abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119784617
Spannend Cwen! Wanneer ga je testen? O-) Of wacht je nog even?
pi_119784732
Mijn huisarts wil me op z'n vroegst pas over vier maanden zien -O- . Hij vind dat het best een half jaar kan duren... dus nee, dat is geen optie.
Ik test nu om de dag, en bel indien nodig over twee weken het ziekenhuis voor een afspraak.

Klinkt spannend, Cwen! Ik duim voor je *O*.
pi_119785229
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:38 schreef zandsculptuur het volgende:
Mijn huisarts wil me op z'n vroegst pas over vier maanden zien -O- . Hij vind dat het best een half jaar kan duren... dus nee, dat is geen optie.
Ik test nu om de dag, en bel indien nodig over twee weken het ziekenhuis voor een afspraak.

Misschien een tip (ik heb al maanden geen menstruatie): ik test om de 2 weken met ovulatietesten,deze reageren ook op HCG(zwangerschaps)hormoon en slaan dus ook positief uit als je zwanger bent en zijn iig een stuk goedkoper dan steeds zwangerschapstesten te moeten gebruiken.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:59:02 #129
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_119785432
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:38 schreef zandsculptuur het volgende:

Mweh, 4 maanden, bah. Op zich kan het inderdaad een tijd duren voor je weer een goede cyclus hebt, maar als je graag weer verder wilt is het toch wel erg vervelend..

Cwen, hier ook weer extra in de duimstand! ^O^
pi_119785630
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:53 schreef Poppejans het volgende:
Misschien een tip (ik heb al maanden geen menstruatie): ik test om de 2 weken met ovulatietesten,deze reageren ook op HCG(zwangerschaps)hormoon en slaan dus ook positief uit als je zwanger bent en zijn iig een stuk goedkoper dan steeds zwangerschapstesten te moeten gebruiken.
Bedankt voor de tip, maar ik heb via eBay 30 testen gekocht voor 8 euro dus dat valt mee ;).

Hopelijk komt het bij jou ook snel weer terug :*.
pi_119787562
Mwah, zand, 4 maanden is lang :{

Poppejans, klinkt niet fijn :*

Ik ga volgende week zondag pas testen hoor, NOD is vrijdag en dan komen m'n ouders zaterdag eten en ik wéét gewoon dat als ik dan ga testen en hij zou positief zijn, dat ik m'n mond niet kan houden en dat is niet de bedoeling :@ .
Home is where the O+ is...
pi_119800265
Zo lang ga ik dus ook echt niet wachten hoor ;).
We gaan gewoon verder met het maken van de babykamer, en die mag in 2013 wel een bewonertje krijgen O+
pi_119802966
Helaas... Hier maar een enkel streepje voor op het zebrapad...
pi_119805910
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 00:34 schreef Hilzillah het volgende:
Helaas... Hier maar een enkel streepje voor op het zebrapad...
Oh balen... :6

Het blijft nu wel echt verdacht stil zeg, op streepjesgebied... Misschien inderdaad een streepjesboom met Kerst? Hier trouwens nog geen bloed.. maandag is toch wel de dag dat ik uiterlijk ongesteld zou moeten zijn, dus ik wacht nog even af...
pi_119805994
Hilz, wat jammer :(.

Het is idd al tijden té stil hier. Grrrr...
pi_119807368
Babbel :(
Zomerzon :(
Hilzillah :(

Het schiet niet op zo met die streepjes he. Cwen, hopelijk breng jij er wat verandering in!
  zaterdag 1 december 2012 @ 11:46:17 #137
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_119808278
Is het al dinsdag? Dan mag ik testen en ga ik gewoon keihard die zebra ownen. En zulks.

En voor alle niet-streepjesplassers: :( :*
pi_119808814
Go Skippy! :D
pi_119808823
Skip, ik ga met je meetesten dinsdag (denk ik, of woensdag... of niet als ik ga bloeden).
pi_119808977
Skippy en Wumb go go go ^O^
pi_119817612
Hallo, hier ben ik weer! Ik was drie weken met O+ vakantie O+ . Op dag 1 van de vakantie had ik eisprong-achtige symptomen en nu drie weken later geen ongesteldheid :o

Morgen maar even testen...

Wat is het gezellig druk geworden, hier. Alle nieuwen welkom en veel plezier!

En Babbel en Chanty.. :*
pi_119819075
spannend limone!!
pi_119819484
Zal Limone de streepjes regen in gang zetten?????!
pi_119819926
Nou, zou het? Tot nu toe zeikt het alleen buiten, van de echte regen (en hagel :N )
Sja, hier is het echt nog te vroeg. Denk eerder richting 10/11 december, maar dan zit ik in het buitenland. Dat wordt weer tampons en zwangerschapstest mee, kijken welke ik het eerst gebruik :@
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_119819991
Spannend Limone!
pi_119820286
Oh spannend zeg, zoveel nods de komende tijd! Dat we met z'n allen maar snel door het wachtbankje mogen zakken! :)

Als men over gevoelige borsten praat, hoe voelt dat dan? Pijnlijk? Steken? Dof gevoel? Op je huid of binnenin?
pi_119827167
bij mij was dat pijnlijk bij mn vorige zwangerschap.. dat ik er met het sporten een bal tegen kreeg (echt best wel zachtjes zachtjes) en dat ik echt ff mn tanden op elkaar moest zetten en dat iedereen zo iets had, wat gebeurd er.. ging toch niet zo hard..
ook bij aanraking zoiets van auw.. dus zit nu elke keer als ik denk da mn borst gevoelig zin, te porren of het het zelfde voelt als toen..
  zaterdag 1 december 2012 @ 23:02:53 #148
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_119827585
Bij mij voelen met name mijn tepels en het gebied eromheen dan aan alsof ze gewoon blauw zijn :') Lichte aanrakingen zijn dan alsof je tegen een blauwe plek drukt. Terwijl ik ze normaal fijn kan knijpen zonder iets te voelen :P

Babbel, zomerzon en Hilzillah :*

Ik hoop toch echt de komende dagen hier streepjes te zien. zoveel mensen in de wacht, dat moet toch gewoon lukken *duim duim* :)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_119828286
Power to the Streepies!

Echt wel stom dat zo'n eisprong maar 1x per maand is. dat is toch eigenlijk veel te weinig!
pi_119835197
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 23:24 schreef Hilzillah het volgende:
Power to the Streepies!

Echt wel stom dat zo'n eisprong maar 1x per maand is. dat is toch eigenlijk veel te weinig!
Ja precies, ik vind ook dat we dat zelf zouden moeten kunnen regelen... tot het moment dat je kinderen wilt zo weinig mogelijk (hoef je ook niet zo vaak ongesteld te zijn) en als je zwanger wilt worden gewoon wekelijks een eisprong... Duren de wachtweken ook niet zo lang! ;)

Limone, spannend!

Hier nog steeds geen bloed.. Ik probeer niet teveel hoop te krijgen, maar ergens is er toch dat stemmetje dat zegt: Misschien heb je wel te vroeg getest? Mja, ik heb snel genoeg duidelijkheid, want volgens de echo/het bloedonderzoek heb ik 16, 17 of 18 november mijn eisprong gehad...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')