waar wacht je nog op Gquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:13 schreef Luchtkoker het volgende:
Ach, beetje de wekelijkse twee-dagelijkse 'welke smaak whey hebben jullie?', 'sinds ik x maak ik de gains van mijn leven', etc posts kunnen daar worden geplaatst, dus het zou hier al bagger schelen.
Ik denk inderdaad ook dat het prima zou kunnen. Er kan dan losgebaggerd geslowchat worden in het SC topic, en we kunnen hier serieuzer blijven praten
Een SC, ik zeg...
[ afbeelding ]
Toestemming van de mods I guess. Bovendien hoef ik niet per se de SC eindbaas te zijn, hoewel ik jullie als ware alfa leider natuurlijk zal bijstaan mocht er niemand actie ondernemen.quote:
Hard moeten lachen om het gebruik van die gif.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:13 schreef Luchtkoker het volgende:
Ach, beetje de wekelijkse twee-dagelijkse 'welke smaak whey hebben jullie?', 'sinds ik x maak ik de gains van mijn leven', etc posts kunnen daar worden geplaatst, dus het zou hier al bagger schelen.
Ik denk inderdaad ook dat het prima zou kunnen. Er kan dan losgebaggerd geslowchat worden in het SC topic, en we kunnen hier serieuzer blijven praten
Een SC, ik zeg...
[ afbeelding ]
lol doe eens normal man xDquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:19 schreef Bendoe het volgende:
Ook voor een slowchat, alleen moet er wel een duidelijke scheiding zijn van wat er in de sc moet en wat in dit topic. Als iedereen in de SC zijn progressiefoto's post gaat dit topic ook dood natuurlijk.
Extreme pomp en voel die voedingsstoffen rechtstreeks de spieren in lopen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Moet niet gekker worden.
http://www.xxlnutrition.nl/delicious-protein-soup/xxl-nutrition
De kilo's vliegen er van af!quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Moet niet gekker worden.
Krijg die shit gewoon op de mail..quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Moet niet gekker worden.
Voor mij is het onbepreekbaar. Ik denk dat we met dit topic bij vlagen best hoogstaande info zonder een vervelend brah gehalte een goede reeks hebben als ik het vergelijk met andere bb sites. Ik heb toen ik hier binnen kwam vallen erg m´n best gedaan om het op een bepaald niveau te krijgen. Niet eens voor mezelf, maar omdat er 5 tr´s per dag stonden van jullie die juist gingen over waar jij het nu over hebt, die situatie ga ik niet terug laten komen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:27 schreef 16meter het volgende:
Bodybuilding gerelateerde bagger zou het dan inderdaad (grotendeels) worden. Aan jullie de vraag of dat mag.
Ik vind (veel) van die plaatjes en flauwe grappen namelijk wel komisch.
En als het niet in SPT mag, misschien elders?
Kunnen natuurlijk ook zeikerds zijn die tr's maken, maar hier is toch alles al 10x besproken en de basis blijft altijd er komen geen wereldschokkende dingen meer uit, behalve steeds nieuwe oplichters met hun nieuwe systemen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Voor mij is het onbepreekbaar. Ik denk dat we met dit topic bij vlagen best hoogstaande info zonder een vervelend brah gehalte een goede reeks hebben als ik het vergelijk met andere bb sites. Ik heb toen ik hier binnen kwam vallen erg m´n best gedaan om het op een bepaald niveau te krijgen. Niet eens voor mezelf, maar omdat er 5 tr´s per dag stonden van jullie die juist gingen over waar jij het nu over hebt, die situatie ga ik niet terug laten komen.
Dat is onzin, er worden nog steeds genoeg dingen besproken, ook nieuwe, en elkaar geholpen met allerlei dingen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Kunnen natuurlijk ook zeikerds zijn die tr's maken, maar hier is toch alles al 10x besproken en de basis blijft altijd er komen geen wereldschokkende dingen meer uit, behalve steeds nieuwe oplichters met hun nieuwe systemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |