Nee ik wil dat er hier wat leven komtquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:36 schreef Geo4kant het volgende:
Ro-ald wil top poster worden in Jong?
Dat mag jij kiezenquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
maakt niet uit, linker of rechterbil?
Ja welquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:36 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
je wilt zeggen dat je nog nooit een snoepje uit de kruidvat hebt gestolen?
PUB was leuker dan dit. Zit er over na te denken om overdag in topics te gaan posten en in de avond/nacht in NB.quote:
waar blijft mijn uiencompotequote:Op dinsdag 27 november 2012 18:37 schreef Conflict het volgende:
Geen mooie mensen hoekje meer, maak maar een mooie mensen topic
roald baasquote:
dit is wel wat actiever dan pub.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
PUB was leuker dan dit. Zit er over na te denken om overdag in topics te gaan posten en in de avond/nacht in NB.
PUB vond ik actiever dan deze hoor.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:40 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
dit is wel wat actiever dan pub.
Ik denk er over na om drastisch te minderen, toch onzinnig sowieso wat ik post maar ook wat ik leesquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
PUB was leuker dan dit. Zit er over na te denken om overdag in topics te gaan posten en in de avond/nacht in NB.
Minderen lukt mij nietquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk er over na om drastisch te minderen, toch onzinnig sowieso wat ik post maar ook wat ik lees
Ja de SC misschien. Maar zonder deze actie was PUB gewoon gesloten op den duur.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
PUB vond ik actiever dan deze hoor.
Dat is ook mijn probleemquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Minderen lukt mij nietHoud het 2 dagen vol
ik bedoelde inderdaad ook het forum zelf.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:42 schreef Conflict het volgende:
[..]
[..]
Ja de SC misschien. Maar zonder deze actie was PUB gewoon gesloten op den duur.
Altijd hoorquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
je laat nu wel je liefste kant zien ja
Ja de SC. Boeit mij eigenlijk niet. Poste toch alleen in PUB omdat NB overdag dicht is.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:42 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja de SC misschien. Maar zonder deze actie was PUB gewoon gesloten op den duur.
met 151 ppd zou ij dat ook doen jaquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk er over na om drastisch te minderen, toch onzinnig sowieso wat ik post maar ook wat ik lees
Ja!quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:43 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik bedoelde inderdaad ook het forum zelf.
Het gaat natuurlijk om het forum.
Waarom wil je een note?quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja de SC. Boeit mij eigenlijk niet. Poste toch alleen in PUB omdat NB overdag dicht is.
Waarom krijg ik geen note? Kijk eens in het vorige topic.
Je krijgt geen note omdat je verder leuk bezig bent vind ik.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja de SC. Boeit mij eigenlijk niet. Poste toch alleen in PUB omdat NB overdag dicht is.
Waarom krijg ik geen note? Kijk eens in het vorige topic.
Ohquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:45 schreef Conflict het volgende:
[..]
Je krijgt geen note omdat je verder leuk bezig bent vind ik.
oh jawel hoorquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
als mijn ballen maar veilig zijn
Waarom wil ik je nou uitscheldenquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:46 schreef Conflict het volgende:
Ik doe niet aan notes, dat is shit. Alleen als iemand echt gaat schelden of racistisch doet. Maar dan ga je toch meteen een paar dagen brommen.
Oh dan moet GayGay even in het topic komen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:46 schreef Conflict het volgende:
Ik doe niet aan notes, dat is shit. Alleen als iemand echt gaat schelden of racistisch doet. Maar dan ga je toch meteen een paar dagen brommen.
Je bent gewoon te oudquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh dan moet GayGay even in het topic komen.
Nee grapje.
Jij wil mij niet uitschelden omdat daar geen reden voor isquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom wil ik je nou uitschelden![]()
In geest dan.quote:
jammer ik vind een beetje pit wel leukquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben niet zo geweldadig
dan houdt het op hequote:Op dinsdag 27 november 2012 18:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
jammer ik vind een beetje pit wel leuk
Doe es aardig.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ook niet meer in jou. Dus ga maar weer weg.
19 hierzoquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:51 schreef kanovinnie het volgende:
Wat is de gemiddelde leeftijd hier?
Er is er dus 1 van 20?
Das zijn maandloon denk ik. Hij gaat elke zoveel weken weer op vakantie naar Spanje.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
doe daar maar drie nullen achter
Hoezoquote:
Ben je 10 jaar JNG'er dan mijquote:
Wel jong, geen god.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oooooh dus ik ben een jonge god?
Een kale god, dat sobersoquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oooooh dus ik ben een jonge god?
Nu moet ik rekenen. Lijkt net mijn werk hier.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:54 schreef j95 het volgende:
[..]
Was een geintje, maak er zes jaar van.
Geenidee, die smiley sprak mij op dat moment het meest aan.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Das zijn maandloon denk ik. Hij gaat elke zoveel weken weer op vakantie naar Spanje.
[..]
Hoezo?
Danny is god, jij bent een engel.quote:
17quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nu moet ik rekenen. Lijkt net mijn werk hier.
Ik dacht dat je mijn vraag suf vondquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Geenidee, die smiley sprak mij op dat moment het meest aan.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Danny is god, jij bent een engel.
Ik heb hork al een paar keer irl gezien, hem kan ik hebben. Alleen online wint ie 'tvan me. Met zijn fucking dolfijnenleger.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ren maar snel ja.. Brigadier Hork is niet zo fijn als jij bent.
Bedankt voor het rekenenquote:
jouw vragen zijn nooit sufquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mijn vraag suf vond
wil je daar een ui bij?quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ga huilen in een hoekje
En dat met die PIquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jouw vragen zijn nooit suf
Huh heeft FOK! nou 2 dolfijnen fapperts die ook nog eens beide een functie hebben?quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb hork al een paar keer irl gezien, hem kan ik hebben. Alleen online wint ie 'tvan me. Met zijn fucking dolfijnenleger.
Technisch gezien zijn LH en ik hier als users. Ik mod alleen GC en grijp daarbuiten alleen in als het echt niet anders kan. Voor conflict geld hetzelfde maar dan omgekeerdquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:56 schreef j95 het volgende:
Maar er zijn hier wel een beetje erg veel modjes ja
Nee grapje ik meende het, was erg tof toen allesquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En dat met die PI
Jouw antwoorden zijn iig altijd dubbel te interpreteren
Zeg ventje, even dimmen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb hork al een paar keer irl gezien, hem kan ik hebben. Alleen online wint ie 'tvan me. Met zijn fucking dolfijnenleger.
Ik haat dolfijnen. Maar hij spamt mijn inbox vol met dolfijnenfoto's als ik iets naars over hem zeg. De hufter dattie is.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Huh heeft FOK! nou 2 dolfijnen fapperts die ook nog eens beide een functie hebben?
Blauw is blauw. Sco2 is sco2quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Technisch gezien zijn LH en ik hier als users. Ik mod alleen GC en grijp daarbuiten alleen in als het echt niet anders kan. Voor conflict geld hetzelfde maar dan omgekeerd
Toen alles? Waar hedde gij 't over?quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee grapje ik meende het, was erg tof toen alles
Och, je moet mij met een snufje zout nemen. Tenzij ik serieus ben. Dan moet je mij bloedserieus nemen.quote:
Nergens over, ik lul ook maar watquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Toen alles? Waar hedde gij 't over?
quote:
Niets aan de hand. Ik post hier ook enkel mee als user. Overal eigenlijk, zelfs in ONZ, maar dan gewoon met extra knopjes omdat het kan.quote:
Gelukkig, dacht iets vergeten te zijn.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nergens over, ik lul ook maar wat
30+?quote:
ja ben de foto's kwijt helaasquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gelukkig, dacht iets vergeten te zijn.
[..]
30+?
Nee. Je blijft een mod.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]leugens.
Kijk maar:
[..]
Niets aan de hand. Ik post hier ook enkel mee als user. Overal eigenlijk, zelfs in ONZ, maar dan gewoon met extra knopjes omdat het kan.
Mijn PC kan niet lope jonguhquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:00 schreef Geo4kant het volgende:
Deja vu..![]()
Dadelijk ga ik me pc vast laten lopen, maar ik weet dat ik het ga doen dus wil ik het niet doen maar over een deja vu heb je geen controle dus doe ik het dadelijk toch!?
Wat een kut vooruitzicht
Zo mag je het ook zienquote:
Wacht maar tot we los gaan, dat zal hem leren!quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo mag je het ook zienJe komt nog wel tot inkeer
21quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gelukkig, dacht iets vergeten te zijn.
[..]
30+?
Pfff, jonkie.quote:
*doet capuchon op*quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wacht maar tot we los gaan, dat zal hem leren!
Als je een note wil kan ik 'm gratis gevenquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:04 schreef Geo4kant het volgende:
Oh noes nu krijg ik note en dan bedoel ik geen peper note van Sinterklaas
mag ik een hele lieve?quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je een note wil kan ik 'm gratis geven
MOETTE DOEN DAN, verrekte koekwous.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je een note wil kan ik 'm gratis geven
Jouw noot is een pepernoot, hap hap in je pepernootquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:04 schreef Geo4kant het volgende:
Oh noes nu krijg ik note en dan bedoel ik geen peper note van Sinterklaas
Hoe is het daar?quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:06 schreef j95 het volgende:
[..]
Jouw noot is een pepernoot, hap hap in je pepernoot
Ik durf geen notes te zetten in het forum van iemand andersquote:
wut?quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik dacht dat jij 20 was ofzo
Rustig, nog steeds geen reet te doen op m'n werk en actief op de FOK!s uiteraardquote:
Ey tokkie wassupquote:
Ga het opnemen, misschien ben je volgende week wel een youtube sensatie en dan ben je beroemd. Het kan echt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:06 schreef j95 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:06 schreef j95 het volgende:
[..]
Heb niet opgelet denk ikquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:07 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
wut?ik dacht dat het al duidelijk was dat ik 15 was
quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik durf geen notes te zetten in het forum van iemand anders
nah. Word ik liever beroemd met iets waarmee ik voor de dag kan komenquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga het opnemen, misschien ben je volgende week wel een youtube sensatie en dan ben je beroemd. Het kan echt.
quote:
Ik wel.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik durf geen notes te zetten in het forum van iemand anders
Dan is hij niet positief flappie.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:08 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]voor een keer, omdat ik het ben
ik noem je wel een sukkel!!!!
De film was tof, en nee moest ik niet, want heb diepgaandere films gezien.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:09 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
hoe was de film? je moest huilen he
de school waar ik op zit ( die jij kent ) zitten niet zo gauw 20jarige opquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Heb niet opgelet denk ik
ohja, dat is wel erg blondquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:09 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
de school waar ik op zit ( die jij kent ) zitten niet zo gauw 20jarige op
Soberso, enkel zet ik ze bij kano omdat het kan.quote:
Come at me bro!quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:09 schreef j95 het volgende:
[..]
Als ik mod ben ga ik je forum doodgooien met notes G
helemaal geweldigquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:11 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
eigenlijk niks want we hebben elkaar
Tjaquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jongen, een jaar daar wonen telt niet he?maar goed man, hoe is het daar?
owja, hoe krijg ik een positieve note dan?quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan is hij niet positief flappie.
ow, waarom zo'n boze pi danquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
De film was tof, en nee moest ik niet, want heb diepgaandere films gezien.
Om je aandacht te trekken.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:12 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
owja, hoe krijg ik een positieve note dan?
[..]
ow, waarom zo'n boze pi dan
quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:10 schreef kanovinnie het volgende:
Nu heb ik een note bij14 notes in totaal.
Kuthork.
Positief opvallen. Of ruzie's voorkomen en bierhalen voor mods op meets en cake opeten die Yvonne voor je baktquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:12 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
owja, hoe krijg ik een positieve note dan?
[..]
ow, waarom zo'n boze pi dan
gaaaaaaayquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja want je bent liever dan liever dan liever dan hij
is die zo afschuwelijk dan?quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Positief opvallen. Of ruzie's voorkomen en bierhalen voor mods op meets en cake opeten die Yvonne voor je bakt
schattigquote:
dat laatste kom je levend vanaf?quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Positief opvallen. Of ruzie's voorkomen en bierhalen voor mods op meets en cake opeten die Yvonne voor je bakt
Nee hoor, juist heel lekker. Met wit glazuur gemaakt door de man vanquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
is die zo afschuwelijk dan?
nou dat klinkt geweldigquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee hoor, juist heel lekker. Met wit glazuur gemaakt door de man van
Ik moest fietsen voor mijn leven naar huis, maar dat was vooral omdat ik nog 35 km moest fietsen en geen licht bij me had+bijna donkerquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
schattig
[..]
dat laatste kom je levend vanaf?
Zo hoort hetquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Rustig, nog steeds geen reet te doen op m'n werk en actief op de FOK!s uiteraarden hoe staan de zaken daar?
Laat ik het zo zeggen, je had erbji moeten zijn.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nou dat klinkt geweldig
eerst jonger en toen door een post ergens ouder.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]had je mij dan ouder of jonger geschat?
Ik mis ook allesquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, je had erbji moeten zijn.
Die ban was vast je eigen schuld pannekoekquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zo hoort het
Ja goedzit nu op stage, alleen heb je de verkeerde info doorgegeven, ipv dat ik moderator zou worden heb ik een weekban gekregen
ABO nemen. Was tijdens een ABO meet dat hork die cake kreeg volgens mij, maar zeker weten doe ik 't niet.quote:
okeoke misschienquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ABO nemen. Was tijdens een ABO meet dat hork die cake kreeg volgens mij, maar zeker weten doe ik 't niet.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
eerst jonger en toen door een post ergens ouder.
Al mijn bans waren onterechtquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die ban was vast je eigen schuld pannekoek
breathless (korea), the shining, donnie darko, american beauty, memento, straw dogs en de remake, the silence of the lambs, eternal sunshine of the spotless mind, fight club, misery, hard candy, taxi driver, oldboy, a bittersweet lifequote:Op dinsdag 27 november 2012 19:14 schreef FL_Freak het volgende:
gagagium ik zoek nog een film te kijken. Tips?
LH heeft mij eens gebandquote:
quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik moest fietsen voor mijn leven naar huis, maar dat was vooral omdat ik nog 35 km moest fietsen en geen licht bij me had+bijna donker
En dan mijn liedjes luisterenquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ABO nemen. Was tijdens een ABO meet dat hork die cake kreeg volgens mij, maar zeker weten doe ik 't niet.
Ongetwijfeld.quote:
Ik heb alleen die twee daarvan nog gezienquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:18 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
breathless (korea), the shining, donnie darko, american beauty, memento, straw dogs en de remake, the silence of the lambs, eternal sunshine of the spotless mind, fight club, misery, hard candy, taxi driver, oldboy, a bittersweet life
Nee, die heb ik toen niet gehoord.quote:
Zag het jaquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zo hoort het
Ja goedzit nu op stage, alleen heb je de verkeerde info doorgegeven, ipv dat ik moderator zou worden heb ik een weekban gekregen
de meeste lijken erop, welke kijk je nu?quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb alleen die twee daarvan nog gezien
quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ben nu eindelijk de film aan het kijken dus nein.
Kloptquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan alsnog nerdquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, die heb ik toen niet gehoord.
hahaha sukkelquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jaduurde langer maar uit eindelijk trapte ik er toch in
beter ga je me niet uitschelden zemmel.quote:
Freek??????quote:
ik ben nu REC 3 nog ff kijken. Stond al vrij lang op het programma.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:20 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
de meeste lijken erop, welke kijk je nu?
ik trek dit nietquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
beter ga je me niet uitschelden zemmel.
LH de mod die bantquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
LH heeft mij eens gebandtrauma's
Ouwequote:
Mods kunnen niet bannen. Derhalve hoaxquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Real extreme cocks 3?quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik ben nu REC 3 nog ff kijken. Stond al vrij lang op het programma.
ow die spaansequote:Op dinsdag 27 november 2012 19:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
quote:
Wat Kano roeptquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mods kunnen niet bannen. Derhalve hoax
Het zit in mijn natuurquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zag het jaminder handig.
Wel relaxed, stage nog een beetje oke?
Oh die, is wel grappigquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan is het een nsb'erquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mods kunnen niet bannen. Derhalve hoax
Zo kan je wel makkelijk nog een ban krijgenquote:
nou jah das toch bijna zelfde tochquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:24 schreef kanovinnie het volgende:
Ik kan wel zeggen, moet je eens kijken FA, wat deze boii doet. Hij poste een goatse. En dan zegt de FA, die boiiii is stout, hoppa, ban!
Mwa slechte dingen over gelezen, maar heb 1 en 2 gezien (geniaal) en nouja om het verhaaltje maar compleet te maken deze ook kijkenquote:
Ja, maar niet helemaal.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
nou jah das toch bijna zelfde toch
in het echt ben je aardigerquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo kan je wel makkelijk nog een ban krijgen
Haha nee valt mee man.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]ik ben een beetje kinderachtig af en toe denk ik.
* Flippiee rent naar een hoekje met een deken en een kussentje en zakdoekjes en chocolaquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ga jou negeren, stom wijfeerst mij dumpen en nu mij pesten
Wacht, heb ik jouw in Almere gezien?quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
in het echt ben je aardiger
Vies, doe maar niet googlen.quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo kan je wel makkelijk nog een ban krijgen
Niet in Almere neequote:Op dinsdag 27 november 2012 19:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wacht, heb ik jouw in Almere gezien?
Kan jij wel zien waar de hoeken zijn bij die vuilnis belt van jou, chaoot dat je bentquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
* Flippiee rent naar een hoekje met een deken en een kussentje en zakdoekjes en chocola
Eigen risicoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was netjes, maar de chaoot (NEE GEEN MEERDERE PERSOONLIJKHEDEN) in mij heeft dat alweer verpestquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan jij wel zien waar de hoeken zijn bij die vuilnis belt van jou, chaoot dat je bent
Hmm, waar dan?quote:
I knowquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]Die ban was wel terecht overigens
Ik ging toch weg, Ra2 doenquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het was netjes, maar de chaoot (NEE GEEN MEERDERE PERSOONLIJKHEDEN) in mij heeft dat alweer verpestKut stress.
Doet mij denken dat ik wat beters te doen heb, houdoe
quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het was netjes, maar de chaoot (NEE GEEN MEERDERE PERSOONLIJKHEDEN) in mij heeft dat alweer verpestKut stress.
Doet mij denken dat ik wat beters te doen heb, houdoe
Doen we nou een wedstrijdje wie het eerst weg moest?quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ging toch weg, Ra2 doen
Doei.
Jaquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doen we nou een wedstrijdje wie het eerst weg moest?![]()
ehm hoe heette die tent ookalweer, iets met stars ofzo? in Utrecht en toen in een auto waarbij de chauffeur bijna niks zag.quote:
ik ben eerst, kusje!quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. nee jij moet op het kruisje duwen..
- nee jij!
olifantquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ken je niet zeggen wat mot je
Je neemt me in de zeik, ben nog nooit in Utrecht geweest. Tenminste, niet met uitgaan.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ehm hoe heette die tent ookalweer, iets met stars ofzo? in Utrecht en toen in een auto waarbij de chauffeur bijna niks zag.
Het was wel koud toen
quote:
Want?quote:
Ik neem je niet in de zeik, was een meet toenquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je neemt me in de zeik, ben nog nooit in Utrecht geweest. Tenminste, niet met uitgaan.
De Stairway?quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ehm hoe heette die tent ookalweer, iets met stars ofzo? in Utrecht en toen in een auto waarbij de chauffeur bijna niks zag.
Het was wel koud toen
Jong van geest tochquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En ik had wel ergens een vermoeden dat je over de 20 was trouwens, als één van de weinigen denk ik
ik heb geen rode mutsquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:31 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik zag je net met een rode muts
Ben nog nooit naar een meet van GC geweest. Helaasch.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee van GC, waren 6 mensen ofzo
28, jongerder van geest enzoquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Jong van geest tochHoe oud ben jij dan?
Daar zijn 'tig meets geweestquote:
wel waarquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben nog nooit naar een meet van GC geweest. Helaasch.
Sorry, zal stoppen met er op fappen.quote:
Dan ben jij een kloon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |