abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119637318
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 14:07 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Hij is niet zomaar neer geschoten.
dit
pi_119637325
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 14:04 schreef haan33 het volgende:

[..]

Zucht..In de middeleeuwen werden 'heksen' verbrand, elke paar jaar wel een oorlog en werd je zonder proces vastgezet. In de moderne wereld is dit allemaal anders en kun je niet zomaar iemand afknallen
Tevens is er met een goede reden vuur geloost.
  maandag 26 november 2012 @ 14:11:43 #203
338880 haan33
Studerende Boy
pi_119637410
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 14:08 schreef wesleydie het volgende:

[..]

Tevens is er met een goede reden vuur geloost.
Hij had geen vuurwapen bij zich, ik zie dus jouw 'goede reden' niet.
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
  maandag 26 november 2012 @ 14:13:10 #204
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_119637446
quote:
15s.gif Op maandag 26 november 2012 10:11 schreef Mr.Cooper het volgende:
Altijd makkelijk dat racisme term, het is gewoon de omgekeerde wereld, zij hebben altijd van die uitspraken zoals kaaskoppen blabla. (okay ben zelf ook geen 100% nler) maar als je zegt allah is kut dan ben je een dikke rasis :')

quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2012 10:15 schreef Mr.Cooper het volgende:
Of hindoeïsme is kut, of jodenshit of christenkutjes blabla..
Hindoestanen staan bekend om het uitschelden van Nederlanders voor kaaskoppen? Hindoestanen staan bekend als mensen die direct op de achterste poten staan wanneer het over hun geloof gaat? :?

Waar haal je dat nou weer vandaan? Hoe vaak heb jij uberhaupt een dergelijk iets over ze gelezen in de media?
Krekker is de bom!
  maandag 26 november 2012 @ 14:13:16 #205
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_119637451
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 14:11 schreef haan33 het volgende:

[..]

Politie zegt handen om hoog

Hij grijpt naar zn middel

Tja, doe dan gewoon wat de politie zegt, dan was het waarschijnlijk anders afgelopen.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_119637499
quote:
7s.gif Op maandag 26 november 2012 14:13 schreef Fopje het volgende:

[..]

Politie zegt handen om hoog

Hij grijpt naar zn middel

Tja, doe dan gewoon wat de politie zegt, dan was het waarschijnlijk anders afgelopen.
Is het echt zo gegaan? Jezus zeg, waarom doet iedereen zo zielig dan :')
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  maandag 26 november 2012 @ 14:15:54 #207
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_119637512
quote:
10s.gif Op maandag 26 november 2012 14:15 schreef Ezio het volgende:

[..]

Dat is wat er tot nu toe in de media te lezen valt.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_119637533
quote:
7s.gif Op maandag 26 november 2012 14:15 schreef Fopje het volgende:

[..]

Dat is wat er tot nu toe in de media te lezen valt.
Ik zou ook geschoten hebben als hij dat deed.
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_119637677
Eerste berichten: "slachtoffer bedreigde mensen met vuurwapen en greep naar vuurwapen tegenover politie".
Later: "slachtoffer had mogelijk geen wapen. Onbekend"
Nog later: "slachtoffer heeft misschien niemand bedreigd"
Nog iets later: "slachtoffer heeft naar zijn middel gegrepen. Misschien. Maar misschien ook niet."

Wat weten ze nou wel? Is er wel iemand neergeschoten?
  maandag 26 november 2012 @ 14:23:57 #210
350968 kedge
cicatrix manet
pi_119637765
Prachtig al die verhalen van de Henkjes en Ingridjes in deze samenleving. Ineens is heel Nederland een scherpschutter met een 9mm pistool op afstand. Iedereen zou met gemak op afstand die jongen in zijn knie of schouder hebben geschoten. Dit ook nog eens na wat trappen op gerend te zijn en vol adrenaline sta je daar op het perron.

Maar waarom raakt de politie hem toch in zijn nek dan!
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_119637827
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 23:59 schreef ConnorKenway het volgende:
Zojuist sbs gekeken TS?
Inderdaad. Echt weer een beschamend niveau deze TS met zijn OP.
pi_119637967
Hij had geen wapen op zak.
Corporate translator
  maandag 26 november 2012 @ 14:37:20 #213
388816 Haantje_pappie
toradora is lekker
pi_119638145
Mensen die geen acr/mp7 hebben met silencer en rapid fire :')
ik ben haar vriend
pi_119638161
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:31 schreef HSG het volgende:
Hij had geen wapen op zak.
Dat stond al meerdere keren in de vorige 8 (mobiele) pagina's. Handen omhoog is naar boven en niet naar je middel -O-
you tokkie to me?
pi_119638189
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:23 schreef kedge het volgende:
Prachtig al die verhalen van de Henkjes en Ingridjes in deze samenleving. Ineens is heel Nederland een scherpschutter met een 9mm pistool op afstand. Iedereen zou met gemak op afstand die jongen in zijn knie of schouder hebben geschoten. Dit ook nog eens na wat trappen op gerend te zijn en vol adrenaline sta je daar op het perron.
waar lees je dat? :D
  maandag 26 november 2012 @ 14:38:52 #216
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_119638193
quote:
10s.gif Op maandag 26 november 2012 14:15 schreef Ezio het volgende:

[..]

O.a. omdat het helemaal niet duidelijk is of het echt zo is gegaan.

De berichtgeving stond bol van de 'het zou zo kunnen zijn' opmerkingen. Het begon sowieso al met het vuurwapen. De jongen zou een vuurwapen bij zicht gehad [/b]hebben[/b]. Dit zou later later niet het geval te zijn.

Daarnaast zou de jongen toen hem werd opgedragen de handen omhoog te doen naar zijn middel gegrepen hebben. Ook iets dat nog helemaal niet vaststaat dus.

quote:
Een agent schoot de jongen neer na een melding dat hij in het station een man had bedreigd met een vuurwapen. Het is niet duidelijk of de jongen daadwerkelijk een vuurwapen bij zich had. Wat er precies is gebeurd, wordt nog onderzocht.

Update, maandag 00.37 uur
Volgens bronnen binnen en buiten de politie van Omroep West droeg de gedode jongen geen vuurwapen toen hij door de politie werd beschoten.

Het OM wil dit bevestigen noch ontkennen. De jongen, genaamd Rishi, zou naar zijn middel hebben gegrepen toen hem werd opgedragen zijn handen omhoog te doen.

[Upd] 'Geen wapen bij doodgeschoten jongen'
Krekker is de bom!
pi_119638234
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:38 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

O.a. omdat het helemaal niet duidelijk is of het echt zo is gegaan.

De berichtgeving stond bol van de 'het zou zo kunnen zijn' opmerkingen. Het begon sowieso al met het vuurwapen. De jongen zou een vuurwapen bij zicht gehad [/b]hebben[/b]. Dit zou later later niet het geval te zijn.

Daarnaast zou de jongen toen hem werd opgedragen de handen omhoog te doen naar zijn middel gegrepen hebben. Ook iets dat nog helemaal niet vaststaat dus.

[..]

Ik las het, ja.
  maandag 26 november 2012 @ 14:43:29 #218
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_119638333
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:23 schreef kedge het volgende:

Maar waarom raakt de politie hem toch in zijn nek dan!
Wat hebben de schietkunsten van heel Nederland te maken met de schietvaardigheidseisen van een agent?

Ik kan vanuit mijn luie stoel niet beoordelen of de agent, gezien de afstand van waaruit hij schoot, in staat zou moeten zijn geweest beter te richten, maar we mogen er als burger toch wel vanuit gaan dat een agent in ieder geval goed kan richten. Dit ongeacht het oprennen van wat trappen en ongeacht de spanning e.d.. Overigens is het nog maar de vraag of hij uberhaupt van plan was in de benen te schieten. Dit aangezien hij dacht dat de jongen een vuurwapen pakte.

Sorry hoor, maar wij geven deze mensen het geweldsmonopoly in handen. Daar mag je ook wel strenge eisen aan stellen lijkt mij.
Krekker is de bom!
pi_119638431
Dit zou ook zomaar in Australië kunnen zijn gebeurd. Het zou ook om
Een Kangeroe kunnen gaan. Is nog onbekend.

Media kunnen ook gewoon wachten tot het allemaal duidelijk is. Genoeg sensatie.
  maandag 26 november 2012 @ 15:05:25 #220
350968 kedge
cicatrix manet
pi_119639096
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:38 schreef Murdera het volgende:

[..]

waar lees je dat? :D
Lees het commentaar gedeelte op een random nieuwssite.

quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:43 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Wat hebben de schietkunsten van heel Nederland te maken met de schietvaardigheidseisen van een agent?

Ik kan vanuit mijn luie stoel niet beoordelen of de agent, gezien de afstand van waaruit hij schoot, in staat zou moeten zijn geweest beter te richten, maar we mogen er als burger toch wel vanuit gaan dat een agent in ieder geval goed kan richten. Dit ongeacht het oprennen van wat trappen en ongeacht de spanning e.d.. Overigens is het nog maar de vraag of hij uberhaupt van plan was in de benen te schieten. Dit aangezien hij dacht dat de jongen een vuurwapen pakte.

Sorry hoor, maar wij geven deze mensen het geweldsmonopoly in handen. Daar mag je ook wel strenge eisen aan stellen lijkt mij.
Het is inderdaad moeilijk beoordelen of hij wel tijd had om te mikken en wat het protocol is. Je mikt en schiet echter niet zomaar iemand in zijn been of schouder. In een oefenhal op een statisch doelwit schieten kan iedereen met een beetje training. Dan is er geen fysieke inspanning vooraf geweest of de kans dat je zelf doodgeschoten wordt. Bij dreiging van een vuurwapen lijkt mij een schot in de torso normaal.

Het zou ook maar zo kunnen dat de verdachte een onverwachtse beweging maakte tijdens het schot waardoor hij in zijn nek geraakt werd.
pi_119640454
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 14:11 schreef haan33 het volgende:

[..]

Hier je vrienden zijn ook al heen gegaan Haan33
http://www.telegraaf.nl/b(...)ij_straatrace__.html
pi_119640483
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 14:38 schreef schetterklep het volgende:

[..]

Dat stond al meerdere keren in de vorige 8 (mobiele) pagina's. Handen omhoog is naar boven en niet naar je middel -O-
Denk je nou werkelijk dat ik alle berichten langs ga om te kijken of iemand dat al gezegd heeft? Ik ben gekke Gerrit niet.
Corporate translator
  maandag 26 november 2012 @ 16:00:00 #223
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_119640902
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:26 schreef Flying_eagle het volgende:

[..]

Inderdaad. Echt weer een beschamend niveau deze TS met zijn OP.
lul niet zo dom, heb geen SBS6 gekeken. Ik blijf er bij dat een crimineel geen stille tocht hoort te krijgen. Zon gekke gedachte vind ik dat niet.
pi_119641082
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 16:00 schreef Fopje het volgende:

[..]

lul niet zo dom, heb geen SBS6 gekeken. Ik blijf er bij dat een crimineel geen stille tocht hoort te krijgen. Zon gekke gedachte vind ik dat niet.
Voortaan misschien niet zo'n OP plaatsen van SBS-niveau.
  maandag 26 november 2012 @ 16:09:23 #225
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_119641209
tja, moet je maar geen mensen bedreigen. Geen gemis
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  maandag 26 november 2012 @ 16:13:33 #226
270895 Meneer_du_bir
POMPEND DE WERELD ROND!!!!!1!1
pi_119641330
ik was het niet
pi_119641412
ik ken wel meer verhalen uit spoorwijk dat politie daar racistisch is en uit niks marokkanen in politie bereau verbouwen mijn oom was schilder van de cellen daar en toen kwamt ie weer om te werken en op de muur wat ie die dag dervoor wit had gemaakt zaten allemaal schoenstrepen nleek worsteling zijn geweest die gasten zijn echt racistisch echt niet normaal dat dit kan
pi_119641491
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 16:16 schreef Gulmez het volgende:
ik ken wel meer verhalen uit spoorwijk dat politie daar racistisch is en uit niks marokkanen in politie bereau verbouwen mijn oom was schilder van de cellen daar en toen kwamt ie weer om te werken en op de muur wat ie die dag dervoor wit had gemaakt zaten allemaal schoenstrepen nleek worsteling zijn geweest die gasten zijn echt racistisch echt niet normaal dat dit kan
Hahahaah
pi_119641505
Terechte klacht
nu dan?
pi_119641563
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 16:09 schreef wise het volgende:
tja, moet je maar geen mensen bedreigen. Geen gemis
jij bent ook geen gemis dus dat scheelt
  maandag 26 november 2012 @ 16:21:34 #231
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_119641593
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 16:20 schreef Gulmez het volgende:

[..]

*scheeld
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  maandag 26 november 2012 @ 16:22:10 #232
350968 kedge
cicatrix manet
pi_119641611
quote:
Het echte verhaal: verzet tegen arrestatie omdat ze zo stoer zijn. Krijgen ze een paar tikken terug, huilen ze.
pi_119642042
Tyfuslijers he.
Because you know i'm all about that ass
pi_119642177
Hij zal vast niet zomaar neergeschoten zijn
pi_119642230
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 16:20 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Maar hij is niet neergeknald zoals jouw lieve vriendje. :)
Dus hoeven we Wise gelukkig niet te missen. O+
pi_119643559
Deze nep-Nederlander had een straatverbod wegens diverse inbraken.
Missen we dus niets aan.

Lintje voor die agent a.u.b.!
pi_119643683
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 09:54 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Als je een ader raakt altijd, maar ja nog altijd minder erg dan in je kop of in je borst toch?

Zijn daar eigenlijk regels voor? Mogen ze je bijv. ook in je oog schieten of mag dat niet
Ff snel topic gelezen, dus weet niet of het al gepost is, maar als je als agent iemand opdracht geeft handen omhoog te doen, en deze persoon grijpt dan naar zijn middel, dan zal dat door 99,9% van de agenten worden opgevat als dat verdachte naar een (vuur)wapen wil grijpen. In dat geval heeft het geen flikker zin om iemand in zijn been te schieten, maar zal een agent eigenlijk altijd gericht schieten om de verdachte zo snel mogelijk uit te schakelen.
  maandag 26 november 2012 @ 17:42:39 #238
379200 lulzy
For the Lulz
pi_119644560
TS is duidelijk een debiel, gelijk naïef schreeuwen zonder getuigen gehoord te hebben of verklaring van de Politie etc. Deze jongen had geen vuurwapen bij zich. Hij greep naar zijn middel/jas om te laten zien dat hij geen vuurwapen droeg volgens getuige.

Wat zou jij trouwens doen als er een aantal mannen waaronder ook Politie in burgerkleding op je af zou komen rennen met getrokken pistool?

Opmerkelijk is dat hij overleden is aan een schot in zijn nek, of die agent is blind en kan echt niet richten of just stupid. Het protocol is om op armen, benen en romp te schieten.

Maar ach, als je iemand om wilt leggen en geen vuile handjes wilt kan je altijd melden dat diegene rond loopt met een vuurwapen. Gratis liquidatie service van de Politie Nederland, weten we dat ook weer.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. - Mark Twain
  maandag 26 november 2012 @ 17:43:25 #239
379200 lulzy
For the Lulz
pi_119644590
quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2012 17:16 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ff snel topic gelezen, dus weet niet of het al gepost is, maar als je als agent iemand opdracht geeft handen omhoog te doen, en deze persoon grijpt dan naar zijn middel, dan zal dat door 99,9% van de agenten worden opgevat als dat verdachte naar een (vuur)wapen wil grijpen. In dat geval heeft het geen flikker zin om iemand in zijn been te schieten, maar zal een agent eigenlijk altijd gericht schieten om de verdachte zo snel mogelijk uit te schakelen.
In de borst of buik/middel. Vaak geen nekschot lol.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. - Mark Twain
  maandag 26 november 2012 @ 17:46:36 #240
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_119644708
Vandaar dat mijn geliefde spoor 4 niet toegankelijk was voor stervelingen als mij.

Overbodig zo'n stille tocht trouwens. Was vast geen lieve jongen. Sowieso is alles wat rondom HS gebeurd nooit helemaal goed, tuig buurt. Kom er dagelijks, rollin' jwz.
  maandag 26 november 2012 @ 17:48:04 #241
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_119644753
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 17:42 schreef lulzy het volgende:
TS is duidelijk een debiel, gelijk naïef schreeuwen zonder getuigen gehoord te hebben of verklaring van de Politie etc. Deze jongen had geen vuurwapen bij zich. Hij greep naar zijn middel/jas om te laten zien dat hij geen vuurwapen droeg volgens getuige.

Wat zou jij trouwens doen als er een aantal mannen waaronder ook Politie in burgerkleding op je af zou komen rennen met getrokken pistool?

Opmerkelijk is dat hij overleden is aan een schot in zijn nek, of die agent is blind en kan echt niet richten of just stupid. Het protocol is om op armen, benen en romp te schieten.

Maar ach, als je iemand om wilt leggen en geen vuile handjes wilt kan je altijd melden dat diegene rond loopt met een vuurwapen. Gratis liquidatie service van de Politie Nederland, weten we dat ook weer.
Maar er werd toch duidelijk gezegd 'handen omhoog', waarom moet die kerel dan zo nodig naar zijn middel (onder oksel) grijpen?????? Als ie had geluisterd had er ook niets aan de hand geweest.
pi_119644773
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 17:46 schreef ikjijallebei het volgende:
Vandaar dat mijn geliefde spoor 4 niet toegankelijk was voor stervelingen als mij.

Overbodig zo'n stille tocht trouwens. Was vast geen lieve jongen. Sowieso is alles wat rondom HS gebeurd nooit helemaal goed, tuig buurt. Kom er dagelijks, rollin' jwz.
Kijk alleen al naar het gespuis op die foto van de stille tocht :{w
  maandag 26 november 2012 @ 17:49:57 #243
379200 lulzy
For the Lulz
pi_119644836
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 17:48 schreef ikjijallebei het volgende:

[..]

Maar er werd toch duidelijk gezegd 'handen omhoog', waarom moet die kerel dan zo nodig naar zijn middel (onder oksel) grijpen?????? Als ie had geluisterd had er ook niets aan de hand geweest.
We kennen de situatie natuurlijk niet maar ik kan mij voorstellen dat als je schrikt en je zit/staat met je armen over elkaar dat ze toch wel even naar beneden gaan..
pi_119645335
quote:
Abu Ghraib is er niets bij, die zwijnen bij Haaglanden hebben het martelen zo onderhand uitgevonden!
:')
  maandag 26 november 2012 @ 18:13:16 #245
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_119645556
quote:

Lees het topic nou maar door, stomme dildo. Mijn klacht was meer dat er een stille tocht gehouden werd voor een kutventje.
pi_119645941
- normaal reageren -

[ Bericht 92% gewijzigd door Frank_Drebin op 26-11-2012 19:27:53 ]
pi_119645959
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 18:06 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Abu Ghraib is er niets bij, die zwijnen bij Haaglanden hebben het martelen zo onderhand uitgevonden!
:')
_O-

quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 18:25 schreef ZetaOS het volgende:

_O_

[ Bericht 18% gewijzigd door Frank_Drebin op 26-11-2012 19:28:10 (reactie op edit) ]
pi_119646230
quote:

Jij bent een volslagen idioot. Je weet niet wat de omstandigheden waren, de afstand waarop de agent schoot en de info die hij had (vuurwapen gevaarlijk iemand). Aannamelijk is dat de agent op meer dan 20 meter stond en schreeuwde, als de verdachte dan niet de handen omhoog doet heb je geen tijd voor een waarschuwingsschot of op armen en benen.
pi_119646383
Ik ken de dode, Rishi, en (jullie weten dit vast wel al) maar hij was ongewapend en was zijn leven aan het beteren. Nadat hij een keer opgepakt was, heeft hij gewoon alles verbeterd in zijn leven. Woonde bij mij om de hoek, ik zag zijn moeder vanmorgen nog, helemaal kapot gewoon.

R.I.P. Rishi.
Handje tussen de benen, als ze op dat moment al nat is en je toelaat zit je goed. Als is ze nat is ze botergeil en wilt ze jouw hard kloppende vleeslolly helemaal vacuum zuigen met haar natte mossel.
pi_119646579
quote:
volgens De Telegraaf had Rishi op dat tijdstip niet op straat mogen zijn omdat hij van de rechter in de weekenden om half twee 's nachts terug moest zijn bij de woongroep waar hij verplicht verbleef. Deze voorwaarde kreeg hij opgelegd toen hij in september vrijkwam.

Onder leiding van het Openbaar Ministerie doet de Rijksrecherche onderzoek naar wat er precies is gebeurd. Omroep West heeft op basis van anonieme bronnen gemeld dat de jongen zelf geen wapen droeg.
aanvullende achtergrond informatie:

Steekpartij

In 2011 was Rishi nog verdacht van een poging doodslag dan wel moord. Hij zou betrokken zijn geweest bij een steekpartij bij Zalencentrum Alians aan de Fruitweg in Den Haag, waar op dat moment twee hindoestaanse huwelijken plaatsvonden.
fijn figuur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')