in het echt ben je aardigerquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo kan je wel makkelijk nog een ban krijgen
Haha nee valt mee man.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]ik ben een beetje kinderachtig af en toe denk ik.
* Flippiee rent naar een hoekje met een deken en een kussentje en zakdoekjes en chocolaquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ga jou negeren, stom wijfeerst mij dumpen en nu mij pesten
Wacht, heb ik jouw in Almere gezien?quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
in het echt ben je aardiger
Vies, doe maar niet googlen.quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo kan je wel makkelijk nog een ban krijgen
Niet in Almere neequote:Op dinsdag 27 november 2012 19:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wacht, heb ik jouw in Almere gezien?
Kan jij wel zien waar de hoeken zijn bij die vuilnis belt van jou, chaoot dat je bentquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
* Flippiee rent naar een hoekje met een deken en een kussentje en zakdoekjes en chocola
Eigen risicoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was netjes, maar de chaoot (NEE GEEN MEERDERE PERSOONLIJKHEDEN) in mij heeft dat alweer verpestquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan jij wel zien waar de hoeken zijn bij die vuilnis belt van jou, chaoot dat je bent
Hmm, waar dan?quote:
I knowquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]Die ban was wel terecht overigens
Ik ging toch weg, Ra2 doenquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het was netjes, maar de chaoot (NEE GEEN MEERDERE PERSOONLIJKHEDEN) in mij heeft dat alweer verpestKut stress.
Doet mij denken dat ik wat beters te doen heb, houdoe
quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het was netjes, maar de chaoot (NEE GEEN MEERDERE PERSOONLIJKHEDEN) in mij heeft dat alweer verpestKut stress.
Doet mij denken dat ik wat beters te doen heb, houdoe
Doen we nou een wedstrijdje wie het eerst weg moest?quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ging toch weg, Ra2 doen
Doei.
Jaquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doen we nou een wedstrijdje wie het eerst weg moest?![]()
ehm hoe heette die tent ookalweer, iets met stars ofzo? in Utrecht en toen in een auto waarbij de chauffeur bijna niks zag.quote:
ik ben eerst, kusje!quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. nee jij moet op het kruisje duwen..
- nee jij!
olifantquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ken je niet zeggen wat mot je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |