SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou he? En bij mij waren het vooral de onderbroken nachten en de bizarre dromen waarvan ik dacht: 'het moet wel!' Zul je net zien dat dat nu nieuwe menstruatieklachten zijn... We wachten en duimen gewoon door! Spannend joh, die misselijkheid. Dit wachten is inderdaad niet zo leuk, maar vast voor de goede zaak!quote:Op zondag 2 december 2012 22:03 schreef zandsculptuur het volgende:
He balen Limone![]()
had het je zo gegund. Stomme misleidende lijven soms he?! (Maar ik duim nog even door, misschien was je eisprong toch later dan je dacht?)
Ik ben alweer een aantal dagen enorm misselijkdus ik hou het spannend
![]()
Hoewel ik nu liever gewoon ongesteld zou zijn dan dit wachten, maar ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
50 tinten grijs... ik kom er maar niet doorheen, vind het zo bizar slecht geschrevenquote:Op maandag 3 december 2012 12:08 schreef martine1984 het volgende:
Ik ga 2 streepjes plassen..... Op mn ovulatie test welles waar maar goed 2 streepjes zijn 2 streepjes
Heb t boek 50 tinten grijs... Goed voor t libido dus als t nu niet lukt dan weet ik t ook niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |