Misschien een tip (ik heb al maanden geen menstruatie): ik test om de 2 weken met ovulatietesten,deze reageren ook op HCG(zwangerschaps)hormoon en slaan dus ook positief uit als je zwanger bent en zijn iig een stuk goedkoper dan steeds zwangerschapstesten te moeten gebruiken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:38 schreef zandsculptuur het volgende:
Mijn huisarts wil me op z'n vroegst pas over vier maanden zien. Hij vind dat het best een half jaar kan duren... dus nee, dat is geen optie.
Ik test nu om de dag, en bel indien nodig over twee weken het ziekenhuis voor een afspraak.
Klinkt spannend, Cwen! Ik duim voor je.
Mweh, 4 maanden, bah. Op zich kan het inderdaad een tijd duren voor je weer een goede cyclus hebt, maar als je graag weer verder wilt is het toch wel erg vervelend..quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:38 schreef zandsculptuur het volgende:
Mijn huisarts wil me op z'n vroegst pas over vier maanden zien. Hij vind dat het best een half jaar kan duren... dus nee, dat is geen optie.
Ik test nu om de dag, en bel indien nodig over twee weken het ziekenhuis voor een afspraak.
Klinkt spannend, Cwen! Ik duim voor je.
Bedankt voor de tip, maar ik heb via eBay 30 testen gekocht voor 8 euro dus dat valt meequote:Op vrijdag 30 november 2012 16:53 schreef Poppejans het volgende:
Misschien een tip (ik heb al maanden geen menstruatie): ik test om de 2 weken met ovulatietesten,deze reageren ook op HCG(zwangerschaps)hormoon en slaan dus ook positief uit als je zwanger bent en zijn iig een stuk goedkoper dan steeds zwangerschapstesten te moeten gebruiken.
Oh balen...quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:34 schreef Hilzillah het volgende:
Helaas... Hier maar een enkel streepje voor op het zebrapad...
Ja precies, ik vind ook dat we dat zelf zouden moeten kunnen regelen... tot het moment dat je kinderen wilt zo weinig mogelijk (hoef je ook niet zo vaak ongesteld te zijn) en als je zwanger wilt worden gewoon wekelijks een eisprong... Duren de wachtweken ook niet zo lang!quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:24 schreef Hilzillah het volgende:
Power to the Streepies!
Echt wel stom dat zo'n eisprong maar 1x per maand is. dat is toch eigenlijk veel te weinig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |