abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119835830
Limone, welkom terug! Goede vakantie gehad?

Babbel, wat vervelend! Gewoon afwachten :(

Roomsnoes, goede tekenen?

Pijnlijke borsten... Ik heb een milde vorm van mastopathie dus mijn ene borst is altijd iets pijnlijk, met name bij ei en menstruatie. Een soort gloeiende naald in je borst gevoel, in steken, best naar.
Dus ik let daar zelf nooit op ;)

Nog mensen Sinterklaas gevierd dit weekend? Ik kreeg van mijn schoonmoeder een truitje met korte mouwen en zoveel ruimte bij borsten en buik dat ik vermoed dat het een zwangerschapsshirtje is!
Home is where the O+ is...
pi_119836858
cwen :D per ongeluk expres van je schoonmoeder?

hier is afgelopen vrijdag al een mini-pietje geweest met pakjes voor ZL, en onszelf. Vanmiddag de tweede lichting <O) oO/
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_119837254
Oeps, Cwen! Haha. Of weet ze dat jullie bezig zijn?

Leuk hoor, Sinterklaas. Hier komt ie nooit :(

Mijn borsten doen een beetje gek. Ik voel ze ineens, zeg maar :P Maarja. Op zich voel ik ze wel vaker. Maar dat is anders. AAAAAH kunnen ze die luteale fase niet afschaffen?

Dit is de laatste mogelijkheid in 2012. Dan zijn we een half jaar bezig, en kunnen we het met de kerst aan de naaste familie vertellen als ze op bezoek zijn. Dus deze maand hoop in nog even extra hard dat het lukt!
pi_119837423
Ja luteale fase afschaffen, worden we niet meer zwanger hebben we in ieder geval zekerheid.

:') :P

Leuke hint Cwen :D. Ik kwam er laatst achter dat ik per ongeluk een zwangerschapsblouse had gekocht een paar maanden geleden :X. Wel handig voor alvast. Als je de knoopjes openlaat zie je er niks van.

Ik heb nog twee mogelijkheden :o. Een Sinterklaaskindje of een Kerstkindje :o.

Smileyoverdose

[ Bericht 19% gewijzigd door Wumb op 02-12-2012 11:55:01 ]
pi_119839717
Helaaspindak(l)aas, maar de regen begint niet met mij.. Jammer zeg en die kwaaltjes, dezelfde als Zand, leken zo veel belovend. Afwachten maar.

Wij vieren volgende week Sinterklaas, ik ga zo maar even cadeautjes kopen. Mijn moeder zou net als jouw schoonmoeder Cwen, zoiets kunnen geven. Toen we met vakantie gingen zei ze ook dat we maar veel moesten genieten *wink wink nudge nudge* :'( Als ik niets krijg, dan komt het vast wel terug in een gedicht.

De vakantie was trouwens heerlijk: veel gezien, veel boeken gelezen en helemaal uitgerust!
pi_119841686
Limone ook al geen dubbele streep... Jammer :(

Vorig jaar kregen wij allerlei toespelingen in het gedicht (mijn neefje en nichtje wilde graag een babyneef of -nichtje om mee te spelen, etc), maar mijn schoonzusje is nu op de hoogte van ons Clomid-verhaal, dus dat bleef dit jaar gelukkig achterwege.. Mijn schoonouders hebben echt nog geen idee dat wij hier mee bezig zijn, dus dat houden we nog even zo.. Moet wel zeggen dat ik denk dat we het volgende maand wel gaan zeggen, stel dat het dan weer niet lukt (met 150mg Clomid), dan moet ik hormonen gaan prikken.. Dat vind ik toch wel heftiger dan die 5-15 Clomidpillen per cyclus..

Ik heb trouwens ook last van gevoelige tepels (had ik vorige maand ook, maar toen werd ik ook ongesteld, zie het dus niet als symptoom), maar inderdaad alsof het een blauwe plek is.. Vannacht kon ik ook moeilijk op mijn buik slapen, dat was echt onaangenaam..
pi_119841873
Ben ik misschien een muts dat ik dat soort toespelingen echt niet zou kunnen waarderen?
Ligt er aan op welke toon etc, maar in sintgedichten die (lijkt mij) hardop gelezen worden, zou ik een pietsje boos van worden :@
Gelukkig is het hier niet aan de orde (nog). Maar ik heb ht idee dat men verwacht dat wij pas gaan beginnen als mijn studie klaar is.
pi_119842468
Ik denk dat voor mij de toon wel uitmaakt.. Vorig jaar was de toon meer dat ze hoopten dat er een neefje of nichtje zou komen.. Daar had ik geen problemen meer, dat hoopte ik ook (ik zou pas 3 weken later mijn nuvaring eruit halen, dus voelde ook geen druk ofzo..). Als de toon meer zou zijn dat ze het verwachten, dan zou ik dat wel vervelend vinden, omdat ik dan wel een bepaalde druk zou voelen, terwijl dit toch echt een keuze is die alleen wij met zo'n 2en kunnen maken..
pi_119843286
ik hou me maar voor dat het goed bedoeld is, dat ze dit soort toespelingen doen omdat ze van mij houden dan dat ze me haten. Maar het raakt me wel, het is zo persoonlijk..
pi_119844228
_O- vast niet omdat ze je haten inderdaad. Als je het echt vervelend vindt kun je dat beter zeggen, dat kunnen zij ook niet ruiken anders.
pi_119852066
Limone, balen :(

Lol@Wumb, dat is idd op tijd!

Roomsnoes, ik vind het echt niet erg. Had ook 1 gedicht met een hele subtiele toespeling en vind het eigenlijk alleen maar lief allemaal.

Hier denk ik toch niet dat het is gelukt deze maand, huid is ruk en humeur om te schieten - al ben ik ook enorm overvoerd van gisteravond dus dat kan daar ook aan liggen. Nou ja, ik merk het wel. Ik zet in op woensdag en als er dan nog niets gebeurd, ga ik weer hopen :).
pi_119857528
Hm balen Cwen! Maar we weet zit je gevoel mis! Je zal de eerste niet zijn ;)

Mijn tieten doen pijn en ik vind het eng.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119858540
Roomsnoes: knuf

Nog steeds geen streepies hier? Pfff
Ben weer niet afgevoerd baar Spanje. Donders.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_119858722
He balen Limone ;( :* had het je zo gegund. Stomme misleidende lijven soms he?! (Maar ik duim nog even door, misschien was je eisprong toch later dan je dacht?)

Wij hebben vanmiddag sinterklaas gevierd, maar gelukkig maakt mijn familie geen toespelingen. Als ze iets willen weten, wordt het gewoon gezegd of gevraagd. Wel zo fijn.

Roomsnoes, dat lijkt me inderdaad eng :{ :* .

Ik ben alweer een aantal dagen enorm misselijk :r dus ik hou het spannend :9 :')
Hoewel ik nu liever gewoon ongesteld zou zijn dan dit wachten, maar ja :Y) .
pi_119869308
Roomsnoes, ik ken het, mijn ma heeft t 2x gehad maar leeft gelukkig nog. Ik heb dus ook snel pijn en zij zegt altijd dat pijn niet hetgeen is waar je je zorgen om hoeft te maken, in ieder geval niet als dat het enige is. Dat zijn nl gewoon schommelingen. :*
pi_119869338
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 22:03 schreef zandsculptuur het volgende:
He balen Limone ;( :* had het je zo gegund. Stomme misleidende lijven soms he?! (Maar ik duim nog even door, misschien was je eisprong toch later dan je dacht?)

Ik ben alweer een aantal dagen enorm misselijk :r dus ik hou het spannend :9 :')
Hoewel ik nu liever gewoon ongesteld zou zijn dan dit wachten, maar ja :Y) .
Nou he? En bij mij waren het vooral de onderbroken nachten en de bizarre dromen waarvan ik dacht: 'het moet wel!' Zul je net zien dat dat nu nieuwe menstruatieklachten zijn... We wachten en duimen gewoon door! Spannend joh, die misselijkheid. Dit wachten is inderdaad niet zo leuk, maar vast voor de goede zaak! ;)

Ach Roomsnoes :* Als je je zorgen maakt, zou ik even langsgaan bij de huisarts. Om je gerust te laten stellen..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119869393
Ik maak me op zich geen zorgen. ben nog niet eens zo lang geleden onder de pletter geweest, en heb een echo laten maken. Gewoon omdat ik bang was, had geen knobbels of iets. Maar toch, veranderingen daar zijn gewoon per definitie eng :P Zwangerschap wordt dus voor mij nog een tieten-issue, maar dat zien we dan wel weer. Eerst dat ei bevruchten!

Spannend, zand! 't Is immers tijd voor kerststreepjes!
pi_119870443
Welkom terug Limone! Jammer dat het deze maand niet gelukt is ;(

Ik vind het vandaag tijd worden voor een 2e streepje! Wie o wie?
pi_119871501
eens musique! maar ik ga echt geen week te vroeg testen...
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_119872687
voor mij ook pas volgende week testen..
hier ook al wel rare dromen maar ik weet niet of dit bij de vorige zwangerschap ook al voor mn NOD was of pas ver er na..

heb er op zich wel een goed gevoel over maar da kan ik me zelf ook wijs maken.. aan de andere kant lijkt het me ook erg onwaarschijnlijk dat ik weer de eerste poging zwanger raak.. dus probeer er niet te veel op te hopen..
denk dat ik volgende week dinsdag woensdag of donderdag als het nodig is/lijkt.
pi_119873114
Ik droom alleen maar over huis, inrichting, vriend, zwangerschap en kinderen :'). Maar toch denk ik niet dat ik al zwanger ben. Mijn logica: als het in de eerste rondes niet lukt moet het vast in de laatste rondes gebeuren (dus over een jaar).
pi_119874078
Da's toch geen logica Wumb :D
pi_119874502
Logisch idd!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_119874989
Ik ga 2 streepjes plassen..... Op mn ovulatie test welles waar maar goed 2 streepjes zijn 2 streepjes ;)

Heb t boek 50 tinten grijs... Goed voor t libido dus als t nu niet lukt dan weet ik t ook niet meer ;)
pi_119875093
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 12:08 schreef martine1984 het volgende:
Ik ga 2 streepjes plassen..... Op mn ovulatie test welles waar maar goed 2 streepjes zijn 2 streepjes ;)

Heb t boek 50 tinten grijs... Goed voor t libido dus als t nu niet lukt dan weet ik t ook niet meer ;)
50 tinten grijs... ik kom er maar niet doorheen, vind het zo bizar slecht geschreven :@ .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')