Geen idee, ik hang voor de buis op het momentquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
TT
hier verder enz enz jwz.
en dit is wel vol te houden, deze muziek.
Klassieke muziek in de stijl van Reich, Andriessen en Pärt. Best rustiek en mooi.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:17 schreef GoodGawd het volgende:
ik zet de radio aan, wat is dit voor gepingel..............................................................
Minimal music he. Dat is de bedoeling. Ook veel gebruikt in de popmuziek. My Bloody Valentine, deadmau5...quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:58 schreef GoodGawd het volgende:
Inderdaad, dit stuk ging helemaal nergens heen.. Een uur lang gepingel zonder enig climax.
Hopelijk werkt deze wel een beetje.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:26 schreef Sirolf het volgende:
Knipper je even met je ogen, is er opeens een nieuwe 3FM Android app! Te vinden in de Google Play Store.
... en een modern klassiek stuk op de radio. Tof dat dit gewoon kan op 3FM.
Met of zonder telefoon?quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:26 schreef minthy het volgende:
Zo zeg, wat een prijzen durven ze te vragen voor nieuwe telefoonabonnementen...![]()
Maar goed, gelukt
Met, zoveel scheelde het niet met sim only op langere termijn. Maakt ook niet uit, binnenkort lekker prutsenquote:Op dinsdag 27 november 2012 06:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Met of zonder telefoon?
Zonder valt het wel mee, je moet de juiste hebben.
Voor jou dus? Doe je je SGS weg?quote:Op dinsdag 27 november 2012 08:51 schreef minthy het volgende:
Mogguh
[..]
Met, zoveel scheelde het niet met sim only op langere termijn. Maakt ook niet uit, binnenkort lekker prutsen
Ja, voor mezelf!quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voor jou dus? Doe je je SGS weg?Welke krijg je?
Wow, doe maar duurquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, voor mezelf!![]()
M'n SGS hou ik op reserve, ik krijg volgende week een SGS3
Viel me nog aardig mee! Een aantal weken terug had ik al eens gekeken, kwam toen op een abo uit van ongeveer 80 euro pm. Doeidoeiquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wow, doe maar duur![]()
![]()
Hopelijk krijg ik midden december de LG/Google Nexus 4, moet em uit Duitsland halen.
Moguh Cos!quote:
Hoi vanuit F, zometeen T en daarna Equote:Op dinsdag 27 november 2012 09:46 schreef minthy het volgende:
Op naar school, walgelijk lange dag voor de boeg (not)
80 euro is wel wat veel jaquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Viel me nog aardig mee! Een aantal weken terug had ik al eens gekeken, kwam toen op een abo uit van ongeveer 80 euro pm. Doeidoei![]()
Mag best iets kosten, ik gebruik m'n mobiel zeer intensief, maar je kan qua kosten ook overdrijven
WAKE UP!quote:
aekultvarhc,jerh,ACJWerawrhcitnvrtj make-upquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
WAKE UP!
Grab a brush and put a little make-up
Hide the scars to fade away the shake-up blablablablabalbala
quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
WAKE UP!
Grab a brush and put a little make-up
Hide the scars to fade away the shake-up blablablablabalbala
Oh dat nummer dusquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
aekultvarhc,jerh,ACJWerawrhcitnvrtj make-up
ajwerhgsejzrhgmxc nserg vrgmsverhng shake-up
awe,ucryjnergcsmneyrgncnjryge on the table
awej,cbuynegjmcgberjhtgbawer fable
reservoir dogsquote:
Met dat Fuck! erin?quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:12 schreef alors het volgende:
Heeft nog steeds niemand door dat ze de Timur versie hiervan draaien?
Get It On Tonitequote:Op dinsdag 27 november 2012 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
Lunchbox 1, gewoon omdat Yeah van Usher bij mij herinneringen brengt uit mijn staptijd
Keek je in de spiegel??? xd xd xdquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:33 schreef Pino112 het volgende:
Spot ik zomaar een FOK!ker in het wild.
Ik ben nu nog aan het bijkomen.
Komen die buiten dan?quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:33 schreef Pino112 het volgende:
Nee, niet eensquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Keek je in de spiegel??? xd xd xd
Neuh. Het was binnenquote:
Datquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
Lunchbox 1, gewoon omdat Yeah van Usher bij mij herinneringen brengt uit mijn staptijd
quote:
Ja, hoiquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:33 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:33 schreef SilentChaos het volgende:
Liever 1 fokker in het wild, dan 10 wilde fokkers
Ik merkte hetquote:
Het ging ook wat raarquote:
Mwoah... 10 wilde Fokkers zijn vast ook gezelligquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:33 schreef SilentChaos het volgende:
Liever 1 fokker in het wild, dan 10 wilde fokkers
Ik hou me maar stil...quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Mwoah... 10 wilde Fokkers zijn vast ook gezellig
Geeft niet, ik had et ook niet verwachtquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het ging ook wat raarIk stond ietwat geïrriteerd te wachten tot m'n lokaal vrij zou zijn en toen liep jij langs
Kansloos inderdaad.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:35 schreef Pino112 het volgende:
En ik verwacht dat na het seizoen je nooit meer wat van die winnaar hoort.
C&S zeggen het zelf ook, Jaap had gewonnen maar die is nu fucking pizzabakker__
zoals met al die winnaars van die talentenjachten. Slechts een enkeling heeft een musicalcarrière eraan overgehoudenquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kansloos inderdaad.
Die Rochelle heeft 1 zeer matige single uitgebracht en daar hoor je ook niks meer van.
Musical ja. Maar daar ging het niet om. Jim en Jamai deden aan Idols mee, en volgens mij is dat toch echt voor het zingen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zoals met al die winnaars van die talentenjachten. Slechts een enkeling heeft een musicalcarrière eraan overgehouden
quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Musical ja. Maar daar ging het niet om. Jim en Jamai deden aan Idols mee, en volgens mij is dat toch echt voor het zingen.
Mwoa, komt toch soms toch wel talent uit. Eva Simons bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:35 schreef Pino112 het volgende:
En ik verwacht dat na het seizoen je nooit meer wat van die winnaar hoort.
C&S zeggen het zelf ook, Jaap had gewonnen maar die is nu fucking pizzabakker__
Vandaag nog "die moet je ECHT gaan lezen hoor!!" gehoord.quote:
Dat ene negermeisje waarvan ik de naam kwijt ben van TVOH gaat ook wel lekker.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:03 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Mwoa, komt toch soms toch wel talent uit. Eva Simons bijvoorbeeld
dag mopjequote:Op dinsdag 27 november 2012 17:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Vandaag nog "die moet je ECHT gaan lezen hoor!!" gehoord.
Neu...
Oh maar jij behoort wel tot de doelgroep hoor.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Vandaag nog "die moet je ECHT gaan lezen hoor!!" gehoord.
Neu...
Nietesquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh maar jij behoort wel tot de doelgroep hoor.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:12 schreef henkde_j het volgende:
De fuck
BNW / Psychologische oorlogsvoering via gebouwen bestrating autopark media
Ik zag er twee weken terug in Gent één staan, ik liep daar echt kwijl kwijlquote:
ik heb het niet helemaal goed gehoord, maar leek die bandnaam niet op http://nl.wikipedia.org/wiki/Split_Enz ?quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch E. Vreemd, die naam komt me wel bekend voor
Vind Astons te snel verouderen. Doe mij maar iets tijdlozersquote:
Ja, daar dacht ik aan ja. Vond het ook een rare combi, daarom twijfelde ikquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb het niet helemaal goed gehoord, maar leek die bandnaam niet op http://nl.wikipedia.org/wiki/Split_Enz ?
Boehoe huiliequote:Op dinsdag 27 november 2012 20:40 schreef minthy het volgende:
Kodaline... Moet er nog steeds van janken en das niet positief
Maar wel op onsquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De TT is niet op mij van toepassing trouwens
Hou je bek, man!!quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Boehoe huilie
De TT is niet op mij van toepassing trouwens
Dat je het benoemt is voor mij al voldoende. Ik verbreek hierbij onze puur platonische liefdesrelatie...quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:15 schreef wolfrolf het volgende:
Ik post geen forever alone plaatje want dat is wel HEEL lullig natuurlijk
quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:15 schreef wolfrolf het volgende:
Ik post geen forever alone plaatje want dat is wel HEEL lullig natuurlijk
Benoemd.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat je het benoemt is voor mij al voldoende. Ik verbreek hierbij onze puur platonische liefdesrelatie...
Dat wordt een paar dagen janken, zeker en vast.
Wolf is een beetje van de kaartquote:
Schatje, vertel mij niets over het vervoegen van werkwoordenquote:
okquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Schatje, vertel mij niets over het vervoegen van werkwoorden
quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Schatje, vertel mij niets over het vervoegen van werkwoorden
Ach... Verder ben je ook wel een lieve goedzakquote:
Daar heb ik dan ook heeeeeel snel gebruik van gemaaktquote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vind Astons te snel verouderen. Doe mij maar iets tijdlozers
quote:
Ik vat hem niet.quote:
heb het wel eens gezien bij DWDD. Maar eens terugkijkenquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:16 schreef minthy het volgende:
Heb ik Passie in de polder nu alweer gemist? Jammer, van een collega hoorde ik dat het echt een programma is dat ik geweldig zou vinden...
Ja, dat moet ik ook maar eens doenquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:23 schreef henkde_j het volgende:
[..]
heb het wel eens gezien bij DWDD. Maar eens terugkijken
Niet zo zeuren op Roos hequote:Op dinsdag 27 november 2012 22:29 schreef minthy het volgende:
Wat een geleuter... Zijn ze overgestapt naar BNR?
Was geen kritiek op haar, ik vind Roos een topwijfquote:
Dan is het goedquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Was geen kritiek op haar, ik vind Roos een topwijf
Er zid een knop op je radioquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:29 schreef minthy het volgende:
Wat een geleuter... Zijn ze overgestapt naar BNR?
Hoe vaak moet ik je op een avond zeggen je bakkes te houden??quote:
Ik krijg er geen genoeg vanquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik je op een avond zeggen je bakkes te houden??
Liefje?
Absoluut!quote:
ben er over 10 minutenquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Absoluut!![]()
Je komt deze kant maar op trouwens, je woont me veel te ver weg
Hell no, gewoon op de grond!quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:06 schreef DaMook het volgende:
wolfrolf and minthy sitting in a tree......
quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Hell no, gewoon op de grond!
Zo'n gedoe, moet je nog klimmen ook
Hihiquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Hell no, gewoon op de grond!
Zo'n gedoe, moet je nog klimmen ook
Avond!quote:
quote:
Zuiderlingenquote:
Nog nooit gehoord, nu niet echt goed opgeletquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zuiderlingen
Toffe plaat trouwens![]()
Oudje, ik kan alleen niet op de naam komenquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord, nu niet echt goed opgelet.
http://3fmfan.nl/quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Oudje, ik kan alleen niet op de naam komen
Mmmja, of hun ouders.quote:Op woensdag 28 november 2012 08:15 schreef Greenpeas het volgende:
Wat een geniale vragen stellen die kinderen. Helden
Broertjen!quote:
Opposites?quote:Op woensdag 28 november 2012 08:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
Aaaaaaaaaaaargh!
Wat is dit??!!!?1?!1
Neuh, was in het kader van de wansmaak woensdag....quote:
quote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 09:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo, heb ik ook weer m'n burgerplicht gedaan
Nee, ik heb al plannenquote:Op woensdag 28 november 2012 09:46 schreef Pino112 het volgende:
Emailtje van Toppop3 gekregen, ze zoeken publiek voor vrijdag.
Only Seven Left komt langs.
Cin en Rock, heen gaan?
Altijd lachen he. In Asia is het ook feestquote:
Ja Azie is ook leuk :S Ik weet nog in China dat ik opgehaald werd op hte vliegveld...quote:Op woensdag 28 november 2012 11:10 schreef cosmick het volgende:
Op woensdag 28 november 2012 10:55 schreef SilentChaos het volgende:
Altijd vermakelijk dat Rusland
Het is *NSYNC.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh ik wilde vragen of het om N'sync ging
Lijkt me duidelijkquote:
Verdomd weinig! Zo eens boodschappen halen en dan door naar m'n werk. Niet zoveel zin, iets met een buikgriepvirus dat er heerstquote:
Meltddtttddtd je je toch ziek?quote:Op woensdag 28 november 2012 12:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Verdomd weinig! Zo eens boodschappen halen en dan door naar m'n werk. Niet zoveel zin, iets met een buikgriepvirus dat er heerst
quote:Op woensdag 28 november 2012 13:44 schreef wolfrolf het volgende:
SEX / Hoe vaak masturbeer jij? (vrouw)fapfap topic
quote:Op woensdag 28 november 2012 15:33 schreef cosmick het volgende:
Gut, heeft ie nog steeds die ene Kruidvat-hakken-cd?
ik kreeg dat mailtje ook en mijn bureau kwam ineens een halve meter omhoog!quote:Op woensdag 28 november 2012 09:46 schreef Pino112 het volgende:
Emailtje van Toppop3 gekregen, ze zoeken publiek voor vrijdag.
Only Seven Left komt langs.
Cin en Rock, heen gaan?
helaas is er nu niemand meer over...quote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 13:44 schreef wolfrolf het volgende:
SEX / Hoe vaak masturbeer jij? (vrouw)fapfap topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Pareltje.quote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan iemand dit ontleden?NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier wel een goede plaat!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Kan iemand dit ontleden?Ik heb het geprobeerd, maar ik kwam niet verder dan de persoonsvorm en het onderwerp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan iemand dit ontleden?Dat is mij allemaal iets te ver weggezaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*weer online
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Tja, ik wilde even zelfmoord plegen toen ik het zag.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat is mij allemaal iets te ver weggezakt![]()
*weer online
Avondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |