abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119772309
Babbel :( balen!!!
pi_119772761
Babbel :*
pi_119772815
Mijn buik gaat ook bol staan bij een naderende menstruatie.
:*
  vrijdag 30 november 2012 @ 11:07:03 #105
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_119775125
Ja, dames, piesen met die hap! Anders moet ik noodgedwongen over twee testen gaan piesen voor twee streepjes en da's zo zonde van de centen... :P

En natuurlijk een dikke :* voor babbel....
pi_119775132
jammer Babbel :*
pi_119775272
Jammer babbel. Wie piest er nog meer over een stokje vandaag?

Ik niet :P
  vrijdag 30 november 2012 @ 11:25:01 #108
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_119775559
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 11:12 schreef zandsculptuur het volgende:
Jammer babbel. Wie piest er nog meer over een stokje vandaag?

Ik niet :P
Ik durf nog niet. :X Dinsdag pas.
pi_119775731
Ik ook nog niet.
pi_119775919
Ik morgen...
pi_119775948
So far voor testvrijdag!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_119776034
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 11:36 schreef DJMomo het volgende:
So far voor testvrijdag!
"Wegens een technische storing wordt deze week de vrijdag een paar dagen uitgesteld. Hiermee komt tevens het weekend te vervallen. Einde mededeling."
pi_119776072
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 08:28 schreef Babbel1 het volgende:
Ik moet gaan hardlopen... :{ Helaas dus geen tweede streepje hier.. echt balen, omdat ik nu een nog hogere dosis Clomid moet gaan slikken, rotzooi...
Balen Babbel. Dat is nog dubbel vervelend ook...

Ik kon niet wachten tot vandaag en heb gisterenavond al geprobeerd. Helaas maar 1 streepje. Dus weer niet gelukt... :(
Ook al weer meer klachten richting ongesteldheid dus dat klopt wel... Nu wel weer een cyclus van 28 dagen in plek van 27, maar dat is nog regelmatig als ik de verhalen zo zie bij de andere dames.

Nieuwe NOD mag op 29 december.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen....
Oost west, mij best.
pi_119776848
Balen, Zomerzon.. :*

Zit ik lekker de nieuwste Grey's te kijken om mijn gedachten te verzetten... gaat het over zwanger worden :')

Nog geen bloed hier trouwens...

Zo samen naar de vorderingen van ons nieuwbouwhuis kijken O+ We zijn vandaag een jaar lang geregistreerd partner, dus we vieren het gewoon als een trouwdag O+
pi_119777637
Babbel & Zomerzon :* Kon ook dit keer niet he, moeten kerstcadautjes worden! ;)
Veel plezier verder vandaag met kijken bij jullie nieuwe huis Babbel, en nog gefeliciteerd met je trouwdag *O*

Ik doe mee aan de ongesteld club :) Had het ook wel verwacht, dus dat is prima. En iemand vroeg nog of we direct na het verwijderen van het spiraaltje er wel/niet voor mochten gaan: Mag gewoon gelijk. Had een koperspiraaltje (Multiload), dus geen hormonen :9
pi_119778330
Jammer babbel en Zomerzon!

Als t spiraal er uit is.mag je gelijk aan de gang hoor. :)
pi_119778444
Het enige nut van wachten zou zijn dat je weet of je cyclus nog werkt. Ookal houd je die bij een koperspiraal.
pi_119779753
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 13:07 schreef martine1984 het volgende:
Jammer babbel en Zomerzon!

Als t spiraal er uit is.mag je gelijk aan de gang hoor. :)
Klopt :) Staan op internet alleen wat verhalen over wel/niet moeten wachten. Ach :D
pi_119781255
Het is handig om de eerste dag van je laatste menstruatie te weten in geval van een zwangerschap. Maar dat kunnen ze de duur van de zwangerschap beter beoordelen via de echo.
pi_119783205
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 14:59 schreef martine1984 het volgende:
Het is handig om de eerste dag van je laatste menstruatie te weten in geval van een zwangerschap. Maar dat kunnen ze de duur van de zwangerschap beter beoordelen via de echo.
Dat zeiden ze ook na mijn miskraam, en ik heb best spijt dat ik niet gewacht heb. Nu weet ik gewoon niet of ik op een menstruatie zit te wachten of toch zwanger ben.
pi_119783351
Zomerzon, jammer! Op zich is 28 dagen idd niet vreemd, maar leuk is anders :(

Babbel, gefeliciteerd! Duurt jullie huis nog lang?

Blokje, dat was ik. De reden dat ze soms aanraden een cyclus te wachten is omdat je dan idd weet hoe je cyclus loopt, maar óók omdat het spiraaltje (zowel koper als hormonen) aanmaak van het baarmoederslijmvlies tegengaat, waardoor je (theoretisch) een grotere kans op een miskraam zou hebben als je meteen zwanger wordt.

Zand, jij weet nog steeds niets?
Home is where the O+ is...
pi_119783576
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:00 schreef Cwen het volgende:omdat het spiraaltje (zowel koper als hormonen) aanmaak van het baarmoederslijmvlies tegengaat, waardoor je (theoretisch) een grotere kans op een miskraam zou hebben als je meteen zwanger wordt.
Volgens mij word je niet zwanger als je lichaam er niet klaar voor is ;).

Hier nog altijd niks, nee -O- .

[ Bericht 0% gewijzigd door zandsculptuur op 30-11-2012 16:14:39 ]
pi_119783959
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:00 schreef Cwen het volgende:
Zomerzon, jammer! Op zich is 28 dagen idd niet vreemd, maar leuk is anders :(

Babbel, gefeliciteerd! Duurt jullie huis nog lang?

Blokje, dat was ik. De reden dat ze soms aanraden een cyclus te wachten is omdat je dan idd weet hoe je cyclus loopt, maar óók omdat het spiraaltje (zowel koper als hormonen) aanmaak van het baarmoederslijmvlies tegengaat, waardoor je (theoretisch) een grotere kans op een miskraam zou hebben als je meteen zwanger wordt.

Zand, jij weet nog steeds niets?
Ah vandaar :). Nooit geweten, thanks!
Ik moest sowieso vandaag of morgen ongesteld worden, dus in dat opzicht gaat het nog allemaal goed.

Zand -O-
pi_119784112
Uhhhh als je een koperspiraaltje er uit laat halen ben je zelfs met terugwerkende kracht weer vruchtbaar. De werking is direct ongedaan gemaakt en je zou prima direct zwanger kunnen worden.
pi_119784489
Hey, het is mij ook maar verteld ;) en ik vind het wel logisch. Het zal ook niet altijd, voor iedereen gelden maar wellicht is het gewoon ter voorkoming van een risico :)

Zand, zou je anders geen bloed kunnen laten prikken? Of wil je huisarts daar nog niet aan?

Ik heb vandaag gekke krampjes in m'n baarmoeder. Ik ben gewend aan buikpijn wegens de PDS en dit zijn echt m'n darmen niet. Het wordt ineens spannend hier :@
pi_119784617
Spannend Cwen! Wanneer ga je testen? O-) Of wacht je nog even?
pi_119784732
Mijn huisarts wil me op z'n vroegst pas over vier maanden zien -O- . Hij vind dat het best een half jaar kan duren... dus nee, dat is geen optie.
Ik test nu om de dag, en bel indien nodig over twee weken het ziekenhuis voor een afspraak.

Klinkt spannend, Cwen! Ik duim voor je *O*.
pi_119785229
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:38 schreef zandsculptuur het volgende:
Mijn huisarts wil me op z'n vroegst pas over vier maanden zien -O- . Hij vind dat het best een half jaar kan duren... dus nee, dat is geen optie.
Ik test nu om de dag, en bel indien nodig over twee weken het ziekenhuis voor een afspraak.

Misschien een tip (ik heb al maanden geen menstruatie): ik test om de 2 weken met ovulatietesten,deze reageren ook op HCG(zwangerschaps)hormoon en slaan dus ook positief uit als je zwanger bent en zijn iig een stuk goedkoper dan steeds zwangerschapstesten te moeten gebruiken.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:59:02 #129
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_119785432
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:38 schreef zandsculptuur het volgende:

Mweh, 4 maanden, bah. Op zich kan het inderdaad een tijd duren voor je weer een goede cyclus hebt, maar als je graag weer verder wilt is het toch wel erg vervelend..

Cwen, hier ook weer extra in de duimstand! ^O^
pi_119785630
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:53 schreef Poppejans het volgende:
Misschien een tip (ik heb al maanden geen menstruatie): ik test om de 2 weken met ovulatietesten,deze reageren ook op HCG(zwangerschaps)hormoon en slaan dus ook positief uit als je zwanger bent en zijn iig een stuk goedkoper dan steeds zwangerschapstesten te moeten gebruiken.
Bedankt voor de tip, maar ik heb via eBay 30 testen gekocht voor 8 euro dus dat valt mee ;).

Hopelijk komt het bij jou ook snel weer terug :*.
pi_119787562
Mwah, zand, 4 maanden is lang :{

Poppejans, klinkt niet fijn :*

Ik ga volgende week zondag pas testen hoor, NOD is vrijdag en dan komen m'n ouders zaterdag eten en ik wéét gewoon dat als ik dan ga testen en hij zou positief zijn, dat ik m'n mond niet kan houden en dat is niet de bedoeling :@ .
pi_119800265
Zo lang ga ik dus ook echt niet wachten hoor ;).
We gaan gewoon verder met het maken van de babykamer, en die mag in 2013 wel een bewonertje krijgen O+
pi_119802966
Helaas... Hier maar een enkel streepje voor op het zebrapad...
pi_119805910
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 00:34 schreef Hilzillah het volgende:
Helaas... Hier maar een enkel streepje voor op het zebrapad...
Oh balen... :6

Het blijft nu wel echt verdacht stil zeg, op streepjesgebied... Misschien inderdaad een streepjesboom met Kerst? Hier trouwens nog geen bloed.. maandag is toch wel de dag dat ik uiterlijk ongesteld zou moeten zijn, dus ik wacht nog even af...
pi_119805994
Hilz, wat jammer :(.

Het is idd al tijden té stil hier. Grrrr...
pi_119807368
Babbel :(
Zomerzon :(
Hilzillah :(

Het schiet niet op zo met die streepjes he. Cwen, hopelijk breng jij er wat verandering in!
  zaterdag 1 december 2012 @ 11:46:17 #137
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_119808278
Is het al dinsdag? Dan mag ik testen en ga ik gewoon keihard die zebra ownen. En zulks.

En voor alle niet-streepjesplassers: :( :*
pi_119808814
Go Skippy! :D
pi_119808823
Skip, ik ga met je meetesten dinsdag (denk ik, of woensdag... of niet als ik ga bloeden).
pi_119808977
Skippy en Wumb go go go ^O^
pi_119817612
Hallo, hier ben ik weer! Ik was drie weken met O+ vakantie O+ . Op dag 1 van de vakantie had ik eisprong-achtige symptomen en nu drie weken later geen ongesteldheid :o

Morgen maar even testen...

Wat is het gezellig druk geworden, hier. Alle nieuwen welkom en veel plezier!

En Babbel en Chanty.. :*
pi_119819075
spannend limone!!
pi_119819484
Zal Limone de streepjes regen in gang zetten?????!
pi_119819926
Nou, zou het? Tot nu toe zeikt het alleen buiten, van de echte regen (en hagel :N )
Sja, hier is het echt nog te vroeg. Denk eerder richting 10/11 december, maar dan zit ik in het buitenland. Dat wordt weer tampons en zwangerschapstest mee, kijken welke ik het eerst gebruik :@
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_119819991
Spannend Limone!
pi_119820286
Oh spannend zeg, zoveel nods de komende tijd! Dat we met z'n allen maar snel door het wachtbankje mogen zakken! :)

Als men over gevoelige borsten praat, hoe voelt dat dan? Pijnlijk? Steken? Dof gevoel? Op je huid of binnenin?
pi_119827167
bij mij was dat pijnlijk bij mn vorige zwangerschap.. dat ik er met het sporten een bal tegen kreeg (echt best wel zachtjes zachtjes) en dat ik echt ff mn tanden op elkaar moest zetten en dat iedereen zo iets had, wat gebeurd er.. ging toch niet zo hard..
ook bij aanraking zoiets van auw.. dus zit nu elke keer als ik denk da mn borst gevoelig zin, te porren of het het zelfde voelt als toen..
  zaterdag 1 december 2012 @ 23:02:53 #148
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_119827585
Bij mij voelen met name mijn tepels en het gebied eromheen dan aan alsof ze gewoon blauw zijn :') Lichte aanrakingen zijn dan alsof je tegen een blauwe plek drukt. Terwijl ik ze normaal fijn kan knijpen zonder iets te voelen :P

Babbel, zomerzon en Hilzillah :*

Ik hoop toch echt de komende dagen hier streepjes te zien. zoveel mensen in de wacht, dat moet toch gewoon lukken *duim duim* :)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_119828286
Power to the Streepies!

Echt wel stom dat zo'n eisprong maar 1x per maand is. dat is toch eigenlijk veel te weinig!
pi_119835197
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 23:24 schreef Hilzillah het volgende:
Power to the Streepies!

Echt wel stom dat zo'n eisprong maar 1x per maand is. dat is toch eigenlijk veel te weinig!
Ja precies, ik vind ook dat we dat zelf zouden moeten kunnen regelen... tot het moment dat je kinderen wilt zo weinig mogelijk (hoef je ook niet zo vaak ongesteld te zijn) en als je zwanger wilt worden gewoon wekelijks een eisprong... Duren de wachtweken ook niet zo lang! ;)

Limone, spannend!

Hier nog steeds geen bloed.. Ik probeer niet teveel hoop te krijgen, maar ergens is er toch dat stemmetje dat zegt: Misschien heb je wel te vroeg getest? Mja, ik heb snel genoeg duidelijkheid, want volgens de echo/het bloedonderzoek heb ik 16, 17 of 18 november mijn eisprong gehad...
pi_119835830
Limone, welkom terug! Goede vakantie gehad?

Babbel, wat vervelend! Gewoon afwachten :(

Roomsnoes, goede tekenen?

Pijnlijke borsten... Ik heb een milde vorm van mastopathie dus mijn ene borst is altijd iets pijnlijk, met name bij ei en menstruatie. Een soort gloeiende naald in je borst gevoel, in steken, best naar.
Dus ik let daar zelf nooit op ;)

Nog mensen Sinterklaas gevierd dit weekend? Ik kreeg van mijn schoonmoeder een truitje met korte mouwen en zoveel ruimte bij borsten en buik dat ik vermoed dat het een zwangerschapsshirtje is!
pi_119836858
cwen :D per ongeluk expres van je schoonmoeder?

hier is afgelopen vrijdag al een mini-pietje geweest met pakjes voor ZL, en onszelf. Vanmiddag de tweede lichting <O) oO/
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_119837254
Oeps, Cwen! Haha. Of weet ze dat jullie bezig zijn?

Leuk hoor, Sinterklaas. Hier komt ie nooit :(

Mijn borsten doen een beetje gek. Ik voel ze ineens, zeg maar :P Maarja. Op zich voel ik ze wel vaker. Maar dat is anders. AAAAAH kunnen ze die luteale fase niet afschaffen?

Dit is de laatste mogelijkheid in 2012. Dan zijn we een half jaar bezig, en kunnen we het met de kerst aan de naaste familie vertellen als ze op bezoek zijn. Dus deze maand hoop in nog even extra hard dat het lukt!
pi_119837423
Ja luteale fase afschaffen, worden we niet meer zwanger hebben we in ieder geval zekerheid.

:') :P

Leuke hint Cwen :D. Ik kwam er laatst achter dat ik per ongeluk een zwangerschapsblouse had gekocht een paar maanden geleden :X. Wel handig voor alvast. Als je de knoopjes openlaat zie je er niks van.

Ik heb nog twee mogelijkheden :o. Een Sinterklaaskindje of een Kerstkindje :o.

Smileyoverdose

[ Bericht 19% gewijzigd door Wumb op 02-12-2012 11:55:01 ]
pi_119839717
Helaaspindak(l)aas, maar de regen begint niet met mij.. Jammer zeg en die kwaaltjes, dezelfde als Zand, leken zo veel belovend. Afwachten maar.

Wij vieren volgende week Sinterklaas, ik ga zo maar even cadeautjes kopen. Mijn moeder zou net als jouw schoonmoeder Cwen, zoiets kunnen geven. Toen we met vakantie gingen zei ze ook dat we maar veel moesten genieten *wink wink nudge nudge* :'( Als ik niets krijg, dan komt het vast wel terug in een gedicht.

De vakantie was trouwens heerlijk: veel gezien, veel boeken gelezen en helemaal uitgerust!
pi_119841686
Limone ook al geen dubbele streep... Jammer :(

Vorig jaar kregen wij allerlei toespelingen in het gedicht (mijn neefje en nichtje wilde graag een babyneef of -nichtje om mee te spelen, etc), maar mijn schoonzusje is nu op de hoogte van ons Clomid-verhaal, dus dat bleef dit jaar gelukkig achterwege.. Mijn schoonouders hebben echt nog geen idee dat wij hier mee bezig zijn, dus dat houden we nog even zo.. Moet wel zeggen dat ik denk dat we het volgende maand wel gaan zeggen, stel dat het dan weer niet lukt (met 150mg Clomid), dan moet ik hormonen gaan prikken.. Dat vind ik toch wel heftiger dan die 5-15 Clomidpillen per cyclus..

Ik heb trouwens ook last van gevoelige tepels (had ik vorige maand ook, maar toen werd ik ook ongesteld, zie het dus niet als symptoom), maar inderdaad alsof het een blauwe plek is.. Vannacht kon ik ook moeilijk op mijn buik slapen, dat was echt onaangenaam..
pi_119841873
Ben ik misschien een muts dat ik dat soort toespelingen echt niet zou kunnen waarderen?
Ligt er aan op welke toon etc, maar in sintgedichten die (lijkt mij) hardop gelezen worden, zou ik een pietsje boos van worden :@
Gelukkig is het hier niet aan de orde (nog). Maar ik heb ht idee dat men verwacht dat wij pas gaan beginnen als mijn studie klaar is.
pi_119842468
Ik denk dat voor mij de toon wel uitmaakt.. Vorig jaar was de toon meer dat ze hoopten dat er een neefje of nichtje zou komen.. Daar had ik geen problemen meer, dat hoopte ik ook (ik zou pas 3 weken later mijn nuvaring eruit halen, dus voelde ook geen druk ofzo..). Als de toon meer zou zijn dat ze het verwachten, dan zou ik dat wel vervelend vinden, omdat ik dan wel een bepaalde druk zou voelen, terwijl dit toch echt een keuze is die alleen wij met zo'n 2en kunnen maken..
pi_119843286
ik hou me maar voor dat het goed bedoeld is, dat ze dit soort toespelingen doen omdat ze van mij houden dan dat ze me haten. Maar het raakt me wel, het is zo persoonlijk..
pi_119844228
_O- vast niet omdat ze je haten inderdaad. Als je het echt vervelend vindt kun je dat beter zeggen, dat kunnen zij ook niet ruiken anders.
pi_119852066
Limone, balen :(

Lol@Wumb, dat is idd op tijd!

Roomsnoes, ik vind het echt niet erg. Had ook 1 gedicht met een hele subtiele toespeling en vind het eigenlijk alleen maar lief allemaal.

Hier denk ik toch niet dat het is gelukt deze maand, huid is ruk en humeur om te schieten - al ben ik ook enorm overvoerd van gisteravond dus dat kan daar ook aan liggen. Nou ja, ik merk het wel. Ik zet in op woensdag en als er dan nog niets gebeurd, ga ik weer hopen :).
pi_119857528
Hm balen Cwen! Maar we weet zit je gevoel mis! Je zal de eerste niet zijn ;)

Mijn tieten doen pijn en ik vind het eng.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119858540
Roomsnoes: knuf

Nog steeds geen streepies hier? Pfff
Ben weer niet afgevoerd baar Spanje. Donders.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_119858722
He balen Limone ;( :* had het je zo gegund. Stomme misleidende lijven soms he?! (Maar ik duim nog even door, misschien was je eisprong toch later dan je dacht?)

Wij hebben vanmiddag sinterklaas gevierd, maar gelukkig maakt mijn familie geen toespelingen. Als ze iets willen weten, wordt het gewoon gezegd of gevraagd. Wel zo fijn.

Roomsnoes, dat lijkt me inderdaad eng :{ :* .

Ik ben alweer een aantal dagen enorm misselijk :r dus ik hou het spannend :9 :')
Hoewel ik nu liever gewoon ongesteld zou zijn dan dit wachten, maar ja :Y) .
pi_119869308
Roomsnoes, ik ken het, mijn ma heeft t 2x gehad maar leeft gelukkig nog. Ik heb dus ook snel pijn en zij zegt altijd dat pijn niet hetgeen is waar je je zorgen om hoeft te maken, in ieder geval niet als dat het enige is. Dat zijn nl gewoon schommelingen. :*
pi_119869338
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 22:03 schreef zandsculptuur het volgende:
He balen Limone ;( :* had het je zo gegund. Stomme misleidende lijven soms he?! (Maar ik duim nog even door, misschien was je eisprong toch later dan je dacht?)

Ik ben alweer een aantal dagen enorm misselijk :r dus ik hou het spannend :9 :')
Hoewel ik nu liever gewoon ongesteld zou zijn dan dit wachten, maar ja :Y) .
Nou he? En bij mij waren het vooral de onderbroken nachten en de bizarre dromen waarvan ik dacht: 'het moet wel!' Zul je net zien dat dat nu nieuwe menstruatieklachten zijn... We wachten en duimen gewoon door! Spannend joh, die misselijkheid. Dit wachten is inderdaad niet zo leuk, maar vast voor de goede zaak! ;)

Ach Roomsnoes :* Als je je zorgen maakt, zou ik even langsgaan bij de huisarts. Om je gerust te laten stellen..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119869393
Ik maak me op zich geen zorgen. ben nog niet eens zo lang geleden onder de pletter geweest, en heb een echo laten maken. Gewoon omdat ik bang was, had geen knobbels of iets. Maar toch, veranderingen daar zijn gewoon per definitie eng :P Zwangerschap wordt dus voor mij nog een tieten-issue, maar dat zien we dan wel weer. Eerst dat ei bevruchten!

Spannend, zand! 't Is immers tijd voor kerststreepjes!
pi_119870443
Welkom terug Limone! Jammer dat het deze maand niet gelukt is ;(

Ik vind het vandaag tijd worden voor een 2e streepje! Wie o wie?
pi_119871501
eens musique! maar ik ga echt geen week te vroeg testen...
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_119872687
voor mij ook pas volgende week testen..
hier ook al wel rare dromen maar ik weet niet of dit bij de vorige zwangerschap ook al voor mn NOD was of pas ver er na..

heb er op zich wel een goed gevoel over maar da kan ik me zelf ook wijs maken.. aan de andere kant lijkt het me ook erg onwaarschijnlijk dat ik weer de eerste poging zwanger raak.. dus probeer er niet te veel op te hopen..
denk dat ik volgende week dinsdag woensdag of donderdag als het nodig is/lijkt.
pi_119873114
Ik droom alleen maar over huis, inrichting, vriend, zwangerschap en kinderen :'). Maar toch denk ik niet dat ik al zwanger ben. Mijn logica: als het in de eerste rondes niet lukt moet het vast in de laatste rondes gebeuren (dus over een jaar).
pi_119874078
Da's toch geen logica Wumb :D
pi_119874502
Logisch idd!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_119874989
Ik ga 2 streepjes plassen..... Op mn ovulatie test welles waar maar goed 2 streepjes zijn 2 streepjes ;)

Heb t boek 50 tinten grijs... Goed voor t libido dus als t nu niet lukt dan weet ik t ook niet meer ;)
pi_119875093
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 12:08 schreef martine1984 het volgende:
Ik ga 2 streepjes plassen..... Op mn ovulatie test welles waar maar goed 2 streepjes zijn 2 streepjes ;)

Heb t boek 50 tinten grijs... Goed voor t libido dus als t nu niet lukt dan weet ik t ook niet meer ;)
50 tinten grijs... ik kom er maar niet doorheen, vind het zo bizar slecht geschreven :@ .
  maandag 3 december 2012 @ 12:44:54 #176
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_119876148
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 12:11 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

50 tinten grijs... ik kom er maar niet doorheen, vind het zo bizar slecht geschreven :@ .
Ik heb twee passages gelezen... Wanstaltig. Ik kan zulke zooi echt niet lezen he, hoe leuk het verhaal ook kan zijn.

Weinig tijd voor geklus atm. Knut veel werken, ik veel werken, Sint/Kerstcommissie OR dus veel avonden weg, Knut cursus geven ''s avonds etc etc. Misschien de agenda er eens bijpakken!
pi_119876292
Het is inderdaad niet erg hoog dravende literatuur. Ben pas bij hoofdstuk 4 dus we zullen zien of dat ik t uit krijg....
pi_119877614
ben zo blij dat ik 50 uit heb. nu heb ik tenminste weer een leven.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_119878220
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 13:33 schreef DJMomo het volgende:
ben zo blij dat ik 50 uit heb. nu heb ik tenminste weer een leven.
:')
  maandag 3 december 2012 @ 14:00:28 #180
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_119878564
Hier van de zomer alle drie de delen gelezen. Stelde niets voor.

Leuk detail: er lagen meerdere oudjes (maar dan ook echt oud) dit boek langs het zwembad van het resort te lezen. Af en toe kwam er dan zo'n mondhoekje omhoog gekruld. Weejooh! En daarna allemaal soppend het water in :X.
pi_119880206
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 14:00 schreef ProjSkippy het volgende:

Leuk detail: er lagen meerdere oudjes (maar dan ook echt oud) dit boek langs het zwembad van het resort te lezen. Af en toe kwam er dan zo'n mondhoekje omhoog gekruld. Weejooh! En daarna allemaal soppend het water in :X.
:D :'( :D

ik zit hier hardop te lachen
pi_119880393
:'). Volgens mij ben ik blij dat ik het boek niet ken en niet wil kennen. Het klinkt nu al te fout.
pi_119881132
quote:

hahaha
pi_119881271
:|W

ennieweej, ik sta hier echt stijf van de spanning. Vandaag 20 dagen verder. En hoorde natuurlijk weer van iemand dat zij zwanger is. }:| #wilook
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_119887451
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 15:16 schreef DJMomo het volgende:
:|W

ennieweej, ik sta hier echt stijf van de spanning. Vandaag 20 dagen verder. En hoorde natuurlijk weer van iemand dat zij zwanger is. }:| #wilook
Zit je dan op dag 20 van je cyclus of dag 20 na ovulatie? Het wachtbankje is rot, he, zeker als je dan van anderen hoort dat het zo is gelukt...

Hier nog steeds geen menstruatie... O-) Ik zit nu 18-21 dagen na de vermoedelijke eisprong.. Wanneer zou je dan normaal gesproken positief moeten kunnen testen? En dan bedoel ik niet de 'Ik had 3 dagen voor mijn NOD al een heeeel licht streepje' variant, maar de realistische variant... Niet dat ik het gevoel heb dat ik zwanger ben, maar volgens mij had ik al wel ongesteld moeten zijn.. Als ik ga googlen kom ik voornamelijk de eerste variant tegen en dat is bij mij dus duidelijk niet zo, aangezien de test van vrijdag echt negatief was..
pi_119888335
quote:

:D Letterlijk 50 shades of grey! Ik vind het ook wel ergens schattig O+
pi_119889461
20e dag van cyclus. Geen idee wanneer eisprong was (if any).
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_119889781
Testen die zeggen dat je 4 dagen voor je menstruatie kan testen gaan uit van een luteale fase van 14 dagen. Alle testen gaan uit van lf 14d geloof ik. Dus 14-4=10 dagen na ovulatie.

De standaard cyclus duurt 28 dagen. 28-14=dag van eisprong is dag 14. Dus als je zegt 20e dag van cyclus is het 6 dagen na je eisprong.
Je maakt hcg aan als de bevruchte eicel is ingenesteld. Hoe lang een innesteling duurt wisselt nogal. In het voorbeeld van momo wordt dus uitgegaan van 6 dagen innesteling.
pi_119890309
Pfff, nu ik mijn bericht zo terug lees, lijk ik net zo'n kind wat alles maar googled wat aansluit bij wat ze hoopt... Google en zij gult vinden! ;)

Nja, ik wacht nog maar even af, ik durf nog niet te testen... bang voor weer een negatieve test.. O'p z'n vroegst ga ik donderdag denk ik testen.. HCG zou per 2/3 dagen verdubbelen en dan is de negatieve test al 6 dagen geleden... :X
pi_119891953
Babbel, ik hoop het echt voor je! Enne... Googlen doen we allemaal ;).

50 Shades of Gray is idd gewoon pulp. Ik hou echt van lezen, maar ik kreeg 'm niet uitgelezen want de hoofdpersoon is zó irritant! Heb 'm dus snel weggelegd en ik vond de seks eerlijk gezegd ook niet om over naar huis te schrijven ;).

Zag net dat Kate Middleton zwanger is... Wij zijn net na hen getrouwd, dus hier ook een #ikwilook!

[ Bericht 5% gewijzigd door Cwen op 03-12-2012 19:51:52 (Na hun? Serieus?) ]
pi_119893563
Ik denk dat zij meteen na het huwelijk begonnen zijn en dat ook zij (en de hele wereld) meer dan een jaar geduldig hebben moeten wachten op een tweede streepje. Ik kreeg juist een 'I feel you, sister' gevoel bij ( :') ) boks
  maandag 3 december 2012 @ 20:26:10 #192
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_119893838

[ Bericht 100% gewijzigd door Burdie op 03-12-2012 20:28:11 ]
KuikenGuppy
pi_119894132
Als ik ga googlen was ik al jaren zwanger :P.
pi_119895111
quote:

Stelde ook niets voor maar ik ben tijdens het lezen wel zwanger geworden :')
Nou ja tijdens. Ik heb het boek wel weg gelegd hoor :+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_119907693
Heeft er iemand ervaring met de KV 2x5 testen die aangeven dat je niet zwanger bent en je dan toch zwanger blijkt te zijn...? Ik heb afgelopen donderdagavond getest omdat mijn NOD zaterdag was (dacht ik). Nu moest ik dit weekend ongesteld worden, maar tot nu toe heb ik alleen zondag en maandag nog maar een beetje heel licht roze verlies gehad....
Verder ook geen gevoel dat ik ongesteld ben of moet worden wat ik normaal echt wel heb....
Dus ik ga morgen nog maar eens testen denk ik...
Oost west, mij best.
pi_119908022
Ja ik! De KV test bleef spierwit, de sensitest kreeg een licht tweede streepje...
pi_119908118
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 08:40 schreef Limone het volgende:
Ja ik! De KV test bleef spierwit, de sensitest kreeg een licht tweede streepje...
Ok. Dus dan kan het toch nog. Ik heb ook nog duurdere liggen. Die heb ik expres bewaard om een test te doen om het zeker te weten. Dus dan ga ik doe maar eens proberen morgen... Wel met ochtendurine dit keer.
Ik vind het wel een beetje raar want ik voel echt verder helemaal niks. Geen gevoelige borsten of misselijk...
Dus mijn cyclus kan ook gewoon in de war zijn. Maar dat heb ik tot nu toe nog nooit gehad. Dus dat is wel vreemd...

Stom lijf! :)
Oost west, mij best.
pi_119908155
kruidvat testen: de 1e keer kreeg ik uberhaupt geen een streepje. Beide testen niet. De tweede keer kreeg ik wel 1 streepje, en werd daarna ongesteld.

Hier:
weer een kilo aangekomen: check
doodmoe: check
heel koud: check
licht misselijk/weeig:check

Moet nog een week :(
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_119908178
Blijft dus toch nog spannend Zomerzon!
pi_119908266
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 08:49 schreef DJMomo het volgende:
kruidvat testen: de 1e keer kreeg ik uberhaupt geen een streepje. Beide testen niet. De tweede keer kreeg ik wel 1 streepje, en werd daarna ongesteld.

Hier:
weer een kilo aangekomen: check
doodmoe: check
heel koud: check
licht misselijk/weeig:check

Moet nog een week :(
Hmm... Dus ze zijn niet zo betrouwbaar als ik dacht.
Dan ga ik zeker morgenochtend nog maar een test doen. Maar ik heb geen van de symptomen die jij opnoemt.... Zelfs minder deze maand dan andere maanden... Ik snap het niet meer... :(
Wel jammer dat je het met ochtendurine het beste kan testen. Zou het liefst vanavond al testen...
Oost west, mij best.
pi_119908271
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 08:50 schreef martine1984 het volgende:
Blijft dus toch nog spannend Zomerzon!
Ja dat blijkt... :)
Oost west, mij best.
pi_119908278
Wat houden jullie het spannend dames! Duimen draaien overuren hier voor jullie :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')