Ik durf nog niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:12 schreef zandsculptuur het volgende:
Jammer babbel. Wie piest er nog meer over een stokje vandaag?
Ik niet![]()
"Wegens een technische storing wordt deze week de vrijdag een paar dagen uitgesteld. Hiermee komt tevens het weekend te vervallen. Einde mededeling."quote:
Balen Babbel. Dat is nog dubbel vervelend ook...quote:Op vrijdag 30 november 2012 08:28 schreef Babbel1 het volgende:
Ik moet gaan hardlopen...Helaas dus geen tweede streepje hier.. echt balen, omdat ik nu een nog hogere dosis Clomid moet gaan slikken, rotzooi...
Kloptquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:07 schreef martine1984 het volgende:
Jammer babbel en Zomerzon!
Als t spiraal er uit is.mag je gelijk aan de gang hoor.
Dat zeiden ze ook na mijn miskraam, en ik heb best spijt dat ik niet gewacht heb. Nu weet ik gewoon niet of ik op een menstruatie zit te wachten of toch zwanger ben.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:59 schreef martine1984 het volgende:
Het is handig om de eerste dag van je laatste menstruatie te weten in geval van een zwangerschap. Maar dat kunnen ze de duur van de zwangerschap beter beoordelen via de echo.
Volgens mij word je niet zwanger als je lichaam er niet klaar voor isquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:00 schreef Cwen het volgende:omdat het spiraaltje (zowel koper als hormonen) aanmaak van het baarmoederslijmvlies tegengaat, waardoor je (theoretisch) een grotere kans op een miskraam zou hebben als je meteen zwanger wordt.
Ah vandaarquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:00 schreef Cwen het volgende:
Zomerzon, jammer! Op zich is 28 dagen idd niet vreemd, maar leuk is anders
Babbel, gefeliciteerd! Duurt jullie huis nog lang?
Blokje, dat was ik. De reden dat ze soms aanraden een cyclus te wachten is omdat je dan idd weet hoe je cyclus loopt, maar óók omdat het spiraaltje (zowel koper als hormonen) aanmaak van het baarmoederslijmvlies tegengaat, waardoor je (theoretisch) een grotere kans op een miskraam zou hebben als je meteen zwanger wordt.
Zand, jij weet nog steeds niets?
Misschien een tip (ik heb al maanden geen menstruatie): ik test om de 2 weken met ovulatietesten,deze reageren ook op HCG(zwangerschaps)hormoon en slaan dus ook positief uit als je zwanger bent en zijn iig een stuk goedkoper dan steeds zwangerschapstesten te moeten gebruiken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:38 schreef zandsculptuur het volgende:
Mijn huisarts wil me op z'n vroegst pas over vier maanden zien. Hij vind dat het best een half jaar kan duren... dus nee, dat is geen optie.
Ik test nu om de dag, en bel indien nodig over twee weken het ziekenhuis voor een afspraak.
Klinkt spannend, Cwen! Ik duim voor je.
Mweh, 4 maanden, bah. Op zich kan het inderdaad een tijd duren voor je weer een goede cyclus hebt, maar als je graag weer verder wilt is het toch wel erg vervelend..quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:38 schreef zandsculptuur het volgende:
Mijn huisarts wil me op z'n vroegst pas over vier maanden zien. Hij vind dat het best een half jaar kan duren... dus nee, dat is geen optie.
Ik test nu om de dag, en bel indien nodig over twee weken het ziekenhuis voor een afspraak.
Klinkt spannend, Cwen! Ik duim voor je.
Bedankt voor de tip, maar ik heb via eBay 30 testen gekocht voor 8 euro dus dat valt meequote:Op vrijdag 30 november 2012 16:53 schreef Poppejans het volgende:
Misschien een tip (ik heb al maanden geen menstruatie): ik test om de 2 weken met ovulatietesten,deze reageren ook op HCG(zwangerschaps)hormoon en slaan dus ook positief uit als je zwanger bent en zijn iig een stuk goedkoper dan steeds zwangerschapstesten te moeten gebruiken.
Oh balen...quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:34 schreef Hilzillah het volgende:
Helaas... Hier maar een enkel streepje voor op het zebrapad...
Ja precies, ik vind ook dat we dat zelf zouden moeten kunnen regelen... tot het moment dat je kinderen wilt zo weinig mogelijk (hoef je ook niet zo vaak ongesteld te zijn) en als je zwanger wilt worden gewoon wekelijks een eisprong... Duren de wachtweken ook niet zo lang!quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:24 schreef Hilzillah het volgende:
Power to the Streepies!
Echt wel stom dat zo'n eisprong maar 1x per maand is. dat is toch eigenlijk veel te weinig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou he? En bij mij waren het vooral de onderbroken nachten en de bizarre dromen waarvan ik dacht: 'het moet wel!' Zul je net zien dat dat nu nieuwe menstruatieklachten zijn... We wachten en duimen gewoon door! Spannend joh, die misselijkheid. Dit wachten is inderdaad niet zo leuk, maar vast voor de goede zaak!quote:Op zondag 2 december 2012 22:03 schreef zandsculptuur het volgende:
He balen Limone![]()
had het je zo gegund. Stomme misleidende lijven soms he?! (Maar ik duim nog even door, misschien was je eisprong toch later dan je dacht?)
Ik ben alweer een aantal dagen enorm misselijkdus ik hou het spannend
![]()
Hoewel ik nu liever gewoon ongesteld zou zijn dan dit wachten, maar ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
50 tinten grijs... ik kom er maar niet doorheen, vind het zo bizar slecht geschrevenquote:Op maandag 3 december 2012 12:08 schreef martine1984 het volgende:
Ik ga 2 streepjes plassen..... Op mn ovulatie test welles waar maar goed 2 streepjes zijn 2 streepjes
Heb t boek 50 tinten grijs... Goed voor t libido dus als t nu niet lukt dan weet ik t ook niet meer
Ik heb twee passages gelezen... Wanstaltig. Ik kan zulke zooi echt niet lezen he, hoe leuk het verhaal ook kan zijn.quote:Op maandag 3 december 2012 12:11 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
50 tinten grijs... ik kom er maar niet doorheen, vind het zo bizar slecht geschreven.
quote:Op maandag 3 december 2012 13:33 schreef DJMomo het volgende:
ben zo blij dat ik 50 uit heb. nu heb ik tenminste weer een leven.
quote:Op maandag 3 december 2012 14:00 schreef ProjSkippy het volgende:
Hier van de zomer alle drie de delen gelezen. Stelde niets voor.
Leuk detail: er lagen meerdere oudjes (maar dan ook echt oud) dit boek langs het zwembad van het resort te lezen. Af en toe kwam er dan zo'n mondhoekje omhoog gekruld. Weejooh! En daarna allemaal soppend het water in.
hahahaquote:Op maandag 3 december 2012 14:00 schreef ProjSkippy het volgende:
Leuk detail: er lagen meerdere oudjes (maar dan ook echt oud) dit boek langs het zwembad van het resort te lezen. Af en toe kwam er dan zo'n mondhoekje omhoog gekruld. Weejooh! En daarna allemaal soppend het water in.
Zit je dan op dag 20 van je cyclus of dag 20 na ovulatie? Het wachtbankje is rot, he, zeker als je dan van anderen hoort dat het zo is gelukt...quote:Op maandag 3 december 2012 15:16 schreef DJMomo het volgende:
![]()
ennieweej, ik sta hier echt stijf van de spanning. Vandaag 20 dagen verder. En hoorde natuurlijk weer van iemand dat zij zwanger is.#wilook
quote:Op maandag 3 december 2012 14:00 schreef ProjSkippy het volgende:
Stelde ook niets voor maar ik ben tijdens het lezen wel zwanger gewordenquote:Op maandag 3 december 2012 14:00 schreef ProjSkippy het volgende:
Ok. Dus dan kan het toch nog. Ik heb ook nog duurdere liggen. Die heb ik expres bewaard om een test te doen om het zeker te weten. Dus dan ga ik doe maar eens proberen morgen... Wel met ochtendurine dit keer.quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:40 schreef Limone het volgende:
Ja ik! De KV test bleef spierwit, de sensitest kreeg een licht tweede streepje...
Hmm... Dus ze zijn niet zo betrouwbaar als ik dacht.quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:49 schreef DJMomo het volgende:
kruidvat testen: de 1e keer kreeg ik uberhaupt geen een streepje. Beide testen niet. De tweede keer kreeg ik wel 1 streepje, en werd daarna ongesteld.
Hier:
weer een kilo aangekomen: check
doodmoe: check
heel koud: check
licht misselijk/weeig:check
Moet nog een week
Ja dat blijkt...quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:50 schreef martine1984 het volgende:
Blijft dus toch nog spannend Zomerzon!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |