Geen idee, ik hang voor de buis op het momentquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
TT
hier verder enz enz jwz.
en dit is wel vol te houden, deze muziek.
Klassieke muziek in de stijl van Reich, Andriessen en Pärt. Best rustiek en mooi.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:17 schreef GoodGawd het volgende:
ik zet de radio aan, wat is dit voor gepingel..............................................................
Minimal music he. Dat is de bedoeling. Ook veel gebruikt in de popmuziek. My Bloody Valentine, deadmau5...quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:58 schreef GoodGawd het volgende:
Inderdaad, dit stuk ging helemaal nergens heen.. Een uur lang gepingel zonder enig climax.
Hopelijk werkt deze wel een beetje.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:26 schreef Sirolf het volgende:
Knipper je even met je ogen, is er opeens een nieuwe 3FM Android app! Te vinden in de Google Play Store.
... en een modern klassiek stuk op de radio. Tof dat dit gewoon kan op 3FM.
Met of zonder telefoon?quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:26 schreef minthy het volgende:
Zo zeg, wat een prijzen durven ze te vragen voor nieuwe telefoonabonnementen...![]()
Maar goed, gelukt
Met, zoveel scheelde het niet met sim only op langere termijn. Maakt ook niet uit, binnenkort lekker prutsenquote:Op dinsdag 27 november 2012 06:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Met of zonder telefoon?
Zonder valt het wel mee, je moet de juiste hebben.
Voor jou dus? Doe je je SGS weg?quote:Op dinsdag 27 november 2012 08:51 schreef minthy het volgende:
Mogguh
[..]
Met, zoveel scheelde het niet met sim only op langere termijn. Maakt ook niet uit, binnenkort lekker prutsen
Ja, voor mezelf!quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voor jou dus? Doe je je SGS weg?Welke krijg je?
Wow, doe maar duurquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, voor mezelf!![]()
M'n SGS hou ik op reserve, ik krijg volgende week een SGS3
Viel me nog aardig mee! Een aantal weken terug had ik al eens gekeken, kwam toen op een abo uit van ongeveer 80 euro pm. Doeidoeiquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wow, doe maar duur![]()
![]()
Hopelijk krijg ik midden december de LG/Google Nexus 4, moet em uit Duitsland halen.
Moguh Cos!quote:
Hoi vanuit F, zometeen T en daarna Equote:Op dinsdag 27 november 2012 09:46 schreef minthy het volgende:
Op naar school, walgelijk lange dag voor de boeg (not)
80 euro is wel wat veel jaquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Viel me nog aardig mee! Een aantal weken terug had ik al eens gekeken, kwam toen op een abo uit van ongeveer 80 euro pm. Doeidoei![]()
Mag best iets kosten, ik gebruik m'n mobiel zeer intensief, maar je kan qua kosten ook overdrijven
WAKE UP!quote:
aekultvarhc,jerh,ACJWerawrhcitnvrtj make-upquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
WAKE UP!
Grab a brush and put a little make-up
Hide the scars to fade away the shake-up blablablablabalbala
quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
WAKE UP!
Grab a brush and put a little make-up
Hide the scars to fade away the shake-up blablablablabalbala
Oh dat nummer dusquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
aekultvarhc,jerh,ACJWerawrhcitnvrtj make-up
ajwerhgsejzrhgmxc nserg vrgmsverhng shake-up
awe,ucryjnergcsmneyrgncnjryge on the table
awej,cbuynegjmcgberjhtgbawer fable
reservoir dogsquote:
Met dat Fuck! erin?quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:12 schreef alors het volgende:
Heeft nog steeds niemand door dat ze de Timur versie hiervan draaien?
Get It On Tonitequote:Op dinsdag 27 november 2012 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
Lunchbox 1, gewoon omdat Yeah van Usher bij mij herinneringen brengt uit mijn staptijd
Keek je in de spiegel??? xd xd xdquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:33 schreef Pino112 het volgende:
Spot ik zomaar een FOK!ker in het wild.
Ik ben nu nog aan het bijkomen.
Komen die buiten dan?quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:33 schreef Pino112 het volgende:
Nee, niet eensquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Keek je in de spiegel??? xd xd xd
Neuh. Het was binnenquote:
Datquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
Lunchbox 1, gewoon omdat Yeah van Usher bij mij herinneringen brengt uit mijn staptijd
quote:
Ja, hoiquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:33 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:33 schreef SilentChaos het volgende:
Liever 1 fokker in het wild, dan 10 wilde fokkers
Ik merkte hetquote:
Het ging ook wat raarquote:
Mwoah... 10 wilde Fokkers zijn vast ook gezelligquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:33 schreef SilentChaos het volgende:
Liever 1 fokker in het wild, dan 10 wilde fokkers
Ik hou me maar stil...quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Mwoah... 10 wilde Fokkers zijn vast ook gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |