ebay zoek op cross Luggage Beltquote:Op donderdag 20 december 2012 21:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand enig idee waar ik een (tsa) dubbele kofferriem kan vinden? Een kofferriem die je dus over de lengte en breedte trekt.
De truc is om de miles vooral te gebruiken voor intercontinentale Business class vluchten. Je betaalt dezelfde belastingen maar verder niets (naast dat het 2x zoveel punten kost natuurlijk). Zelf zit ik zo rond de 90.000 punten en hoop eind volgend jaar zo rond de 150.000 te zitten, zodat ik daarna een goedkoop Business Class retourtje naar LA of SF kan boeken voor m'n vriendin en ik.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Intercontinentaal nog niet gedaan, maar daar had ik laatst maar gekeken en moest dan 250-300¤ aan belastingen betalen. Inderdaad goedkoper, maar als je aanbiedingen in de gaten houd hoeft het niet zoveel te schelen met restricted economy.
Enkele reizen boek je bij een andere maatschappij meestal goedkoper. In ieder geval waar ik vlieg.
Vergeleken met Eurobonus gaat het sparen van punten langzamer, je moet (in verhouding) meer betalen in punten en al helemaal aan toeslagen én er lijken veel minder bonustickets beschikbaar te zijn bij KLM.
Stansted was vandaag om te huilen. Half uur voor mij, maar inderdaad niet normaal...quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:58 schreef sitting_elfling het volgende:
Even mijn gal spuwen.
Heb vandaag gevlogen van Krakow richting Londen Stansted
Vliegveld Krakow is echt crap met hoofdletter C. Weinig engels sprekenden, weinig opties, slecht internet. Op het moment dat je ingechecked bent zit je hutjefuckingmutje op elkaar.
Kwamen we op Londen Stansted aan, eerst een half uur wachten voor grondpersoneel en daarna nog bijna een uur om door paspoort controle te gaan.
Ik kwam pas om 21.00 aan, stonden we pas om 21.30 in de passport hal. en de rijen daar voor de passpoorts! Un-fucking-believable.quote:Op zondag 23 december 2012 00:18 schreef Tanin het volgende:
[..]
Stansted was vandaag om te huilen. Half uur voor mij, maar inderdaad niet normaal...
Wat verwacht je dan op het vliegveld van een Oost-Europees stadje als Krakow... Ik was een paar weken terug in Voronezh, dat was echt 1000x zo baggerquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:58 schreef sitting_elfling het volgende:
Even mijn gal spuwen.
Heb vandaag gevlogen van Krakow richting Londen Stansted
Vliegveld Krakow is echt crap met hoofdletter C. Weinig engels sprekenden, weinig opties, slecht internet. Op het moment dat je ingechecked bent zit je hutjefuckingmutje op elkaar.
Kwamen we op Londen Stansted aan, eerst een half uur wachten voor grondpersoneel en daarna nog bijna een uur om door paspoort controle te gaan.
Ik had in Krakow by far het beste vliegveld verwacht van Polen.quote:Op zondag 23 december 2012 00:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan op het vliegveld van een Oost-Europees stadje als Krakow... Ik was een paar weken terug in Voronezh, dat was echt 1000x zo bagger ja ik ben ook in Krakow geweest, mooie stad trouwens!
Daarbij zijn er trouwens heel veel vliegvelden, ook grote, waar gratis internet nog geen gemeengoed is (jammer genoeg).
Zie mijn edit Maar wat je zegt klopt niet helemaal. De meeste zaken worden gedaan in Warschau en Poznan (handel / beurzen). Vaak vliegen mensen ook naar Katovice wanneer zij naar Krakow moeten (nog geen uur rijden en 1,5 uur met de trein). Krakow is wel in trek bij toeristen, dat klopt. Terecht ook wel want geweldige stadquote:Op zondag 23 december 2012 00:35 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik had in Krakow by far het beste vliegveld verwacht van Polen.
Waarom? Er zitten enorm veel grote financiele bedrijven, een stad die wel degelijk flink in trek is bij toeristen etc. Viel vies tegen
Volgens mij worden er de laatste tijd wel veel zaken bijgebouwd in Krakow (Cisco, Heineken, Aon (allemaal finance/operations afdelingen). Ben wel eens met de trein van Poznan geweest naar Berlijn maar dat was ook niks.quote:Op zondag 23 december 2012 00:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zie mijn edit Maar wat je zegt klopt niet helemaal. De meeste zaken worden gedaan in Warschau en Poznan (handel / beurzen). Vaak vliegen mensen ook naar Katovice wanneer zij naar Krakow moeten (nog geen uur rijden en 1,5 uur met de trein). Krakow is wel in trek bij toeristen, dat klopt. Terecht ook wel want geweldige stad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tenzijquote:Op zondag 23 december 2012 00:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Krakow is zeker een mooie stad maar vind het daar echt helemaal niks. Gesloten gemeenschap mits je 24 liter bier drinkt.
Ik ben ook wel eens op het vliegveld in Wroclaw geweest maar dat valt ook wel tegen. Relatief klein en je hoeft nog maar 1 minuut vanaf het vliegveld te zijn en je ziet al weer links en rechts miserequote:Op zondag 23 december 2012 21:58 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
tenzij
Ben er al heel lang niet meer geweest, dus kan het niet bevestigen. Maar wel in Wroclaw en Gdansk, deze zijn minder toeristisch en hebben daarom wellicht een betere sfeer. Beide met vrij eenvoudige, maar inmiddels gloednieuwe vliegvelden trouwens. Warschau trouwens ook. Zal met het EK te maken hebben, dat het vliegveld van Krakow nog niet is aangepakt.
De buitenwijken van Wroclaw zijn inderdaad niet heel gezellig. Maar het centrum maakt dat allemaal goed! Het treinstation is ook pas helemaal vernieuwd. En het vliegveld dus ook, sinds 28 februari, maar ik ben sinds die tijd niet meer op dat vliegveld geweest.quote:Op zondag 23 december 2012 22:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens op het vliegveld in Wroclaw geweest maar dat valt ook wel tegen. Relatief klein en je hoeft nog maar 1 minuut vanaf het vliegveld te zijn en je ziet al weer links en rechts misere
Dimensions is meervoud en je noemt maar 1 getal. Misschien is het handiger om de complete tekst van de luchtvaartmaatschappij even te quoten of een link te geven. Dan kan iemand het bevestigen.quote:Op zondag 23 december 2012 21:49 schreef tomatenrood het volgende:
Als de 'maximum dimensions' van ruimbagage 158 cm zijn, dan bedoelen ze neem ik aan dat Lengte + Breedte + Hoogte bij elkaar opgeteld max. 158 cm mogen zijn?
quote:Op zondag 23 december 2012 21:49 schreef tomatenrood het volgende:
Als de 'maximum dimensions' van ruimbagage 158 cm zijn, dan bedoelen ze neem ik aan dat Lengte + Breedte + Hoogte bij elkaar opgeteld max. 158 cm mogen zijn?
De lengte, breedte en hoogte van mijn koffer is 157 cm bij elkaar opgeteldZo klinkt het wel, maar zoals Jaco zegt: citeer even precies wat er staat, dan kunnen we het met zekerheid zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
Er staat slechts:quote:Op maandag 24 december 2012 03:02 schreef jaco het volgende:
[..]
Dimensions is meervoud en je noemt maar 1 getal. Misschien is het handiger om de complete tekst van de luchtvaartmaatschappij even te quoten of een link te geven. Dan kan iemand het bevestigen.
Linkjequote:The size of each piece of baggage is limited to 158 cm (width/height/depth)
Brakke voorwaarden dus, want daar had of "sum of width, height and depth" of width+height+depth moeten staan. Maar ja, het komt allemaal op hetzelfde neer.quote:Op maandag 24 december 2012 15:46 schreef tomatenrood het volgende:
The size of each piece of baggage is limited to 158 cm (width/height/depth)
Ok, thanksquote:Op maandag 24 december 2012 16:33 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Brakke voorwaarden dus, want daar had of "sum of width, height and depth" of width+height+depth moeten staan. Maar ja, het komt allemaal op hetzelfde neer.
Je betaalt momenteel extra voor de bagage, vanwege hoogseizoen (t/m 6 januari), dus het wordt een duur grapje met twee tassen of een grote handbagage erbij. 'quote:Op woensdag 26 december 2012 12:19 schreef kurk_droog het volgende:
Ik vlieg zondag vanaf Eindhoven naar Praag met Wizzair maar nu moet ik ook een slaapzak meenemen. Kan ik dan die grote handbagage boeken + een rugtas meenemen?
Of gewoon meteen een extra stuk bagage boeken die het ruim ingaat ( gaat altijd redelijk snel dat wachten op die koffers bij zulke kleine vluchten? )
Volgens mij is het nog goedkoper om met de auto naar Praag te rijden dan een extra stuk bagage bij Wizzair in te checken. Wellicht is zelfsmerend slaapzak ter plekke kopen nog goedkoper.quote:Op woensdag 26 december 2012 12:19 schreef kurk_droog het volgende:
Ik vlieg zondag vanaf Eindhoven naar Praag met Wizzair maar nu moet ik ook een slaapzak meenemen. Kan ik dan die grote handbagage boeken + een rugtas meenemen?
Of gewoon meteen een extra stuk bagage boeken die het ruim ingaat ( gaat altijd redelijk snel dat wachten op die koffers bij zulke kleine vluchten? )
Kost gewoon hetzelfde als het eerste stuk bagage. Alleen wel 25 euro per tas nu.quote:Op woensdag 26 december 2012 12:40 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog goedkoper om met de auto naar Praag te rijden dan een extra stuk bagage bij Wizzair in te checken. Wellicht is zelfsmerend slaapzak ter plekke kopen nog goedkoper.
Bedoelde handbagage + een kleine tas maar dan kan ik beter inderdaad 1 grote vliegtuigkoffer á 25 euro inchecken en die volproppen en 1 kleine rugzak meenemen.quote:Op woensdag 26 december 2012 12:28 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Je betaalt momenteel extra voor de bagage, vanwege hoogseizoen (t/m 6 januari), dus het wordt een duur grapje met twee tassen of een grote handbagage erbij. '
Ik zou voor je ingecheckte bagage een grote tas of koffer meenemen, er mag immers 32 kg in (!) en als handbagage alleen een kleine (gratis) tas meenemen.
(of bedoel je dat je twee keer handbagage wil meenemen? Dat mag namelijk sowieso niet.)
Ja. Ik kan alleen vinden dat je in economy max 1 tas van 23 kilo mag meenemen en een tweede extra koffer kost naar de USA :quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mag ik een vraag stellen voordat ik antwoord geef? Heb je überhaupt al moeite gedaan om op de site van Lufthansa te kijken hoeveel je mee mag nemen en wat het per kilo/ koffer extra kost?
Ja, die tarieven had ik wel gezien, maar ik zie nergens staan wat het limiet is van het aantal koffers dat je mag meenemen, ik neem niet aan dat je 20 koffers mee mag nemen, ook al betaal je ervoor.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik kom op deze tarieven uit
http://www.lufthansa.com/(...)_z=Baggage%20fees%20(PDF)
dat gaat dus serieus in de papieren lopen
Hoeveel jaar blijf je weg?quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:35 schreef IrCute het volgende:
Heeft er iemand ervaring met hoeveel extra koffers je max mag meenemen per persoon? Ik ga begin Maart met Lufthansa richting USA en zat er aan te denken om zo;n 4 koffers mee te nemen (ik snap dat je daar extra voor moet betalen, maar is er ook een limiet?)
Voor altijd hopelijk En zoveel wil ik ook weer niet meenemen, maar ik dacht zelf aan 3-4 koffersquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:46 schreef XL het volgende:
[..]
Hoeveel jaar blijf je weg?
Je kunt denk ik nog beter een zeecontainer laten afleveren bij zoveel bagege.
Zoals het in die tabel staat is het tot 23kg/158 cm 150 euro per tas, maar naar de USA is het dan weer 75 voor een 2de koffer, maar ik zie nergens of dat ook geld voor de 3de en eventueel 4de tas.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zoals ik het lees betaal je voor de 2e tas 75 euro extra en daarna 300 tot 550 euro per tas(afhankelijk van het gewicht). Dus ja, je mag er veel meenemen maar wat ik al zei, het aardig in de papieren lopen.
voor de meeste andere bestemmingen betaal je al meteen de tarieven die in de tabellen staan. Voor de VS maken ze een uitzondering voor de 2e tas.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:56 schreef IrCute het volgende:
[..]
Zoals het in die tabel staat is het tot 23kg/158 cm 150 euro per tas, maar naar de USA is het dan weer 75 voor een 2de koffer, maar ik zie nergens of dat ook geld voor de 3de en eventueel 4de tas.
Ik heb net even gebeld inderdaad, want wat hierboven werd gezegd leek mij heel sterk.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:04 schreef XL het volgende:
1 tas incl.
1 tas 75 e
tas 3 en 4 zijn 150 e
375 e voor vier tassen a 23kg per stuk
Lijkt mij?
Als je vaker met Lufthansa naar USA vloog ben je misschien frequent flyer en mag je meer meenemen
quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Voor het eerst met KLM gevlogen. Wát een verademing vergeleken met Ryanair zeg. Personeel dat behulpzaam en vriendelijk is. Heel apart om mee te maken.
Normaal gesproken worden de voorwaarden van de airline waarbij je geboekt hebt gewoon gehandhaafd als je via hen met een lowcostairline (Jetstar) vliegt. Staat hier op je KLM ticket niks specifieks over vermeld? Ik zou er vanuit gaan dat je gewoon de reguliere KLM allowamce mag meenemen. Maar om zeker te weten gewoon even een berichtje bij KLM op Facebook zettenquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:02 schreef MaxC het volgende:
Ik heb via KLM een ticket geboekt eerst naar Jakarta en enkele weken later naar Melbourne en weer terug naar Nederland. Nu reis ik naast KLM, ook met Guardia Airlines en Jetstar(wel zelfde KLM-ticket) maar bij laatste 2 staat bij de bagagevoorwaarden op de site dat je alleen handbagage mee mag nemen.
Moet ik mijn ruimbagege daar zelf nog bij boeken of regelt KLM dit omdat ik het ticket bij hun heb geboekt.
De hele constructie van Ryanair is gewoon om je kapot te ergeren. Ik snap niet hoe hun denken dat geen vaste zitplekken geld bespaard. Waardoor standaard opstoppingen ontstaan omdat iedereen bij elkaar wil zitten, iedereen hun koffers in de lockers plempt en daardoor de stewards nog een kwartier met tassen lopen te sjouwen omdat er geen ruimte meer is in de lockers.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:46 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ryanair en BMI Baby zijn echt het afvoerputje van het luchtruim.
Easyjet en Transavia zijn een stukje beter, maar niets vergeleken met een echte maatschappij inderdaad!
KLMquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Voor het eerst met KLM gevlogen. Wát een verademing vergeleken met Ryanair zeg. Personeel dat behulpzaam en vriendelijk is. Heel apart om mee te maken.
KLM, BA en vooral Emirates ben ik over te spreken.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
KLM
laatste keer naar lima waren de stewardessen zelfs knap zeg! mooiste was dat er zo veel geannuleerde vluchten waren door sneeuw dat vliegtuig maar 1/3 vol zat. Kreeg toen 3 stoelen om languit te slapen en zoveel broodjes als ik maar wou
Verder ben ik ook erg te spreken over BA, Cathay (en dragon, daar kreeg ik ook 4 stoelen, de rest van het vliegtuig zat vol ) thai airways, Lufthansa, en in mindere mate Iberia en AA, laatste keer was goed, daarvoor was wel minder. Lan is ook erg goed
Ja kom op, RyanAir is een busmaatschappij die met vliegtuigen werkt. Kun je met goed fatsoen geen airline noemen. Ik ben ook heel benieuwd naar de KRO reportage vanavond over hun kennelijk dubieuze (mogelijk gevaarlijke) manieren om geld te besparen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Voor het eerst met KLM gevlogen. Wát een verademing vergeleken met Ryanair zeg. Personeel dat behulpzaam en vriendelijk is. Heel apart om mee te maken.
ja die a340's zijn wat kut, inflight entertainment is kut maar ik spreek spaans en die stewardessen zijn over het algemeen wel knap dus dan kun je chill praatje mee maken.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:15 schreef Tanin het volgende:
[..]
KLM, BA en vooral Emirates ben ik over te spreken.
Iberia is kut. Laatst waren ze geïrriteerd dat ik om wat water kwam vragen, dat ik maar rap weer moest gaan zitten en hun entertainment programma is ook al om te huilen (maar dat schijnt buiten bij Emirates overal zo te zijn)
Dat is een opgeblazen verhaal. Want het ging om drie vliegtuigen die vanwege slecht weer bij Madrid werden doorgestuurd naar Valancia, om daar al rondjes vliegend af te wachten of het weer in Madrid zou opklaren. Toen dit uren duurde, raakte de brandstof op en zijn ze in Valencia geland.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:18 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Ja kom op, RyanAir is een busmaatschappij die met vliegtuigen werkt. Kun je met goed fatsoen geen airline noemen. Ik ben ook heel benieuwd naar de KRO reportage vanavond over hun kennelijk dubieuze (mogelijk gevaarlijke) manieren om geld te besparen.
Lufthansa heeft ook een prima entertainment systeem, hoewel met veel te lage resolutie. Emirates heb ik nog nooit mee gevlogen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:15 schreef Tanin het volgende:
[..]
KLM, BA en vooral Emirates ben ik over te spreken.
Iberia is kut. Laatst waren ze geïrriteerd dat ik om wat water kwam vragen, dat ik maar rap weer moest gaan zitten en hun entertainment programma is ook al om te huilen (maar dat schijnt buiten bij Emirates overal zo te zijn)
Daar heb ik vaker klachten over gehoord. Mensen die AirAsia luxe vonden, omdat ze Jetstar gewend waren. Ben toch wel benieuwd nu... Want AirAsia is gewoon de Ryanair van Azië.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:45 schreef Boterbartje het volgende:
jetstar! gossie wat een brakke zooi. wel m'n eerste go-around meegemaakt toen op singapore
Ligt er een beetje aan denk ik. Jetstar heeft ook een affiliate in Vietnam die met oude 737s vliegt (heette vroeger Jetstar Pacific). Het Singaporese/Australische Jetstar vliegt met een stuk nieuwere A320s (hoewel daar ook wat oudere ex-Valuair toestellen tussen zitten). Beetje afwachten wat je treft.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:47 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Daar heb ik vaker klachten over gehoord. Mensen die AirAsia luxe vonden, omdat ze Jetstar gewend waren. Ben toch wel benieuwd nu... Want AirAsia is gewoon de Ryanair van Azië.
Dat is waar, en helaas maar weinig alternatieven zolang de landelijke luchtvaartmaatschappijen daar nier met concurrerende tarieven werken. Ik vlieg vaak met AirAsia en tot op heden gaat het goed maar ik wil niet weten hoe die crew in een noodsituatie zal reageren. Dan heb ik echt meer vertrouwen in Thai Airways of Singapore Airlines of Cathay.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:47 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Daar heb ik vaker klachten over gehoord. Mensen die AirAsia luxe vonden, omdat ze Jetstar gewend waren. Ben toch wel benieuwd nu... Want AirAsia is gewoon de Ryanair van Azië.
Mijn Spaans is niet best (wordt aan gewerkt), maar genoeg om wat water te vragen, maar de bediening werd er niet beter opquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja die a340's zijn wat kut, inflight entertainment is kut maar ik spreek spaans en die stewardessen zijn over het algemeen wel knap dus dan kun je chill praatje mee maken.
laatste vlucht van AA hele reis vanaf Tokyo naar Chicago met stewardess gesproken samen met medepassagier. Zij dacht dat ik amerikaans was mijn engels is wel goed maar niet zo goed denk ik dan
maar ze was wel een typisch domme amerikaanse die dacht dat Nederland in denemarken lag.
Jaa ok, ze zitten natuurlijk niet te wachten op iemand die de hele vlucht water besteld omdat dat het enige is wat die zeggen kan I kid youquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:53 schreef Tanin het volgende:
[..]
Mijn Spaans is niet best (wordt aan gewerkt), maar genoeg om wat water te vragen, maar de bediening werd er niet beter op
Enige airline waar ik consequent knappe flight attendants heb gezien is Emirates. Hoewel de meeste vluchten er wel 1 of 2 hebben rondlopen...
Ik heb bij Airtran een keer een gratis upgrade gehad omdat de steward (Mexicaans) z'n vriend bij mij op school gezeten heeft Helaas stelde businessclass daar niet bijzonder veel voor, maar had wel alle ruimtequote:Op vrijdag 28 december 2012 18:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jaa ok, ze zitten natuurlijk niet te wachten op iemand die de hele vlucht water besteld omdat dat het enige is wat die zeggen kan I kid you
Maar Iberia is inderdaad wel minder.
LAN, KLM, Cathay, Thai airways en BA ben ik het meeste over te spreken. Zowel qua eten als knapheid van stewardessen. Al was de vorige keer Finnair misschien nog beste Gratis upgrade naar businessclass en onbeperkt gebruik van smoothy bar. Zulke aardige mensen daar ook. Unbelieve.
Kan daar zo genietende aan terugdenken. Zeker nu in de trein met al die schreeuwende mensen en kinders en met maar liefst 1,5 uur vertraging.
Beter!! ik had dus wel echt full reclining seat, dus echt zo'n volledig bed. zat ook nog naast een finse chick, wat een reisquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:12 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik heb bij Airtran een keer een gratis upgrade gehad omdat de steward (Mexicaans) z'n vriend bij mij op school gezeten heeft Helaas stelde businessclass daar niet bijzonder veel voor, maar had wel alle ruimte
Premium toeslag zodat je eerder mag voordringen Ergernissen voor de stewards geven ze toch niks omquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
De hele constructie van Ryanair is gewoon om je kapot te ergeren. Ik snap niet hoe hun denken dat geen vaste zitplekken geld bespaard. Waardoor standaard opstoppingen ontstaan omdat iedereen bij elkaar wil zitten, iedereen hun koffers in de lockers plempt en daardoor de stewards nog een kwartier met tassen lopen te sjouwen omdat er geen ruimte meer is in de lockers.
Ja, en vooral in Nederland, waar de stewardessen vooral op uiterlijk lijken te worden geselecteerd.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de knapheid van de flight attendants nou niet echt een graadmeter vind. Natuurlijk, het oog wil ook wat, maar ik heb liever een onknappe steward(ess) die het werk goed doet, dan zo'n kutje wat alleen op d'r uiterlijk geselecteerd is. En ja, die kom je toch vaker tegen dan je denkt...
Not sure if.....quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:11 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ja, en vooral in Nederland, waar de stewardessen vooral op uiterlijk lijken te worden geselecteerd.Er lopen natuurlijk ook hele goeie tussen, hoor.
Reportage komt nu op Ned 2, we zullen wel zien wat er over Ryanair gezegd gaat worden!
Nee? Wou je zeggen dat het een gemiddelde is van de Nederlandse samenleving?quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:40 schreef Boterbartje het volgende:
Gemiddelde Nederlander is ook hartstikke dom hoor
Ik ga altijd voor de goedkoopste airline, service komt maar op de tweede plaats hoor. Dit omdat het anders verreweg de grootste uitgavepost wordt bij reizen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:36 schreef sitting_elfling het volgende:
ik vlieg helaas spoedig ook weer met Ryanair. 1 Januari vanaf Stansted Londen richting Krakow en de maandag er op van Krakow naar Eindhoven. Kut Ryanair, helaas zijn er geen betere verbindingen vanuit Polen want (Euro)lot is helemaal fucking gaar
True that .. Maar een beetje service is altijd wel tsjill. Ik houd er wel van om te kunnen kletsen tijdens een reis (van >3 uur en meer). En dus probeer me dan altijd zo te settlen bij iemand tijdens zo'n vlucht waar ik uren mee kan babbelen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:46 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik ga altijd voor de goedkoopste airline, service komt maar op de tweede plaats hoor. Dit omdat het anders verreweg de grootste uitgavepost wordt bij reizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |