Tis idd 100% acryl. Het is ook echt super zacht en tot nu toe pluist het (nog) niet.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:56 schreef Spuuglokje het volgende:
Tyler-Girl wat een mooie kleuren!Klopt het nou dat dat ook 100% acryl is? Het ziet er namelijk veel zachter en minder pluizig uit dan het acryl dat je normaal gesproken ziet. Ik weiger altijd met acryl te haken, maar dit ziet er prettig werkbaar uit!
Zulke benen zonder lijf zien er een beetje eng uitquote:Op woensdag 28 november 2012 16:10 schreef Dottey het volgende:
Mijn poppetje heeft benen en billen ^^.
het is wel een afrikaanse kippenkont
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik denk niet dat het te groot is....je kunt hem toch al een beetje passen, dan heb je een idee.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind mn calm cowl misschien wel te groot worden in omtrek, maar ik heb nu al zoveel werk (irritant werk) in de eerste toer zitten dat ik dat niet helemaal uit wil trekkenMaar hoe zou ik het korter kunnen maken? Ik heb nu een 200 nogwat lossen met in ongeveer 3/4 1 stokje en een losse om de steek.
Zou ik het waar het alleen nog maar lossen zijn voorzichtig los kunnen knippen, die voor een deel uittrekken en dan op een manier aan elkaar maken?
Hij wordt trouwens rond de 180 in omtrek, is dat te groot?![]()
Ik ga wel gewoon door, het lijkt sowieso groot of ik er nou 20cm afhaal of niet. Mijn hersenen somsquote:Op woensdag 28 november 2012 20:29 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
ik denk niet dat het te groot is....je kunt hem toch al een beetje passen, dan heb je een idee.
maar denk niet dat afknippen enzo helpt/mooi uitziet. ik zou het er niet op gokken eigenlijk. of helemaal uithalen of doorgaan.....
Het maakte niet uit of het een haak of breisels was :-)quote:Op woensdag 28 november 2012 15:41 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb voor de grap aan die Zeeman brei-actie meegedaan, met een haaksel. Want bijna alle inzendingen waren haaksels! Ik ben benieuwd of de "vakjury" dat doorheeft...
maar als je hem omdoet, vindt je hem dan nogsteeds te groot? van mij had die van mij iets groter gemogen. denk dat het wel meevalt hoorquote:Op woensdag 28 november 2012 20:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon door, het lijkt sowieso groot of ik er nou 20cm afhaal of niet. Mijn hersenen soms
Ja ik denk dat het wel goed is, omdat het een dunne sliert is lijkt het wel groot maar dat komt vast goed straksquote:Op woensdag 28 november 2012 20:54 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
maar als je hem omdoet, vindt je hem dan nogsteeds te groot? van mij had die van mij iets groter gemogen. denk dat het wel meevalt hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |