had hij zich aan de regels gehouden had hij nu nog geleefd...quote:Volgens De Telegraaf had Rishi op dat tijdstip niet op straat mogen zijn omdat hij van de rechter in de weekenden om half twee 's nachts terug moest zijn bij de woongroep waar hij verplicht verbleef. Deze voorwaarde kreeg hij opgelegd toen hij in september vrijkwam.
Nee, als je een beetje gezond verstand zou hebben zou je je bek houden over wat goed en fout is totdat de feiten boven water komen.quote:Op maandag 26 november 2012 12:15 schreef betyar het volgende:
Iemand neerschieten omdat hij misschien een vuurwapen zou dragen. Dat hoef je helemaal niet te beargumenteren. Iedereen met een beetje gezond verstand weet dat dat juist fout is.
Als ik de politie bel en zeg dat heer 3-voud met een wapen over straat huppelt hebben ze het recht jou neer te schieten omdat ik dat heb gezegd? Lekker makkelijk.quote:Op maandag 26 november 2012 12:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Indien niet zichtbaar staat die agent wel met de voorkennis dat die knul vuurgevaarlijk is.
Tot zover je bron voor speculatie.
Niks met trollen te maken.quote:Op maandag 26 november 2012 12:18 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Alsjeblieft, stop even met trollen, gaat nergens over dit.
Iedereen die je bevooroordeelde mening niet deelt is een mongool. Die agenten voorop.quote:
Nee, het speculeren dat de jongen een wapen bij had en de agent goed werk heeft geleverd is wel goed?quote:Op maandag 26 november 2012 12:19 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Nee, als je een beetje gezond verstand zou hebben zou je je bek houden over wat goed en fout is totdat de feiten boven water komen.
Doet het woord 'context' zó pijn in je hoofd dat je jezelf hebt verboden er aan te denken?
Nee hoor.quote:Op maandag 26 november 2012 12:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Iedereen die je bevooroordeelde mening niet deelt is een mongool. Die agenten voorop.
Je hebt gewoon issues.
ieamd uitmaken voor iets omdat iemands reactie niet de jouwe is is nou niet echt een vorm van overtuigingskrachtquote:
Je gaat nu beweren dat ze instructies van burgers opvolgen en niet van de meldkamer?quote:Op maandag 26 november 2012 12:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Als ik de politie bel en zeg dat heer 3-voud met een wapen over straat huppelt hebben ze het recht jou neer te schieten omdat ik dat heb gezegd? Lekker makkelijk.
Moeten we even afwachten wie de meldkamer heeft gebeld.quote:Op maandag 26 november 2012 12:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je gaat nu beweren dat ze instructies van burgers opvolgen en niet van de meldkamer?
Dit kan nog leuk worden met je. Ff aanhouden.
Een jongen van 17, zonder goede reden in z'n nek geschoten, dat praat je niet goed simpel.quote:Op maandag 26 november 2012 12:26 schreef mossad_agent het volgende:
Deze lieve jongen is ook alweer slachtoffer van bruut geweld...ik bedoel..volgens zijn vrienden deed hij geen vlieg kwaad. Vandaar ook dat strafblad en de poging doodslag die al op zijn naam stond. Het was zo'n lieve jongen......
Jammer dat er zoveel aandacht naar een crimineel uitgaat.
Doet er niet toe. Politie pakt het dossier erbij van die jongen en maakt een inschatting.quote:Op maandag 26 november 2012 12:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Moeten we even afwachten wie de meldkamer heeft gebeld.
Klopt, maar hij maakt een agent uit voor een "mongool die zijn vak niet goed uitoefent". Dat is natuurlijk complete kul aangezien hij geen feiten kent. Enkel en alleen verhalen van tv en krant die dan weer van bronnen komen.quote:Op maandag 26 november 2012 12:25 schreef Re het volgende:
[..]
ieamd uitmaken voor iets omdat iemands reactie niet de jouwe is is nou niet echt een vorm van overtuigingskracht
Nee absoluut niet.quote:Op maandag 26 november 2012 12:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Als ik de politie bel en zeg dat heer 3-voud met een wapen over straat huppelt hebben ze het recht jou neer te schieten omdat ik dat heb gezegd? Lekker makkelijk.
Nee, maar dat hij een lieve jongen is mogen we toch wel ontkracht noemen.quote:Op maandag 26 november 2012 12:28 schreef DeParo het volgende:
[..]
Een jongen van 17, zonder goede reden in z'n nek geschoten, dat praat je niet goed simpel.
Ahaa, iemand beoordelen op het verleden, goed werk inderdaad.quote:Op maandag 26 november 2012 12:28 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Doet er niet toe. Politie pakt het dossier erbij van die jongen en maakt een inschatting.
Keurige werkwijze.
Dat praat ik wel goed. Ik zal het je nog sterker vertellen...ik kan niet wachten op de volgende. Dit is hoe je zaken aanpakt bij mensen die als vuurgevaarlijk te boek staan, niet luisteren naar aanwijzingen en ook nog naar de broek grijpen.quote:Op maandag 26 november 2012 12:28 schreef DeParo het volgende:
[..]
Een jongen van 17, zonder goede reden in z'n nek geschoten, dat praat je niet goed simpel.
Dit ging niet om een modelburger hetgeen bekend was bij de politie. Als Harm Jan daar staat schrikt hij, pist in zijn broek en doet de handjes omhoog.quote:Op maandag 26 november 2012 12:30 schreef matthijst het volgende:
Hoop reacties hier meer gebaseerd op het feit dat het een allochtone crimineel was dan op realiteit.
Wat als er een blanke student had gestaan, die bij het aankomen rennen van de politie niet kon verstaan wat ze zeiden en zijn iPod uit wilde zetten. Bam, kogel in de nek. Dood.
Nooit iets gedaan, modelburger, had een iPod op zak...
ik zou mijn oordopjes uit mijn oren halen als ik tig politieagenten op mij af zie lopen met getrokken pistool, maar goedquote:Op maandag 26 november 2012 12:30 schreef matthijst het volgende:
Hoop reacties hier meer gebaseerd op het feit dat het een allochtone crimineel was dan op realiteit.
Wat als er een blanke student had gestaan, die bij het aankomen rennen van de politie niet kon verstaan wat ze zeiden en zijn iPod uit wilde zetten. Bam, kogel in de nek. Dood.
Nooit iets gedaan, modelburger, had een iPod op zak...
Word het je nu te persoonlijk?quote:Op maandag 26 november 2012 12:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Ahaa, iemand beoordelen op het verleden, goed werk inderdaad.
Strafbladen en dossiers zijn onzinnig en niet relevant voor het politiewerk?quote:Op maandag 26 november 2012 12:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Ahaa, iemand beoordelen op het verleden, goed werk inderdaad.
Enig idee hoelang het duurt voordat de dader zijn wapen heeft, ontgrendeld en vervolgens gaat richten? De trekker is vlugger getrokken.quote:Op maandag 26 november 2012 12:29 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nee absoluut niet.
Maar wel als jij de opdracht krijgt je handen in de lucht te doen en vervolgens naar je middel grijpt al dan niet met de intentie om iets te pakken.
Politiemensen kunnen niet in een split-second uitzoeken wat jij daar op dat moment precies doet met je handen. Dat kan je ook niet verwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |