Dank u! Hij is zojuist op reis gegaan naar Floridaquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:42 schreef phluphy het volgende:
Oh en Bijou, wat een prachtige deken weer !!!
quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:26 schreef phluphy het volgende:
En ik zag dat iemand op zoek was naar Nederlandstalige patronen.
Er staan er héél veel op www.garnstudio.com. Even wegwijs raken in de zoekmethode, en vervolgens kun je jaren vooruit met hun patronen!
Bij wolplein staat het nadrukkelijk vermeld dat je hetzelfde kleurbad krijgt. Anders zou ik er niet vanuit gaan iig, ik zou dan een opmerking bij m'n bestelling plaatsen of een mailtje sturen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:02 schreef DonnaRush het volgende:
Wat heb ik toch met m`n garen! Ben ik halverwege m`n slofjes, pak ik de tweede bol Drops Paris, is het van een andere kleurbad!!!! Aaarrrggghhh!
Je mag er toch wel vanuit gaan dat dat bij een webshop gecontroleerd wordt. Ik heb het kleurbadnummer van de eerste bol ook niet meer. Nu moet ik helemaal overnieuw
pardon....hij is idd in zijn totaliteit 160 lang en dus plat 90cm ofzo....quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
160 plat? Dus 320 rond? Dat is toch wel heel lang?
Bedoel je als hij een normale shawl zou zijn, niet rond 160 lang? /chaoshoofd
Dat is inderdaad heeeeel irritant! Ik heb het ook eens gehad, maar je hebt er inmidels handigheid in gezien je er een aantal hebt gemaakt dus bent zo weer op rit als je de juiste wol hebt :-(.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:07 schreef DonnaRush het volgende:
Nou, ik heb te hard geroepen. Ik heb het op Kreadoe zelf gekocht.
Kan mezelf echt wel voor m`n kop slaan. Alle werk voor niets. In de buurt kan ik ook geen Drops Paris kopen om een goede bol er bij te halen.
ontzettend balen zeg! maar waar is het voor? is een beetje kleurverschil echt zo erg?quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:02 schreef DonnaRush het volgende:
Wat heb ik toch met m`n garen! Ben ik halverwege m`n slofjes, pak ik de tweede bol Drops Paris, is het van een andere kleurbad!!!! Aaarrrggghhh!
Je mag er toch wel vanuit gaan dat dat bij een webshop gecontroleerd wordt. Ik heb het kleurbadnummer van de eerste bol ook niet meer. Nu moet ik helemaal overnieuw
Die maak ik ook! Een groene, nog snel voor de sint!quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ben nu bezig met de calm cowl, moet wel wat meer chains doen dan de 211 uit het patroon. Zou ik het dan per 20 erbij moeten doen?
Rico katoen. Heb nu 6 bollen maar heb t gevoel dat ik wel meer nodig ga hebben. De mijne is ook groen trouwens!quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:42 schreef x__duck het volgende:
[..]
Die maak ik ook! Een groene, nog snel voor de sint!
Vond de eerste rij niet zo fijn...
Waar maak jij de sjaal van? Wil hem misschien nog voor lezelf maken van tweed van de zeeman of zou dat te dik worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |