quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:04 schreef DJMomo het volgende:
[..]
(welja, gooi me maar als gebruiker er tussen. Voelt een beetje Anonieme HCG. Hoi, ik ben Momo, en ik ben gebruiker. of althans, wannabe nu nog).
Done! Ik dacht dat je er al lang al in stond joh, dus ik had er verder geen acht meer op geslagenquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:04 schreef DJMomo het volgende:
[..]
uhm. Bijna helemaal goed zou ik willen zeggen. Ik ontbreek nog. (welja, gooi me maar als gebruiker er tussen. Voelt een beetje Anonieme HCG. Hoi, ik ben Momo, en ik ben gebruiker. of althans, wannabe nu nog).
Zand: das wel de beste methode, al lijkt er nu dus toch een menstruatie in zicht?
Slak: nog nooit zoooooooooooooooo erg gehad nee. Smakelijk!![]()
verder: vergeten. sorry, hoofd loopt beetje over met zorgen voor kind-dat-er-al-wél-is.
Wumb, ik schrik me trouwens de pleuris van je avatar! Zit ik naar die ananas te staren, gaan die ogen ineens knipperen.quote:
Welkom Hilzillah! Ik hoop dat we de streepjesregen voor je in gang kunnen zetten!quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:25 schreef Hilzillah het volgende:
Ik kom ook gezellig op het wachtbankje zitten!
Zet de streepjesregen maar in gang! Ik ga me ook testen vrijdag als ik dan niet al ongesteld ben geworden. Tot nu toe nog niet echt klachten in die richting, maar nog maar even afwachten...quote:Op woensdag 28 november 2012 10:21 schreef Musique het volgende:
Welkom Hilzillah![]()
Silmarwen, wat een klotenieuws. Hopelijk pakt het alsnog goed uit en kan je je baan houden![]()
Hier nog altijd geen bloed. De laatste keer dat ik ongesteld ben geworden is 27 oktober. Als ik uitga van een cyclus van 28 dagen dan ben ik nu 4 dagen overtijd. Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat het misschien wel eens raak kan zijn. Ik voel me totaal niet anders als anders. Vrijdag ben ik vrij, als ik dan nog steeds niet ongesteld ben ga ik maar eens testen
Ik ben voor! En als ik er niet bij zit dan is dat jammer, maar het wachtbankje zit nu al zo vol dat het toch wel een keer bij iemand raak moet zijn toch? Ik duim zelf ook mee vrijdag!quote:Op woensdag 28 november 2012 14:19 schreef zandsculptuur het volgende:
Er mogen idd wel weer wat streepjes bij
ik had net een Skippy-momentje; vloeibare slak all over the place! Sorry Martine
Dat klinkt wel minder ranzig jaquote:Op woensdag 28 november 2012 15:52 schreef Wumb het volgende:
Slakken. Waarom?! Kunnen jullie het niet gewoon slijm of afscheiding noemen?
Ik heb geen idee. Zo werd het hier een x aantal keer genoemd, en ik vond het eigenlijk wel duidelijkquote:Op woensdag 28 november 2012 15:52 schreef Wumb het volgende:
Slakken. Waarom?! Kunnen jullie het niet gewoon slijm of afscheiding noemen?
Ik probeer eigenlijk ook na juli te mikken, maar dat is puur omdat er in juli wat onhandige dingen/drukte isquote:Op woensdag 28 november 2012 17:02 schreef zandsculptuur het volgende:
Ja, er staan maar 6 mensen onder mijn oude plekje in de lijst... en ik ben er alweer een tijdje uit...
Maar juli gaat het waarschijnlijk niet meer worden hier, ik ga voor een augustusbaby.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |