abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 maart 2013 @ 11:59:12 #205
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_124403599
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 11:56 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Uh, je zit in het promoveren topic hoor. :D
Je hebt gelijk! Sorry!!! Zat achterstand weg te werken door ook het wetenschaptopic te lezen en gooide de 2 topics door elkaar!! -O- :N :P :@

[ Bericht 1% gewijzigd door RobertoCarlos op 23-03-2013 12:09:33 ]
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  zaterdag 23 maart 2013 @ 11:59:41 #206
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_124403611
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 11:59 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Je hebt gelijk! Sorry!!! Zat achterstand weg te werken en gooide de 2 topics door elkaar!! -O- :N :P :@
ik voelde me al een dumb-ass :P
Kwak
  zaterdag 23 maart 2013 @ 12:00:17 #207
124676 RobertoCarlos
pi_124403621
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 11:56 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

huh? sorry hoor, ik wist niet dat ik ergens anders moest zijn, dit is toch het promoveer-topic?
Ja sorry idd :@, gooide ze ff door elkaar :P
  zaterdag 23 maart 2013 @ 12:02:47 #208
124676 RobertoCarlos
pi_124403667
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 11:59 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik voelde me al een dumb-ass :P
Dat is niet best als dat zo snel gaat ;) Kan ook aan anderen liggen natuurlijk (blijkt maar weer) :)
Goed om te lezen trouwens dat je je promotie toch gaat afmaken! *O* Ik had eigenlijk niet meer verwacht dat het ging lukken

Ik kan me jouw blog nog herinneren toen je eenzaam en alleen in een bieb van een uni in de US archieven aan het doornemen was :s)
  zaterdag 23 maart 2013 @ 12:09:06 #209
124676 RobertoCarlos
pi_124403815
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 17:54 schreef Mishu het volgende:
Even een vraagje: hoe gebruikelijk is het dat iemand anders jouw onderzoeksontwerp overneemt?
Alhoewel ik (nog..) geen echte wetenschapper ben, ben ik er tijdens de studie erg voorzichtig mee. Ik doe nu binnenkort een mastervak, waarvoor ik een opzet van een onderzoekspaper moet presenteren. Het liefste zou ik al een deel van het onderzoek van mijn scriptie bij deze paper onderzoeken, maar dan moet ik dat dus gaan presenteren... En ik heb liever niet dat iemand dan op mijn idee komt, dat ik voor de scriptie heb... Dus neem ik maar een ander onderwerp...
pi_124404131
Hoeveel schrijven jullie eigenlijk naast de 'verplichte' vier artikelen? Mijn prof vraag ons regelmatig om mee te schrijven aan een boekhoofdstuk. Een collega van mij heeft halverwege z'n PhD twee hoofdstukken (mee)geschreven maar nog geen artikelen ingediend. Ik denk dat het een hele goede oefening in schrijven is, maar het kost best wat tijd en telt niet mee voor je promotie. Hoe denken jullie daar over?
Proper names are scopally inert.
Normality is an invention of the power.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 12:35:10 #211
124676 RobertoCarlos
pi_124404507
Idd, een hele goede oefening waardoor het schrijven van artikelen later ook makkelijk zou moeten gaan, bovendien kun je op deze manier mooi leren van die prof, (hij vraagt je, dus zal hij je best wel iets willen helpen)

Bovendien bovendien: na je promoveren kun je dat hoofdstuk dat je hebt geschreven mooi op je cv zetten, naast de naam van de prof. Lijkt me een goede start van je carriere!
Ik zou het denk ik doen...
  zaterdag 23 maart 2013 @ 12:35:38 #212
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_124404516
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 12:02 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Dat is niet best als dat zo snel gaat ;) Kan ook aan anderen liggen natuurlijk (blijkt maar weer) :)
Goed om te lezen trouwens dat je je promotie toch gaat afmaken! *O* Ik had eigenlijk niet meer verwacht dat het ging lukken

Ik kan me jouw blog nog herinneren toen je eenzaam en alleen in een bieb van een uni in de US archieven aan het doornemen was :s)

ach, bij wijze van he...

Ja, ik had het ook niet meer verwacht. Ik heb een erg volhardende begeleider, en na anderhalf jaar lesgeven en educatieve master had ik ineens zin om verder te gaan. Heb t er alsnog uitgeknald, en het was een enorme opluchting!

Wat grappig dat je dat nog weet, heb destijds dus wel meegepost. Ja, nu 4 jaar later zijn de mooie herinneringen aan die reis overeind gebleven, maar destijds vond ik het verschrikkelijk...

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 12:20 schreef lemonlime het volgende:
Hoeveel schrijven jullie eigenlijk naast de 'verplichte' vier artikelen? Mijn prof vraag ons regelmatig om mee te schrijven aan een boekhoofdstuk. Een collega van mij heeft halverwege z'n PhD twee hoofdstukken (mee)geschreven maar nog geen artikelen ingediend. Ik denk dat het een hele goede oefening in schrijven is, maar het kost best wat tijd en telt niet mee voor je promotie. Hoe denken jullie daar over?
Verplichte 4? Dat hebben we bij geesteswetenschappen niet. Ik heb zelf twee artikelen (een artikel en een hoofdstuk in een congresbundel) en een hoofdstuk samen met mijn promotor in een festschrift geschreven. Had nog een artikel in een congresbundel bijgekund, maar die presentatie heb ik pas uitgewerkt in mijn proefschrift.

Ik ben een uitzondering bij letteren, dat ik in mijn proefschrift twee hoofdstukken heb die eerder als artiel gepubliceerd zijn... meestal schrijf je een heel boek naast een paar artikelen. Maar ja, ik ben raar en wil toch niet verder in de wetenschap :P
Kwak
pi_124404598
Hier duurt de opleiding maar drie jaar, we hoeven hier ook minder artikelen te schrijven (er is een onofficiële eis van 2/3 artikelen). Ik heb tot nu toe alleen een onderzoeksvoorstel voor een beursaanvraag geschreven en mijn eigen onderzoek een beetje bijgehouden. Mijn eerste begeleidster zegt wel dat ik binnenkort een eerste artikel moet/mag schrijven. Maar ik denk zeker dat het nuttig is.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_124405280
Ik heb vijf jaar, maar dat is inclusief heel erg veel lesgeven en scripties begeleiden. Ook goed als ervaring natuurlijk, en meestal erg leuk, maar ik heb nu zoveel andere dingen te doen dat ik erg weinig aan mijn eigen project toe kom.
Bij het schrijven samen met mn begeleider krijg ik inderdaad veel feedback. Hij is zelf een erg goede auteur met een heel fijne schrijfstijl, dus ik denk dat ik er maar wat meer gebruik van ga maken idd :P .
Maar het goed plannen van zoveel verschillende dingen tegelijk blijft lastig hoor! :(
Proper names are scopally inert.
Normality is an invention of the power.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 15:03:29 #215
124676 RobertoCarlos
pi_124408535
Op welk gebied en waar ben je bezig met de promotie?
  zaterdag 23 maart 2013 @ 15:04:51 #216
124676 RobertoCarlos
pi_124408562
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 12:35 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ach, bij wijze van he...

Ja, ik had het ook niet meer verwacht. Ik heb een erg volhardende begeleider, en na anderhalf jaar lesgeven en educatieve master had ik ineens zin om verder te gaan. Heb t er alsnog uitgeknald, en het was een enorme opluchting!
Hoe werkt dat trouwens als je voortijdig stopt met de promotie? Want je had eerder toch een promotieplek? Of was je buitenpromovendus?
  zaterdag 23 maart 2013 @ 15:37:30 #217
8369 speknek
Another day another slay
pi_124409302
Ik had ook geen verplicht aantal publicaties, gewoon een boekje met voldoende experimenten die erin beschreven stonden (in mijn geval vijf). Dat gezegd hebbende, had ik tegen de tijd dat ik promoveerde zo'n twaalf publicaties, alhoewel die lang niet allemaal in mijn proefschrift opgenomen waren.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_124449351
Leuk om hier eens te lezen. Ga volgende week starten met mijn wetenschapsstage (geneeskunde) van een half jaar, met de hoop dat daar een promotietraject uit gaat rollen. Ben nu wel echt overtuigd dat ik eerst wil promoveren; klinisch werken kan ik nog minstens 40 jaar.
pi_124557512
Ik heb begrepen dat je altijd het onderzoeksvoorstel moet opvragen als je gaat solliciteren. Is het dan de bedoeling dit op te vragen voor je een sollicitatie stuurt, tegelijk met de sollicitatie (in de brief) of er na? Wordt het over het algemeen meer gewaardeerd als gebeld wordt of gemaild?

Bedankt!
  Moderator woensdag 27 maart 2013 @ 09:50:54 #220
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_124557544
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 15:37 schreef speknek het volgende:
Ik had ook geen verplicht aantal publicaties
uiteindelijk op 4 uitgekomen maar daarvan was er maar 1 voor mijn promotie al gepubliceerd.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator woensdag 27 maart 2013 @ 09:55:16 #221
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_124557636
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 09:49 schreef prinsrob het volgende:
Ik heb begrepen dat je altijd het onderzoeksvoorstel moet opvragen als je gaat solliciteren. Is het dan de bedoeling dit op te vragen voor je een sollicitatie stuurt, tegelijk met de sollicitatie (in de brief) of er na? Wordt het over het algemeen meer gewaardeerd als gebeld wordt of gemaild?

Bedankt!
:D heb nog nooit een onderzoeksvoorstel gezien als ik eerlijk ben :@ (alhoewel bij mijn eerste post-doc wel de stw aanvraag en rapporteringen)
pi_124557728
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 09:49 schreef prinsrob het volgende:

Bedankt!
Moet dat? Het is wellicht vooral handig om te weten wat het inhoudt en wat er precies van je verwacht wordt en waar je eigenlijk precies geld voor gaat krijgen. Bij mijn sollicitatie is het niet gegeven maar toen ik werd aangenomen werd het mij meteen doorgestuurd. Zeker omdat het ook een goede introductie van je project is.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_124558168
Bij m'n eerste gesprek werd gevraagd waarom ik het niet had aangevraagd. Toen ging ik ervan uit dat dat blijkbaar standaard was :P.
  woensdag 27 maart 2013 @ 10:36:46 #224
262 Re
Kiss & Swallow
pi_124558611
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 10:20 schreef prinsrob het volgende:
Bij m'n eerste gesprek werd gevraagd waarom ik het niet had aangevraagd. Toen ging ik ervan uit dat dat blijkbaar standaard was :P.
het lijkt me wel slim om zoiets van tevoren te hebben, dan heb je voor jezelf een idee van de richting en kun je ook verder verdiepen in de materie voor tijdens het gesprek...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_124558667
Meestal is de vacature zelf toch ook wel een soort samenvatting van het voorstel, of niet?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_124558713
Meestal wel, maar wel een stuk minder uitgebreid natuurlijk. Ik heb er zelf overigens ook pas tijdens/na het gesprek na gevraagd.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_124579707
  woensdag 27 maart 2013 @ 20:18:37 #228
8369 speknek
Another day another slay
pi_124579862
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_124579907
Echt briljant _O-
  Moderator woensdag 27 maart 2013 @ 20:25:41 #230
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_124580247
quote:
_O_ geweldig _O_
pi_124580339
Album top 100 2024
  donderdag 28 maart 2013 @ 10:56:24 #232
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_124600219
Het grote moment is daar, ik krijg binnen nu en een kwartier mijn definitieve PDF-proof voor het drukken van mijn proefschrift van de drukker, het enige wat mij nu nog rest voordat ik niet meer terug kan is een mailtje met akkoord sturen....

...nog slechts 1 woord en een vijftal-muisklikken verwijdert van klaar zijn :s)
pi_124600701
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 10:56 schreef Grumpey het volgende:
Het grote moment is daar, ik krijg binnen nu en een kwartier mijn definitieve PDF-proof voor het drukken van mijn proefschrift van de drukker, het enige wat mij nu nog rest voordat ik niet meer terug kan is een mailtje met akkoord sturen....

...nog slechts 1 woord en een vijftal-muisklikken verwijdert van klaar zijn :s)
Spannend! En gefeliciteerd ;)
  donderdag 28 maart 2013 @ 11:19:46 #234
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_124600913
Done.

En nu duimen dat ik niet toch een spelfout in de titel heb staan die ik niet gezien heb :')
  Moderator donderdag 28 maart 2013 @ 11:22:36 #235
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_124601000
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:19 schreef Grumpey het volgende:
Done.

En nu duimen dat ik niet toch een spelfout in de titel heb staan die ik niet gezien heb :')
Er zit altijd ergens iets wat je over het hoofd hebt gezien.... in het begin is dat erg vervelend (maar nu weet ik al niet meer precies waar mijn fouten zitten)

heb wel collega's gehad met spelfouten in de naam van hun promotor, 2 verschillende jaartallen binnen en buiten, helemaal nergens een datum, 2 titels op de cover een andere als op de voorpagina :P dat zijn allemaal wel lulliger foutjes.
pi_124601664
quote:
Dat is best cool
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  donderdag 28 maart 2013 @ 12:47:41 #237
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_124603717
quote:
2s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:22 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Er zit altijd ergens iets wat je over het hoofd hebt gezien.... in het begin is dat erg vervelend (maar nu weet ik al niet meer precies waar mijn fouten zitten)

heb wel collega's gehad met spelfouten in de naam van hun promotor, 2 verschillende jaartallen binnen en buiten, helemaal nergens een datum, 2 titels op de cover een andere als op de voorpagina :P dat zijn allemaal wel lulliger foutjes.
Bij ons had iemand een spelfout in de titel. Je verzint het niet, maar het gebeurt dus toch wel bij mensen :')

Heb alles gecheckt, en los van 1 kleine lijn in een Tabel die ik al zag ziet het er allemaal wel prima uit. Ik ben gelukkig niet perfectionistisch van aard en kan prima leven met foutjes in het boekje. Alleen probeer ik wel te vermijden dat ze in de titel of in namen staan :D
pi_124604902
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 12:47 schreef Grumpey het volgende:

[..]

Bij ons had iemand een spelfout in de titel. Je verzint het niet, maar het gebeurt dus toch wel bij mensen :')

Heb alles gecheckt, en los van 1 kleine lijn in een Tabel die ik al zag ziet het er allemaal wel prima uit. Ik ben gelukkig niet perfectionistisch van aard en kan prima leven met foutjes in het boekje. Alleen probeer ik wel te vermijden dat ze in de titel of in namen staan :D
Bij de vriendin waar ik afgelopen maand paranymph was hadden ze de titel van haar proefschrift verkeerd geschreven op het diploma. Ook zoiets stoms...
pi_124711597
Haha, mijn promotors zeiden dat ze nooit een boekje hebben gezien zonder typefouten. Ik had graag gezien dat de mijne er van gevrijwaard was, maar helaas ben ik er achteraf nog een stuk of 5 tegengekomen. Geen fouten die er op wijzen dat ik niet weet hoe iets geschreven wordt, gewoon stom misgetypt. Weet je, na een tijdje word je gewoon blind voor wat er staat en zie je dit soort dingen niet meer. Is tenminste mijn ervaring.

Mijn promotie was vorige week woensdag, ging over beeldvorming na thermoablatie en chirurgie van de lever. De vragen waren soms lastig, soms leuk. Er werd gediscussieerd en gelachen, dus eigenlijk wad het al met al best leuk. Het was een bijzondere dag en dat besef je eigenlijk pas achteraf.
Of ik ben traag van begrip ;) .
  zondag 31 maart 2013 @ 10:25:17 #240
8369 speknek
Another day another slay
pi_124711837
Hartelijk gefeliciteerd doctor szlie!
  zondag 31 maart 2013 @ 10:30:37 #241
8369 speknek
Another day another slay
pi_124711893
En ja die fouten.. voor ik het proefschrift opstuurde heb ik het met mijn vermoeide hoofd nog zeker drie keer helemaal doorgelezen. Geen foutjes meer. Toen ik het terugkreeg was het oh shit oh fuck kuuut. Maarja, gelukkig geen hele stomme dingen. Behalve dan eentje. Mendeley had iemands naam voor de andere auteurs van een paper geplakt, maar die naam was van de editor, hij had niks met de paper te maken. (Staat er ook wat stom helemaal vooraan in de intro, een Duitser gevolgd door drie Spanjaarden). Die ene is nu mijn nieuwe baas :').
  zondag 31 maart 2013 @ 11:31:38 #242
124676 RobertoCarlos
pi_124712644
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 10:04 schreef Szlie het volgende:
Mijn promotie was vorige week woensdag, ging over beeldvorming na thermoablatie en chirurgie van de lever. De vragen waren soms lastig, soms leuk. Er werd gediscussieerd en gelachen, dus eigenlijk wad het al met al best leuk. Het was een bijzondere dag en dat besef je eigenlijk pas achteraf.
Of ik ben traag van begrip ;) .
*O* *O* *O* *O* w/ w/
  zondag 31 maart 2013 @ 12:46:41 #243
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_124714254
Gefeliciteerd Szlie!
Kwak
pi_124715967
Dank! Dank! Ja, klinkt goed, doctor Szlie. Één van mijn promotores verwoordde het zo mooi, die zei dat het doctoraat als een rijbewijs gezien moet worden. Je hebt bewezen dat je zelfstandig onderzoek kunt doen. Dit moet je blijven oefenen om het in de vingers te blijven houden, net zoals je moet blijven rijden na het behalen van je rijbewijs. Nu wordt dat in mijn vakgebied niet zo heel veel meer gedaan, je bent dr. en klaar is Kees. Ik hoop nog wel verder te gaan in het onderzoek.

Wie van jullie staat op het punt om te promoveren? Grumpey is over 6 weken aan de beurt, weet ik.
pi_124716071
Gefeliciteerd Szlie!
Album top 100 2024
  zondag 31 maart 2013 @ 14:23:08 #246
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_124717774
Gefeliciteerd Szlie! Echt topprestatie. Ik merk zelf dat het me inderdaad wel enorm veel geleerd heeft over onderzoek doen, onderzoek kritisch lezen, en vooral hoe kritisch na te blijven denken. Misschien dat mijn onderwerp zich beperkt tot een specialistische zijtak, ik heb wel het gevoel dat ik in de afgelopen vier jaren heb geleerd om scherp en helder te blijven denken. Uiteraard kan dit ook door leeftijd komen, maar daar ga ik even niet van uit.

Mijn onderwerp gaat (bijna ging) over de lange termijn uitkomsten na vroeggeboorte, en dan met name in hoeverre de hersenontwikkeling is aangetast, in hoeverre er motor/cognitie/gedrags problemen zijn, en in hoeverre een interventie tijdens de neonatale periode verbetering heeft gebracht. Aardig breed onderwerp, met veel beeldvorming, neurocognitief en gedragsonderzoek. Al met al flink succesvol geweest, als je het puur vanuit publicatie-oogpunt bekijkt, met 8 geaccepteerde stukken en 2 gesubmitte stukken. Heb er vooral veel plezier aan beleefd, kinderen van rond de schoolleeftijd zijn hele leuke doelgroep om mee te werken!

En nu dus vanaf september geneeskunde naast 2 dagen postdoc :).
  zondag 31 maart 2013 @ 14:30:38 #247
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_124718159
Szlie: gefeliciteerd!! Wat fijn dat het zo'n leuke dag was! w/ Alle keuzes (kleding, horeca etc) allemaal goed bevallen achteraf? ;)

Grumpey: mijlpaal! Lekker je boekje rondsturen strakjes :) en alleen maar veren in je reed krijgen van de ontvangers
  zondag 31 maart 2013 @ 14:34:57 #248
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_124718322
Ben ook wel benieuwd naar tips voor de dag zelf, of de dag ervoor, dus als mensen die nog hebben? :)
En als mensen mijn boekje willen, stuur maar pm, dan neem ik die persoon gewoon mee in de grote mailing
  zondag 31 maart 2013 @ 14:37:28 #249
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_124718418
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:34 schreef Grumpey het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar tips voor de dag zelf, of de dag ervoor, dus als mensen die nog hebben? :)
En als mensen mijn boekje willen, stuur maar pm, dan neem ik die persoon gewoon mee in de grote mailing
Welke stad promoveer je eigenlijk? Zodra je vragen hebt, zet ze maar neer hier. Er komt zoveel op je af qua organisatie, maar de keuzes die je maakt zijn ook weer heel persoonlijk.
pi_124720247
Gefeliciteerd Szlie! *O* Fijn dat je genoten hebt van de dag zelf :)
pi_124749104
Gefeliciteerd Szlie en Grumpey!

Over boekhoofdstukken schrijven: daar kun je enorm veel tijd mee verprutsen en niemand die die boeken ooit leest. Zeg nou zelf, wanneer heb je voor het laatst in een boek relevante informatie over je onderzoek opgezocht? Voor je CV hoef je het ook niet te doen. Niemand die een zier om een boekhoofdstuk geeft.
Jesus saves but death prevails.
  maandag 1 april 2013 @ 10:37:35 #252
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_124750330
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 06:51 schreef Shivo het volgende:
Gefeliciteerd Szlie en Grumpey!

Over boekhoofdstukken schrijven: daar kun je enorm veel tijd mee verprutsen en niemand die die boeken ooit leest. Zeg nou zelf, wanneer heb je voor het laatst in een boek relevante informatie over je onderzoek opgezocht? Voor je CV hoef je het ook niet te doen. Niemand die een zier om een boekhoofdstuk geeft.
Bij de letteren gebeurt het veel hoor! Ik heb veel boekhoofdstukken/artikelen in boek gebruikt voor mijn proefschrift, en ook veel monografen...
Kwak
pi_124750536
Ik vind boeken wel fijn, zeker om sneller een algemeen beeld te vormen over een onderwerp. Al zijn review artikelen daar nog net wat geschikter voor.
Album top 100 2024
pi_124750875
Eens met Shivo - laat het schrijven van hoofdstukken maar aan anderen over. Het kost zeeen van tijd en het levert buiten wat aanzien (wat dat ook waard mag zijn) niets op.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  maandag 1 april 2013 @ 11:15:47 #255
181031 Boomfluisteraar
Alleen vrouwelijke bomen a.u.b
pi_124751045
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 11:07 schreef Lyrebird het volgende:
Eens met Shivo - laat het schrijven van hoofdstukken maar aan anderen over. Het kost zeeen van tijd en het levert buiten wat aanzien (wat dat ook waard mag zijn) niets op.
Nou ja, hoofdstukken in een veelgebruikt leerboek kunnen natuurlijk wel wat geld in het laatje brengen :).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')