Natuurlijk houdt het niet op als er eenmaal een kindje is, maar bepaalde plannen zouden wel even op de lange baan geschoven worden. Op die manierquote:Op donderdag 29 november 2012 14:57 schreef Wumb het volgende:
Dat vind ik een heel goede instelling Frummeltje.
Alleen... "nu het nog kan"?Het kan altijd toch
.
Wat het temperaturen en zo betreft: ik zou het alleen fijn vinden om te weten òf ik een eisprong heb.
Jammer Musique!quote:Op donderdag 29 november 2012 10:09 schreef Musique het volgende:
Ik heb gisteravond getest omdat ik niet langer kon wachten. Kreeg gistermiddag een mailtje van een vriendin met daarin het blijde nieuws dat ze in verwachting was, met als bijlage een mooie echo, en ik dacht, dat wil ik óók!! Maar helaasHartstikke negatief, en vanochtend ben ik als klapper op de vuurpijl ongesteld geworden. Na 32 dagen.
Jaaaaquote:Op donderdag 29 november 2012 15:05 schreef Zomerzon01 het volgende:
[..]
Jammer Musique!
Morgen D-Day voor de streepjesregen.Als er zoveel dames tegelijk gaan testen moet er wel een zwanger zijn toch?
Ik heb er een manier mee gevondenquote:Op donderdag 29 november 2012 16:27 schreef Cwen het volgende:
Als poetsdrang preventief werkte zou ik inmiddels al een heel elftal gebaard moeten hebben. Ik haat poetsen
Kom maar brengen!quote:Op donderdag 29 november 2012 23:34 schreef zandsculptuur het volgende:
Kusje erop?
ik kan ook niet slapen, voel me kotsmisselijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |