Ik verwacht sowieso Hazel en Kelly.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:16 schreef SanAnt het volgende:
Een beetje show hoort erbij ,anders was darten nooit zo´n grote sport geworden..
Over de show gesproken .
¿¿Wie zijn de Walk on girls dit jaar![]()
??
quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:46 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik verwacht sowieso Hazel en Kelly.
Dat zou inderdaad goed kunnen, maar Nicholson draait niet zijn beste jaar. Al moet je wel altijd voor hem oppassen. Iemand die van Lewis en Taylor op grote podia kan winnen is altijd gevaarlijk.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:00 schreef nightfall het volgende:
Ik heb er zin in, denk alleen dat stompe er morgen al uitligt
van Gerwen, van Barneveld,quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:01 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad goed kunnen, maar Nicholson draait niet zijn beste jaar. Al moet je wel altijd voor hem oppassen. Iemand die van Lewis en Taylor op grote podia kan winnen is altijd gevaarlijk.
Die Caris kan het inderdaad nog goed. Al vind ik het nog steeds zonde dat hij zich uit zijn spel liet halen door het publiekquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:42 schreef Nober het volgende:
Thornton v Caris en Nicholson v Stompé is nog niet beslist maar denk dat Lewis en Painter wel winnen van Vos en Welge.
Ben dan benieuwd of hij zich 100% kan opladen voor zijn partij tegen Rand en die jongen is me ook een taaie (Rand).quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:47 schreef Nober het volgende:
Inderdaad.
Vader Ludo Huybrechts is gisteren op 65-jarige leeftijd overleden
woensdag 12 december 2012 12:22
Op slechts 65 jarige leeftijd is de Ludo Huybrechts overleden. Ludo is de vader van Kim en Ronny Huybrechts. Samen met zijn geliefde Gaby Heyneman (64 jaar) waren zij de uitbaters van darts Café Monty. Alweer in 1984 nam Ludo Huybrechts Café Monty over aan het Sint-Jansplein. Kort erna ging het eerste dartbord aan de muur waarna het darten de familie Huybrechts ging beheersen.
De meervoudig Belgisch kampioen Ronny is 20 jaar ouder dan de nu 27 jarige Kim Huybrechts die over slechts enkele dagen op het PDC WK moet spelen.
Ik schat Thornton toch een stuk hoger in dan Caris.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:42 schreef Nober het volgende:
Thornton v Caris en Nicholson v Stompé is nog niet beslist maar denk dat Lewis en Painter wel winnen van Vos en Welge.
Dat komt waarschijnlijk doordat hij weinig podiumervaring heeftquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Caris kan het inderdaad nog goed. Al vind ik het nog steeds zonde dat hij zich uit zijn spel liet halen door het publiek
Vos kan het trouwens wel eens ver gaan schoppen. Gooit zo makkelijkquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:42 schreef Nober het volgende:
Tsja, Shepherd had ook weinig ervaring en schopte het tot de finale, Klaasen won zomaar Lakeside.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:07 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk doordat hij weinig podiumervaring heeft.
[..]
Vos kan het trouwens wel eens ver gaan schoppen. Gooit zo makkelijk.
Dat klopt, je ziet het ook meestal als ze voor hun eigen gevoel niet lekker staan te gooien. Dan letten ze op te veel randzaken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, Shepherd had ook weinig ervaring en schopte het tot de finale, Klaasen won zomaar Lakeside.
Maaaaar, zelfs Taylor kan zich ergeren aan publiek ;_)
Dat heeft Hankey wel vaker haha.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat klopt, je ziet het ook meestal als ze voor hun eigen gevoel niet lekker staan te gooien. Dan letten ze op te veel randzaken.
berichtje van Jacques.quote:We zullen zoveel als mogelijk alle wedstrijden geheel live brengen, maar er zit altijd een vertraging in van een seconde of 10 a 12. Dat is met alle sport overigens zo. Omdat de men in Engeland meer reclameblokken mag uitspelen dan in Nederland, maar ze in Nederland weer wat langer zijn, kan het gebeuren dat we in sommige gevallen een minuut of 2 achter een wedstrijd aanzitten, daar is weinig aan te doen. Er moet immers ook geld verdiend worden.
Als er wedstrijden zijn die we op TV onderbreken voor andere programma's (bv VI of RTL-Z) zal de stream gewoon doorlopen. Als we live zijn op TV dan zal de stream gelijk zijn aan de uitzending. Nogmaals live betekent altijd dat je binnen een paar minuten van de daadwerkelijke tijd zit met vertragingen etc.
Ik hoop dat we een prachtig WK zullen hebben met een mooie winnaar en vooral dat wij als echte dartsfans zo positief mogelijk blijven op openbare plekken als forums en social media. Wat niet betekent dat opbouwende kritiek altijd welkom is. Ik zal proberen regelmatig dit forum te bezoeken en af en toe ook antwoorden te geven, maar ik ga niet duizend posts doorlezen in een tread dus verwacht dat niet. Misschien kan iemand een apart draadje openen voor dit soort dingen.
Het WK wordt een zeer belangrijk toernooi voor de darts sport, RTL7 en de spelers laten we er dus met iedereen een mooi toernooi van maken!
iedereen doet dat welquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:48 schreef Nober het volgende:
Vanavond zenden ze uit van 20:00 tot 20:30 en dan weer vanaf 22 uur ivm Voetbal International, ik ga het wel via de site kijken dan zie ik het sowieso.
Live score website:
http://live.dartsdata.com/Default.aspx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |