abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119727590
Chanty -O- daar zit je ook niet op te wachten.

Wumb, heb jij die eBay testen al binnen? Hoe snel ging dat, weet je dat nog?
pi_119727650
Sculptje, ik had ze met 5 dagen binnen als ik het me goed herinner. In ieder geval snel.
pi_119727687
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:09 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik probeer eigenlijk ook na juli te mikken, maar dat is puur omdat er in juli wat onhandige dingen/drukte is ;) . Maar, niets mis mee natuurlijk als het wel nu raak is. *;
Ik hoop het O+
pi_119727754
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 21:17 schreef Wumb het volgende:
Sculptje, ik had ze met 5 dagen binnen als ik het me goed herinner. In ieder geval snel.
Ok! Dan zal ik ze ook wel een dezer dagen ontvangen, dank je :*
pi_119727940
Nou chanty, wat een ei-genwijsjes :(
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_119729215
Oh Chanty, wat balen.. het wachten is volgens mij het ergst... Het zit bij jullie wel tegen, he? Succes :*

Hier heb ik buikpijn en mijn buik is erg opgezet... Ook de gevoelige tepels zijn weer terug, maar deze had ik vorige ronde ook en toen was het ook niet raak... Maar ja, ik zit onder mijn steen, dus ik let daar natuurlijk helemaal niet op O~)

Vrijdag ga ik waarschijnlijk testen, net als velen! Ik hoop dat er een hoosbui aan streepjes komt *O*

Silmarwen, heb je al nieuws gehad over je baan? Ik hoop dat het meevalt!

Verder voor iedereen een :*
pi_119729280
Gaat iedereen vrijdag testen, ja? :P
pi_119729732
Chanty balen, dat je nu niet eens kan beginnen :*

Ik hoef voorlopig niet te testen, want alweer iets bloedverlies en bruin prutje. Amper de moeite om het menstruatie te noemen, maar menstruatie wordt de laatste tijd steeds minder heftig. Weet nog niet of ik er blij mee moet zijn of me zorgen moet maken.

Ik ga duimen voor vrijdag voor alle dames die gaan testen.
pi_119730374
Ik had een verjaardag en het ging de hele tijd over baby's ;( zelfs een echo gezien :') O+.
pi_119734460
Vervelend is dat hé wumb. Hier lijkt iedereen wel zwanger te zijn. Kennissen van ons krijgen nu per ongeluk hun 4de kind. Ze hebben alleen de eerste gepland en de rest waren ongelukjes. Dan kan ik alleen maar denken, waarom zij wel en wij niet en dat terwijl we er zo hard aan werken. * Jaloerse modus weer uit *

Chanty wat vervelend voor jullie! Waarom doen die eitjes nou niet gewoon wat jullie graag willen......

Ik duim voor een stortbui streepjes vrijdag!!!!
pi_119734759
Chanty, verdikkie! Hopelijk wil het snel beter gaan!

Sethiwe, bruinverlies is geen menstruatie. Het kan echter wel het begin zijn...

Spannend komende dagen! Ik mag pas zondag over een week testen, wachten duurt lang!
Home is where the O+ is...
pi_119735185
Ik heb eigenlijk een paar vraagjes waar ik op het internet niet zo heel goed antwoord op kan vinden.
Als je net gestopt bent met de pil kan je cyclus veel langer duren dan de normale 28 dagen. Houd dat dan in dat je bv een menstruatie overslaat? En is dat wat ze in de volksmond 'ontpillen' noemen?

Want nadat ik gestopt ben met de pil zaten er de gewone 28 dagen tussen. Dus wil dat zeggen dat ik daar dan geen last van heb? En ben je dan 'gewoon' net zo vruchtbaar als een niet pil slikker? Of moet je lichaam toch ontpillen ook al merk je er niks van.

Ik moet nu haast wel overkomen als een volslagen debiel, maar ik ben op mijn 15e aan de pil gegaan en er nu op mijn 31.5e jaar pas voor het eerst mee gestopt :D Verder ook nooit over na hoeven denken...
pi_119737549
Als je de pil slikt heb je geen menstruatie, die bloedingen die je krijgt zijn zogeheten onttrekkingsbloedingen. Als je stopt met de pil moet je lichaam weer zelf aan het werk. Het zegt niks dat je eerste cyclus al 28 dagen is, het kan nog alle kanten op. Het zegt dus ook niks over je vruchtbaarheid. Wel is het goed dàt je gaat bloeden (sommigen moeten daar heel lang op wachten, dat heet dan niet een cyclus overslaan maar gewoon je lichaam die een lange reis aflegt).

Ik had zelf direct erna een cyclus van 28 dagen, daarna steeds tussen de 20-23.
pi_119737662
Wat Wumb zegt, het kan nog altijd verschillen. Waarschijnlijk is je lichaam bezig weer een ritme te vinden en dat kán meteen al regelmatig zijn. Je kunt wel verschil merken in PMS, heftigheid bloeding etc.

Dé tip? Gewoon over je heen laten komen ;)
pi_119737865
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 00:17 schreef Hilzillah het volgende:
Ik heb eigenlijk een paar vraagjes waar ik op het internet niet zo heel goed antwoord op kan vinden.
Als je net gestopt bent met de pil kan je cyclus veel langer duren dan de normale 28 dagen. Houd dat dan in dat je bv een menstruatie overslaat? En is dat wat ze in de volksmond 'ontpillen' noemen?

Want nadat ik gestopt ben met de pil zaten er de gewone 28 dagen tussen. Dus wil dat zeggen dat ik daar dan geen last van heb? En ben je dan 'gewoon' net zo vruchtbaar als een niet pil slikker? Of moet je lichaam toch ontpillen ook al merk je er niks van.

Ik moet nu haast wel overkomen als een volslagen debiel, maar ik ben op mijn 15e aan de pil gegaan en er nu op mijn 31.5e jaar pas voor het eerst mee gestopt :D Verder ook nooit over na hoeven denken...
Ik ben ook vanaf mijn 15e aan de pil en nu ook 30 jaar en gestopt. Het is even afwachten hoe je lichaam reageert. Ik was er zelf ook niet vanuit gegaan dat ik meteen regelmatig zou zijn. Maar ben nu 4 maanden gestopt en elke keer na 27 dagen ongesteld geworden. Dus gelukkig doet mijn lichaam nu zelf het werk verder. Je weet alleen niet of er tussendoor ook al een eitje vrijkomt. Want dat kan ook wel even duren. Omdat we er nog niet zo heel veel mee bezig willen zijn doe ik nog geen ovulatietesten en "klussen" we rond de helft van mijn periode wat meer dan anders. Maar als ik over een paar maanden nog niet zwanger ben dan ga ik daar ook maar eens mee beginnen.

Ik heb gezegd dat ik ook morgen zou gaan testen, maar heb nu de gewoonlijke hoofdpijn, chagrijnigheid en puisten die bij de ongesteldheid horen. Dus denk niet dat het nodig is. Maar als ik vanavond nog niks roods heb dan doe ik er morgen wel 1 voor de zekerheid. Je weet maar nooit...
Oost west, mij best.
pi_119738218
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 21:48 schreef zandsculptuur het volgende:
Gaat iedereen vrijdag testen, ja? :P
ik niet hoor.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_119738335
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 08:35 schreef Cwen het volgende:
Dé tip? Gewoon over je heen laten komen ;)
Maar daar word je niet zwanger van ;)
pi_119739277
Ik heb gisteravond getest omdat ik niet langer kon wachten. Kreeg gistermiddag een mailtje van een vriendin met daarin het blijde nieuws dat ze in verwachting was, met als bijlage een mooie echo, en ik dacht, dat wil ik óók!! Maar helaas -O- Hartstikke negatief, en vanochtend ben ik als klapper op de vuurpijl ongesteld geworden. Na 32 dagen.

Dus wij gaan nu voor een septemberkindje *O*

Mijn NOD is 31 december (uitgaande van een 32 dagen cyclus)
pi_119739857
Balen, Musique...

Septemberbabies zijn ook heel leuk O+ *O*
  donderdag 29 november 2012 @ 10:40:51 #70
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_119740100
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 10:09 schreef Musique het volgende:
Ik heb gisteravond getest omdat ik niet langer kon wachten. Kreeg gistermiddag een mailtje van een vriendin met daarin het blijde nieuws dat ze in verwachting was, met als bijlage een mooie echo, en ik dacht, dat wil ik óók!! Maar helaas -O- Hartstikke negatief, en vanochtend ben ik als klapper op de vuurpijl ongesteld geworden. Na 32 dagen.

Dus wij gaan nu voor een septemberkindje *O*

Mijn NOD is 31 december (uitgaande van een 32 dagen cyclus)
Mweh, Musique :(.

Dan maar een septemberkindje! Je nieuwe NOD heb ik er net bij gezet.

Hier weinig nieuws te melden. Wel wat buikpijntjes en vermoeidheid, maar dat hoeft niets te zijn natuurlijk.

[ Bericht 3% gewijzigd door ProjSkippy op 29-11-2012 10:48:42 ]
pi_119740730
Musique das balen :( !!!

Hier is de ongesteldheid weer voorbij dus we gaan ons weer voorbereiden op de volgende ronde :)
pi_119741403
Succes in de volgende ronde Musique :).

Ik kan vrijdag ook testen, maar dat is sowieso vier dagen te vroeg.
pi_119745732
Balen Musique!

Zand, je hebt helemaal gelijk ;)
  donderdag 29 november 2012 @ 14:38:17 #74
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_119747314
Ik vind dat het ook wel eens tijd wordt dat er hier een stel meiden doorschuiven naar Z&G. Het is veel te druk hier! ;) Ik duim voor jullie, dames! En voor de klussers: lekker tussen de lakens kruipen met jullie vent! Of op de bank, in de douche, waar jullie maar willen :P Zolang er maar actie in de tent is!

Mijn huidige status maar even onder een spoiler, want lang :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119747862
Dat vind ik een heel goede instelling Frummeltje :Y.
Alleen... "nu het nog kan"? :') Het kan altijd toch :D.
Wat het temperaturen en zo betreft: ik zou het alleen fijn vinden om te weten òf ik een eisprong heb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')