van harte!quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:43 schreef MissN het volgende:
Mooi initiatief Karin! Ik bestel dr misschien wel 1! Ik krijg namelijk ook een mini-me
Wij hebben ooit eens via internet een hele pallet besteld omdat we de muur van de garage er mee bekleed hebben, dus we hadden nog een stukje over. Je kunt het ook wel via winkels, per plank, kopen.quote:
Oh wat hartstikke leuk!! Van harte!quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:43 schreef MissN het volgende:
Mooi initiatief Karin! Ik bestel dr misschien wel 1! Ik krijg namelijk ook een mini-me
Nee, want ik draai de draad niet om mijn vingers.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:38 schreef Mirjam het volgende:
Hebben jullie ook last van de pink van jullie draadvasthou-hand?auw auw auw die an mij doet echt zeer, voelt zowat lntstoken
Mja nog zonde van mn tijd, en heb er best veel tijd in gestoken omdat het niet echt snel opschoot. Achja voortaan beter opletten. Ik heb nu 3 toeren in het rond, misschien kan ik nog wel wat met die rondjes dus ik bewaar ze gewoon. de draad is toch te kort om voor de nieuwe granny's te gebruikenquote:Op woensdag 28 november 2012 11:53 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ow dat is balen Space! Scheelt dat het er maar 6 zijn...en niet uhm heel veel :p
Ik wacht op mijn pakjesmeneer......maar ik moet zo weg....:( ik wil mijn wolletjes!!!!!
Ow MissN, nog gefeliciteerd met je zwangerschap. Weet je al wat het wordt??? Ik heb nog een schattig dekentje in de aanbieding![]()
Ik kelm de draad vast met mijn pink, ik draai heul niksquote:Op woensdag 28 november 2012 10:35 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Nee, want ik draai de draad niet om mijn vingers.
Vreemde gewoontes houden jullie erop na!
OOooh leuk! Foto! En ik denk naaien?quote:Op woensdag 28 november 2012 12:26 schreef beefje16 het volgende:
ik heb naamlabels besteld om vast te maken aan de knuffels. ik krijg het alleen niet goed voor elkaar om ze vast te maken, hoe doen jullie dat?
Tis idd 100% acryl. Het is ook echt super zacht en tot nu toe pluist het (nog) niet.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:56 schreef Spuuglokje het volgende:
Tyler-Girl wat een mooie kleuren!Klopt het nou dat dat ook 100% acryl is? Het ziet er namelijk veel zachter en minder pluizig uit dan het acryl dat je normaal gesproken ziet. Ik weiger altijd met acryl te haken, maar dit ziet er prettig werkbaar uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |