Ik durf nog niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:12 schreef zandsculptuur het volgende:
Jammer babbel. Wie piest er nog meer over een stokje vandaag?
Ik niet![]()
"Wegens een technische storing wordt deze week de vrijdag een paar dagen uitgesteld. Hiermee komt tevens het weekend te vervallen. Einde mededeling."quote:
Balen Babbel. Dat is nog dubbel vervelend ook...quote:Op vrijdag 30 november 2012 08:28 schreef Babbel1 het volgende:
Ik moet gaan hardlopen...Helaas dus geen tweede streepje hier.. echt balen, omdat ik nu een nog hogere dosis Clomid moet gaan slikken, rotzooi...
Kloptquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:07 schreef martine1984 het volgende:
Jammer babbel en Zomerzon!
Als t spiraal er uit is.mag je gelijk aan de gang hoor.
Dat zeiden ze ook na mijn miskraam, en ik heb best spijt dat ik niet gewacht heb. Nu weet ik gewoon niet of ik op een menstruatie zit te wachten of toch zwanger ben.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:59 schreef martine1984 het volgende:
Het is handig om de eerste dag van je laatste menstruatie te weten in geval van een zwangerschap. Maar dat kunnen ze de duur van de zwangerschap beter beoordelen via de echo.
Volgens mij word je niet zwanger als je lichaam er niet klaar voor isquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:00 schreef Cwen het volgende:omdat het spiraaltje (zowel koper als hormonen) aanmaak van het baarmoederslijmvlies tegengaat, waardoor je (theoretisch) een grotere kans op een miskraam zou hebben als je meteen zwanger wordt.
Ah vandaarquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:00 schreef Cwen het volgende:
Zomerzon, jammer! Op zich is 28 dagen idd niet vreemd, maar leuk is anders
Babbel, gefeliciteerd! Duurt jullie huis nog lang?
Blokje, dat was ik. De reden dat ze soms aanraden een cyclus te wachten is omdat je dan idd weet hoe je cyclus loopt, maar óók omdat het spiraaltje (zowel koper als hormonen) aanmaak van het baarmoederslijmvlies tegengaat, waardoor je (theoretisch) een grotere kans op een miskraam zou hebben als je meteen zwanger wordt.
Zand, jij weet nog steeds niets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |