wales)
11 Justin Pipe (England)
12 Dave Chisnall (England)
13 Raymond van Barneveld (Netherlands)
14 Mervyn King (England)
15 Kevin Painter (England)
16 Paul Nicholson (Australia)
17 Robert Thornton (Scotland)
18 Ronnie Baxter (England)
19 Vincent van der Voort (Netherlands)
20 Brendan Dolan (Northern Ireland)
21 Andy Smith (England)
22 Mark Walsh (England)
23 Colin Lloyd (England)
24 John Part (Canada)
25 Richie Burnett (Wales)
26 Peter Wright (England)
27 Kim Huybrechts (Belgium)
28 Colin Osborne (England)
29 Jamie Caven (England)
30 Steve Beaton (England)
31 Denis Ovens (England)
32 Wayne Jones (England)
ProTour Order of Merit Qualifiers
Ian White (England)
Michael Smith (England)
Dean Winstanley (England)
James Hubbard (England)
Arron Monk (England)
Joe Cullen (England)
Scott Rand (England)
Darren Webster (England)
Dennis Priestley (England)
Johnny Haines (England)
Steve Brown (England)
James Richardson (England)
Peter Hudson (England)
Michael Mansell (Northern Ireland)
Mark Jones (England)
Andy Jenkins (England)
European Order of Merit Qualifiers
Co Stompe (Netherlands)
Magnus Caris (Sweden)
Gino Vos (Netherlands)
Jerry Hendriks (Netherlands)
Further First Round Qualifiers
Darin Young (USA, North American ProTour Order of Merit winner)
Shane Tichowitsch (Australia, DPA Australian Grand Prix Order of Merit winner)
Kyle Anderson (Australia, Oceanic Masters winner)
Stuart Kellett (England)
Preliminary Round Qualifiers
Haruki Muramatsu (Japan)
Lourence Ilagan (Philippines)
Mohd Latif Sapup (Malaysia)
Leung Chun Nam (China)
Jarkko Komula (Finland)
Jani Haavisto (Finland)
Andree Welge (Germany)
Carlos Rodriguez (Spain)
Robert Marijanovic (Croatia)
Max Hopp (Germany)
Daryl Gurney (Northern Ireland)
Charl Pietersen (South Africa)
Dave Harrington (New Zealand)
Paul Lim (Singapore)
Jamie Lewis (Wales)
John Bowles (England)
Preliminary Round Draw
Andree Welge (Germany) v Leung Chun Nam (China)
Haruki Muramatsu (Japan) v Dave Harrington (New Zealand)
Daryl Gurney (Northern Ireland) v Robert Marijanovic (Croatia)
Max Hopp (Germany) v Charl Pietersen (South Africa)
Lourence Ilagan (Philippines) v Jamie Lewis (Wales)
Carlos Rodriguez (Spain) v John Bowles (England)
Paul Lim (Singapore) v Mohd Latif Sapup (Malaysia)
Jarkko Komula (Finland) v Jani Haavisto (Finland)
Deze OP wordt nog later aangepast
Ik hoop opquote:Op maandag 3 december 2012 11:59 schreef hafcfan het volgende:
Hoop op Barney - James Richardson hehe
Hoezo? Dan liggen er al 3 uit. Al gaan Hendriks en Vos er toch snel uit.quote:Op maandag 3 december 2012 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop op
MvG - Vos
Barneveld - Hendriks
Van der Voort - Stompe
Wat welke zender?quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:21 schreef SanAnt het volgende:
Over 10 minuten gaan ze loten ,live op tv
Stompe heeft geluk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:36 schreef SanAnt het volgende:
Paul Nicholson - Stompe
MvG - Paul Lim of Mohd Latif Sapup
King kan er wel eens uit vliegen de eerste rondequote:Op dinsdag 4 december 2012 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
King - Winstanley
Hamilton - Richardson
Huybrechts - Rand
Lloyd - Young
Burnett - Hubbard
Webser - White
King-winstanley is de kraker van de 1ste ronde.Nederlanders hebben het ook simpel getroffen en voor Gino is het mooi, want je gaat er liever tegen Lewis uit dan tegen een Osborne ofzo. Voor de rest zie ik weinig leuke potjes, vanaf de 2de ronde begint het echte geweld. Al zijn er altijd wel wat verrasingen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
King - Winstanley
Hamilton - Richardson
Huybrechts - Rand
Lloyd - Young
Burnett - Hubbard
Webser - White
Nou, Kellett, M Smith zijn best lastige tegenstandersquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
King-winstanley is de kraker van de 1ste ronde.Nederlanders hebben het ook simpel getroffen en voor Gino is het mooi, want je gaat er liever tegen Lewis uit dan tegen een Osborne ofzo. Voor de rest zie ik weinig leuke potjes, vanaf de 2de ronde begint het echte geweld. Al zijn er altijd wel wat verrasingen.
Voor Barney moet Smith geen probleem zijn, zowel dan moet hij echt stoppen als hij 2x achter elkaar in de 1ste ronde verliest. Met Vincent ben ik het eens, maar die heeft het denk ik tegen iedereen moeiljk. Ben wel benieuwd naar Hendriks,had het slechter kunnen treffen. Zelfs co won trouwens 3-0 van Smith lol.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou, Kellett, M Smith zijn best lastige tegenstanders
Gast. Dat was vorig jaar, en dit jaar heeft hij het veel beter voor elkaar. Vloertoernooien presteert hij ook uitstekend. Ik zeg niet zomaar dat hij door is.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Voor Barney moet Smith geen probleem zijn, zowel dan moet hij echt stoppen als hij 2x achter elkaar in de 1ste ronde verliest. Met Vincent ben ik het eens, maar die heeft het denk ik tegen iedereen moeiljk. Ben wel benieuwd naar Hendriks,had het slechter kunnen treffen. Zelfs co won trouwens 3-0 van Smith lol.
Dan nog Barney moet gewoon winnen. Is scorend en op de dubbels veel beter. Vooral in sets moet het kunnen. Smith is echt geen topper en dat zie ik hem ook niet worden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gast. Dat was vorig jaar, en dit jaar heeft hij het veel beter voor elkaar. Vloertoernooien presteert hij ook uitstekend. Ik zeg niet zomaar dat hij door is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier idem dito. 1ste ronde is vaak opwarming al zijn de nederlanders altijd leuk om te zien en er zijn altijd echte verrassingen zoals vorig jaar Barney. Ben benieuwd naar hendriks. Schijnt een talent te zijn en tegen Taylor speelde die goed op de EC en zijn kapsel is baas.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:40 schreef luckass het volgende:
Paar aardige potjes, maar de meeste boeien me niet echt.
Al zal ik toch wel weer bijna alles gaan kijken.
Ja ben alleen beneuwd wat Priestly nog kan. Laatste vloertournooien was ie erg sterk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Baxter - Priestley is ook een mooie.
Moet ie kunnen pakken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:08 schreef SanAnt het volgende:
Snakebite gaat het ook lastig krijgen tegen de zoon van Colin !
ik kijk alles weat ik kan kijkenquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:40 schreef luckass het volgende:
Paar aardige potjes, maar de meeste boeien me niet echt.
Al zal ik toch wel weer bijna alles gaan kijken.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:07 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ben ik een landverrader als ik in plaats van Stompe voor Nicholson ben? Pipe kan er misschien vroeg uitvliegen, want Andy Jenkins kan zeer taai zijn. Huybrechts moet oppassen voor Rand, maar ik denk dat hij wel met Rand afrekent. Webster tegen White en King tegen Winstanley zijn wel leuke potjes om te kijken.
Het waren de grootste bazen ooitquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, Mardle zijn laatste optreden was niet veel.
Hoop geen Van Gerwen,Barney of Hendriks op vrijdag, want heb die dag excursie met school en wil hun niet missen.quote:Op woensdag 5 december 2012 08:11 schreef Ajacied422 het volgende:
order of play wordt vandaag online gegooid waarsch.
En een leuke vriendin ,die zie ik liever 50x in beeld dan dat ding van Barneyquote:Op woensdag 5 december 2012 10:22 schreef Keano het volgende:
Ik ga supporten voor Huybrechts
Mooie stijl en toffe gast.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, Mardle zijn laatste optreden was niet veel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 december 2012 17:37 schreef wimderon het volgende:
[..]Laatste optreden op het WK verloor hij van ArtutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar die Shepherd zie je inderdaad ook nooit meer.
Ja tuurlijk, maar toen was hij allang de motivatie kwijt en was hij alleen nog aanwezig vanwege de tweejaarsranking.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laatste optreden op het WK verloor hij van Artut
Maar die Shepherd zie je inderdaad ook nooit meer.
quote:Op woensdag 5 december 2012 17:37 schreef wimderon het volgende:
[..]Wat een koning is het ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En hij versloeg Jenkins, Manley, Mardle, Bates & McGowan.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar toen was hij allang de motivatie kwijt en was hij alleen nog aanwezig vanwege de tweejaarsranking.
Artut had afgelopen jaar ook nog vier matchdarts tegen Anderson trouwens.
Die halve finale tegen Taylor in 2006 was eigenlijk beter dan die kwartfinale die hij won in 2008, maar die kan ik zo nergens vinden.
En Shepherd was gewoon een enorme fluke, net als Jelle Klaasen. Gewoon de finale halen met allemaal gemiddeldes van rond de 85![]()
![]()
Leukste affiche blijft King - Winstanley.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:58 schreef hafcfan het volgende:
Nee he rot op. Mis ik Co-Nicholson misschien wel het leukste affiche van de 1ste ronde, want zijn beide gekke en leuke spelers.Naja meid dit forum wel even en kijk de wedstrijd meteen terug als ik weer thuis ben zonder de uitslag te weten.
Qua niveau zekers, maar qua entertaiment is dit een pareltje hoor.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leukste affiche blijft King - Winstanley.
Die opkomst van Paul Nicholson maakt het al leuk genoeg om die partij te kijken.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:06 schreef hafcfan het volgende:
Qua niveau zekers, maar qua entertaiment is dit een pareltje hoor.
Ja en dan 8000 mensen die hem uitjouwen, dat is al genoeg reden om te kijkn.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Die opkomst van Paul Nicholson maakt het al leuk genoeg om die partij te kijken.
Nou, tegen Thornton in een goede vorm geef ik hem minder kans om op 0-2 te komen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:58 schreef Nober het volgende:
Zal Caris nu weer verliezen ondanks een 2-0 in sets en 2-2 legs voorsprong?
Ik denk dat het wel meevalt. In de competitie wint hij niet eens al zijn singles.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar hendriks. Schijnt een talent te zijn en tegen Taylor speelde die goed op de EC en zijn kapsel is baas.
Denk Ajacied222 wel.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:00 schreef DerMeister het volgende:
Net als de afgelopen jaren gaan we ook dit jaar weer de PDC World Darts Championship 2013 behandelen op FOK!sport.
Zijn er hier mensen die zin hebben om de komende weken willen helpen om de PDC World Darts Championship 2013 te willen verslaan via de sportsite van FOK! ?
De berichten worden altijd goed gelezen, met tussen de 1000 en 1500 views per bericht. Dit aantal groeit uiteraard met het toernooi mee. Het bericht over de finale is meer dan 1700 keer gelezen: [PDC] Lewis prolongeert zijn titel
Mocht je interesse, stuur me even een PM/DM of mail even naar sport@fok.nl
Ik ken hem ook niet hoor, alleen tegen Taylor zag ik hem en toen speelde die wel goed.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:38 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt. In de competitie wint hij niet eens al zijn singles.
Wij kijken opquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Let op, vrijdag zal er van 20:00 tot 20:30 een uitzendinkje zijn op RTL7. Dan komen ze om 22:00 terug na VI.
Maar dan kijken wij jullie op www.rtl7darts.nl/live
Slaat eigenlijk ook nergens op van de RTL. Als je zegt dat je live uitzendt, moet je dat ook doen. Reclames duren overdreven lang. Dan gooien ze nog een lange analyse er doorheen. Dat kost allemaal tijd.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Precies, live is beter dan die vertraagde RTL-meuk.
Ze beginnen al een paar minuten later met een partij ,na een aantal pauze´s zijn ze bij maar dan moet Co weer lang lullen en lopen ze weer achter.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Slaat eigenlijk ook nergens op van de RTL. Als je zegt dat je live uitzendt, moet je dat ook doen. Reclames duren overdreven lang. Dan gooien ze nog een lange analyse er doorheen. Dat kost allemaal tijd.
Zal vrijdag wel kijken of er een goede sky sports stream is. Anders doe ik wel gewoon RTL.
Tsja, de enige remedie is dan pas posten als er bij jou ook pauze is. (ALS RTL-KIJKER).quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:37 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Ze beginnen al een paar minuten later met een partij ,na een aantal pauze´s zijn ze bij maar dan moet Co weer lang lullen en lopen ze weer achter.
Het is vooral kut als je hier wat wil melden en bijna iedereen kijkt op rtl ...
Hoe laat en op welke zender van Sky?quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:49 schreef SanAnt het volgende:
Morgen trouwens op Sky : Sid Waddell (The Voice of Darts)- A Tribute...
Jammer dat ie er niet meer is ..R.I.P.
Toch wel de dartcommentator ....
dank. Zal het allemaal even uitpluizen dan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:58 schreef SanAnt het volgende:
Sky sport3 om 7uur
En donderdag ook om 7uur World Darts Championship Preview ,ook op 3
Toen gooide hij een mooie pot, ja. Was leuk om te zien.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ken hem ook niet hoor, alleen tegen Taylor zag ik hem en toen speelde die wel goed.
Bij RtL zullen ze wel weer alles uit de kast halen, 1 of andere K*Tspelletje met Bv Gert Jacobs ,en nog meer van die verrassingenquote:Op woensdag 12 december 2012 15:47 schreef Rockin_the_lowlands het volgende:
Nee, toch niet die Frank Visschraper als commentator![]()
Heb echt werkelijk nog nooit zo'n slechte darts commentator gehoord
Alle bommen op RTL7!1!!1quote:Op woensdag 12 december 2012 16:07 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Bij RtL zullen ze wel weer alles uit de kast halen, 1 of andere K*Tspelletje met Bv Gert Jacobs ,en nog meer van die verrassingen![]()
![]()
Als het darten maar niet live is ....
Die "BN-ers" die gingen darten en het bord nauwelijks konden rakenquote:Op woensdag 12 december 2012 16:07 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Bij RtL zullen ze wel weer alles uit de kast halen, 1 of andere K*Tspelletje met Bv Gert Jacobs ,en nog meer van die verrassingen![]()
![]()
Als het darten maar niet live is ....
alleen Sibon kon het een beetje volgens mijquote:Op woensdag 12 december 2012 16:49 schreef luckass het volgende:
[..]
Die "BN-ers" die gingen darten en het bord nauwelijks konden raken.
Swinkels ook hoor. Darte zelf ook.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
alleen Sibon kon het een beetje volgens mij
Wat is dat voor een vaag schema?quote:Op donderdag 13 december 2012 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, nog een nachtje te gaan.
Morgen
7.10pm Robert Thornton v Magnus Caris
8.15pm Andree Welge v Leung Chun Nam (P)
9.00pm Paul Nicholson v Co Stompe
10.00pm Adrian Lewis v Gino Vos
11.00pm Kevin Painter v Welge/Chun Nam
Ik ben benieuwd of Stompé iets kan uitrichten.
(P) is voorronde hé.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat is dat voor een vaag schema?
Voor de eerste partij staat 65 minuten, vervolgens 45 en dan steeds één uur?
maakt het nou uit of er 60 minuten of 65 minuten verschil zijn in het schema. Dat schema klopt toch nooit.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:22 schreef Germano het volgende:
[..]
Ah, maar dat verklaart de eerste partij nog niet.
Die van 45min is een voorondequote:Op donderdag 13 december 2012 15:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat is dat voor een vaag schema?
Voor de eerste partij staat 65 minuten, vervolgens 45 en dan steeds één uur?
Langzame gooiersquote:Op donderdag 13 december 2012 15:22 schreef Germano het volgende:
[..]
Ah, maar dat verklaart de eerste partij nog niet.
eerste deel denk ik, misschien straks nog interviews.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:32 schreef SanAnt het volgende:
Voorbeschouwing op Sky is meer een nabeschouwing van vorig jaar
Helaas wel. Maarja krijg je atijd, komt omdat er nu weer reclame op tv is en alles uitgezonden word. Maar het ergste van alles zijn nog die mensen die darten het hele jaar niet volgen en nu een beetje gaan roepen wie de beste is en dat soort dingen.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:07 schreef luckass het volgende:
Oh boy, alle idioten komen nu alweer op dit topic af
Is juist leuk man. Massaal darten kijken.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:07 schreef luckass het volgende:
Oh boy, alle idioten komen nu alweer op dit topic af
Naast die affaire was hij ook nog failliet gegaan. Ik vraag me überhaupt af of iemand nog op hem zit te wachten.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:48 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft Klaassen dit jaar alleen maar naaktfoto's gemaakt en niet gedart?
Zie nu pas dat hij er niet bij is. Zou hij nog ooit terug komen?
Hoe de fuck kan zo'n gast nou failliet gaanquote:Op donderdag 13 december 2012 22:49 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Naast die affaire was hij ook nog failliet gegaan. Ik vraag me überhaupt af of iemand nog op hem zit te wachten.
Volgens Klassen:quote:Op donderdag 13 december 2012 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe de fuck kan zo'n gast nou failliet gaan
Kan me nog herinneren dat hij een fakking lelijke vriendin had toen hij de Embassy won. Toen hij bij de PDC speelde had hij ineens een sletje en tegenwoordig smst hij kleuters zijn leuter.
Bron: Spitsnieuwsquote:Klaasen zou diep in de schulden zitten. ''Door onder andere de verkoop van mijn vorige huis en beloftes/afspraken in de afgelopen jaren die niet nagekomen zijn ben, ik in financiële problemen gekomen,'' zegt Klaasen tegen website dartfreakz.nl.
twitter:nankemeester twitterde op donderdag 13-12-2012 om 20:47:29Vandaag goed nieuws gehad! :-D Jelle wordt NIET vervolgd!!! Zijn allemaal flink opgelucht! Zie zijn verklaring: https://t.co/pX1tvrT6 #happy reageer retweet
Taakstrafje van 16uurquote:Op donderdag 13 december 2012 23:01 schreef IkeDubaku99 het volgende:
twitter:nankemeester twitterde op donderdag 13-12-2012 om 20:47:29Vandaag goed nieuws gehad! :-D Jelle wordt NIET vervolgd!!! Zijn allemaal flink opgelucht! Zie zijn verklaring: https://t.co/pX1tvrT6 #happy reageer retweet
Je weet het nooit met Co.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:00 schreef nightfall het volgende:
Ik heb er zin in, denk alleen dat stompe er morgen al uitligt
Ik hoop hetquote:Op donderdag 13 december 2012 23:00 schreef nightfall het volgende:
Ik hou niet van dat soort gemaakte darters. Doe mij maar spelers die passie tonen i.p.v. die grappenmakers.quote:
Een beetje show hoort erbij ,anders was darten nooit zo´n grote sport geworden..quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:38 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik hou niet van dat soort gemaakte darters. Doe mij maar spelers die passie tonen i.p.v. die grappenmakers.
Ik verwacht sowieso Hazel en Kelly.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:16 schreef SanAnt het volgende:
Een beetje show hoort erbij ,anders was darten nooit zo´n grote sport geworden..
Over de show gesproken .
¿¿Wie zijn de Walk on girls dit jaar![]()
??
quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:46 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik verwacht sowieso Hazel en Kelly.
Dat zou inderdaad goed kunnen, maar Nicholson draait niet zijn beste jaar. Al moet je wel altijd voor hem oppassen. Iemand die van Lewis en Taylor op grote podia kan winnen is altijd gevaarlijk.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:00 schreef nightfall het volgende:
van Gerwen, van Barneveld,quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:01 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad goed kunnen, maar Nicholson draait niet zijn beste jaar. Al moet je wel altijd voor hem oppassen. Iemand die van Lewis en Taylor op grote podia kan winnen is altijd gevaarlijk.
Die Caris kan het inderdaad nog goed. Al vind ik het nog steeds zonde dat hij zich uit zijn spel liet halen door het publiekquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:42 schreef Nober het volgende:
Thornton v Caris en Nicholson v Stompé is nog niet beslist maar denk dat Lewis en Painter wel winnen van Vos en Welge.
Ben dan benieuwd of hij zich 100% kan opladen voor zijn partij tegen Rand en die jongen is me ook een taaie (Rand).quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:47 schreef Nober het volgende:
Inderdaad.
Vader Ludo Huybrechts is gisteren op 65-jarige leeftijd overleden
woensdag 12 december 2012 12:22
Op slechts 65 jarige leeftijd is de Ludo Huybrechts overleden. Ludo is de vader van Kim en Ronny Huybrechts. Samen met zijn geliefde Gaby Heyneman (64 jaar) waren zij de uitbaters van darts Café Monty. Alweer in 1984 nam Ludo Huybrechts Café Monty over aan het Sint-Jansplein. Kort erna ging het eerste dartbord aan de muur waarna het darten de familie Huybrechts ging beheersen.
De meervoudig Belgisch kampioen Ronny is 20 jaar ouder dan de nu 27 jarige Kim Huybrechts die over slechts enkele dagen op het PDC WK moet spelen.
Ik schat Thornton toch een stuk hoger in dan Caris.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:42 schreef Nober het volgende:
Thornton v Caris en Nicholson v Stompé is nog niet beslist maar denk dat Lewis en Painter wel winnen van Vos en Welge.
Dat komt waarschijnlijk doordat hij weinig podiumervaring heeftquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Caris kan het inderdaad nog goed. Al vind ik het nog steeds zonde dat hij zich uit zijn spel liet halen door het publiek
Vos kan het trouwens wel eens ver gaan schoppen. Gooit zo makkelijkquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:42 schreef Nober het volgende:
Tsja, Shepherd had ook weinig ervaring en schopte het tot de finale, Klaasen won zomaar Lakeside.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:07 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk doordat hij weinig podiumervaring heeft.
[..]
Vos kan het trouwens wel eens ver gaan schoppen. Gooit zo makkelijk.
Dat klopt, je ziet het ook meestal als ze voor hun eigen gevoel niet lekker staan te gooien. Dan letten ze op te veel randzaken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, Shepherd had ook weinig ervaring en schopte het tot de finale, Klaasen won zomaar Lakeside.
Maaaaar, zelfs Taylor kan zich ergeren aan publiek ;_)
Dat heeft Hankey wel vaker haha.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat klopt, je ziet het ook meestal als ze voor hun eigen gevoel niet lekker staan te gooien. Dan letten ze op te veel randzaken.
berichtje van Jacques.quote:We zullen zoveel als mogelijk alle wedstrijden geheel live brengen, maar er zit altijd een vertraging in van een seconde of 10 a 12. Dat is met alle sport overigens zo. Omdat de men in Engeland meer reclameblokken mag uitspelen dan in Nederland, maar ze in Nederland weer wat langer zijn, kan het gebeuren dat we in sommige gevallen een minuut of 2 achter een wedstrijd aanzitten, daar is weinig aan te doen. Er moet immers ook geld verdiend worden.
Als er wedstrijden zijn die we op TV onderbreken voor andere programma's (bv VI of RTL-Z) zal de stream gewoon doorlopen. Als we live zijn op TV dan zal de stream gelijk zijn aan de uitzending. Nogmaals live betekent altijd dat je binnen een paar minuten van de daadwerkelijke tijd zit met vertragingen etc.
Ik hoop dat we een prachtig WK zullen hebben met een mooie winnaar en vooral dat wij als echte dartsfans zo positief mogelijk blijven op openbare plekken als forums en social media. Wat niet betekent dat opbouwende kritiek altijd welkom is. Ik zal proberen regelmatig dit forum te bezoeken en af en toe ook antwoorden te geven, maar ik ga niet duizend posts doorlezen in een tread dus verwacht dat niet. Misschien kan iemand een apart draadje openen voor dit soort dingen.
Het WK wordt een zeer belangrijk toernooi voor de darts sport, RTL7 en de spelers laten we er dus met iedereen een mooi toernooi van maken!
iedereen doet dat welquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:48 schreef Nober het volgende:
Vanavond zenden ze uit van 20:00 tot 20:30 en dan weer vanaf 22 uur ivm Voetbal International, ik ga het wel via de site kijken dan zie ik het sowieso.
Live score website:
http://live.dartsdata.com/Default.aspx
WTF. Twee handen op een buik met Sylvia v. Baneveld. Ik verdacht hun altijd van partnerruil.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Even tussendoor, wisten jullie trouwens. Dat dit nooit meer samen gaat?
[ afbeelding ]
Ja, Martin Adams is gescheiden.
quote:Raymond van Barneveld behoort dit jaar weer tot één van de favorieten op het World Darts Championship, het WK darts in Londen. De Hagenaar die zondag zijn eerste wedstrijd speelt, gaat op zoek naar eerherstel nadat hij vorig jaar in de eerste ronde werd uitgeschakeld. 'Je hoort er niet meer bij en dat doet pijn.'
Raymond van Barneveld (45) vertrok de vorige week met zijn gezin naar Düsseldorf om kerstinkopen te doen en zat dinsdagavond bij de première van de film The Hobbit. 'Even ontspannen nog in de aanloop naar het WK, maar nu ligt de focus op Londen', zegt de Haagse darter, die in de Engelse hoofdstad een gooi zal doen naar zijn zesde wereldtitel. 'Barney' aast op revanche, nadat hij vorig jaar al na één ronde zijn koffers kon pakken.
Hoe lang duurde de klap van die uitschakeling?
Raymond van Barneveld: 'Lang. Het was een mokerslag. 0-3 in de eerste ronde van een WK, dat was me sinds 1991 niet meer overkomen. Een dieptepunt in een periode van twee, drie jaar dat je amper meer iets wint. Je krijgt dan steeds meer het gevoel dat je er niet meer bij hoort. En dat doet pijn. Na dat WK ging het ook telkens mis. Eerste ronde eruit, tweede ronde eruit, dan weer de eerste ronde. Het was zó wisselvallig.'
Tot je de Grand Slam of Darts won, vorige maand in Wolverhampton.
'Tijdens dat toernooi ben ik met lichtere pijlen gaan gooien, van 25 gram naar 23 gram. Eindelijk vielen ze er weer in. Ik voelde me als herboren, ook dankzij mijn mentale coach Frits Don, die me positiever laat denken. Voor mij was die overwinning bij het Grand Slam zó belangrijk. Ik kreeg sms'jes van Phillip Cocu en Frank de Boer. 'Je bent nog steeds de beste'. Geweldig gevoel krijg je dan.'
Is het darts een beetje terug van weggeweest?
'Kun je wel zeggen. Ook dankzij Michael (van Gerwen, red.) natuurlijk, die dit jaar de World Grand Prix won in Dublin. Vanwege die prestaties gaat RTL7 de sport ook weer uitzenden en dat brengt darts weer bij de mensen.'
Met welk gevoel ga je naar het WK?
'Voor het bovenkamertje was het belangrijk dat ik weer eens een cup kon tillen. Aan de andere kant ben ik nog wel zoekende. Gerard van Dijk gaat met me mee als manager. Iemand van het eerste uur. Geeft me tips. We gaan nu wel een dag eerder naar Londen, morgen dus. Vorig jaar kwam ik op de avond voor de wedstrijd aan, maar dat heeft me geen goed gedaan. Ik tref Michael Smith in de eerste ronde. Een talent, dat ik zeker niet moet onderschatten.'
Komen de favorieten uit Stoke-on-Trent, met uiteraard Phil Taylor en Adrian Lewis, die de laatste twee keer heeft gewonnen?
'Bij darts geldt altijd de vorm van de dag, iedereen kan van iedereen winnen. Maar vier, vijf namen springen eruit. Lewis en Taylor zijn de te kloppen mannen, Andy Hamilton hoort daar ook bij en op Michael (van Gerwen) staat ook geen maat. Hij is zo on-voor-stel-baar goed.'
'Het geeft me voldoening dat ik ook nog wel word genoemd, al zal ik het zwaar krijgen. Ik heb het schema gezien als ik telkens door zou gaan: dan zou ik Gary Anderson kunnen treffen bij de laatste zestien, Simon Whitlock in de kwartfinales, vervolgens Taylor en dan Michael van Gerwen in de finale. Nee, ik ben er nog niet.'
Je laat geregeld een stoppelbaardje staan en draagt op de foto van je Facebook-pagina een stoere zonnebril. Werk je aan je imago?
'Ik ben laatst een fotostudio ingedoken in Duitsland en daar hebben we wat foto's laten maken. Alleen maar leuk. En die stoppels, ach, het is weer eens wat anders. Mijn leven lang ben ik de brave borst geweest, heb ik allerlei regeltjes moeten opvolgen. Het moest altijd glad, hè. Het is iets van de oudere generatie, zoals mijn vorige manager Ad (Schoofs, red.), maar ja, die kwam uit het leger. En Bobby George zei er laatst ook iets van, maar laat mij dat nu zelf maar bepalen. Ik zie wel of ik mijn stoppels laat staan, of niet.'
quote:1 Phil Taylor £562,100
2 Adrian Lewis £335,100
3 James Wade £291,500
4 Simon Whitlock £255,000
5 Michael van Gerwen £230,300
6 Andy Hamilton £223,500
7 Wes Newton £218,400
8 Justin Pipe £180,400
9 Dave Chisnall £176,000
10 Gary Anderson £151,900
11 Mervyn King £150,300
12 Raymond van Barneveld £149,800
13 Kevin Painter £146,200
14 Paul Nicholson £144,900
15 Robert Thornton £132,200
16 Terry Jenkins £131,700
17 Ronnie Baxter £130,100
18 Mark Webster £130,000
19 Kim Huybrechts £124,000
20 Brendan Dolan £123,400
21 Vincent van der Voort £107,300
22 Mark Walsh £102,700
23 John Part £100,900
24 Colin Lloyd £98,600
25 Andy Smith £96,400
26 Richie Burnett £96,200
27 Peter Wright £95,700
28 Steve Beaton £82,700
29 Ian White £81,500
30 Colin Osborne £80,700
31 Wayne Jones £78,500
32 Jamie Caven £76,000
Denis Ovens £75,600
Scott Rand £65,800
Mark Hylton £63,900
Michael Smith £59,800
Steve Brown £59,700
Alan Tabern £59,100
John Henderson £55,900
Co Stompe £49,900
VI missen, wat ben je dan voor nep hooliganquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, om 20:30 VI dus dan moet je op RTL7DARTS.NL/LIVE kijken
Niets gaat boven darts.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
VI missen, wat ben je dan voor nep hooligan
Klopt helemaal.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Laat me raden: Co Stompé gaat er in ronde 1 uit, en geeft dan de rest van het toernooi analyses op tv.
Volgens mij heeft ie gewoon een clausule in zn contract met RTL7 staan dattie er in de eerste ronde uit moetquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Laat me raden: Co Stompé gaat er in ronde 1 uit, en geeft dan de rest van het toernooi analyses op tv.
Ze kunnen bij darts op 422 terecht komen, terwijl Ajax er nog nooit 422 in heeft getikt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Een korfballende user met een voetbalnaam, die darts boven alles verkiest.
Logica
Dat mag jij zeggenquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag ik trouwens zeggen dat de lay-out van Sky Sports bij het darten nu schitterend is?
Is maar waar je je druk om maaktquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:26 schreef wimderon het volgende:
Is het echt nodig dat die score zo aftelt?
Terwijl de Ruiter zijn enige goede prestaties halve finale Lakeside, Halve finale WDT waren. Hypocriet.quote:
hier doet ie het uitstekend`quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:06 schreef FlorisRijkaard het volgende:
Ben ik de enige bij wie RTL7Darts.nl-stream het niet doet?
Die vriendin ook wel volgensmij.quote:
Je vergeet dat hij de meest epische wedstrijd op Lakeside ooit speelde.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Terwijl de Ruiter zijn enige goede prestaties halve finale Lakeside, Halve finale WDT waren. Hypocriet.
Oh ja inderdaad. Toen gooide de Ruiter wel zijn darts vanaf zijn buik weg, stond toen erg scheef/kromquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je vergeet dat hij de meest epische wedstrijd op Lakeside ooit speelde.
De houding van De Ruiter![]()
Moody![]()
![]()
![]()
![]()
Nee een Chinees gaat winnen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Leung gaat stunten tegen Painter. Sowieso.
En dan tikt hij Priestley van het bord in de Tweede ronde. Leung wordt Wereldkampioen
Geef lekker de VI de schuldquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat fijn dat RTL er weer live bij is
Badboy image. Heeft altijd van die praatjes dat hij de beste is en bijvoorbeeld tegen Taylor zegt: ''Kom maar, ik kan je aan''. , bij zijn eerste TV-Toernooi kwam hij al als een mannetje binnen van kijk mij nou eens etc (in 2008).quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:05 schreef marcodej het volgende:
Ben een tijdje uit het dartsen geweest. Waarom is Nicholson niet zo geliefd?
Ik kijk via een streamquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze zijn al in de 3e set, RTL7 is op TV niet live. Zal ik de standen wel even in een spoiler zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:16 schreef SanAnt het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet dat helaas niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:18 schreef Smoofie het volgende:
Wat zongen ze nou over stompe, ik verstond het niet.
Kssst. Normaal hoor ik dat wel, alleen vond ik de partij droevig en moest ik dat verwerken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat snap ik, jouw engels is nog niet zo goed
James Wade zal het sowieso niet worden. Die heeft last van depressiviteit.quote:
Wat was hij slecht héquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Heeft Cootje tenminste genoeg tijd om te analyseren.
Hij heeft eindelijk zelf ook door dat hij niet spoort?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
James Wade zal het sowieso niet worden. Die heeft last van depressiviteit.
Terwijl dat hij buiten het darten best een aardige kerel schijnt te zijn volgens een aantal mensen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Badboy image. Heeft altijd van die praatjes dat hij de beste is en bijvoorbeeld tegen Taylor zegt: ''Kom maar, ik kan je aan''. , bij zijn eerste TV-Toernooi kwam hij al als een mannetje binnen van kijk mij nou eens etc (in 2008).
Ja, het was echt heel erg slecht.quote:
Sinds een partij op de WGP heeft hij daar last van. Stond 1-0 in sets voor en 2-0 in legs, en opeens ging helemaal mis en verloor met 1-2 in sets.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij heeft eindelijk zelf ook door dat hij niet spoort?
Hij geeft choken wel een nieuwe dimensie.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds een partij op de WGP heeft hij daar last van. Stond 1-0 in sets voor en 2-0 in legs, en opeens ging helemaal mis en verloor met 1-2 in sets.
Doe toch maar niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:27 schreef Smoofie het volgende:
In VBL heeft gerwen de bijnaam "kankerboy" omdat hij geen haar heeft.
Niet iedereen hoeft dik te zijn, Chizzy is niet dik en versloeg Taylor met 4-1quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:33 schreef Smoofie het volgende:
Hij is niet dik, zal dus wel zwaar verliezen van vetzak Lewis
Co en zijn tegenstander waren idd ook niet dik.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft dik te zijn, Chizzy is niet dik en versloeg Taylor met 4-1
Gewoon via RTL7/darts site kun je kijken.quote:
Donder op met YOLO, tering.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Gino staat gewoon met de gedachte YOLO op het podium
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:43 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Anderson en Hamilton hadden het vorig jaar ook moeilijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |