Nee ik wil dat er hier wat leven komtquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:36 schreef Geo4kant het volgende:
Ro-ald wil top poster worden in Jong?
Dat mag jij kiezenquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
maakt niet uit, linker of rechterbil?
Ja welquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:36 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
je wilt zeggen dat je nog nooit een snoepje uit de kruidvat hebt gestolen?
PUB was leuker dan dit. Zit er over na te denken om overdag in topics te gaan posten en in de avond/nacht in NB.quote:
waar blijft mijn uiencompotequote:Op dinsdag 27 november 2012 18:37 schreef Conflict het volgende:
Geen mooie mensen hoekje meer, maak maar een mooie mensen topic
roald baasquote:
dit is wel wat actiever dan pub.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
PUB was leuker dan dit. Zit er over na te denken om overdag in topics te gaan posten en in de avond/nacht in NB.
PUB vond ik actiever dan deze hoor.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:40 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
dit is wel wat actiever dan pub.
Ik denk er over na om drastisch te minderen, toch onzinnig sowieso wat ik post maar ook wat ik leesquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
PUB was leuker dan dit. Zit er over na te denken om overdag in topics te gaan posten en in de avond/nacht in NB.
Minderen lukt mij nietquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk er over na om drastisch te minderen, toch onzinnig sowieso wat ik post maar ook wat ik lees
Ja de SC misschien. Maar zonder deze actie was PUB gewoon gesloten op den duur.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
PUB vond ik actiever dan deze hoor.
Dat is ook mijn probleemquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Minderen lukt mij nietHoud het 2 dagen vol
ik bedoelde inderdaad ook het forum zelf.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:42 schreef Conflict het volgende:
[..]
[..]
Ja de SC misschien. Maar zonder deze actie was PUB gewoon gesloten op den duur.
Altijd hoorquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
je laat nu wel je liefste kant zien ja
Ja de SC. Boeit mij eigenlijk niet. Poste toch alleen in PUB omdat NB overdag dicht is.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:42 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja de SC misschien. Maar zonder deze actie was PUB gewoon gesloten op den duur.
met 151 ppd zou ij dat ook doen jaquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk er over na om drastisch te minderen, toch onzinnig sowieso wat ik post maar ook wat ik lees
Ja!quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:43 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik bedoelde inderdaad ook het forum zelf.
Het gaat natuurlijk om het forum.
Waarom wil je een note?quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja de SC. Boeit mij eigenlijk niet. Poste toch alleen in PUB omdat NB overdag dicht is.
Waarom krijg ik geen note? Kijk eens in het vorige topic.
Je krijgt geen note omdat je verder leuk bezig bent vind ik.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja de SC. Boeit mij eigenlijk niet. Poste toch alleen in PUB omdat NB overdag dicht is.
Waarom krijg ik geen note? Kijk eens in het vorige topic.
Ohquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:45 schreef Conflict het volgende:
[..]
Je krijgt geen note omdat je verder leuk bezig bent vind ik.
oh jawel hoorquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
als mijn ballen maar veilig zijn
Waarom wil ik je nou uitscheldenquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:46 schreef Conflict het volgende:
Ik doe niet aan notes, dat is shit. Alleen als iemand echt gaat schelden of racistisch doet. Maar dan ga je toch meteen een paar dagen brommen.
Oh dan moet GayGay even in het topic komen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:46 schreef Conflict het volgende:
Ik doe niet aan notes, dat is shit. Alleen als iemand echt gaat schelden of racistisch doet. Maar dan ga je toch meteen een paar dagen brommen.
Je bent gewoon te oudquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh dan moet GayGay even in het topic komen.
Nee grapje.
Jij wil mij niet uitschelden omdat daar geen reden voor isquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom wil ik je nou uitschelden![]()
In geest dan.quote:
jammer ik vind een beetje pit wel leukquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben niet zo geweldadig
dan houdt het op hequote:Op dinsdag 27 november 2012 18:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
jammer ik vind een beetje pit wel leuk
Doe es aardig.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ook niet meer in jou. Dus ga maar weer weg.
19 hierzoquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:51 schreef kanovinnie het volgende:
Wat is de gemiddelde leeftijd hier?
Er is er dus 1 van 20?
Das zijn maandloon denk ik. Hij gaat elke zoveel weken weer op vakantie naar Spanje.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
doe daar maar drie nullen achter
Hoezoquote:
Ben je 10 jaar JNG'er dan mijquote:
Wel jong, geen god.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oooooh dus ik ben een jonge god?
Een kale god, dat sobersoquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oooooh dus ik ben een jonge god?
Nu moet ik rekenen. Lijkt net mijn werk hier.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:54 schreef j95 het volgende:
[..]
Was een geintje, maak er zes jaar van.
Geenidee, die smiley sprak mij op dat moment het meest aan.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Das zijn maandloon denk ik. Hij gaat elke zoveel weken weer op vakantie naar Spanje.
[..]
Hoezo?
Danny is god, jij bent een engel.quote:
17quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nu moet ik rekenen. Lijkt net mijn werk hier.
Ik dacht dat je mijn vraag suf vondquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Geenidee, die smiley sprak mij op dat moment het meest aan.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Danny is god, jij bent een engel.
Ik heb hork al een paar keer irl gezien, hem kan ik hebben. Alleen online wint ie 'tvan me. Met zijn fucking dolfijnenleger.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ren maar snel ja.. Brigadier Hork is niet zo fijn als jij bent.
Bedankt voor het rekenenquote:
jouw vragen zijn nooit sufquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mijn vraag suf vond
wil je daar een ui bij?quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ga huilen in een hoekje
En dat met die PIquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jouw vragen zijn nooit suf
Huh heeft FOK! nou 2 dolfijnen fapperts die ook nog eens beide een functie hebben?quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb hork al een paar keer irl gezien, hem kan ik hebben. Alleen online wint ie 'tvan me. Met zijn fucking dolfijnenleger.
Technisch gezien zijn LH en ik hier als users. Ik mod alleen GC en grijp daarbuiten alleen in als het echt niet anders kan. Voor conflict geld hetzelfde maar dan omgekeerdquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:56 schreef j95 het volgende:
Maar er zijn hier wel een beetje erg veel modjes ja
Nee grapje ik meende het, was erg tof toen allesquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En dat met die PI
Jouw antwoorden zijn iig altijd dubbel te interpreteren
Zeg ventje, even dimmen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb hork al een paar keer irl gezien, hem kan ik hebben. Alleen online wint ie 'tvan me. Met zijn fucking dolfijnenleger.
Ik haat dolfijnen. Maar hij spamt mijn inbox vol met dolfijnenfoto's als ik iets naars over hem zeg. De hufter dattie is.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Huh heeft FOK! nou 2 dolfijnen fapperts die ook nog eens beide een functie hebben?
Blauw is blauw. Sco2 is sco2quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Technisch gezien zijn LH en ik hier als users. Ik mod alleen GC en grijp daarbuiten alleen in als het echt niet anders kan. Voor conflict geld hetzelfde maar dan omgekeerd
Toen alles? Waar hedde gij 't over?quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee grapje ik meende het, was erg tof toen alles
Och, je moet mij met een snufje zout nemen. Tenzij ik serieus ben. Dan moet je mij bloedserieus nemen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |