quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:39 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik ga compleet van de leg van alle hormonen in alle vormen van anticonceptie maar als ik zwanger ben heb ik veel meer zin!
quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:53 schreef Silmarwen het volgende:
Dat gedoe met die ovulatie testen ga ik niet aan beginnen. O.o veel te veel geneuroot voor mij
Hier is alles een beetje in de was geschopt. Ik raak misschien in februari mijn baan kwijt en zwanger solliciteren.. Nou goed, we zien wel waar het schip strand.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:01 schreef Pvoesss het volgende:
Redden jullie het financieel zonder jouw baan een poosje?
DONEquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:19 schreef ProjSkippy het volgende:
Wat ik me trouwens nog afvroeg. Hebben jullie al dat geslak ook wel eens zó erg gehad dat het bij je benen langs naar beneden liep?Het is bij mij nu weer wat rustiger, maar de afgelopen twee/drie dagen was het echt niet te houden. Ik vond het echt heel raar (en ook best wel vervelend). Heb het er lekker plastisch met een goede vriendin van me over gehad, en die zei dat ze dat nooit zó erg gehad had.
Iemand enig idee? Het was echt niet omnomnom.
Mweh, das wel echt mega ruk. Duimen draaien.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:33 schreef Silmarwen het volgende:
Ja we zouden het wel even redden, maar een baan vinden in mijn sector is echt vreselijk moeilijk. Ik baal gewoon, ik heb een jaar contract en we hebben personeel over op de andere afdeling. Alleen loopt mijn contract het eerst af. Ik hoor eind van de week wat meer, anders wordt het solliciteren.
En nee... Geen ernstig geslak. Klinkt ook best erm... goor.
Hm, oké. En dan ook echt zoals ik het hier boven beschreef?quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:34 schreef Suikertante het volgende:
ProjSkippy, had ik wel soms hoor!
Mensen die me Skip noemenquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:46 schreef zandsculptuur het volgende:
Skip, ik heb het ook wel eens.
Dat vind ik toch altijd zo goorquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:46 schreef Suikertante het volgende:
Ik ben niet zo goed met mijn bekkenbodemspieren en schijn het dus vast te houden. Ik kan ook na het seksen ineens drie uur later pas leeglopen![]()
Ik weet niet hoe ontspannen jij bent natuurlijk, maar ik kan het nu wel beter loslaten. Maar nog steeds als ik merk dat ik aanspan en dan ga ontspannen wil het er nog wel eens ineens uitlopen.
Ja zo zijn wij ook wel. Het komt alleen wat rottig uit.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:49 schreef zandsculptuur het volgende:
@Silmarwen, ik zou het er persoonlijk niet om laten. Als je nu zwanger zou raken, is het in februari op zich nog wel te verbergen, toch?
Ik ben sowieso niet zo erg van het dingen laten omdat het in de toekomst misschien anders kan lopen... voor hetzelfde geld vergaat de wereld komende maand. Of gaat je werkgever morgen failliet. Of loop je onder een auto.
Ja, duh, je moet hier ook niet tijdens lunchtijd komen Martine!quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:49 schreef martine1984 het volgende:
He getver wat een verhalen tijdens lunchtijd... Eet smakelijk.
Balen van je baan silmarwen! Hopelijk komt er toch nog positief nieuws!
quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:48 schreef Blokje. het volgende:
Bij de gyn was alles goed! Spiraaltje is eruit en we mogen er lekker voor gaan. 'Veel plezier' was haar motto.
uhm. Bijna helemaal goed zou ik willen zeggen. Ik ontbreek nog. (welja, gooi me maar als gebruiker er tussen. Voelt een beetje Anonieme HCG. Hoi, ik ben Momo, en ik ben gebruiker. of althans, wannabe nu nog).quote:
Ik hoop het. Maar vorige week voelde ik me echt heel erg zwanger, dus het kan ook gewoon zijn dat mijn lijf even alle geintjes aan het uitproberen is om te kijken of ik er in trapquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:04 schreef DJMomo het volgende:
Zand: das wel de beste methode, al lijkt er nu dus toch een menstruatie in zicht?
quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:04 schreef DJMomo het volgende:
[..]
(welja, gooi me maar als gebruiker er tussen. Voelt een beetje Anonieme HCG. Hoi, ik ben Momo, en ik ben gebruiker. of althans, wannabe nu nog).
Done! Ik dacht dat je er al lang al in stond joh, dus ik had er verder geen acht meer op geslagenquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:04 schreef DJMomo het volgende:
[..]
uhm. Bijna helemaal goed zou ik willen zeggen. Ik ontbreek nog. (welja, gooi me maar als gebruiker er tussen. Voelt een beetje Anonieme HCG. Hoi, ik ben Momo, en ik ben gebruiker. of althans, wannabe nu nog).
Zand: das wel de beste methode, al lijkt er nu dus toch een menstruatie in zicht?
Slak: nog nooit zoooooooooooooooo erg gehad nee. Smakelijk!![]()
verder: vergeten. sorry, hoofd loopt beetje over met zorgen voor kind-dat-er-al-wél-is.
Wumb, ik schrik me trouwens de pleuris van je avatar! Zit ik naar die ananas te staren, gaan die ogen ineens knipperen.quote:
Welkom Hilzillah! Ik hoop dat we de streepjesregen voor je in gang kunnen zetten!quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:25 schreef Hilzillah het volgende:
Ik kom ook gezellig op het wachtbankje zitten!
Zet de streepjesregen maar in gang! Ik ga me ook testen vrijdag als ik dan niet al ongesteld ben geworden. Tot nu toe nog niet echt klachten in die richting, maar nog maar even afwachten...quote:Op woensdag 28 november 2012 10:21 schreef Musique het volgende:
Welkom Hilzillah![]()
Silmarwen, wat een klotenieuws. Hopelijk pakt het alsnog goed uit en kan je je baan houden![]()
Hier nog altijd geen bloed. De laatste keer dat ik ongesteld ben geworden is 27 oktober. Als ik uitga van een cyclus van 28 dagen dan ben ik nu 4 dagen overtijd. Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat het misschien wel eens raak kan zijn. Ik voel me totaal niet anders als anders. Vrijdag ben ik vrij, als ik dan nog steeds niet ongesteld ben ga ik maar eens testen
Ik ben voor! En als ik er niet bij zit dan is dat jammer, maar het wachtbankje zit nu al zo vol dat het toch wel een keer bij iemand raak moet zijn toch? Ik duim zelf ook mee vrijdag!quote:Op woensdag 28 november 2012 14:19 schreef zandsculptuur het volgende:
Er mogen idd wel weer wat streepjes bij
ik had net een Skippy-momentje; vloeibare slak all over the place! Sorry Martine
Dat klinkt wel minder ranzig jaquote:Op woensdag 28 november 2012 15:52 schreef Wumb het volgende:
Slakken. Waarom?! Kunnen jullie het niet gewoon slijm of afscheiding noemen?
Ik heb geen idee. Zo werd het hier een x aantal keer genoemd, en ik vond het eigenlijk wel duidelijkquote:Op woensdag 28 november 2012 15:52 schreef Wumb het volgende:
Slakken. Waarom?! Kunnen jullie het niet gewoon slijm of afscheiding noemen?
Ik probeer eigenlijk ook na juli te mikken, maar dat is puur omdat er in juli wat onhandige dingen/drukte isquote:Op woensdag 28 november 2012 17:02 schreef zandsculptuur het volgende:
Ja, er staan maar 6 mensen onder mijn oude plekje in de lijst... en ik ben er alweer een tijdje uit...
Maar juli gaat het waarschijnlijk niet meer worden hier, ik ga voor een augustusbaby.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 28 november 2012 17:09 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik probeer eigenlijk ook na juli te mikken, maar dat is puur omdat er in juli wat onhandige dingen/drukte is. Maar, niets mis mee natuurlijk als het wel nu raak is.
![]()
Ok! Dan zal ik ze ook wel een dezer dagen ontvangen, dank jequote:Op woensdag 28 november 2012 21:17 schreef Wumb het volgende:
Sculptje, ik had ze met 5 dagen binnen als ik het me goed herinner. In ieder geval snel.
Ik ben ook vanaf mijn 15e aan de pil en nu ook 30 jaar en gestopt. Het is even afwachten hoe je lichaam reageert. Ik was er zelf ook niet vanuit gegaan dat ik meteen regelmatig zou zijn. Maar ben nu 4 maanden gestopt en elke keer na 27 dagen ongesteld geworden. Dus gelukkig doet mijn lichaam nu zelf het werk verder. Je weet alleen niet of er tussendoor ook al een eitje vrijkomt. Want dat kan ook wel even duren. Omdat we er nog niet zo heel veel mee bezig willen zijn doe ik nog geen ovulatietesten en "klussen" we rond de helft van mijn periode wat meer dan anders. Maar als ik over een paar maanden nog niet zwanger ben dan ga ik daar ook maar eens mee beginnen.quote:Op donderdag 29 november 2012 00:17 schreef Hilzillah het volgende:
Ik heb eigenlijk een paar vraagjes waar ik op het internet niet zo heel goed antwoord op kan vinden.
Als je net gestopt bent met de pil kan je cyclus veel langer duren dan de normale 28 dagen. Houd dat dan in dat je bv een menstruatie overslaat? En is dat wat ze in de volksmond 'ontpillen' noemen?
Want nadat ik gestopt ben met de pil zaten er de gewone 28 dagen tussen. Dus wil dat zeggen dat ik daar dan geen last van heb? En ben je dan 'gewoon' net zo vruchtbaar als een niet pil slikker? Of moet je lichaam toch ontpillen ook al merk je er niks van.
Ik moet nu haast wel overkomen als een volslagen debiel, maar ik ben op mijn 15e aan de pil gegaan en er nu op mijn 31.5e jaar pas voor het eerst mee gestoptVerder ook nooit over na hoeven denken...
ik niet hoor.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:48 schreef zandsculptuur het volgende:
Gaat iedereen vrijdag testen, ja?
Maar daar word je niet zwanger vanquote:Op donderdag 29 november 2012 08:35 schreef Cwen het volgende:
Dé tip? Gewoon over je heen laten komen
Mweh, Musiquequote:Op donderdag 29 november 2012 10:09 schreef Musique het volgende:
Ik heb gisteravond getest omdat ik niet langer kon wachten. Kreeg gistermiddag een mailtje van een vriendin met daarin het blijde nieuws dat ze in verwachting was, met als bijlage een mooie echo, en ik dacht, dat wil ik óók!! Maar helaasHartstikke negatief, en vanochtend ben ik als klapper op de vuurpijl ongesteld geworden. Na 32 dagen.
Dus wij gaan nu voor een septemberkindje![]()
Mijn NOD is 31 december (uitgaande van een 32 dagen cyclus)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk houdt het niet op als er eenmaal een kindje is, maar bepaalde plannen zouden wel even op de lange baan geschoven worden. Op die manierquote:Op donderdag 29 november 2012 14:57 schreef Wumb het volgende:
Dat vind ik een heel goede instelling Frummeltje.
Alleen... "nu het nog kan"?Het kan altijd toch
.
Wat het temperaturen en zo betreft: ik zou het alleen fijn vinden om te weten òf ik een eisprong heb.
Jammer Musique!quote:Op donderdag 29 november 2012 10:09 schreef Musique het volgende:
Ik heb gisteravond getest omdat ik niet langer kon wachten. Kreeg gistermiddag een mailtje van een vriendin met daarin het blijde nieuws dat ze in verwachting was, met als bijlage een mooie echo, en ik dacht, dat wil ik óók!! Maar helaasHartstikke negatief, en vanochtend ben ik als klapper op de vuurpijl ongesteld geworden. Na 32 dagen.
Jaaaaquote:Op donderdag 29 november 2012 15:05 schreef Zomerzon01 het volgende:
[..]
Jammer Musique!
Morgen D-Day voor de streepjesregen.Als er zoveel dames tegelijk gaan testen moet er wel een zwanger zijn toch?
Ik heb er een manier mee gevondenquote:Op donderdag 29 november 2012 16:27 schreef Cwen het volgende:
Als poetsdrang preventief werkte zou ik inmiddels al een heel elftal gebaard moeten hebben. Ik haat poetsen
Kom maar brengen!quote:Op donderdag 29 november 2012 23:34 schreef zandsculptuur het volgende:
Kusje erop?
ik kan ook niet slapen, voel me kotsmisselijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |