quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:26 schreef phluphy het volgende:
En ik zag dat iemand op zoek was naar Nederlandstalige patronen.
Er staan er héél veel op www.garnstudio.com. Even wegwijs raken in de zoekmethode, en vervolgens kun je jaren vooruit met hun patronen!
Bij wolplein staat het nadrukkelijk vermeld dat je hetzelfde kleurbad krijgt. Anders zou ik er niet vanuit gaan iig, ik zou dan een opmerking bij m'n bestelling plaatsen of een mailtje sturen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:02 schreef DonnaRush het volgende:
Wat heb ik toch met m`n garen! Ben ik halverwege m`n slofjes, pak ik de tweede bol Drops Paris, is het van een andere kleurbad!!!! Aaarrrggghhh!
Je mag er toch wel vanuit gaan dat dat bij een webshop gecontroleerd wordt. Ik heb het kleurbadnummer van de eerste bol ook niet meer. Nu moet ik helemaal overnieuw
pardon....hij is idd in zijn totaliteit 160 lang en dus plat 90cm ofzo....quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
160 plat? Dus 320 rond? Dat is toch wel heel lang?
Bedoel je als hij een normale shawl zou zijn, niet rond 160 lang? /chaoshoofd
Dat is inderdaad heeeeel irritant! Ik heb het ook eens gehad, maar je hebt er inmidels handigheid in gezien je er een aantal hebt gemaakt dus bent zo weer op rit als je de juiste wol hebt :-(.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:07 schreef DonnaRush het volgende:
Nou, ik heb te hard geroepen. Ik heb het op Kreadoe zelf gekocht.
Kan mezelf echt wel voor m`n kop slaan. Alle werk voor niets. In de buurt kan ik ook geen Drops Paris kopen om een goede bol er bij te halen.
ontzettend balen zeg! maar waar is het voor? is een beetje kleurverschil echt zo erg?quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:02 schreef DonnaRush het volgende:
Wat heb ik toch met m`n garen! Ben ik halverwege m`n slofjes, pak ik de tweede bol Drops Paris, is het van een andere kleurbad!!!! Aaarrrggghhh!
Je mag er toch wel vanuit gaan dat dat bij een webshop gecontroleerd wordt. Ik heb het kleurbadnummer van de eerste bol ook niet meer. Nu moet ik helemaal overnieuw
Die maak ik ook! Een groene, nog snel voor de sint!quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ben nu bezig met de calm cowl, moet wel wat meer chains doen dan de 211 uit het patroon. Zou ik het dan per 20 erbij moeten doen?
Rico katoen. Heb nu 6 bollen maar heb t gevoel dat ik wel meer nodig ga hebben. De mijne is ook groen trouwens!quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:42 schreef x__duck het volgende:
[..]
Die maak ik ook! Een groene, nog snel voor de sint!
Vond de eerste rij niet zo fijn...
Waar maak jij de sjaal van? Wil hem misschien nog voor lezelf maken van tweed van de zeeman of zou dat te dik worden?
Jaquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:38 schreef Mirjam het volgende:
Hebben jullie ook last van de pink van jullie draadvasthou-hand?auw auw auw die an mij doet echt zeer, voelt zowat lntstoken
ik weet dat het ook helemaal niet odig is om zo idioot hard krampachtig met mijn pink dat draadje vast te houden, maar toch doe ik hetquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JaNu niet meer maar dat was misschien wel t ergste toen ik last had van mn hand
Soms heb uk ook meer last van mn linkerhand dan rechterhand omdat ik mn werk vastknijpquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik weet dat het ook helemaal niet odig is om zo idioot hard krampachtig met mijn pink dat draadje vast te houden, maar toch doe ik het
van harte!quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:43 schreef MissN het volgende:
Mooi initiatief Karin! Ik bestel dr misschien wel 1! Ik krijg namelijk ook een mini-me
Wij hebben ooit eens via internet een hele pallet besteld omdat we de muur van de garage er mee bekleed hebben, dus we hadden nog een stukje over. Je kunt het ook wel via winkels, per plank, kopen.quote:
Oh wat hartstikke leuk!! Van harte!quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:43 schreef MissN het volgende:
Mooi initiatief Karin! Ik bestel dr misschien wel 1! Ik krijg namelijk ook een mini-me
Nee, want ik draai de draad niet om mijn vingers.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:38 schreef Mirjam het volgende:
Hebben jullie ook last van de pink van jullie draadvasthou-hand?auw auw auw die an mij doet echt zeer, voelt zowat lntstoken
Mja nog zonde van mn tijd, en heb er best veel tijd in gestoken omdat het niet echt snel opschoot. Achja voortaan beter opletten. Ik heb nu 3 toeren in het rond, misschien kan ik nog wel wat met die rondjes dus ik bewaar ze gewoon. de draad is toch te kort om voor de nieuwe granny's te gebruikenquote:Op woensdag 28 november 2012 11:53 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ow dat is balen Space! Scheelt dat het er maar 6 zijn...en niet uhm heel veel :p
Ik wacht op mijn pakjesmeneer......maar ik moet zo weg....:( ik wil mijn wolletjes!!!!!
Ow MissN, nog gefeliciteerd met je zwangerschap. Weet je al wat het wordt??? Ik heb nog een schattig dekentje in de aanbieding![]()
Ik kelm de draad vast met mijn pink, ik draai heul niksquote:Op woensdag 28 november 2012 10:35 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Nee, want ik draai de draad niet om mijn vingers.
Vreemde gewoontes houden jullie erop na!
OOooh leuk! Foto! En ik denk naaien?quote:Op woensdag 28 november 2012 12:26 schreef beefje16 het volgende:
ik heb naamlabels besteld om vast te maken aan de knuffels. ik krijg het alleen niet goed voor elkaar om ze vast te maken, hoe doen jullie dat?
Tis idd 100% acryl. Het is ook echt super zacht en tot nu toe pluist het (nog) niet.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:56 schreef Spuuglokje het volgende:
Tyler-Girl wat een mooie kleuren!Klopt het nou dat dat ook 100% acryl is? Het ziet er namelijk veel zachter en minder pluizig uit dan het acryl dat je normaal gesproken ziet. Ik weiger altijd met acryl te haken, maar dit ziet er prettig werkbaar uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |