SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is de loting al geweest
Nee, helaas nog niet. Deze zal plaats vinden op dinsdag 4 december.
Ik wil het deelnemersveld weten
Niet zo ongeduldig kleine lezer, hier komt ie.
Top 32
1 Phil Taylor (England)
2 Adrian Lewis (England)
3 James Wade (England)
4 Gary Anderson (Scotland)
5 Simon Whitlock (Australia)
6 Wes Newton (England)
7 Michael van Gerwen (Netherlands)
8 Andy Hamilton (England)
9 Terry Jenkins (England)
10 Mark Webster (Wales)
11 Justin Pipe (England)
12 Dave Chisnall (England)
13 Raymond van Barneveld (Netherlands)
14 Mervyn King (England)
15 Kevin Painter (England)
16 Paul Nicholson (Australia)
17 Robert Thornton (Scotland)
18 Ronnie Baxter (England)
19 Vincent van der Voort (Netherlands)
20 Brendan Dolan (Northern Ireland)
21 Andy Smith (England)
22 Mark Walsh (England)
23 Colin Lloyd (England)
24 John Part (Canada)
25 Richie Burnett (Wales)
26 Peter Wright (England)
27 Kim Huybrechts (Belgium)
28 Colin Osborne (England)
29 Jamie Caven (England)
30 Steve Beaton (England)
31 Denis Ovens (England)
32 Wayne Jones (England)
ProTour Order of Merit Qualifiers
Ian White (England)
Michael Smith (England)
Dean Winstanley (England)
James Hubbard (England)
Arron Monk (England)
Joe Cullen (England)
Scott Rand (England)
Darren Webster (England)
Dennis Priestley (England)
Johnny Haines (England)
Steve Brown (England)
James Richardson (England)
Peter Hudson (England)
Michael Mansell (Northern Ireland)
Mark Jones (England)
Andy Jenkins (England)
European Order of Merit Qualifiers
Co Stompe (Netherlands)
Magnus Caris (Sweden)
Gino Vos (Netherlands)
Jerry Hendriks (Netherlands)
Further First Round Qualifiers
Darin Young (USA, North American ProTour Order of Merit winner)
Shane Tichowitsch (Australia, DPA Australian Grand Prix Order of Merit winner)
Kyle Anderson (Australia, Oceanic Masters winner)
Stuart Kellett (England)
Preliminary Round Qualifiers
Haruki Muramatsu (Japan)
Lourence Ilagan (Philippines)
Mohd Latif Sapup (Malaysia)
Leung Chun Nam (China)
Jarkko Komula (Finland)
Jani Haavisto (Finland)
Andree Welge (Germany)
Carlos Rodriguez (Spain)
Robert Marijanovic (Croatia)
Max Hopp (Germany)
Daryl Gurney (Northern Ireland)
Charl Pietersen (South Africa)
Dave Harrington (New Zealand)
Paul Lim (Singapore)
Jamie Lewis (Wales)
John Bowles (England)
Preliminary Round Draw
Andree Welge (Germany) v Leung Chun Nam (China)
Haruki Muramatsu (Japan) v Dave Harrington (New Zealand)
Daryl Gurney (Northern Ireland) v Robert Marijanovic (Croatia)
Max Hopp (Germany) v Charl Pietersen (South Africa)
Lourence Ilagan (Philippines) v Jamie Lewis (Wales)
Carlos Rodriguez (Spain) v John Bowles (England)
Paul Lim (Singapore) v Mohd Latif Sapup (Malaysia)
Jarkko Komula (Finland) v Jani Haavisto (Finland)
Deze OP wordt nog later aangepast
Ik hoop opquote:Op maandag 3 december 2012 11:59 schreef hafcfan het volgende:
Hoop op Barney - James Richardson hehe
Hoezo? Dan liggen er al 3 uit. Al gaan Hendriks en Vos er toch snel uit.quote:Op maandag 3 december 2012 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop op
MvG - Vos
Barneveld - Hendriks
Van der Voort - Stompe
Wat welke zender?quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:21 schreef SanAnt het volgende:
Over 10 minuten gaan ze loten ,live op tv
Stompe heeft geluk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:36 schreef SanAnt het volgende:
Paul Nicholson - Stompe
MvG - Paul Lim of Mohd Latif Sapup
King kan er wel eens uit vliegen de eerste rondequote:Op dinsdag 4 december 2012 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
King - Winstanley
Hamilton - Richardson
Huybrechts - Rand
Lloyd - Young
Burnett - Hubbard
Webser - White
King-winstanley is de kraker van de 1ste ronde.Nederlanders hebben het ook simpel getroffen en voor Gino is het mooi, want je gaat er liever tegen Lewis uit dan tegen een Osborne ofzo. Voor de rest zie ik weinig leuke potjes, vanaf de 2de ronde begint het echte geweld. Al zijn er altijd wel wat verrasingen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
King - Winstanley
Hamilton - Richardson
Huybrechts - Rand
Lloyd - Young
Burnett - Hubbard
Webser - White
Nou, Kellett, M Smith zijn best lastige tegenstandersquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
King-winstanley is de kraker van de 1ste ronde.Nederlanders hebben het ook simpel getroffen en voor Gino is het mooi, want je gaat er liever tegen Lewis uit dan tegen een Osborne ofzo. Voor de rest zie ik weinig leuke potjes, vanaf de 2de ronde begint het echte geweld. Al zijn er altijd wel wat verrasingen.
Voor Barney moet Smith geen probleem zijn, zowel dan moet hij echt stoppen als hij 2x achter elkaar in de 1ste ronde verliest. Met Vincent ben ik het eens, maar die heeft het denk ik tegen iedereen moeiljk. Ben wel benieuwd naar Hendriks,had het slechter kunnen treffen. Zelfs co won trouwens 3-0 van Smith lol.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou, Kellett, M Smith zijn best lastige tegenstanders
Gast. Dat was vorig jaar, en dit jaar heeft hij het veel beter voor elkaar. Vloertoernooien presteert hij ook uitstekend. Ik zeg niet zomaar dat hij door is.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Voor Barney moet Smith geen probleem zijn, zowel dan moet hij echt stoppen als hij 2x achter elkaar in de 1ste ronde verliest. Met Vincent ben ik het eens, maar die heeft het denk ik tegen iedereen moeiljk. Ben wel benieuwd naar Hendriks,had het slechter kunnen treffen. Zelfs co won trouwens 3-0 van Smith lol.
Dan nog Barney moet gewoon winnen. Is scorend en op de dubbels veel beter. Vooral in sets moet het kunnen. Smith is echt geen topper en dat zie ik hem ook niet worden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gast. Dat was vorig jaar, en dit jaar heeft hij het veel beter voor elkaar. Vloertoernooien presteert hij ook uitstekend. Ik zeg niet zomaar dat hij door is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier idem dito. 1ste ronde is vaak opwarming al zijn de nederlanders altijd leuk om te zien en er zijn altijd echte verrassingen zoals vorig jaar Barney. Ben benieuwd naar hendriks. Schijnt een talent te zijn en tegen Taylor speelde die goed op de EC en zijn kapsel is baas.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:40 schreef luckass het volgende:
Paar aardige potjes, maar de meeste boeien me niet echt.
Al zal ik toch wel weer bijna alles gaan kijken.
Ja ben alleen beneuwd wat Priestly nog kan. Laatste vloertournooien was ie erg sterk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Baxter - Priestley is ook een mooie.
Moet ie kunnen pakken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:08 schreef SanAnt het volgende:
Snakebite gaat het ook lastig krijgen tegen de zoon van Colin !
ik kijk alles weat ik kan kijkenquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:40 schreef luckass het volgende:
Paar aardige potjes, maar de meeste boeien me niet echt.
Al zal ik toch wel weer bijna alles gaan kijken.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:07 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ben ik een landverrader als ik in plaats van Stompe voor Nicholson ben? Pipe kan er misschien vroeg uitvliegen, want Andy Jenkins kan zeer taai zijn. Huybrechts moet oppassen voor Rand, maar ik denk dat hij wel met Rand afrekent. Webster tegen White en King tegen Winstanley zijn wel leuke potjes om te kijken.
Het waren de grootste bazen ooitquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, Mardle zijn laatste optreden was niet veel.
Hoop geen Van Gerwen,Barney of Hendriks op vrijdag, want heb die dag excursie met school en wil hun niet missen.quote:Op woensdag 5 december 2012 08:11 schreef Ajacied422 het volgende:
order of play wordt vandaag online gegooid waarsch.
En een leuke vriendin ,die zie ik liever 50x in beeld dan dat ding van Barneyquote:Op woensdag 5 december 2012 10:22 schreef Keano het volgende:
Ik ga supporten voor Huybrechts
Mooie stijl en toffe gast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |