Je neemt me in de zeik, ben nog nooit in Utrecht geweest. Tenminste, niet met uitgaan.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ehm hoe heette die tent ookalweer, iets met stars ofzo? in Utrecht en toen in een auto waarbij de chauffeur bijna niks zag.
Het was wel koud toen
quote:
Want?quote:
Ik neem je niet in de zeik, was een meet toenquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je neemt me in de zeik, ben nog nooit in Utrecht geweest. Tenminste, niet met uitgaan.
De Stairway?quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ehm hoe heette die tent ookalweer, iets met stars ofzo? in Utrecht en toen in een auto waarbij de chauffeur bijna niks zag.
Het was wel koud toen
Jong van geest tochquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En ik had wel ergens een vermoeden dat je over de 20 was trouwens, als één van de weinigen denk ik
ik heb geen rode mutsquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:31 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik zag je net met een rode muts
Ben nog nooit naar een meet van GC geweest. Helaasch.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee van GC, waren 6 mensen ofzo
28, jongerder van geest enzoquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Jong van geest tochHoe oud ben jij dan?
Daar zijn 'tig meets geweestquote:
wel waarquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben nog nooit naar een meet van GC geweest. Helaasch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |