eerste deel denk ik, misschien straks nog interviews.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:32 schreef SanAnt het volgende:
Voorbeschouwing op Sky is meer een nabeschouwing van vorig jaar
Helaas wel. Maarja krijg je atijd, komt omdat er nu weer reclame op tv is en alles uitgezonden word. Maar het ergste van alles zijn nog die mensen die darten het hele jaar niet volgen en nu een beetje gaan roepen wie de beste is en dat soort dingen.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:07 schreef luckass het volgende:
Oh boy, alle idioten komen nu alweer op dit topic af
Is juist leuk man. Massaal darten kijken.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:07 schreef luckass het volgende:
Oh boy, alle idioten komen nu alweer op dit topic af
Naast die affaire was hij ook nog failliet gegaan. Ik vraag me überhaupt af of iemand nog op hem zit te wachten.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:48 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft Klaassen dit jaar alleen maar naaktfoto's gemaakt en niet gedart?
Zie nu pas dat hij er niet bij is. Zou hij nog ooit terug komen?
Hoe de fuck kan zo'n gast nou failliet gaanquote:Op donderdag 13 december 2012 22:49 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Naast die affaire was hij ook nog failliet gegaan. Ik vraag me überhaupt af of iemand nog op hem zit te wachten.
Volgens Klassen:quote:Op donderdag 13 december 2012 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe de fuck kan zo'n gast nou failliet gaan
Kan me nog herinneren dat hij een fakking lelijke vriendin had toen hij de Embassy won. Toen hij bij de PDC speelde had hij ineens een sletje en tegenwoordig smst hij kleuters zijn leuter.
Bron: Spitsnieuwsquote:Klaasen zou diep in de schulden zitten. ''Door onder andere de verkoop van mijn vorige huis en beloftes/afspraken in de afgelopen jaren die niet nagekomen zijn ben, ik in financiële problemen gekomen,'' zegt Klaasen tegen website dartfreakz.nl.
twitter:nankemeester twitterde op donderdag 13-12-2012 om 20:47:29Vandaag goed nieuws gehad! :-D Jelle wordt NIET vervolgd!!! Zijn allemaal flink opgelucht! Zie zijn verklaring: https://t.co/pX1tvrT6 #happy reageer retweet
Taakstrafje van 16uurquote:Op donderdag 13 december 2012 23:01 schreef IkeDubaku99 het volgende:
twitter:nankemeester twitterde op donderdag 13-12-2012 om 20:47:29Vandaag goed nieuws gehad! :-D Jelle wordt NIET vervolgd!!! Zijn allemaal flink opgelucht! Zie zijn verklaring: https://t.co/pX1tvrT6 #happy reageer retweet
Je weet het nooit met Co.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:00 schreef nightfall het volgende:
Ik heb er zin in, denk alleen dat stompe er morgen al uitligt
Ik hoop hetquote:Op donderdag 13 december 2012 23:00 schreef nightfall het volgende:
Ik heb er zin in, denk alleen dat stompe er morgen al uitligt
Ik hou niet van dat soort gemaakte darters. Doe mij maar spelers die passie tonen i.p.v. die grappenmakers.quote:
Een beetje show hoort erbij ,anders was darten nooit zo´n grote sport geworden..quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:38 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik hou niet van dat soort gemaakte darters. Doe mij maar spelers die passie tonen i.p.v. die grappenmakers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |