Haha nat plassertjequote:Op maandag 3 december 2012 11:29 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Van die tokkie ruziesook zo ergerlijk.
[ afbeelding ]
Dit is de status. Sowieso al heel klachtwaardig, wie zet zoiets op fb in vredesnaam?![]()
Nu gaan alle mede-tokkies dus allemaal vol tegen bordeaux roodecht belachelijk. 139 comments aan ruzie
![]()
Hier een voorbeeld van hoe het er aan toe gaat:
[ afbeelding ]
dit.quote:Op maandag 3 december 2012 12:24 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Maar dat is toch gewoon typisch Nederlands? Zeiken over het weer.
Is in de zomer toch net zo. Dan is de status update:
"Eindelijk zon, zou het toch nog zomer worden?"
en dan een paar dagen later:
"Godverdomde kkhitte. Dit is geen weer voor een blanke"
Ligt er volgens mij aan hoe toegankelijk je je eigen profiel gemaakt hebt.quote:Op maandag 3 december 2012 11:24 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wat is dat met die balk helemaal rechts, op dezelfde plek als de chat. Nu kunnen alle vrienden dus mijn volledige activiteit (likes, comments op anderen etc.) op FB zien?
en een greep uit de andere berichten (je beleefd wat op zo'n dag als jonge moeder...quote:Nu heerlijk met mn mannetje na bed over paar uurtjes erweer uit moet ons meisje de fles
quote:Op maandag 3 december 2012 20:11 schreef Gehenna het volgende:
Heerlijk topic deze
de rommel die mensen op Facebook zetten :n
Die share plaatjes beginnen nu echt overhand te krijgen in mijn tijdlijn![]()
[ afbeelding ]
Zo, ik heb een hoop mensen in mijn timeline gehad die nodeloze info deelden, maar dit spant toch wel de kroon.quote:Ook mooi, die mensen die ALLES delen en zelf niet eens normaal een zin kunnen formuleren. Een meisje zet ELKE dag dit bericht op facebook:
[..]
en een greep uit de andere berichten (je beleefd wat op zo'n dag als jonge moeder...):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier ook. Pff.quote:Op maandag 3 december 2012 22:58 schreef Bombvis het volgende:
Ik ben vast niet de enige waarbij vanavond alle "Ik ben tegen zinloos geweld" en "Er bestaat geen zinvol geweld" (excuses voor de Godwin, maar zeg dat even tegen onze verzetsstrijders). Vind het heel erg voor de grensrechter, maar wat heeft het voor zin om dit soort dingen op FB te zetten?
Wtf is er nou weer mis met IKEA ???quote:Op maandag 3 december 2012 11:46 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
En reacties zoals:
"Heb jij mijn kut gezien dan. Denkt t nie daar vraag ik namelijk geld voor of ben je me vergeten te betale?"
en
"stelletje manwijfe en dat moet een moeder voorstelle. gedraag je"
"Ik zag dit in de auto al maar wil toch effe reageren op yvonne... Dat je zo tegen mn nicht en schoonneef praat tot daaraan toe, maar dat jij, met je goedkope ikea inrichting, eten van de voedselbank tot je nemende, uitgewoonde en tevens gestoorde gedachten gang zo durft te reageren.. Wat een levenloze ben je dan zeg... Ga weer lekker in je handen wrijven en lachen op geenstijl terwijl je een minkudo geeft. Goedkope ...."___________!!!
haha jups hier ook, ik had nog even gekeken op die pagina waar die foto van was. Daar werd een vraag gesteld: "Welk nummer past volgens jullie het beste bij deze vreselijk gebeurtenis als steunbetuiging ?"quote:Op maandag 3 december 2012 22:58 schreef Bombvis het volgende:
Ik ben vast niet de enige waarbij vanavond alle "Ik ben tegen zinloos geweld" en "Er bestaat geen zinvol geweld" (excuses voor de Godwin, maar zeg dat even tegen onze verzetsstrijders). Vind het heel erg voor de grensrechter, maar wat heeft het voor zin om dit soort dingen op FB te zetten?
Maar dat is anders als huismoeder Ingrid die blèrt dat ze tegen Zinloos Geweld is etc etc. Ik heb ook iemand die zelf scheidsrechter is, die reageert er ook op, maar dan is het specifiek daarop, niet van die losse kreten/plaatjes van tegen zinloos geweld. Dat is hetzelfde als een bericht liken zodat alle kanker zo poef uit de wereld gaat, dat helpt ook altijdquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb er ook iets over op Fb gezet, maar meer in de richting dat dit soort tuig als volwassenen moeten worden.berecht en dat de invoer van minimumstraffen in dit soort situaties zo gek nog niet zijn
Kennelijk vond jij het leuk genoeg om m van FB op te slaan en als notitie in je Iphone te zetten.quote:
klinkt als een mix van 2 van mn FB 'vrienden'quote:Op maandag 3 december 2012 20:11 schreef Gehenna het volgende:
en een greep uit de andere berichten (je beleefd wat op zo'n dag als jonge moeder...):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat notitieblok heb ik ook op mijn Samsung, echt exact hetzelfde.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:02 schreef Gripper het volgende:
[..]
Kennelijk vond jij het leuk genoeg om m van FB op te slaan en als notitie in je Iphone te zetten.
tevens is het een verkapte "kijk eens ik heb een Iphone post"
quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:04 schreef Lillian_88 het volgende:
Oud klasgenootje van me:
[ http://img819.imageshack.us/img819/728/lolwtfqz.png (copy/paste deze link) ]
Een van m'n vrienden is zelf amateurscheidsrechter. Hij heeft in z'n eentje m'n hele feed volgeblaft met zulke irritante plaatjes. Zo irritant dat ik nog speciaal naar dit topic ben gesurft om te klagen. Overigens begon hij hiermee:quote:Op maandag 3 december 2012 22:58 schreef Bombvis het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |